Děkujeme za pochopení.
A80n39t48o50n62í66n 59K33o32u58n65o96v40s96k41ý
Stále víc nám vládnou lidé, kteří si z boje za něco nebo proti něčemu udělali životní program a skvělý způsob obživy - aktivisti.
Nikdo je nevolil a za nic neodpovídají - přesto nám vládnou. Protože hlasitě křičí a málokdo si troufne jim odporovat nebo říct že jim nepošle finanční příspěvek. A nikdy nemají dost - to by museli zavřít krám a jít dělat něco užitečného.
Vnucená elektromobilita je jen jeden z projevů, ale zvrhlost zásahů profesionálních aktivistů do života EU a nejen EU je vidět i v dalších oblastech.
Práva menšin, genderová vyváženost čehokoliv, LGBT+, zákaz knih Karla Maye atd. atd.
Vždycky napřed existoval nějaký problém a ten byl řešen a vyřešen. Ovšem nikdy na 100%, protože tam už to nedává smysl. Je to drahé a nic už to vlastně neřeší.
Třeba emise aut. Jasně, smrdělo to. Hodně.
Mezi EURO 0 a EURO 6 je ale už tak ohromný rozdíl, že diesel funguje jako čistička vzduchu. Ano, vypouští do ovzduší méně pevných částic než kolik jich nasává. Takže by se na to aktivisti už mohli vykašlat a na politiky netlačit dál. Ale nedají pokoj. Nikdy. A až v roce 2035 budou v prodeji jen elektromobily, budou otravovat dál. Co by jinak dělali a čím by se živili? Bude jim vadit hluk elektrických aut, nebo otěr z pneumatik nebo cokoliv jiného. Kde najít politiky kteří je pošlou do háje a firmy, které jim řeknou, že na jejich ptákoviny peníze nedají?
A74n59t95o11n40í76n 27K31o51u56n80o93v68s77k73ý
Můžeme jít od aut jinam, protože práce aktivistů je vidět všude kolem.
BLM: Proč by se měl občan A omlouvat občanu B za to, co občan C kdysi provedl občanu D?
To je nesmysl jak z pohledu práva tak obecné logiky. Ale omlouvá se a klečí se. Proč?
LGBT+: Pokud si to někdo přeje a najde dost šíleného chirurga ať se nechá přeoperovat třeba na lesního skřítka. Nic proti tomu nemám.
Jenže na pochody této komunity musí ze svých daní přispívat i ti, které to nezajímá. Proč?
atd., atd., atd.
Těch věcí se zmocnili aktivisti a skvěle se tím živí.
Jsou to oni, kdo vždycky politiky, Brusel a příslušné organizace dotlačí někam, kde už pokračování nedává smysl, ale oni přece nezavřou krám a nepůjdou dělat něco užitečného.
Nikdo je nevolil, za nic neodpovídají, ale zasahují do všeho. Jak se jim ubránit? Nevím.
A30n56t90o41n46í53n 71K25o65u88n57o61v95s61k25ý
Začátek problému se jmenuje New Green Deal.
Jak o tomto náboženství říká již váš kolega Vondra - je to oběˇt bez vykoupení. Chce se po lidech ta oběˇt, aby přijali zdražení vlastně všeho.
Ale na stav planety nemá snaha zbavit se v EU sodovkového plynu žádný vliv.
Takže žádné vykoupení...
Již mnohokrát se prokázalo, že elektromobily nejsou žádná spása planety.
Těžba v Chile a Kongu a ohromné ekologické škody s tím spojené, doprava rud do Číny, kde z toho díky uhelným elektrárnám teprve vyrobí kobalt a lithium, doprava do Evropy, to, že bezemisně elektřinu nevyrábíme, její doprava na místo určení není beze ztrát, transformace není beze ztrát, nabíjení není beze ztrát a ani pohon není beze ztrát atd. atd.
Je to jistě zajímavá věc pro hobbysty, ale proč by měl normální uživatel auta platit víc za něco co má vyšší cenu a horší užitné vlastnosti než jím dosud používané řešení?
P59a86v95e12l 34D51v68o19ř50á61k
Pane autore, auto na vodík je také elektromobil. Neboť se v něm elektřina získává v palivovém článku, do něhož se vhání vodík. A elektřinou se pohání ELEKTROMOTOR.
Pokud tohle někomu uniká., neměl by psát na toto téma články. Běda nám, co posloucháme technicky nevzdělané politiky.
Jak to je udělané, můžete si najít v prospektech na vodíkové vozy Toyota Mirai nebo Hyundai Nexo.
Proboha, přestaňte si myslet, že elektromobil je to, co má baterku.
P31e29t20r 20Š78i39n63d80e90l76á83ř
Kdyby pan Dvořák napsal, že je to něco jako disesel-elektrická lokomotiva, možná by to lidi víc pochopili. Ta mašina si napřed vyrobí dízl motorem elektřinu a teprve až ta pohání "furtumfurt" tu lokomotivu.
M98a67r51t13i43n40a 22M81o25u31d68r36á
Z očividných snah o omezení mobility obyvatel soudím, že by současnému vedení EU nejvíce vyhovovalo nevolnictví.....
L95u92b96o66š 52C32h60l47u50m78s25k33ý
Tak, doma budete sedět a sledovat ČT. Už jste se natrajdali dost.
L60a15d85i58s93l80a14v 84H40n54y86k
Kamarád elektrikář říkal, pokud se to rozvine plošně (elektrická auta), tak to bude největš prů..er.Všude se budou muset kopat nové kabely, protože stávající nejsou dimenzované na takový příkon proudu, trafostanice se budou muset buď stavět nové a nebo předělávat staré atd atd.Nikdo z těch co prosazují elektrická auta, vůbec nedomýšlí co všechno se bude muset předělávat na elektrických rozvodech.
A v jiném článku na netu psali, že patrové garáže nevydrží tíhu těchto aut, protože jsou několikanásobně těžší.Zrovna tak tam nebudou moci parkovat z důvodu požáru, protože elektrické auto nelze uhasit normálně vodou.
Zkrátka těch negativ je více než pozitiv.
J38i59r31i 18V38r95a67b46e98c
Každopádně mnohem jednoduší, než nové benzínové pumpy. Na pár kvadrát metrů máš desítky stojanů.
V59l82a24s85t42i96m37i68l 26K46r63a30u52s
Nemýlím-li se, tak na výrobu vodíku je rovněž třeba elektřiny. Takže to v podstatě vyjde nastejno.
P27a51v38e53l 63D86v43o26ř83á95k
Dá se využít přebytečná elektřina z FVE, když to moc svítí.
R51o15m68a16n 31K23o32z50e82l
Vidíte, že každý může udělat špatné rozhodnutí. Přestanete se hlásit k EU, když jste se nedávno podivoval nad tím, že proč se už ANO nehlásí k Maďarsku?
J25i73ř76í 90K10u25b96í52č45e68k
No, v Maďarsku elektřinu měli, ale zase tam nebyl ten benzín - to je ale překvapení.
Krizový scénář v případě nutnosti zavírání celých průmyslových odvětví počítá i s dočasným zákazem provozu elektromobilů. Anebo benzíňáků, když nebude ten.
I Česká republika má krizové scénáře.
A Zdecháč z vás jen dělá pitomce.
L93u89b66o84š 41C78h78l83u42m79s12k82ý
Začínají se objevovat náznaky pádu společenského systému. Politika a ideologie předběhly ekonomiku. Už jsem ten pád jednou zažil. Byla to krásná doba, ale trvala jen deset let. Pak přišli noví mesiášové. Tentokrát ale ani z jihu, ani z východu, ale ze západu.
J75a86n71a 79K72o89z15á54k93o94v80á 87V36o53l74r47á52b47o89v90á
Tak i on šéf policejních řidičů dnes prohlásil, že sice "vyzkoušeli" Enyaq, ale rovnou dopředu vědí, že na neplánovanou trasu s chráněnou osobou nemůžou vyrazit, když po cestě není kde dobít. A když se pak náhle změní trasa, potřebují kdekoliv rychle natankovat, ne pracně hledat dobíječku, pak k ní komplikovaně dojet a hezky v klidu si nabít, aby ujeli jen a pouze 500km. Jen jestli neprokopáváme zase nějakou další slepou uličku
P79a24v11e60l 48D82v73o52ř43á47k
A to oni chtějí jet na Severní pól? Ať to vezmou přes Liberec, tam je nabíječek několik. Prakticky v každém supermarketu kdekoliv. Stejně si musejí dát pauzu na kafe.
- Počet článků 678
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4414x
Od roku 2014 poslanec Evropského parlamentu a člen předsednictva KDU-ČSL, členem prestižního Výboru pro zahraniční věci (AFET) a Výboru pro zaměstnanost a sociální věci (EMPL), předseda parlamentní delegace pro státy Střední Asie.
Seznam rubrik
Oblíbené stránky
- Agentura Commservis.com
- Poeta
- Mindball
- Intimní doteky
- Odpusť mým rtům...
- Školení a vzdělávání manažerů
- Trénink mozku