Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P54a52v75e91l 85R73u31s98ý 8479736612

Především by si politici měli uvědomit, že oplodnění anonymního darovaného vajíčka nebo anonymní spermií je v rozporu s čl. 7 Úmluvy o právech dítěte a tudíž nemá v zákoně co pohledávat. Umělé oplodnění nebo spíše asistované oplodnění je přípustné pouze pokud jak původ vajíčka, tak spermie je předem dán a zapsán do rodného listu.

Marksová ale zcela pomíjí biologické vazby v rodině, v její definici o biologických vazbách a pokrevnosti není ani zmínka. Děti se v jejím pojetí stávají human resources neznámého původu, tím pádem velmi snadno zestátnitelné - neví se, ke komu ty děti anonymního původu budou patřit. Považuji přístup koncepce k identitě dětí za zcela vadný a škodlivý.

0/0
20.1.2017 21:24
Foto

J74a76n70a 98M53a30j49o44v92á 4415672126133

Dnes karma. Zejména za ten souhrn podpory mateřství za každé situace.

0/0
20.1.2017 20:43
Foto

I16v92o 35P89a45t18t84a 9312610292130

Souhlasím, že Koncepce rodinné politiky, verze z 22. prosince 2016, je paskvil zaměřený proti rodině s dětmi. Připomínám ovšem že jste jako člen KDÚ-ČSL součástí koaliční vlády a podporujete jako vždy v minulosti ke škodě rodin s dětmi pracujících rodičů, tj. v rozporu se svým volebním programem, své silnější koaliční partnery (sociologie.netstranky.cz/11-cast-politici-a-dite.html). Vy jste u všech rozhodnutí vlády, vy jste u všech rozhodnutí parlamentu. Kdy jste rozporovali nekoncepční rozhazování mnoha desítek miliard korun ročně v rezortu práce a sociálních věcí? Víte například, že rozpočet MPSV ČR vzrostl za paní ministryně o obludných 88 miliard korun ročně? V r. 2013 byl ve výši 472 mld. Kč, v r. 2016 již 560 mld. Kč. Můžete mi doložit, co z toho mají pracující rodiče vychovávající děti? Když jsem se snažil objasnit problémy rodin s dětmi vašemu předsedovi a vicepremiérovi, tak mi pan Bělobrádek 9. 1. 205 odpověděl, cituji: Pěkný den, myslím, že každý soudný člověk pochopí, že moje časové možnosti a kapacita jdou velmi omezené. Bělobrádek Odesláno z mého Windows Phone.

0/0
20.1.2017 17:53
Foto

I95v55o 31P21a56t75t20a 9412890702940

Dne 12. 1. 2015 jsem poté co jsem vzkaz pana Bělobrádka vydýchal, napsal: Dobrý den pane předsedo a místopředsedo vlády ČR. Promiňte že jsem Vás obtěžoval takovými prkotinami jako je zbytečný schodek státní pokladny ve výši 100 miliard korun ročně (na sociální výdaje), a s tím v hrubém rozporu jsoucí nenarození 50 000 dětí ročně v průměru za posledních 20 let do vyrovnané populační bilance. Asi jsem Vás příliš chválil v časopise RC monitor č. 5/2014 v závěru článku nazvaném Politici a dítě. Dostupné na adrese: http://res.claritatis.cz/periodika-rc/&p=8

Možná že bych mlčel a předcházející odstavec vůbec nenapsal. Bohužel se událo co se událo v redakci Charlie Hebdo. Prevencí terorizmu je z krátkodobého hlediska posílení bezpečnostních služeb, jak požaduje premiér B. Sobotka. Skutečnou prevencí je ale něco docela jiného - dostatek dětí ve vlastní populaci. Pokud budeme jen vymírat, jak je tomu od r. 1981, tj. nepřetržitě 34 let, tak se masovému přílivu přistěhovalcům nevyhneme. Navíc si asi těžko budeme moci vybírat, odkud přistěhovalce chceme a odkud nikoliv. Požadavek dne je proto jasný - musí se v Česku, případně dalších zemích Evropy, rodit dostatek dětí. Více v Memorandu k přistěhovalectví (sociologie.netstranky.cz/memorandum-k-pristehovalectvi.html).

0/0
20.1.2017 18:08

T76o48m93á55š 20H31o27l37e45k 5515450811657

To, že by stát měl podporovat, aby se děti nerodily do rodin je obrovská lumpárna. Marksová by za tyto návrhy měla skončit ve vězení, anebo alespoň na psychiatrii.

+1/0
20.1.2017 9:44

J94a38n 23B24u26b22e42n 4713790257

Tak nějak mi přijde, ze s tím umělým oplodněním bez partnera koluje nesmyslně mytů a podivných teorií. Fakt, že nás je čím dál míň a nebude mít kdo pracovat na miliony důchodců je neoddiskutovatelný. Každé (bílé) dítě navíc je dobré dítě. Tyto matky, obvykle v pokročilejším věku, jsou velmi často finančně za vodou a neřeší přídavky. Fascinuje mě ten mýtus, jak budou parazitovat na státu. Ve svém okolí znám dvě takové a troufám si tvrdit, že berou víc, než většina diskutérů zde. Vyrůstat s jedním rodičem asi není pro dítě nejlepší, ale pořád lepší než ty všechny děti, co vyrůstají v děcáku. Pakliže je snazší podstoupit uměé oplodnění, než si adoptovat dítě, je svým způsobem něco v nepořádku. Ale zpět k tématu. Takováto úspěšná žena, která podstoupí umělé oplodnění, obvykle dokáže zajistit kvalitní péči a vzdělání svým dětem. Podstoupit umělé oplodnění není úplná legrace a jsem přesvědčen, že ta ženská, která do toho jde, je o tom opravdu přesvědčena a není to nějaká pipina, co si pořizuje dítě jen tak.

0/0
16.1.2017 22:21
Foto

J77i42t73k73a 33F60i50a95l16o35v67á 2971795787231

OK, tak ať si to hradí samy. Proč se má o tohle starat stát?

+2/0
16.1.2017 22:27

J90a57n 84B19u82b30e39n 4593920977

Troufám si tvrdit, že by s tím problém neměly, ostatně jako dosud. A mimochodem, opravdu si všichni zde myslíte, že pořídit si písemný souhlas partnera (tj. podepsaný kus papíru) je takový problém i když partnera ženská nemá?

0/0
16.1.2017 22:39
Foto

T41o59m97á97š 28Z90d79e98c16h30o81v86s70k75ý 9408381261775

Takže když někdo bude obcházet zákon, tak z toho uděláme normu? To fakt ne :-/

+2/0
17.1.2017 6:54

T83o84m25á24š 32H65o40l12e58k 5505490641837

Pokud dítě vznikne klonováním ženy, tak proč ne. Ale pro vznik dítěte je stále potřeba sperma, takže každé dítě má svého tátu. Ale Marksová s táty ve výchově dětí nepočítá.

+1/0
20.1.2017 9:46

R43o41s23t34i62s32l15a36v 35C61a77h97a 8915521240262

Zena, ktera se rozhodne pro umele oplodneni, aniz by mela partnera, by nemela mit narok na zadne socialni davky.

+2/0
16.1.2017 17:56
Foto

T55o92m15á46š 54Z44d77e75c75h28o95v49s76k50ý 9258251711885

Tak to zkuste napsat paní ministryni ;-)

0/0
17.1.2017 6:55

J67a61n 18Z53i35e12g89l26e16r 1861336711178

Je třeba podporovat úplné rodiny s dětmi a ne velkovýrobu matek samoživitelek. Rozumím tomu, že ne každá matka samoživitelka je jí dobrovolně. Těm, které se nezaviněně dostanou do svízelné situace, ať stát pomůže. Ale stát musí především preferovat úplnou rodinu, kterou tvoří táta, máma a děti. To je přirozené, to je normální, dítě potřebuje mít pro správný vývoj mužský a ženský vzor.

+8/0
16.1.2017 14:59

F48r83a18n53t14i94š29e16k 67P65e94t38r22í55k 6645211204881

Když bude stát pomáhat samoživitelkám, z logiky věci jich bude přibývat.

Pokud by stát chtěl co nejméně matek samoživitelek, prostá logika říká nepomáhat.

+3/0
16.1.2017 15:26

J88a40n 39Z44i70e90g53l13e88r 1401666211158

Když chlap bude mít s ženou dítě a pak ji uteče, tak tu matku samoživitelku máme nechat umřít hlady?

+2/0
16.1.2017 16:42

J67a36n 43R87á94ž 1719543944180

Řekněte mi jediný důvod, proč by se měli občané, kteří překonávají všechny partnerské krize v zájmu udržení rodiny, jako sociální i ekonomické pospolitosti, která tvoří základ zdravé společnosti, měli jakkoliv povinně, zdůrazňuji to povinně, podílet na udržování povědomí, že samoživitelka je neco, co zasluhuje respekt a zvláštní podporu státu?

Samoživitelka je politováníhodný stav, do kterého se však dostává většina žen laxním přístupem k výběru partnera, k k sexu, následně k mateřství a v neposlední řadě i tím, že ví, že jim nehrozí propad do skutečné existenční nouze, což vždy bylo mementem pro odpovědný přístup k partnerským vztahům. Statut samoživitelka má mít, podle liberálních socialistů, z nepochopitelných duvodů celospolečenský respekt a zaslouží si prý zvýhodnění. S tím nesouhlasím. Respekt a podporu státu zasluhují především úplné rodiny, které přes všechny obtíže i vztahové krize, zůstaly funkční, vychovaly děti a aktivní prací přinášejí společnosti hodnoty.

+4/−1
16.1.2017 17:15

J13i32ř71í 33Z94á96ř69e90c78k36ý 5264558924375

To překonávání partnerských krizí ale není tak intenzivní, když vezmeme v úvahu 50% rozvodovost.

A ten laxní přístup : myslím, že u toho bývají dva a ten druhý je muž.

0/−1
17.1.2017 4:04
Foto

J46a56n40a 14M63a73j38o18v10á 4105382606503

No právě, není důvod překonávat krize, když rozejít je se tak snadné.

0/0
20.1.2017 20:47

F27r82a19n25t11i85š65e68k 15P49e72t31r61í33k 6625231214271

Nic takového jsem nenapsal ! Samozřejmě Vás (my,Plural Majestaticus ?) nikdo nenutí aby jste ji nechal umřít hlady !

0/0
18.1.2017 7:27
Foto

J77a31n78a 12M82a41j97o26v85á 4185132936203

Proč by měla umřít hlady. Jsme snad v Africe?

0/0
20.1.2017 20:46
Foto

M82i76r24o59s74l77a50v 60M86a87c87e73k 5351785800112

myslím, že neuvážených experimentů za těch 27 let již bylo dost. Inspirovat se můžete stavem z roku 1988. Dětské přídavky byly tehdy plošné ; například na 3 děti činily cca 50% průměrné čisté mzdy (to by dnes znamenalo cca 10.000,- / měsíčně) Dále je třeba snížit DPH, darebácky zvýšené Kalouskem za podpory Vaší strany, aby stát ještě neparazitoval na mladých rodinách. Toho se držte a mladým pomůžete, to co navrhujete je podfuk Rv

+1/−4
16.1.2017 14:47
Foto

T59o26m90á31š 77Z58d57e67c85h83o92v39s92k81ý 9708571321715

Asi byste si měl nejdříve zjistit fakta a pak tu diskutovat :-/

+2/−1
16.1.2017 14:51
Foto

M57i70r85o55s21l61a33v 38M89a56c52e33k 5111395480982

uvedl jsem snad něco špatně ?

+1/−3
16.1.2017 14:53
Foto

T93o85m34á44š 61Z25d90e40c66h45o84v67s89k39ý 9648261251645

Třeba zvýšení DPH Kalouskem myslíte v době, kdy KDU-ČSL nebyla v českém parlamentu? :-P;-)

0/0
16.1.2017 17:42

V91o35k88o97u91n 62V41l31a16d34i65m55i45r 8932448169568

Z toho co vim, byl Kalousek ministrem financi ne za KDU_CSL, ale za TOP09.

Kdo z nas se pane Zdechovsky myli?

0/0
16.1.2017 19:09

R36o94s17t79i27s14l50a70v 53C71a93h72a 8725411870412

vite, pan Zdechovsky neni z ODS, ale to je pro Vas komunisty pod Vasi rozlisovaci schopnosti, tridni nepritel jako tridni nepritel.

0/0
16.1.2017 18:00

B75ě49l50a 16H41o53r13á38k37o58v44á 1948712109770

Nejhorší protirodinný paskvil je to že stát masivně trvale podporuje hotovostí naoko rozvrácené nepracující "rodiny" v množení místo výrazné daňové podpory pracujích při rozhodování o pořízení prvních třech dětí!

Sociální podpora v hotovosti pouze do výše již odvedených příspěvků rodinou, pak jen nepeněžně. (Lůžko ve státem provozovaném ubytovacím zařízení, poukaz na odběr teplé stravy denně a bochník chleba na týden, oblečení z charity atd.)

PS: Ono jednou stejně na víc nebude při rozdávání všem co akorát natáhnou ruku a křičej...

+6/0
16.1.2017 13:53
Foto

T20o62m44á57š 45Z97d60e50c64h45o35v97s88k67ý 9888271911895

Problém spočívá především ve snaze zbavit se problémů. Řada lidí si myslí, že když těmto rodinám rozdá peníze nebo byty, problém se ztratí. Neztratí. Tito lidé potřebují naučit hospodařit s penězi. A to žádná reforma nezaručí. :-/

+2/0
16.1.2017 14:15

P16e93t86r 13K61a53r96a66f57i44á32t 3410497916420

Co chcete po sociální inženýrce. Mrkněte se někdy do jejího CV as zjistíte, že tahle dáma nikdy nešáhla na skutečnou, reálné hodnoty produkující práci. Činnost v ziskových neziskovkách a posty na úřadech za ni považovat nelze.

+3/0
16.1.2017 13:49
Foto

T18o59m25á36š 43Z37d89e20c13h24o18v52s85k23ý 9208451681385

Mě mrzí, že je pod tím podepsáno řada lidí, kterých si vážím. O pracovitosti paní Marksové jsem ztratil iluze již dávno.;-D

+1/0
16.1.2017 14:24
Foto

J10i84t96k25a 66F64i76a10l11o74v28á 2101715137261

o to víc na to musíme ukazovat a vysvětlovat, co je špatně a proč.

+1/0
16.1.2017 14:24

J48a73r40d55a 89S11o78k12o79l 1786598751391

Největší chyba je neúplná rodina. Ano taký alkoholik sadista drogové závislák hráč kriminálník to chápu ale co ty ostatní argumenty ?nemáme si co říct nepřekonatelný odpor on mi nerozumí atd.atd.a nakonec dojde po třech rozvodech na to že ten nebo ta první byl nejlepší. Za mého mládí jsem se držel dvou rčení Co je v domě není pro mě a když ujed tak na daleko lepším koni 8-o

0/0
16.1.2017 13:23
Foto

T86o30m88á16š 32Z56d52e75c74h52o81v24s35k67ý 9188881471105

Ano, rodina může být neúplná a je potřeba jí pomoci. Ale ne tím, že dáme peníze všem.

0/0
16.1.2017 14:27

F97r68a78n54t67i30š44e88k 35P30e15t46r49í37k 6775561204941

Pomáhejte, ale z vlastního ! Ne z daní lidí, kteří s tím nemají co dělat.

Váš pohled na věc se v principu nijak neliší od pohledu pí. Marxové !

0/−1
16.1.2017 15:31

J52i71ř57í 95S37o72c65h58o15r 1862802213411

Na jeden aspekt jste zapomněl. Tak jak je to navženo by to stimulovalo jedno etnikum k výrobě dalších pobíračů sociálních dávek.

+3/0
16.1.2017 12:34
Foto

J12i80t19k80a 31F70i66a85l10o79v11á 2501155367471

částečně ano tím plošným porodným za všechny děti a zvýšením přídavku na dítě dostupné i těm se průměrnými příjmy. Ten rodičovský příspěvek 220 000 (nově 250 000) je vždy jen na nejmladší dítě v rodině. Pokud žena předtím alespoň rok nepracovala, má nárok jen na 4-letou variantu vybírání. Pokud by bylo dítě dřív než za ty 4 roky, tak nevybrané peníze prostě propadnou státu.

+1/0
16.1.2017 13:23

M74i35c13h40a25l 46K41o51n71e34č13n29ý 8489792482321

Paní ministryně je přesvědčená feministka. Takže muži a ženy si mají být zcela rovni, ale ženy mají být rovnější.

+11/0
16.1.2017 11:26
Foto

T56o32m48á95š 65Z27d65e21c69h20o24v50s31k52ý 9698881971405

Protože dělá rovnítko mezi slovy gender a feminismus.

+3/0
16.1.2017 14:25

J54a74r71o44m79í88r 40S56t16r60a81š89i27l 63S52t56. 3624534490185

Hezky se povídá, ale jak to zlepšit? Samozřejmě úplná rodina! Můžeme jen přibrzdit rozpad tím, že rodič bez dítěte bude přispívat více - je to i dnes podle příjmu. Obvykle samoživitelka má dostat stejně co úplná rodina. Problém je jinde. Výchova v předešlé rodině a v současné i minulé přezíravé společenském nazírání, vinny státní, církevní složky, mající co dočinění s kultivací ve společnosti!

+1/0
16.1.2017 10:14
Foto

T81o63m65á92š 25Z73d25e87c80h81o36v71s74k73ý 9188141521675

Je to o vztahu státu k hodnotám a snaze podporovat lidi, kteří skutečně pracují a vychovávají na úkor těch, co jen plodí dětí.

+1/0
16.1.2017 14:26

J91i90ř89í 14N44o74s92e16k 1678677861766

V podstatě souhlas, proti/pro rodinná politika paní Marksové je tragédie.

Samozřejmě, že ne každý samoživitel/ka si svou situaci zavinili sami, bohužel, nahrávají různé okolnosti, doba atd.

Ano, dítě v rodině se samoživitelem nemá být hmotně bito za fyzickou absenci jednoho z rodičů. Ale samoživitel se taky nemusí nutně uštvat v honbě za penězi, kterými by dítěti i sobě zajistil aspoň životní standard.

Jsem však STRIKTNĚ PROTI programovému pěstování a podporování plánovaně vznikajících rodin s jedním rodičem (viz oplození bez souhlasu partnera, pořizování si dalších a dalších dětí bez stálého partnera) a podobných, protože tady jde pouze o podporu sobců a o devalvaci původního poslání rodiny, kterou je nejen zabezpečení, ale i zdravá výchova dětí.

+14/0
16.1.2017 9:31
Foto

T13o61m17á43š 74Z61d59e97c29h90o17v57s30k43ý 9848181811235

Díky za názor.R^

+1/0
16.1.2017 14:26



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.