Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AK

Stále víc nám vládnou lidé, kteří si z boje za něco nebo proti něčemu udělali životní program a skvělý způsob obživy - aktivisti.

Nikdo je nevolil a za nic neodpovídají - přesto nám vládnou. Protože hlasitě křičí a málokdo si troufne jim odporovat nebo říct že jim nepošle finanční příspěvek. A nikdy nemají dost - to by museli zavřít krám a jít dělat něco užitečného.

Vnucená elektromobilita je jen jeden z projevů, ale zvrhlost zásahů profesionálních aktivistů do života EU a nejen EU je vidět i v dalších oblastech.

Práva menšin, genderová vyváženost čehokoliv, LGBT+, zákaz knih Karla Maye atd. atd.

Vždycky napřed existoval nějaký problém a ten byl řešen a vyřešen. Ovšem nikdy na 100%, protože tam už to nedává smysl. Je to drahé a nic už to vlastně neřeší.

Třeba emise aut. Jasně, smrdělo to. Hodně.

Mezi EURO 0 a EURO 6 je ale už tak ohromný rozdíl, že diesel funguje jako čistička vzduchu. Ano, vypouští do ovzduší méně pevných částic než kolik jich nasává. Takže by se na to aktivisti už mohli vykašlat a na politiky netlačit dál. Ale nedají pokoj. Nikdy. A až v roce 2035 budou v prodeji jen elektromobily, budou otravovat dál. Co by jinak dělali a čím by se živili? Bude jim vadit hluk elektrických aut, nebo otěr z pneumatik nebo cokoliv jiného. Kde najít politiky kteří je pošlou do háje a firmy, které jim řeknou, že na jejich ptákoviny peníze nedají?

3 0
možnosti
AK

Můžeme jít od aut jinam, protože práce aktivistů je vidět všude kolem.

BLM: Proč by se měl občan A omlouvat občanu B za to, co občan C kdysi provedl občanu D?

To je nesmysl jak z pohledu práva tak obecné logiky. Ale omlouvá se a klečí se. Proč?

LGBT+: Pokud si to někdo přeje a najde dost šíleného chirurga ať se nechá přeoperovat třeba na lesního skřítka. Nic proti tomu nemám.

Jenže na pochody této komunity musí ze svých daní přispívat i ti, které to nezajímá. Proč?

atd., atd., atd.

Těch věcí se zmocnili aktivisti a skvěle se tím živí.

Jsou to oni, kdo vždycky politiky, Brusel a příslušné organizace dotlačí někam, kde už pokračování nedává smysl, ale oni přece nezavřou krám a nepůjdou dělat něco užitečného.

Nikdo je nevolil, za nic neodpovídají, ale zasahují do všeho. Jak se jim ubránit? Nevím.

3 0
možnosti
AK

Začátek problému se jmenuje New Green Deal.

Jak o tomto náboženství říká již váš kolega Vondra - je to oběˇt bez vykoupení. Chce se po lidech ta oběˇt, aby přijali zdražení vlastně všeho.

Ale na stav planety nemá snaha zbavit se v EU sodovkového plynu žádný vliv.

Takže žádné vykoupení...

Již mnohokrát se prokázalo, že elektromobily nejsou žádná spása planety.

Těžba v Chile a Kongu a ohromné ekologické škody s tím spojené, doprava rud do Číny, kde z toho díky uhelným elektrárnám teprve vyrobí kobalt a lithium, doprava do Evropy, to, že bezemisně elektřinu nevyrábíme, její doprava na místo určení není beze ztrát, transformace není beze ztrát, nabíjení není beze ztrát a ani pohon není beze ztrát atd. atd.

Je to jistě zajímavá věc pro hobbysty, ale proč by měl normální uživatel auta platit víc za něco co má vyšší cenu a horší užitné vlastnosti než jím dosud používané řešení?

3 0
možnosti
Foto

Pane autore, auto na vodík je také elektromobil. Neboť se v něm elektřina získává v palivovém článku, do něhož se vhání vodík. A elektřinou se pohání ELEKTROMOTOR.

Pokud tohle někomu uniká., neměl by psát na toto téma články. Běda nám, co posloucháme technicky nevzdělané politiky.

Jak to je udělané, můžete si najít v prospektech na vodíkové vozy Toyota Mirai nebo Hyundai Nexo.

Proboha, přestaňte si myslet, že elektromobil je to, co má baterku. :-P

0 0
možnosti
Foto

Kdyby pan Dvořák napsal, že je to něco jako disesel-elektrická lokomotiva, možná by to lidi víc pochopili. Ta mašina si napřed vyrobí dízl motorem elektřinu a teprve až ta pohání "furtumfurt" tu lokomotivu.8-o

0 0
možnosti
Foto

Z očividných snah o omezení mobility obyvatel soudím, že by současnému vedení EU nejvíce vyhovovalo nevolnictví.....

3 0
možnosti
LC

Tak, doma budete sedět a sledovat ČT. Už jste se natrajdali dost.

0 0
možnosti
LH

Kamarád elektrikář říkal, pokud se to rozvine plošně (elektrická auta), tak to bude největš prů..er.Všude se budou muset kopat nové kabely, protože stávající nejsou dimenzované na takový příkon proudu, trafostanice se budou muset buď stavět nové a nebo předělávat staré atd atd.Nikdo z těch co prosazují elektrická auta, vůbec nedomýšlí co všechno se bude muset předělávat na elektrických rozvodech.

A v jiném článku na netu psali, že patrové garáže nevydrží tíhu těchto aut, protože jsou několikanásobně těžší.Zrovna tak tam nebudou moci parkovat z důvodu požáru, protože elektrické auto nelze uhasit normálně vodou.

Zkrátka těch negativ je více než pozitiv.

0 0
možnosti
JV

J38i59r31i 18V38r95a67b46e98c

27. 12. 2022 14:21

Každopádně mnohem jednoduší, než nové benzínové pumpy. Na pár kvadrát metrů máš desítky stojanů.

2 0
možnosti
Foto

Nemýlím-li se, tak na výrobu vodíku je rovněž třeba elektřiny. Takže to v podstatě vyjde nastejno.

1 0
možnosti
Foto

Dá se využít přebytečná elektřina z FVE, když to moc svítí.

0 0
možnosti
Foto

R51o15m68a16n 31K23o32z50e82l

27. 12. 2022 11:15

Vidíte, že každý může udělat špatné rozhodnutí. Přestanete se hlásit k EU, když jste se nedávno podivoval nad tím, že proč se už ANO nehlásí k Maďarsku?

0 0
možnosti
JK

No, v Maďarsku elektřinu měli, ale zase tam nebyl ten benzín - to je ale překvapení.

Krizový scénář v případě nutnosti zavírání celých průmyslových odvětví počítá i s dočasným zákazem provozu elektromobilů. Anebo benzíňáků, když nebude ten.

I Česká republika má krizové scénáře.

A Zdecháč z vás jen dělá pitomce.

0 0
možnosti
LC

Začínají se objevovat náznaky pádu společenského systému. Politika a ideologie předběhly ekonomiku. Už jsem ten pád jednou zažil. Byla to krásná doba, ale trvala jen deset let. Pak přišli noví mesiášové. Tentokrát ale ani z jihu, ani z východu, ale ze západu.

2 0
možnosti
JKV

Tak i on šéf policejních řidičů dnes prohlásil, že sice "vyzkoušeli" Enyaq, ale rovnou dopředu vědí, že na neplánovanou trasu s chráněnou osobou nemůžou vyrazit, když po cestě není kde dobít. A když se pak náhle změní trasa, potřebují kdekoliv rychle natankovat, ne pracně hledat dobíječku, pak k ní komplikovaně dojet a hezky v klidu si nabít, aby ujeli jen a pouze 500km. Jen jestli neprokopáváme zase nějakou další slepou uličku

1 0
možnosti
Foto

A to oni chtějí jet na Severní pól? Ať to vezmou přes Liberec, tam je nabíječek několik. Prakticky v každém supermarketu kdekoliv. Stejně si musejí dát pauzu na kafe. :-P

0 1
možnosti
  • Počet článků 678
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4414x
Tomáš Zdechovský (1979) - optimista i snílek, kterému nikdy nebylo lhostejno dění kolem sebe. Rád mění vize v realitu a realitu ve vizi. Miluje filmy Forrest Gump, Up in the air, Vrtěti psem a Thank you for smoking, Iluzionista, skupiny The Cranberries, Jelen a U2 a lidi, kteří umí říci své názory. Nezná slova "to nejde" a "to se nikdy nenaučím".

Od roku 2014 poslanec Evropského parlamentu a člen předsednictva KDU-ČSL, členem prestižního Výboru pro zahraniční věci (AFET) a Výboru pro zaměstnanost a sociální věci (EMPL), předseda parlamentní delegace pro státy Střední Asie.