Děkujeme za pochopení.
P57a84v25e15l 60D60v16o91ř86á31k
V časopise Praktická elektronika je v čísle 8/2018 na 3. straně obálky obrázek části elektromotoru, který se má montovat přímo do kol vozů Lamborghini. Jak vidět, jsou připraveni.
J24o74s67e71f 48S60l33a26v12í42č75e84k
Těším se na armádní vozidla, především tanky atd, s elektrickým pohonem. Věřím tomu, že pak bude trvalý mír.
S66t68a74n37i96s47l72a47v 25J15e12l13e35n
Dávno se na nich (resp. hybridních pohonech) pracuje. Koneckonců už slavné druhoválečné samohybné dělo Ferdinand mělo elektrický pohon, napájený dvěma vestavěnými benzinovými generátory.
A78n81t65o82n73í85n 94K32o81u32n30o84v11s89k43ý
Nevím proč by 12-válec Ferrari nemohl produkovat legálně třeba 300 g CO na kilometr.
Těch aut existuje pár tisíc a mají průměrný roční nájezd 3000 km.
Když to srovnám se statisíci Passatů, které v rukou obchodních zástupců najedou klidně 20000 km ročně, tak i když plní platný limit, vyprodukují tolik CO2, že se o tom Ferrari ani nesní.
A31n45t55o52n48í29n 93K90o40u64n89o83v25s29k89ý
CO2 samozřejmě
Pardon...
P18e72t64r 46P69r78š66a42l
jen aby to nedopadlo tak, že se lidi na EU a EK v rámci jejího diktátu dobra naprdnou a bude hodně veselo...
P38a55v80e62l 84D45v54o52ř94á56k
To by se museli naprdnout sami na sebe, když tu EU sami tvoří!
J26a79n 59Š59e63s15t83á89k
Máte pravdu, navíc pořád chybí jen občas zmiňovaný přechod na totální elektroletadla.
H34a28n83a 12P78a12c90u24l57o29v64á
Evropská komise chce automobilkám zakázat, aby jejich nové výrobky produkovaly emise oxidu uhličitého. Laik si mnohdy ani neuvědomuje, jaké paradoxy provázejí zavedení tohoto zákazu. Dojde tak i k zákazu výroby některých elektromobilů. Mezi elektromobily totiž patří i automobily s hybridním pohonem, což je označení pro kombinaci několika zdrojů energie pro pohon jednoho dopravního prostředku. U hybridního automobilu se jedná o kombinaci elektromotoru a spalovacího motoru a patří sem HEV (hybridní elektromobil), PHEV (plug-in hybridní elektromobil) i MHEV (mild hybridní elektromobil). Takovéto vozy od koncernů Volkswagen, Renault, Kia, Toyota nebo Hyundai, už v autosalonech nikdo neuvidí. Ovšem to znamená konec třeba i pro Škodu Octavia plug-in hybrid iV.
K30a64r63e13l 27W95á67g66n19e55r
Takže se i zde ukazuje, že se automobilkám investovat do vývoje elektromobility nemusí až tak vyplatit....
- Počet článků 678
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4414x
Od roku 2014 poslanec Evropského parlamentu a člen předsednictva KDU-ČSL, členem prestižního Výboru pro zahraniční věci (AFET) a Výboru pro zaměstnanost a sociální věci (EMPL), předseda parlamentní delegace pro státy Střední Asie.
Seznam rubrik
Oblíbené stránky
- Agentura Commservis.com
- Poeta
- Mindball
- Intimní doteky
- Odpusť mým rtům...
- Školení a vzdělávání manažerů
- Trénink mozku