Děkujeme za pochopení.
P96a81v48e97l 40D25v71o88ř86á86k
V časopise Praktická elektronika je v čísle 8/2018 na 3. straně obálky obrázek části elektromotoru, který se má montovat přímo do kol vozů Lamborghini. Jak vidět, jsou připraveni.
J77o87s74e15f 90S16l46a63v70í40č11e69k
Těším se na armádní vozidla, především tanky atd, s elektrickým pohonem. Věřím tomu, že pak bude trvalý mír.
S92t39a84n76i58s42l16a54v 95J17e67l11e78n
Dávno se na nich (resp. hybridních pohonech) pracuje. Koneckonců už slavné druhoválečné samohybné dělo Ferdinand mělo elektrický pohon, napájený dvěma vestavěnými benzinovými generátory.
A92n31t32o51n59í57n 20K29o40u11n51o97v10s90k90ý
Nevím proč by 12-válec Ferrari nemohl produkovat legálně třeba 300 g CO na kilometr.
Těch aut existuje pár tisíc a mají průměrný roční nájezd 3000 km.
Když to srovnám se statisíci Passatů, které v rukou obchodních zástupců najedou klidně 20000 km ročně, tak i když plní platný limit, vyprodukují tolik CO2, že se o tom Ferrari ani nesní.
A91n97t22o44n94í22n 54K67o54u47n23o56v80s42k98ý
CO2 samozřejmě
Pardon...
P69e29t72r 35P97r83š24a22l
jen aby to nedopadlo tak, že se lidi na EU a EK v rámci jejího diktátu dobra naprdnou a bude hodně veselo...
P82a89v49e62l 37D43v78o58ř51á24k
To by se museli naprdnout sami na sebe, když tu EU sami tvoří!
J61a96n 93Š32e15s66t48á62k
Máte pravdu, navíc pořád chybí jen občas zmiňovaný přechod na totální elektroletadla.
H76a13n46a 11P39a86c40u41l31o34v73á
Evropská komise chce automobilkám zakázat, aby jejich nové výrobky produkovaly emise oxidu uhličitého. Laik si mnohdy ani neuvědomuje, jaké paradoxy provázejí zavedení tohoto zákazu. Dojde tak i k zákazu výroby některých elektromobilů. Mezi elektromobily totiž patří i automobily s hybridním pohonem, což je označení pro kombinaci několika zdrojů energie pro pohon jednoho dopravního prostředku. U hybridního automobilu se jedná o kombinaci elektromotoru a spalovacího motoru a patří sem HEV (hybridní elektromobil), PHEV (plug-in hybridní elektromobil) i MHEV (mild hybridní elektromobil). Takovéto vozy od koncernů Volkswagen, Renault, Kia, Toyota nebo Hyundai, už v autosalonech nikdo neuvidí. Ovšem to znamená konec třeba i pro Škodu Octavia plug-in hybrid iV.
K92a16r77e85l 11W61á14g71n90e39r
Takže se i zde ukazuje, že se automobilkám investovat do vývoje elektromobility nemusí až tak vyplatit....
- Počet článků 678
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4414x
Od roku 2014 poslanec Evropského parlamentu a člen předsednictva KDU-ČSL, členem prestižního Výboru pro zahraniční věci (AFET) a Výboru pro zaměstnanost a sociální věci (EMPL), předseda parlamentní delegace pro státy Střední Asie.
Seznam rubrik
Oblíbené stránky
- Agentura Commservis.com
- Poeta
- Mindball
- Intimní doteky
- Odpusť mým rtům...
- Školení a vzdělávání manažerů
- Trénink mozku