Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KL

Myslím, že pouhé "Věřím, že se nám to podaří." je poměrně málo. Respektive málo na europoslance, neb ten má kromě víry i jiné možnosti. Proto by mne zajímalo, co konkrétně jste pane europoslanče pro to, aby "se nám to podařilo", udělal Vy a Vaši kolegové.

17 1
možnosti
LH

O.K. taže v EU budete případně hlasovat a blokovat vše - co se tohoto bude týka? tak to se těším.... Nebo po volbách bude vše jinak?

4 2
možnosti
Foto

Je to tak. A divím se, že se nebouří země závislé na turistickém ruchu. Ten půjde s green deal do kopru jako jeden z prvních. Nebude, čím cestovat.

11 1
možnosti
ZZ

Europoslanců se toto omezení týkat nebude.

Dál se budou přesouvat mezi Bruselem a Strasbourgem v neztenčené míře.

;-D

1 0
možnosti
ZZ

Sedí v Europarlamentu a sám si stěžuje na to, co on a jeho kolegové odsouhlasili.

;-D;-D;-D

2 2
možnosti
LV

Víte jistě, že to schválil i on?

2 2
možnosti
Foto

Pane autore, i Vám doporučuji hodinku postát na křižovatce před Letenským tunelem (v Praze). Pokud se na plicním oddělení podaří resuscitace, možná Vás to dovede k myšlence, že by se asi něco udělat mělo.

Pokud považujete elektromobilitu za slepou cestu, zkuste nám najít nějakou jinou, které povede ke kýženému cíli.

Nezjistil jsem z Vašeho profilu Vaši profesi, ale nejspíš není technická. A to je na článku vidět.

Asi také uvažujete, že jediným zdrojem elektřiny pro vůz je baterie. Asi také předpokládáte, že vodíkem by se krmil spalovací motor.

A cena syntetických paliv by byla proti současným cenám PHM až 7x vyšší, nehledě na velkou technologickou náročnost.

Co se týká předpokládaných cen, tak samozřejmě za současného stavů naší ekonomiky, které silně zaostává, budou vysoké. Při malé efektivitě práce, kdy ještě velká část příjmu do rozpočtu mizí v černých dírách zbytečné administrativy a podivných institucí, nelze vidět budoucnost růžově.

4 9
možnosti
Foto

Mýlíte se v jedné zásadní věci.

Cílem není elektromobilita, cílem je ekonomická a ekologická doprava.

Poze bláznivý Brusel došel k názoru, že jedinou cestou je násilné protlačování elektromobility, bez ohledu na ekonomickou a sociální stránku problému.

Pokud elektromobilita je životuschopná, tak odbourejme všechny dnešní nástroje, které ji násilně tlačí vpřed a dejme tomu volný průchod.

Zatím žádná, násilně nucená cesta nepřinesla nic dobrého.

10 1
možnosti
JZ

Zasloužená karma R^:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 678
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4414x
Tomáš Zdechovský (1979) - optimista i snílek, kterému nikdy nebylo lhostejno dění kolem sebe. Rád mění vize v realitu a realitu ve vizi. Miluje filmy Forrest Gump, Up in the air, Vrtěti psem a Thank you for smoking, Iluzionista, skupiny The Cranberries, Jelen a U2 a lidi, kteří umí říci své názory. Nezná slova "to nejde" a "to se nikdy nenaučím".

Od roku 2014 poslanec Evropského parlamentu a člen předsednictva KDU-ČSL, členem prestižního Výboru pro zahraniční věci (AFET) a Výboru pro zaměstnanost a sociální věci (EMPL), předseda parlamentní delegace pro státy Střední Asie.