Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

V13l92a89s55t84i39m64i35l 54K74r42a32u51s 3343894224213

Pan ministr Ťok by si měl vzít příklad ze svého šéfa premiéra Babiše a hájit se podobně jako on: "Sněhová kalamita na D1? Žádná kalamita, je to kampaň a účelovka!"

+20/0
doporučit
9.1.2019 13:22
Foto

J18i78ř26í 76L57i20b15e43r 6178620280652

Máte karmu! A pravdu, bohužel. Pořád mi není jasné, kdo vlastně tuhle bandu amatérů volil... Rv

+18/0
doporučit
9.1.2019 15:30

L54u82b84o63š 25C37h35l70u49m89s82k29ý 2570365788465

Nóóó, nevím jak by to polskému a maďarskému ministrovi dopravy fičelo u nás, při naší legislativě. Kolik pětiletek se řešil s paní Havránkovou kousíček dálnice u Hradce K?

+12/0
doporučit
9.1.2019 21:03

M13a33r50e80k 51T84r58i78z50u25l54j82a84k 8210776757457

R^ Moc dobrý článek! R^

Jenomže náš lid je jaksi "povinen věřit" slovům pana premiéra, že ministr dopravy dělá svoji práce skvěle, pouze ji neumí prodat ;-D

+15/−2
doporučit
9.1.2019 12:45

V68l10a91d56i67m35í96r 64M50o70r27a95v95e28c 3318410683403

Samozřejmě karma. Jen bych upřesnil, celá vláda ANO je založena na lžích. Pominu-li dálnice, poslední největší lží je úspěšný státní rozpočet za rok 2018.

Jenom nám paní ministryně a pan velelhář Babišš zapomněli číci jednu podstatnou věc. Schválený státní rozpčet, tedy konkrétně výdaje na rok 2018, byly 1364,5 mld Kč. Skutečné výdaje, dle ANO a paní ministryně jsou za rok 2018 1 401,0 mld Kč. Tedy ať počítám jak počítám, prošustrovali o 36,5 mld Kč víc, než bylo naplánováno a vzhledem k tomu, že se investovalo cca o 1/3 méně, než za vlád minulých, tak to prostě prožrali. Všechno jsou to jednoduše dohledatelné informace.

No a k odbornosti pana Ťoka. To je vážení ten pan Ťok, který dělal ředitele SKANSKY, té SKANSKY, která stavěla nehorázně předražené silnice a dálnice, té SKANKY, která z těchto staveb financovala ODS.

Je třeba ještě něco dodávat?

+17/−3
doporučit
10.1.2019 7:55
Foto

P83a22v46e23l 69K34a15l23a98b81i52s 3857388226161

Já mám za to, že ten problém je širší než dálnice a hlavně D1. Na tu D1 je pouze nejvíc vidět, ale já to čtu tak, že málo průchodná celá síť. Asi by se D1 opravovala o mnoho lépe, kdyby byla hotová severní větev. Jenomže u nás, jak se nespravují dvě silnice v tomtéž směru současně, tak to není ono.

+9/0
doporučit
9.1.2019 13:56
Foto

M82a88r36e85k 88C45e96r52n26y 5118236407

Mira rocni produkce dalnic v CR =1 T'ok.....

+9/−1
doporučit
9.1.2019 17:23

M82i53c96h33a50l 26P80a93u63l97í54č39e67k 2513545355245

Hezký fejeton. Jistě, situace je v tomto případě dost tristní. Ale zase by bylo objektivní si také položit otázku, do jaké míry je to vina opravdu pana Ťoka, a do jaké míry je to vina nastavení našeho právního systému a příslušných procedur. Osobně si nemyslím, že by kdokoliv jiný v roli ministra dopravy byl nějak zásadně úspěšnější (v dnešní době). Když se začnou aktivisté a ochránci přírody kolem dokola odvolávat kvůli tomu, že v místě budoucí dálnice hnízdí nějaký pták nebo tam poletují motýli, a tím to celé umí zdržet významným způsobem, tak s tím ministr nic moc neudělá... Pokud to v Polsku nebo Maďarsku umí rychleji, tak bych rád viděl analýzu, proč to tak konkrétně je.

+12/−3
doporučit
9.1.2019 22:36
Foto

K21a64r42e15l 88Á23b39e93l54o79v93s85k68ý 7309220563922

karmaR^;-D jen si myslím, že je trochu kontraproduktivní upozorňovat na to, že se jedná o ironii, ne všichni jsou hlupáci, a navíc se tím připravujete o nesmírný zážitek, ze setkání;-D

+5/0
doporučit
9.1.2019 16:56

P32e68t12r 57K11o69r56e27c52k83y 2433957283471

Netvrdím, že Tok je skvělý ministr, ale rozhodně to není jen on kdo se podepsal na tom, jak vypadá nyní stav na D1l, ale podílela se na tom řada politiků zejména z ODS a i Váš politik. Jen pro připomenutí .. Pan Š. si ve funkci ministra se podílel na spuštění systému elektronického mýtného v Česku. V březnu 2006 podepsal smlouvu na dodávku systému pro elektronické mýtné s firmou Kapsch. Smlouva s touto firmou byla terčem kritiky. Kapsch totiž nabídl až třetí nejnižší cenu, zatímco ostatní levnější uchazeče o tendr ministerstvo vyřadilo pro nesplnění zadání. Dodnes se to řeší,

A potom byl silně kritizován za to, že špatnou dopravní situaci na dálnici D1 řeší pozdě, že měl nárůst počtu kamiónů po vstupu do EU předvídat a že nepodporuje jiné druhy dopravy - železniční a kombinovanou. Myslím, že to byl rok 2006...

+6/−2
doporučit
9.1.2019 18:23

D89a70n 37R15o46z79s35í92v40a66l 3380952450854

Je to pravda. Na druhou stranu, pokud by ministrem byl Ťok 2, tak si nejsem jistý zda-li by v tom byl nějaký rozdíl.

+4/0
doporučit
9.1.2019 14:01

A17l93e77n42a 82Z73i28e85g33l66e19r93o84v86á 5467384951972

Přestaňme si konečně utahovat z nejlepšího ministra dopravy!

a vy se přestaňte neustále prezentovat, stejně je vám to p.d platnéRv

+5/−5
doporučit
10.1.2019 10:20

S35v41a14t25o40p25l75u75k 67Č38e37c45h 1285147331702

Tenhle exot je totiž expert na všechno,naštěstí jeho hvězdná dráha při příštích volbách do EP končí.Nenávist je velice špatná lidská vlastnost....

+3/−2
doporučit
10.1.2019 0:54

M20a57r15t11i23n 54K28l14í47m70e94k 1519947471562

Možná nemáme nejlepšího ministra v mléčné dráze jakým byl svého času Kalousek.Nelze vše vidět jen z pohledu opozičního politika.....postavit v Polsku,zemi x-násobně větší než je ta naše x-kilometrů dálnic není takový problé.Kdybychom tolik postavili my,máte v Praze dálnici i středem města a od nikud nikam.Maďarsko,tak tam jsem po dálnici nejel,jekliož donedávna tam "žádné" nebyly,takže za mě,dost blbé příklady. Ano,souhlasím,oprava dálnice není nová dálnice.Řekněme si ale otevřeně.Postavili ji komunisti,"vydržela" desítky let-musela,předchozí vlády ODS,ČSSD,KDU ani Top09 ji moc pozornosti nevěnovaly.Až teď,před pár lety za asistence ANO .........a u muzea 4..to už spíval J.Novavica.Viděli jste kolik sněhu bylo při kalamitě na dálnici? 0,0nic...ale chování řídičů,zvláště řidičů kamiónu je neskutečné.Ne Ťoka,ale tyto řidiče překvapilo to,že sníh klouže.Zákon hovoří jasně...přispůsob jízdu povaze vozovky.Na záběrech ŘSD je naprosto zřejmé blokování posypových vozů a potažmo celé dálnice.A kdo za to může? Ťok.Nejsem jeho fanda ani nekritický obhájce,jen mám rád fakta.

+3/−2
doporučit
9.1.2019 17:52

M12i69l40o70š 13B80é91m 6624629662163

Ještě, že je na konci ta poznámka o ironii a nadsázce. U lidovců totiž jeden nikdy neví. Jeden čas to sedí s burešovci (včetně odborníka Ťoka) v jedné vládě, po druhé se zase tváří jako jejich největší oponenti. :-)

+2/0
doporučit
10.1.2019 7:15

T16o89m57á87š 47T14a69t24í76č87e32k 5940832790238

:-)R^

+2/0
doporučit
10.1.2019 0:26

J98i76ř69í 29H33o80r29á80k 5352742870

Vždyť za tu dobu nebyl schopen zavést ani elektronické dálniční známky pro osobní auta alespoň tak, jak to funguje na "zaostalém" Slovensku. Zase budeme za mrazu škrábat ty staré. Ale to je spíše záměr, než neschopnost.

+2/−2
doporučit
12.1.2019 13:53

M42i29l88a28n 94K52e43s16l 2476386553598

To je,ale zajímavé.Němci nemají Ťoka,ale mají rovněž neprůjezdné dálnice a to i takové,které neopravují.Příroda je holt mocná.

+3/−7
doporučit
10.1.2019 10:13

J33i89ř80í 80Ř70e68z78n74í56k 4892892813245

A ministr Barta se na té mizérii vůbec nepodílel, že ano?

+1/0
doporučit
9.1.2019 20:32

M92i42r42o35s85l18a32v 22B59u71č50e34k 6573923781604

Obávám se, že jsme svědky národní tragedie - Tj., jak jsme vlastně naložili s prostředky EU? Naivně jsem se domníval - Máte zemi v katastrofickém stavu, tak si to dejte do pořádku! Infrastrukturu především! Čas jsme promarnili neuvěřitelným způsobem! Žádnou hornatost ČR nevidím - vidím - Neuvěřitelnou byrokracii, Stavební zákon složitý jako štěpení atomového jádra! Samozřejmě i rozkrádačky a pak týpka Bártu! On zatčen není, naopak dále dojí Stát ostrahou elektráren! Vůbec se Ťoka nezastávám - nevolím. Určitě v jednotlivostech mohl postupovat lépe, nicméně samo Polsko nám dává odpověď - Jak se s penězi má účelně naložit! [>-]

+1/0
doporučit
9.1.2019 19:58

M76a42r84e53k 27V45e39s51e10l58ý 8223553107407

Výstavba dálnic trvá déle než upečení rohlíku - výsledek je tedy vidět po mnoha letech. Současného ministra bude tedy vhodnější hodnotit za pár let.

Co se týče srovnání výstavby s Maďarskem a Polskem - dle mého názoru tam bude významnou roli hrát to, že Maďarsko i velká část Polska je rovina s minimálními překážkami pro stavbu dálnic.

Když jsem se podíval na výsledky ministra Šimonovského z KDU/ČSL (stejná strana jako autor blogu), který byl ministrem v letech 07/2002 - 09/2006, tak jsou v případě dálonic horší než u ministra Ťoka (ministrem 12/2014 - do současnosti - tzn. prakticky stejnou dobu jako Šimonovský):

zahájená výstavba dálnic v km: 113,5 (Šimonovský) vs. 180,8 (Ťok - ztn. +59%)

dokončené km dálnic: 83,6 (Šimonovský) vs. 126.6 (Ťok - tzn. +51%)

+1/0
doporučit
9.1.2019 19:43

P52e39t17r 14K12o20r11e80c60k29y 2333467733281

Možná, než budete okázale kritizovat jiné ministry, měl by jste si zjistit jak přispěl k zvelebení D1 pan Šimonovský z vaší partaje.....Rv

+1/0
doporučit
9.1.2019 16:52

P40e55t22r 74H98o23r78á57k 1149373959564

Zdechovský, vy budete expert. Nevím, kde jste studoval, ale i absolvent zvláštní školy pochopí, že když příprava dálnice trvá přes deset let a její výstavba trvá tři až čtyři roky, tak ministr může v prvních čtyřech až deseti letech svého období otvírat jen to, co mu připravili předchůdci. Takže budíček. V posledních čtyřech letech jsme sklízeli zejména výsledky zastavení přípravy staveb v roce 2010 a tedy výsledky práce vlád před rokem 2014. Dnes je ve výstavbě 110 km dálnic a hned na jaře to bude skoro 150 km. Snaha odstřelit ministra za každou cenu byla, ale teď už přicházejí výsledky jeho práce a vy a podobní už budete mít leda protažené huby. ;-D A ten graf je pravdivý, ŘSD sice to vykazuje včetně modernizace D1 (což skutečně není jenom oprava, na kterou by ostatně ani nešlo čerpat dotace), ale také to tam uvádí.

+2/−15
doporučit
9.1.2019 20:16

E13v89a 34H37a94s75n22í28k28o20v26á 1534891686584

Otázka, jestli sousedé rovněž měli ochránce žabiček donekonečna blokující výstavbu nebo nevyvlastnitelné majitelé klíčových parcel. A nevím, jak Maďarsko, ale Polsko začínalo od nuly. A jejich dálnice s frontami na mýtnicích bych jako příklad lepší výstavby raději nezmiňovala. Dokonce se jim to už vlní jako u nás. :-)

+1/−7
doporučit
9.1.2019 14:46

S95t80a64n29i80s71l21a20v 53B45u46r56i85a61n 5933344784177

Autor zapomněl také na to, že v uvedených "lepších" zemích je také o "něco" více obyvatel, což má vliv, jak na množství pracovních sil, tak i na rozpočet.

Dále si myslím, že před panem Ťokem tady byli i daleko horší ministři dopravy.

+1/−10
doporučit
9.1.2019 13:58

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz