Děkujeme za pochopení.
D51a77n 59V89l29k
Pane Zdechovský, mohl byste jen tak orientačně zkusit zjistit, kolik procent europoslanců používá elektromobily (koupené za nominální cenu, tj. bez dotací a bez patolízalské slevy u prodejce) a kolik z nich používá čadící vehikly na bázi vynálezů pánů Otta a Diesela? To by leccos napovedělo, stejně jako odpověď na otázku, jakou energií vytápějí své příbytky. Ale spíše si myslím, že to nepůjde.
J71a79r75o88m22í65r 93K43r37á50l
A není 50% málo, Antone Pavloviči ? Navrhují aspoň 105%.
V24o46k88o57u35n 83V69l17a68d67i48m24i93r
A domnivate se, ze vam tento clanek pomuze ke znovuzvoleni kdyz Barnevernet a Norsko uz netahne?
V53á26c70l79a62v 42M30a90c67h
Krok správným směrem? Pokud si správný směr představíme jako lano napnuté nad propastí a EU jako kulhavého a nevidomého provazochodce s 5 promile alkoholu v krvi, tak to přirovnání sedí přesně.
T56o47m70á32š 95T12a18t45í77č55e87k
Onen plán nepotřebuje žádné změny, ale zrušení.
Z56d30e90n22ě25k 59Z66a17v51a31d61i32l
Pláčete sám nad sebou ?
Od roku 2014 jste poslanec Evropského parlamentu a jaké máte výsledky ?
Kromě závisti a několika zbytečných udání - nic rozumného jste v EU neprosadil.
Prostě jste jen takový dobře placený zbytečný europoslanec !
J81i44r95i 93V23r80a94b30e97c
Nejak klickujete politicky sem a tam, ode zdi ke zdi pane Zdechovsky. Mimochodem nabijecek pribyva ve vyspelych zemich denne stovky. Bohuzel, vychod zase klusa jako vzdy za vyvojem. EU
J56i88n50d85ř12i87c67h 98Š32a89š92e36k
Inteligence představitelů EU je maximálně politická. To, že přestaneme pouštět uhlík nezachrání zlikvidované lesy, vysušenou půdu, otrávený hmyz a drobné živočichy, obrovské vybetonované plochy a degradaci půdy.
A46l33e35š 57L64i13s74o22v48s45k94ý
Kdy si koupím elektroauto:
- až k jeho výrobě nebude potřeba spousta drahých kovů, které se v Africe těží za otrockých podmínek
- až budou k dispozici spolehlivé zdroje čisté leketřiny
- až bude dobíjení časově srovnatelné s dnešním tankováním u pumpy
- až bude vyřešena výdrž a recyklace baterií
- až elektroauto férově zvítězí v regulérní soutěži se spalovacím motorem a ne direktivním nařízením, že spalovací musí ustoupit a udělat elektru prostor.
L15u50m61í15r 23V31i95t59h67a
Už vidím ty automobilky, které kvůli půl miliardě obyvatel EU přestávají vyrábět vozidla se spalovacími motory, která budou moci nadále prodávat v zemích mimo EU, kde ve srovnatelných ekonomických podmínkách žije nejméně 3x více lidí (USA, Kanada, východní Čína, Korea, Austrálie, Brazílie, Argentina...) Pokud tyto země přejdou na elektromobilitu, pak až tehdy, kdy to bude ekonomicky přijatelné. Tedy tehdy, až se za naše peníze odladí všechny technologie, které jsou na limitech (lithiové baterie apod.), a objeví se ty skutečně životaschopné a ekonomicky výhodné.
A není vůbec jisté, nejen kdy, ale ani zda se něco takového stane.
- Počet článků 678
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4414x
Od roku 2014 poslanec Evropského parlamentu a člen předsednictva KDU-ČSL, členem prestižního Výboru pro zahraniční věci (AFET) a Výboru pro zaměstnanost a sociální věci (EMPL), předseda parlamentní delegace pro státy Střední Asie.
Seznam rubrik
Oblíbené stránky
- Agentura Commservis.com
- Poeta
- Mindball
- Intimní doteky
- Odpusť mým rtům...
- Školení a vzdělávání manažerů
- Trénink mozku