Děkujeme za pochopení.
A18n65t13o23n27í29n 29K24o45u71n61o23v39s84k63ý
Stále víc nám vládnou lidé, kteří si z boje za něco nebo proti něčemu udělali životní program a skvělý způsob obživy - aktivisti.
Nikdo je nevolil a za nic neodpovídají - přesto nám vládnou. Protože hlasitě křičí a málokdo si troufne jim odporovat nebo říct že jim nepošle finanční příspěvek. A nikdy nemají dost - to by museli zavřít krám a jít dělat něco užitečného.
Vnucená elektromobilita je jen jeden z projevů, ale zvrhlost zásahů profesionálních aktivistů do života EU a nejen EU je vidět i v dalších oblastech.
Práva menšin, genderová vyváženost čehokoliv, LGBT+, zákaz knih Karla Maye atd. atd.
Vždycky napřed existoval nějaký problém a ten byl řešen a vyřešen. Ovšem nikdy na 100%, protože tam už to nedává smysl. Je to drahé a nic už to vlastně neřeší.
Třeba emise aut. Jasně, smrdělo to. Hodně.
Mezi EURO 0 a EURO 6 je ale už tak ohromný rozdíl, že diesel funguje jako čistička vzduchu. Ano, vypouští do ovzduší méně pevných částic než kolik jich nasává. Takže by se na to aktivisti už mohli vykašlat a na politiky netlačit dál. Ale nedají pokoj. Nikdy. A až v roce 2035 budou v prodeji jen elektromobily, budou otravovat dál. Co by jinak dělali a čím by se živili? Bude jim vadit hluk elektrických aut, nebo otěr z pneumatik nebo cokoliv jiného. Kde najít politiky kteří je pošlou do háje a firmy, které jim řeknou, že na jejich ptákoviny peníze nedají?
A82n49t27o95n90í77n 95K24o97u96n34o57v51s29k20ý
Můžeme jít od aut jinam, protože práce aktivistů je vidět všude kolem.
BLM: Proč by se měl občan A omlouvat občanu B za to, co občan C kdysi provedl občanu D?
To je nesmysl jak z pohledu práva tak obecné logiky. Ale omlouvá se a klečí se. Proč?
LGBT+: Pokud si to někdo přeje a najde dost šíleného chirurga ať se nechá přeoperovat třeba na lesního skřítka. Nic proti tomu nemám.
Jenže na pochody této komunity musí ze svých daní přispívat i ti, které to nezajímá. Proč?
atd., atd., atd.
Těch věcí se zmocnili aktivisti a skvěle se tím živí.
Jsou to oni, kdo vždycky politiky, Brusel a příslušné organizace dotlačí někam, kde už pokračování nedává smysl, ale oni přece nezavřou krám a nepůjdou dělat něco užitečného.
Nikdo je nevolil, za nic neodpovídají, ale zasahují do všeho. Jak se jim ubránit? Nevím.
A42n57t69o92n45í82n 37K37o17u73n33o83v77s71k44ý
Začátek problému se jmenuje New Green Deal.
Jak o tomto náboženství říká již váš kolega Vondra - je to oběˇt bez vykoupení. Chce se po lidech ta oběˇt, aby přijali zdražení vlastně všeho.
Ale na stav planety nemá snaha zbavit se v EU sodovkového plynu žádný vliv.
Takže žádné vykoupení...
Již mnohokrát se prokázalo, že elektromobily nejsou žádná spása planety.
Těžba v Chile a Kongu a ohromné ekologické škody s tím spojené, doprava rud do Číny, kde z toho díky uhelným elektrárnám teprve vyrobí kobalt a lithium, doprava do Evropy, to, že bezemisně elektřinu nevyrábíme, její doprava na místo určení není beze ztrát, transformace není beze ztrát, nabíjení není beze ztrát a ani pohon není beze ztrát atd. atd.
Je to jistě zajímavá věc pro hobbysty, ale proč by měl normální uživatel auta platit víc za něco co má vyšší cenu a horší užitné vlastnosti než jím dosud používané řešení?
P20a69v92e52l 40D42v19o19ř28á39k
Pane autore, auto na vodík je také elektromobil. Neboť se v něm elektřina získává v palivovém článku, do něhož se vhání vodík. A elektřinou se pohání ELEKTROMOTOR.
Pokud tohle někomu uniká., neměl by psát na toto téma články. Běda nám, co posloucháme technicky nevzdělané politiky.
Jak to je udělané, můžete si najít v prospektech na vodíkové vozy Toyota Mirai nebo Hyundai Nexo.
Proboha, přestaňte si myslet, že elektromobil je to, co má baterku.
P69e87t24r 29Š93i70n71d25e61l29á65ř
Kdyby pan Dvořák napsal, že je to něco jako disesel-elektrická lokomotiva, možná by to lidi víc pochopili. Ta mašina si napřed vyrobí dízl motorem elektřinu a teprve až ta pohání "furtumfurt" tu lokomotivu.
M69a91r27t10i54n21a 19M32o67u93d27r52á
Z očividných snah o omezení mobility obyvatel soudím, že by současnému vedení EU nejvíce vyhovovalo nevolnictví.....
L63u85b64o64š 98C88h77l32u47m50s62k75ý
Tak, doma budete sedět a sledovat ČT. Už jste se natrajdali dost.
L22a17d22i12s60l67a26v 51H78n50y77k
Kamarád elektrikář říkal, pokud se to rozvine plošně (elektrická auta), tak to bude největš prů..er.Všude se budou muset kopat nové kabely, protože stávající nejsou dimenzované na takový příkon proudu, trafostanice se budou muset buď stavět nové a nebo předělávat staré atd atd.Nikdo z těch co prosazují elektrická auta, vůbec nedomýšlí co všechno se bude muset předělávat na elektrických rozvodech.
A v jiném článku na netu psali, že patrové garáže nevydrží tíhu těchto aut, protože jsou několikanásobně těžší.Zrovna tak tam nebudou moci parkovat z důvodu požáru, protože elektrické auto nelze uhasit normálně vodou.
Zkrátka těch negativ je více než pozitiv.
J74i52r84i 30V10r85a59b45e51c
Každopádně mnohem jednoduší, než nové benzínové pumpy. Na pár kvadrát metrů máš desítky stojanů.
V39l16a72s36t83i96m27i28l 38K51r15a42u13s
Nemýlím-li se, tak na výrobu vodíku je rovněž třeba elektřiny. Takže to v podstatě vyjde nastejno.
P95a30v16e35l 11D10v83o45ř85á88k
Dá se využít přebytečná elektřina z FVE, když to moc svítí.
R55o14m56a31n 61K90o27z33e58l
Vidíte, že každý může udělat špatné rozhodnutí. Přestanete se hlásit k EU, když jste se nedávno podivoval nad tím, že proč se už ANO nehlásí k Maďarsku?
J60i73ř82í 94K87u41b41í54č60e31k
No, v Maďarsku elektřinu měli, ale zase tam nebyl ten benzín - to je ale překvapení.
Krizový scénář v případě nutnosti zavírání celých průmyslových odvětví počítá i s dočasným zákazem provozu elektromobilů. Anebo benzíňáků, když nebude ten.
I Česká republika má krizové scénáře.
A Zdecháč z vás jen dělá pitomce.
L33u47b51o27š 14C65h53l20u50m45s75k96ý
Začínají se objevovat náznaky pádu společenského systému. Politika a ideologie předběhly ekonomiku. Už jsem ten pád jednou zažil. Byla to krásná doba, ale trvala jen deset let. Pak přišli noví mesiášové. Tentokrát ale ani z jihu, ani z východu, ale ze západu.
J52a27n26a 32K36o74z65á37k20o27v55á 80V38o23l34r28á92b68o54v33á
Tak i on šéf policejních řidičů dnes prohlásil, že sice "vyzkoušeli" Enyaq, ale rovnou dopředu vědí, že na neplánovanou trasu s chráněnou osobou nemůžou vyrazit, když po cestě není kde dobít. A když se pak náhle změní trasa, potřebují kdekoliv rychle natankovat, ne pracně hledat dobíječku, pak k ní komplikovaně dojet a hezky v klidu si nabít, aby ujeli jen a pouze 500km. Jen jestli neprokopáváme zase nějakou další slepou uličku
P24a46v64e18l 61D39v27o94ř47á16k
A to oni chtějí jet na Severní pól? Ať to vezmou přes Liberec, tam je nabíječek několik. Prakticky v každém supermarketu kdekoliv. Stejně si musejí dát pauzu na kafe.
- Počet článků 678
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4414x
Od roku 2014 poslanec Evropského parlamentu a člen předsednictva KDU-ČSL, členem prestižního Výboru pro zahraniční věci (AFET) a Výboru pro zaměstnanost a sociální věci (EMPL), předseda parlamentní delegace pro státy Střední Asie.
Seznam rubrik
Oblíbené stránky
- Agentura Commservis.com
- Poeta
- Mindball
- Intimní doteky
- Odpusť mým rtům...
- Školení a vzdělávání manažerů
- Trénink mozku