Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

R14a70d59e59k 25P11o26l80i65c69k48ý 6201413601934

Opět od Vás manipulace,

V tom Švédsku opravdu bylo 3/4 z testovaných starších, ale nějak jste zapoměl, že testováni byli jen ti u kterých na falešný věk bylo podezření ne 3/4 ze všech mladistvých což jste jaksi opoměl zmínit.

0/0
22.9.2018 21:44

P21e82t79r 59B82u92r57i53a43n 4171926594258

Karma i za tento trochu alibisticky, ale pravdivě napsaný blog. Ale líbí se mi dnes mezi politiky populární slovo: nešťastné. Pokud někdo udělá zjevnou kravinu, blbost, šmíru, je to nešťastné rozhodnutí.

Představte si, že bychom toto používali všichni.

Zpráva hasičů: zaměstnanec se nešťastně ožral jak kráva a pak nešťastně podpálil fabriku když přečerpával benzín s cigaretou v hubě.

Reportér: takže šlo o lidské selhání?

Neřekl bych. Celé to bylo tak nějak nešťastně podané.

0/0
21.9.2018 14:32

J31a47n 57M76r65k34v53i46č37k77a 9783846945248

Mě to přijde jako zkouška, co ještě Češi snesou. Dneska přivezou padesát malejch černoušků. Zítra sto černošek. A pozítří dvěstě černochů. A je tu další gheto. Klasická salámová metoda.

0/0
21.9.2018 12:36
Foto

T26o85m43á53š 67Z20d32e55c82h57o66v70s60k59ý 9368521661655

Nemyslím si. Podle mě v tom byla snaha pomoci lidem, které Michaela Šojdrová viděla. Jen prostě to občas chce mít ty věci více propracované a více to konzultovat několika lidmi zároveň a slyšet i protiargumenty.

0/0
21.9.2018 13:30

A85n94t42o17n91í81n 85K87o24u65n43o13v93s63k68ý 9768710208888

To je ono.

Je to jen médii roztrubované plácnutí do vody.

Žádný Schindlerův seznam se jmény a osudy těch nejvíce potřebných.

Jedno velké nic...

Takže teď se bude snažit narychlo nějaké konkrétní děti sehnat.

Trapas i když to budou ty původní a ne nějaké nové.

+1/0
22.9.2018 11:00

J49a82n 36Z68i47e89g90l15e15r 1731266931708

Velice precizní a perfektní rozbor. Žádný rozumný a normální člověk nebude zpochybňovat pomoc dětem. Ale, správně, hurá akce by přinesly více škody než užitku. Je třeba vzít do úvahy jednu věc, jestli by těm dětem prospělo, když by byly vytrženy ze svého kulturního a civilizačního prostředí, které je odlišné od České republiky..

+2/0
21.9.2018 12:21
Foto

T21o92m89á62š 16Z33d13e56c65h53o53v87s52k87ý 9928961931885

Děkuji. R^

0/0
21.9.2018 13:30

O49l46g12a 83P38a27v56l52í26k86o76v21á 6704308947322

Spor o výrostky bez doprovodu rozhodně není zbytečně vyhrocený. V blogu jste korektně sumarizoval fakta a vaše konečné stanovisko je, předpokládám, akceptovatelné pro většinu českých občanů. Kdyby však bez vášnivé diskuse prosadila paní Šojdrová svůj nesmyslný a politicky vypočítavý nápad, zadělala by na nepřehledný brajgl jak pro konkrétní osoby, které by se o ty výrostky starali, tak i pro ně samotné. Zastávat se kolegyně političky, která neumí předvídat a jedná prvoplánově vypočítavě a odvolávat se na to, že je to hodná paní, je sice vůči ní ohleduplné, ale taková osoba do politiky nepatří

+3/0
20.9.2018 23:21

L20e14o11n62a 52B67l62a33h94o38v48á 5260599959923

Paní Pavlíková, přečtěte si web paní Šojdrové a pak teprve vynášejte soudy o tom, co je nesmyslné a vypočítavé. A být vámi, nechala bych na voličích, aby rozhodli, kdo do politiky patří a kdo ne.

0/0
21.9.2018 8:22

O21l26g34a 79P90a85v82l75í42k19o88v45á 6354458947332

;-D jako že na svém webu bude příslušný politik, resp. občan o sobě šířit "jsem nezodpovědná, investovala jsem do lichvářského podnikání svého syna, za každou cenu chci zavléci do Česka bruselský primitivismus ...?

0/0
21.9.2018 10:14

A58n65t41o83n90í44n 50K30o85u23n17o55v89s10k96ý 9558320758608

Mne by jen zajímalo, jestli se paní poslankyně ráčila těch sirotků vůbec zeptat, jestli by k nám chtěli.

A taky kde se vzalo to číslo 50.

Proč ne 19 nebo 613?

+2/0
20.9.2018 20:59
Foto

J85i90t38k18a 49F44i70a90l72o16v41á 2261385707781

vychází z podobného programu ve Velké Británii, kde přijali 350 nezletilých bez doprovodu, my jsme menší země, proto poměrově 50.

+2/0
20.9.2018 21:58

A82n83t74o14n58í69n 94K47o65u82n40o91v74s45k63ý 9658690748588

Tak jestli tomu dobře rozumím:

- na nic se jich nezeptáme (jestli třeba nechtějí někam jinam)

- popadneme je a dopravíme sem

- pokud jich tam teď společně žije třeba 90, nebudeme vysvětlovat těm 40 proč oni ne a jiných 50 ano (poměrově mi to vychází spíš na 55), jen se odvoláme na počet obyvatel Velké Británie a ty "šťastné" vylosujeme...

Nic moc, řekl bych.

0/0
20.9.2018 22:10
Foto

T13o93m49á25š 96Z22d10e71c43h87o68v84s45k75ý 9168261311515

To myslím vycházelo z nějaké pomoci Velké Británie, která vzala 250 nebo 300 dětí bez doprovodu.

0/0
21.9.2018 13:32
Foto

L73i15b64u47š34e 55P76a56l69k35o37v16á 5461663677349

souhlas že Babišova reakce byla buranská-ale přesně to někteří lidé chtěli slyšet:-/

+2/0
20.9.2018 20:02
Foto

T76o38m66á86š 62Z14d85e36c16h77o80v47s64k84ý 9588231211905

Bohužel ;-(

0/0
21.9.2018 13:32
Foto

J64a19n 20Š78i48k 1722680378859

Dobrý den. Diskuze už proběhla: Kvůli nedostatku informací nejasná, plná spekulací a nenávisti. Výsledkem je, že pomoc nebude poskytnutá nejen sirotkům. Teď nebude mít žádný politik odvahu k jakémukoliv činu a pomoci i někomu jinému. Je dobře, že uvádíte fakta, statistiky a osobní zkušenosti. Cenil bych si však toho, kdybyste vystoupil hned na začátku. Jenže takto to působí, že jste se svým vystoupením čekal až na reakci veřejnosti a přidal se k většině kvůli své popularitě. A to je právě o té odvaze. Zastávat od začátku jasný postoj. Říci ano nebo ne. Prosazovat řešení. Bez odvahy riskovat se nestane nic. Vy neriskujete, jen jste napsal hezký článek a svezl se na vlně, jako mnozí další. Hezký večer

+3/0
20.9.2018 18:34
Foto

J71i64t96k31a 11F59i68a46l49o38v68á 2461865787571

Dobry den,

pan Zdechovsky je od soboty na náročné pracovni misi v Tchaiwanu, je pochopitelne, ze pak nereaguje na vse obratem, naopak se jeste maximálně snaží na veci reagovat aspoň v noci po hotelech, kdy uz se normální člověk na vse vykašle (vrací se až v neděli).

Jinak Míše se to vse říkalo, proto, jak sama tvrdí, mela z KDU podporu jen individualni a všude slyšela jen “politicky ožehave” - viz https://hlidacipes.org/cesko-muze-prijmout-50-uprchliku-syrskych-deti-sirotku-z-taboru-v-recku-ci-libanonu/

Dostala radu, at nejdriv pres neziskovky na místě vytipuji 50 konkrétních deti a až pak iniciativu prezentuje. Zachovala se ale jinak a neni na místě ptat se zrovna nás, proč.

https://www.novinky.cz/domaci/483832-zadny-azyl-ani-obcanstvi-a-jen-ty-nejmladsi-sojdrova-ma-pro-babise-konkretni-plan-se-sirotky.html

+1/0
20.9.2018 20:00
Foto

J69a52n 18Š22i70k 1202210258249

Neptal jsem se proč. Kdo chce čas si najde a pan Zdechovský si čas ve svém nabitém programu našel. Pro psaní článku. Žádný jiný konkrétní krok nevidím. Ovšem nechci mu křivdit. Jistě se v brzké době dozvíme konkrétní výsledky jeho náročné mise v dalším článku.

+1/0
20.9.2018 22:04
Foto

J81i56t56k54a 37F65i97a58l75o42v31á 2381845757301

Dobrý den,

zde Vám ještě dlužím odpověď. Taiwan byla pracovní mise v rámci působení TZ v delegaci pro vztahy EU s Čínou, kde mj. opět řešit odebírání orgánů vězňům, k čemuž měl v minulosti i úspěšnou rezoluci:

http://www.epochtimes.cz/2016051623229/Europoslanec-Zdechovsky-chce-nechat-vysetrit-zabijeni-veznu-svedomi-pro-organy-v-Cine.html

http://www.christnet.eu/clanky/5775/odebirani_organu_krestanum_v_cine_je_odporny_zlocin.url

bohužel se moc nepokročilo, proto žádné články nebudou, jen pokud se něco povede, což u těchto věcí není otázkou týdnů, leckdy ani měsíců. :/

Při cestě zpět se ještě stavil v Ženevě a zastal se perzekuovaných Palestinských křesťanů - https://www.krestandnes.cz/europoslanec-zdechovsky-vystoupil-v-zeneve-na-podporu-pakistanskych-krestanu/.

ano, nejsou to syrští sirotci, jeden europoslanec ale nemůže dělat všechno a vzhledem k tomu, že je pan Zdechovský 6. nejaktivnější mezi 751 kolegy, nejde říct, že by zrovna on nedělal nic a jen si "jezdí po výletech". Naopak, je toho hodně, proto ke každé cestě články rozhodně nepíšeme a spíš se soustředíme na buď obecnou pomoc a diplomatický tlak, nebo pomoc konkrétním lidem, třeba kamioňákům, diskriminovaným otcům apod.

Hezký den,

Jitka Fialová - mluvčí pana Zdechovského

0/0
1.10.2018 16:32

L77e27o45n29a 54B74l14a84h60o50v35á 5400599969263

Pročetla jsem si web paní Šojdrové a musím uznat, že v té věci udělala, co mohla, ale nemůže suplovat stát. Dojednat konkrétní formu pomoci, kritéria výběru a vše, co s tím souvisí, je přeci agenda státních institucí - vlády, ministerstva zahraničních věcí, min. vnitra, případně sociálních věcí.

Pomoc dětem z válkou postižených zemí (či jiných katastrof) má u nás dlouhou tradici. V 50. letech to byly řecké a korejské děti, v 80. letech děti z Černobylu a nyní se u nás praktikuje tzv. hostitelská péče.

Pan Zdechovský mohl výrazně pomoci v tom, že by veřejnosti vysvětlil, že by šlo pouze o dočasnou, časově omezenou pomoc, mezinárodní ochranu, takže by se lidé nemuseli klepat strachy z mladých muslimů.

V případě nezaopatřených dětí z řeckých uprchlických táborů, kde žijí ve strašlivých podmínkách, jde o čas. Je důležité, aby se děti z toho pekla dostaly co nejdříve. Jenže na tom se žádné politické body nezískají...

0/0
21.9.2018 8:19
Foto

P73a55v49e25l 73M54a15c40h79a51č78e91k 5141652493

Jak je v té naší kotlině zakořeněným zvykem, tak návrh jiné partaje (zejména opoziční) je vládnoucími striktně odmítnut jaksi apriori, už jen z důvodu původu takového návrhu. Při takovém odmítnutí se pak vůbec nehodnotí reálnost, správnou a už vůbec ne morálnost takového odmítnutí. A když navíc je navíc odmítnutí provedeno křupanským způsobem hluboce pod úrovní Dida Intepta, měl by celý národ vyskočit jako jeden muž/žena, tedy tvor, a takovému vandalství důrazně pohrozit.

Že se tak hromadně neděje? Inu vrána k vráně....

0/0
20.9.2018 17:40
Foto

T72o92m32á39š 93Z34d90e66c50h20o95v94s15k29ý 9968151101425

Vrána k vráně? Můžete to rozvést?

0/0
20.9.2018 17:47
Foto

P11a85v80e23l 20M31a25c46h47a93č49e61k 5691472453

Inu, pokud se ve vrcholných pozicich státu profilují hulváti a křupani a jsou značnou částí národy podporování a obhjováni, pak....

+1/0
20.9.2018 18:09
Foto

T87o57m13á10š 65Z72d34e17c15h38o29v77s48k84ý 9438731501465

Chce se mi odpovědět: Jaký národ, takoví politici :-P

0/0
21.9.2018 14:23

J89o28s83e35f 61S70l16a91v56í40č51e14k 4793726596173

Pane Zdechovský, Vašich názorů si vážím i když většinou s nimi nesouhlasím. Na rozdíl od Vás jsem přesvědčený o tom, že od paní poslankyně to nebyla snaha pomoct, ani naivita, ale rána pod pás ČR.

+5/−1
20.9.2018 17:17
Foto

T57o25m95á49š 37Z18d93e79c52h93o41v81s39k13ý 9728521121715

Dobrý den a s tímto souhlasíte?

0/0
20.9.2018 17:47

J51o63s19e35f 85S95l17a18v41í81č12e34k 4653686706903

Asi jsem se vyjádřil nepřesně. Jsem přesvědčený, že od paní poslankyně to nebyla snaha pomoct dětem, ale podraz ČR.

+1/0
20.9.2018 17:54
Foto

J68a46n34a 23M38a95j47o41v41á 4295882756873

Ano, pomáhat ano. Ale znát svůj cíl, možnosti a mít plán. To by hned bylo jiný kafe.

+2/0
20.9.2018 17:04
Foto

T83o86m48á42š 37Z18d50e81c70h28o88v40s94k35ý 9908541851355

Souhlas. To mělo být spojené od začátku s návhrhem. Takto neměl návrh šanci projít.

0/0
20.9.2018 17:43
Foto

J70a89n70a 66M47a38j73o74v14á 4315772156963

Ano, proto mne to překvapilo. Návrh nemusí být dokonalý. Ale prostě musí existovat něco na čem se dá stavět. To se učí na první lekci managementu...Kvalita-kvantita-čas.

+1/0
21.9.2018 13:42

L30e28o34n54a 43B69l95a56h27o87v29á 5490579929283

Tak si paní Majová přečtěte web paní Šojdrové a přesně specifikujte, co ještě měla udělat. Ona může předložit návrh a případný způsob řešení, ale všechno ostatní je agenda státní správy, kterou ona nemůže suplovat. Těžko může mít kdokoli plán, když k tomu nemá potřebný souhlas vlády a příslušných ministerstev.

Navíc Česko má s pomocí dětem z válkou postižených zemí své zkušenosti, tak je může využít i nyní.

0/0
21.9.2018 8:30
Foto

J12a15n91a 55M15a58j97o15v31á 4455572746673

Byla jste někdy na libovolném úřadě, když se s nějakým "projektem" ohlásí poslanec EP? To je celý "barák" v pozoru a snaží se vyjít vstříc. Zažito na vlastní kůži. Taky jsem byla v pozoru a plnila i nesplnitelné.

Kdo jiný už by měl mít dostatečnou váhu?

+1/0
21.9.2018 13:41

M33i85r72o75s73l97a69v 16V49l91a31s58á38k 4188820693302

Jako obvykle od tohoto politika KDU (v této straně bohužel dosti výjimka) věcná, klidná slova se znalostí reality. Díky.

+7/0
20.9.2018 16:42
Foto

T19o54m20á70š 69Z21d75e71c56h97o24v96s87k95ý 9678121721705

Děkuji. Vzhledem k tomu, že znám Vaše názory, tak si tohoto příspěvku vážímvVR^

0/0
20.9.2018 17:45

K54a21r55e51l 87S86t78ý20b83l43o 2265960752379

Babiš možná není diplomat, ale rozhodně není hulvát. Vy možná máte osobní zkušenost s emigranty, ale Vám, jako ostatním europoslancům za půl milionů kulaťoučkých zlaťáků, hlavně záleží, koho chlebíček jíte. Dobrým příkladem jsou Babišovy europoslanci ANO.

Ano, hurá akce se v tomto případě opravdu nehodí, jenomže paní Šojdrová z vašich řad KDU-ČSL hraje na city slušných lidí a mává předvolebním, politickým klackem.

+1/0
20.9.2018 16:40

M84i22r90o47s13l97a22v 19V11l29a74s83á71k 4278520333282

Víte, paní Šojdrová, jako dcera senátorky KDU-ČSL Dr. Novákové, je profesionální političkou již od mládí. A jak známe příklady i z jiných stran, tito lidé jsou často poněkud odtrženi od reálného života...

+2/0
20.9.2018 17:00

M84i67c63h70a24l 78P31a67u40l60í84č77e59k 2733795705395

Já vidím problém především v tom, jak se to celé mediálně vyvíjelo - jak nejprve přišlo halasné zvolání "přijmeme 50 sirotků", což zní velmi hezky a mediálně vděčně, ale postupem času, jak se objevovaly další informace, se to postupně překlápělo až k naprostému nesmyslu. Bez ohledu na to, co tvrdí paní Šojdrová, jak to myslela, tak zpočátku z toho vyplynulo, že se jedná o sirotky, o malé děti cca do 5 let a že ty děti budou dány k nám do pěstounské péče, což se chápalo jako trvalá adopce (protože dávat malé děti do pěstounské péče na 2-3 roky a pak je zase posílat zpět je objektivní nesmysl) - toto vycházelo implicitně z toho, jak to bylo mediálně prezentováno. Pak se ukázalo, že:

- dítě bez rodičů nerovná se automaticky sirotek, rodiče mohou být jen v jiném táboře nebo dokonce třeba už v Německu, a i kdyby rodiče skutečně nežili, vždy bude existovat široká rodina, která by se o ně klidně postarala.

- skutečně malých dětí bez doprovodu je naprosté minimum, groo tvoří především mladíci od 12 do 17 let, (a to ještě jejich věk musí být prověřen), což již samozřejmě nejsou malé bezbranné děti.

- samotná adopce bude také problém, protože se stále jedná o syrské občany a bude nutný souhlas syrských úřadů. To tvrdí paní Filipi, pan Rozumek např. tuto nutnost souhlasu popírá, ale osobně mi přijde skutečně jako nesmysl, aby to šlo udělat bez souhlasu. Nelze přeci vzít cizí dítě z cizí země a jen tak si ho odvést, takto to přece nemůže fungovat. Ani nám by se nelíbilo, kdyby k nám mohl přijet cizinec a bez jakéhokoliv souhlasu si odvezl dítě.

Takže ve finále se prakticky všechny výchozí body znegovali a jsme rázem někde úplně jinde - nebude to adopce, ale jen nějaká dočasná péče, nebudou to sirotci, ale jen děti bez doprovodu a nebudou to malé děti, ale mladíci na prahu dospělosti. A teď se v tom má někdo orientovat a nevidět v tom jen nějaký populistický výkřik před volbami...

+13/0
20.9.2018 15:27
Foto

T84o96m58á64š 14Z60d60e52c90h80o67v25s68k35ý 9868641571585

Popsal jste to velmi dobře. Proto jsem se k tomu dlouho nevyjadřoval. Navíc u chlapců, kteří o sobě tvrdí, že jim je 15-17 let opravdu pochybuji o věku. Omlouvám se, ale statistika Frontexu a Švédů je neúprosná.

+8/0
20.9.2018 15:51

M43a14r23i16e 89J33a16n51s22í43k59o36v48á 2138534859296

Pane Zdechovský, fakt že "mladiství bez doprovodu" obvykle lžou o svém skutečném věku, a to tak, že skutěčný věk 17-ti letých často přesáhne bezpečně třicítku, je Vám očividně znám, bohužel ale asi ne Vaší stranické kolegyni. Nicméně, lhaní o věku není všechno. Po získání azylu zcela běžně zázračně vstanou z mrtvých rodiče a vyžádá se sloučení rodiny, či spíše klanu, protože velikostí to nemá co do činění s rodinou v našem chápání. No a jako úspěšné zakončení mise pak rodina spokojeně tráví prázdniny v zemích původu. Toto vše na účet daňových poplatníků. Má ČR toto skutečně také zapotřebí? Zdravím ze Stockholmu.

+4/0
20.9.2018 18:14
Foto

T93o67m24á34š 17Z20d78e43c21h15o97v15s73k30ý 9298101391745

Díky za pozdrav. Jak je ve Stockholmu po volbách? Jinak bohužel s tím, co píšete, musím v zásadě souhlasit. Bohužel takových případů je od roku 2015 mnoho.

0/0
21.9.2018 14:28
Foto

J57a32n93a 73M51a22j90o26v10á 4265522766233

R^

+1/0
20.9.2018 17:06

M38i49c40h28a49l 32S51v33o35b79o94d84a 5358118776901

R^

+3/0
20.9.2018 15:08
Foto

T23o59m95á72š 55Z30d91e55c52h54o32v18s16k92ý 9368651961755

Díky.

0/0
20.9.2018 15:51
Foto

J58a73n54a 79K96o58z16á49k77o37v19á 48V49o44l10r12á50b29o78v31á 9913464925861

Pane Zdechovský, můžete mně kvalifikovaně odpovědět co je to "přijetí" sirotků. Ať už je sirotkem míněn kdokoliv? Jaké má tento termín zakotvení v našem právním systému? Kdo by byl příjemce? Stát? Nebo by ono přijetí na někoho delegoval? Na jak dlouho a s jakými právy a povinnostmi? Jaká práva a povinnosti by měli oni "sirotci"? Příliš mnoho otazníků, odpověď žádná, ale problém přetřásají všichni.

+8/0
20.9.2018 14:15
Foto

K72a26r24e44l 40M98á23d96l19e 6754361324203

Jak jsem teď psal pod p. Vokouna o věku a pohlaví, tak podobně se to má i s tím přijetím sirotků. Někdo mluví o definitivním přijetí a "počeštění", někdo mluví o přijetí na rok. Někdo mluví o dobrovolných pěstounských rodinách, někdo o dětských domovech. Prostě nepromyšlená hurá akce jako vyšitá.

+7/0
20.9.2018 14:38
Foto

K26a11r89e33l 76M92á81d17l12e 6204321154653

Pardon, ještě jsem zapomněl na tu Slezskou diakonii. Tam by se syrským puberťákům taky moc líbilo.

+1/0
20.9.2018 14:41
Foto

J72i57t44k15a 38F64i85a81l63o82v23á 2751495647401

teď už to paní Šojdrová zpřesnila:

- Výběr dětí by měl být zcela v gesci českého ministerstva vnitra

- jen nejmenší děti, u kterých se nedohledá rodina (pokud se dohledá, dítě jde za nimi, ne oni sem)

- jen doplňková (dočasná) ochrana, ne trvalý azyl a české občanství. Vyloučena je i adopce, syrské zákony ji neumožnují.

- Po příjezdu by děti byly umístěny do institucí spadajících pod ministerstva školství a sociálních věcí.

- program by byl uskutečněn na základě bilaterální spolupráce mezi ČR a Řeckem

- Peníze na program by měly plynout z fondu Evropské unie zaměřeného na azylovou a migrační problematiku.

https://www.novinky.cz/domaci/483832-zadny-azyl-ani-obcanstvi-a-jen-ty-nejmladsi-sojdrova-ma-pro-babise-konkretni-plan-se-sirotky.html

+2/0
20.9.2018 14:43
Foto

J10i71ř23í 21H88e85r49m39á54n53e98k 4636852842610

Samozřejmě, poskytnout dočasný útulek malým dětem je chvályhodný počin. Ale, neměli bychom s vaničkou vylít i dítě.

Kde je psáno a dáno, že o sirotky bude postaráno zde lépe, než třeba přímo v Sýrii? A náklady na financování útulku v jejich domově by asi byly daleko nižší, než náklady zde.

Takže, proč to nezměnit na "Postavme v Sýrii sirotčinec pro 100 dětí"? Jakmile někdo toto oficiálně vyhlásí, rád přispěji.

P.S. Otázkou ale je, zda v Sýrii nějací bezprizorní sirotci vůbec existují? A skoro jistě by se do toho sirotčince těm 17 letým "dětem" vůbec nechtělo.

+7/−1
20.9.2018 14:50
Foto

T93o18m78á66š 51Z78d91e79c21h49o50v56s43k86ý 9238821221625

Vzhledem k tomu, jak jsou tam strukturované komunity a život, tak je to hodně nepravděpodobné. Ale fakt nechci generalizovat. Já tuto zkušenost nemám a nerad bych tu vařil z vody.

0/0
20.9.2018 17:49

Přečtěte rozhovor s Martou Kučíkovou

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz