Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J90i98ř48í 11L74i35b13e79r

9. 1. 2019 15:30

Máte karmu! A pravdu, bohužel. Pořád mi není jasné, kdo vlastně tuhle bandu amatérů volil... Rv

18 0
možnosti
Foto

Já ty lidi potkávám denně. Uvěřili vizi, že bohatý člověk nebude krást.

8 1
možnosti
JO

Mýto vybírají jen na některých. Na soukromých.

0 0
možnosti
EH

Otázka, jestli sousedé rovněž měli ochránce žabiček donekonečna blokující výstavbu nebo nevyvlastnitelné majitelé klíčových parcel. A nevím, jak Maďarsko, ale Polsko začínalo od nuly. A jejich dálnice s frontami na mýtnicích bych jako příklad lepší výstavby raději nezmiňovala. Dokonce se jim to už vlní jako u nás. :-)

1 7
možnosti
JZ

Maďarsko ani Polsko od nuly nezačínalo. :-)

10 0
možnosti
DR

Je to pravda. Na druhou stranu, pokud by ministrem byl Ťok 2, tak si nejsem jistý zda-li by v tom byl nějaký rozdíl.

4 0
možnosti
Foto

Vždy záleží na tom, jak dokážete přesvědčit lidi o své vizi. Bohužel Dan Ťok svou šanci promarnil.

0 0
možnosti
SB

Autor zapomněl také na to, že v uvedených "lepších" zemích je také o "něco" více obyvatel, což má vliv, jak na množství pracovních sil, tak i na rozpočet.

Dále si myslím, že před panem Ťokem tady byli i daleko horší ministři dopravy.

1 10
možnosti
JV

A už jste si někde přečetl, kolik obyvatel má Maďarsko?

11 0
možnosti
Foto

Já mám za to, že ten problém je širší než dálnice a hlavně D1. Na tu D1 je pouze nejvíc vidět, ale já to čtu tak, že málo průchodná celá síť. Asi by se D1 opravovala o mnoho lépe, kdyby byla hotová severní větev. Jenomže u nás, jak se nespravují dvě silnice v tomtéž směru současně, tak to není ono.

9 0
možnosti
Foto

Ale na čem D35 stojí? Na MD a ŘSD. Mohlo se už dávno začít stavět. Peníze na to byly. Ale nestavělo se. Takže těžko se můžeme vymlouvat.

6 0
možnosti
Foto

To nikdo nezpochybňuje. Mě také. ;-)

2 0
možnosti
Foto

Pan ministr Ťok by si měl vzít příklad ze svého šéfa premiéra Babiše a hájit se podobně jako on: "Sněhová kalamita na D1? Žádná kalamita, je to kampaň a účelovka!"

20 0
možnosti
Foto

Účelovka to rozhodně byla. ;-D;-D;-D

2 0
možnosti
JM

Když tu pan autor tak pěkně rozjíždí kampaň do voleb EU, je dobré si připomenout:

- pro usnesení aby evropský parlament zavedl závazné kvóty k rozdělování žadatelů o azyl mezi všechny členské státy, hlasoval i Tomáš Zdechovský.

- Tomáš Zdechovský hlasoval, aby evropský parlament vyzval k uvalení sankcí na Českou republiku za nepřebírání migrantů podle kvót EU

https://cs.wikipedia.org/wiki/Uprchlick%C3%A9_kv%C3%B3ty#Hlasov%C3%A1n%C3%AD_%C4%8Desk%C3%BDch_europoslanc%C5%AF

Rv

0 8
možnosti
Foto

Pane Mrkvičko, možná byste při psaní článku na Wikipedii si měl nejdříve zjistit fakta:

a. pro žádné kvóty jsem nehlasoval, protože EP v tomto nemá žádnou kompetenci ;-) Pouze ministři vnitra a premiéři.

b. zmíněné hlasování bylo o holistickém řešení celé migrační krize. To znamená celkové a jednalo se o rezoluci, tedy nikoho v ničem nezavazovalo ;-D

Tak se těšíme na další příspěvek. R^

4 0
možnosti
Foto

R^ Moc dobrý článek! R^

Jenomže náš lid je jaksi "povinen věřit" slovům pana premiéra, že ministr dopravy dělá svoji práce skvěle, pouze ji neumí prodat ;-D

15 2
možnosti
  • Počet článků 678
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4414x
Tomáš Zdechovský (1979) - optimista i snílek, kterému nikdy nebylo lhostejno dění kolem sebe. Rád mění vize v realitu a realitu ve vizi. Miluje filmy Forrest Gump, Up in the air, Vrtěti psem a Thank you for smoking, Iluzionista, skupiny The Cranberries, Jelen a U2 a lidi, kteří umí říci své názory. Nezná slova "to nejde" a "to se nikdy nenaučím".

Od roku 2014 poslanec Evropského parlamentu a člen předsednictva KDU-ČSL, členem prestižního Výboru pro zahraniční věci (AFET) a Výboru pro zaměstnanost a sociální věci (EMPL), předseda parlamentní delegace pro státy Střední Asie.