Diskuse
Elektromobilita je slepá cesta!
Děkujeme za pochopení.
G72u31s65t10a50v 59S72a68z95y66m89a
Odvolávat se na současný energetický mix v Čr, znamená obhajovat zaostalost. I ta tolikrát otloukaná Čína má per capita nižšší uhlíkovou stopu při výrobě elektrické energie.
To co píšete je lež
G81u44s92t75a10v 60S24a36z21y96m36a
Nejsem Váš rukojmí. S Vašimi názory nesouhlasím a věřím, že se Vám to zvrátit nepodaří
J69i67r30i 84T10i33c36h57y
Prvni a zasadni problem v tom klimatickem silenstvi je ten, ze kyslicnik uhlicity ma pranepatrny vliv na oteplovani ovzdusi, i kdyz pripustim, ze treba okyslicovani oceanu prinese urcite zmeny. Jestlize prijmeme dulezitost snizovani emisi CO2, jeho nulova produkce v Evrope bude mit mizivy ucinek vzhledem k situaci v Cine, Indii, Beazilii a mnohde jinde. Jestlize treba v Kanade zastavi produkci ropy, nebude to mit zadny vliv na oteplovani, silne to snizi zivotni uroven v te zemi, pritom producenti ropy jinde se budou radovat ze zvysenych zisku.
J58a32n 38F73r27e23i70d32i88n65g62e48r
Dobrý den pane Zdechovský. EU jste i vy jako europoslanec, o navýšení cílů 2030 jste hlasoval v Evropském parlamentu 7.10. 2020. Prosím můžete nám sdělit, zdali jste v konečném hlasování tzv. Climate law pdopořil? Díky
J28a55n 46V58e14s10e53l17ý
1) Uvažuje se o konci PRODEJE nových aut se spalovacími motory od roku 2035. Na prodeji nových aut měli v 2. kvartálu 2021 v EU měly EV podíl 16.9%. Čechystán není pupek světa a neudává trendy.
2) Prodej EV není v Norsku dotovaný penězi z ropy, EV tam "jen" neplatí vysokou daň za pořízení.
3) O EV "není" takový zájem, že prodeje trhají rekordy a automobilky je nestíhají vyrábět.
4) Co je to "krátká vzdálenost"? Připadá vám snad nereálných 1000km za 10 hodin v elektromobilu, které běžně dělá při svých pokusech Bjorn Nyland?
5) Česko není pupek světa, jestliže většinu elektřiny v Česku mají vyrábět uhelné elektrárny (což není pravda), jen to svědčí o tom, že Čechové patří mezi špindíry Evropy a mají začít taky něco se sebou dělat. Plky od nových jaderných blocích to uhlí neodstaví. Pro většinu zemí EU je tohle úplně irelevantní, podíl uhelné elektřiny na výrobě elektřiny byl v EU loni 13%, předloni 16% (bez COVIDu).
6) Proč by měl někdo jezdit autem na vodík? Je to ještě dražší na pořízení než EV, dražší na palivo než cokoliv a není to kde tankovat. Fakt super. :-)
7) Ceny všeho teď vyskočily, protože jsou kvůli loňským událostem nabourané dodavatelské řetězce. To zase splaskne.
8) Dneska jsem na Eurosportu viděl reklamu na online prodejce ojetých aut. Tak jsem se jen z legrace koukl a viděl jsem tam 5 roků staré Nissany Leaf s nijak obrovským nájezdem za 250 tisíc. Po nějakých 100 tisících km vyjde tohle auto díky úsporám na palivu a údržbě výhodněji než spalovák zadarmo.
9) Ekonomické analýzy jsou zcela mimo schopnosti páně Zdechovského, měl by se jim vyhýbat.
Suma sumárum: Celý blog je bezcenný blábol.
V96l12a11d76i81m70í96r 84O16d81s31t25r22č63i53l
A jakou máte představu o stavu mobility deset let po zákazu prodeje spalovacích aut? Co se týče výroby el.energie, sítě rychlonabijecich stanic (a příslušných rozvodů v přírodě), a podobně?
V70l75a62d38i37m35í69r 58O58d43s50t22r82č35i94l
Bylo by zajímavé vystudiovat, jestli dřív nedojdou drahé kovy, než ropa :-)
Jinak je jasné, že zakázat spalovací motory bez adekvátní (cenou, komfortem provozu...) náhrady je na hlavu.
A ne, akumobil nemá stejný komfort provozu, ačkoli si uživatelé myslí opak :-) především doplňování pohonné energie velice pokulhává.
M40i98r34o13s59l79a27v 76C16h90m92e87l38í47k
Taky si myslím, že se komise vzhlédla v Járovi Cimmrmanovi a jeho hledání slepých cest....
Příklad: cesta Praha Ostrava...vlakem 3,15h...super, rychlovlakem v roce 2050 možná za 2 h
Autem dnes cca 4,5h optimisticky....hurá jedu vlakem, ale co ve městě když potřebuji třeba na Stonavu, taxík? Nejsem Bakala. Elektro možnost sdílené alektro vozítko za rozumnou cenu nabito na 400km a můžu popojíždět.
El autem z Phy? 2 x dobíjet cca 25 min, pokud je volno, 1x v Ostravě, cestou domů to samé...limity dojezdů jsou optavdu jen na papíře...co dál komise?
A78l57e36x 52G52r43e40g58o24r
Jistě, takové vozítko by mělo smysl. Velikost Trabanta včetně základní koženkové sedačky,aby se daly po každém zákazníkovi vydezinfikovat a s cenou do sto tisíc, proč ne. Jen se obávám, že do takového krámu by nikdo nevlezl. Tedy pokud by to mělo být levné. Jinak vlastní auto prostě bude vždy lepší nebo luxus pro vyvolené, jako když automobily začínaly.
P58a20v58e48l 74V46y38s26o97č34a31n
Pořád se řeší emise ale z čeho tu potřebnou elektřinu vyrobíme nějak nikoho nepálí. Takže se klidně odstavují atomové bloky, uhelné bloky, teď možná na řadu přijde i plyn. Tak kde tu elektřinu vezmeme? Čistě z hlediska přeměny energie - to co dneska dáváme do aut v benzínu, kde chemickou energii měníme na mechanickou tak stejné množství elektrické energie budeme cpát do baterek elektromobilů. Pravda ono to asi bude trošku méně, protože vše radostně a plánovitě směřuje k likvidaci individuální dopravy. Zřejmě se budeme přepravovat výhradně na sdílených kolech a elektrických koloběžkách. Vše si budeme sdílet. Silně to připomíná komunismus, kde všechno patří všem. Tak to děkuji, to už jsme tady měli a moc to nefungovalo. Akorát jsme si v 89. mysleli, že jsme socialismus a komunismus odeslali na východ ale on se vrací ze západu. Tak fakt nevím, že by důkaz kulatosti země?
M39a13r31t20i77n 41S65l44a30b88a
Každý správný absolvent humanistických studií ví, že eletřina se bere ze zásuvky. Nevim co řešíte.
B47r65o84n67i70s26l97a82v 28G17a10b49r19y53š
Měl byste si ujasnit pojmy. Elektromobilita totiž zahrnuje celou škálu prostředků, které jako zdroj energie mají tu elektrickou.
Elektroautomobily, o nichž tedy v článku píšete, možná jsou v dnešní době slepou cestou, ale elektrické vlaky, tramvaje nebo trolejbusy, které do elektromobility spadají, určitě nikoliv. Na to byste měl být ale technik, Teologická fakulta, Papežská univerzita nebo žurnalistika Vám k tomuto poznání moc nepomůžou.
Nicméně otázku zdrojů bychom řešit měli. Každý se těší, až to ekošílenství skončí. Jenže ono neskončí. A když tedy už skončí, tak co potom? Už jsme spálili uhlí pod Mostem. Budete ochoten si za domem postavit jadernou elektrárnu? Máme se chovat jako plundrující kobylky? Nebo si myslíte, že fosilní paliva stačí na neomezeně dlouhou dobu? Nijak neobhajuju elektroautomobily, skeptický jsem i k elektrobusům.
J48a31r77o12m68í61r 75K88r14á25l
Problém je, že ty návrhy se zabývají právě osobními automobily. Nikdo neřekne, že pro některé použití je lepší elektromobil, pro jiné benzíňák. Třeba ty elektrobusy by byly dobré tam, kde jezdí už dnes trolejbusy. Tam, kde je trolej by braly elektřinu z troleje a kde zatím není, z baterek. On totiž autobus se zastávkami po sto metrech nadělá smradu víc, než desítky aut, co projíždějí. Podobně místní zásobování, atd.
- Počet článků 678
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4414x
Od roku 2014 poslanec Evropského parlamentu a člen předsednictva KDU-ČSL, členem prestižního Výboru pro zahraniční věci (AFET) a Výboru pro zaměstnanost a sociální věci (EMPL), předseda parlamentní delegace pro státy Střední Asie.
Seznam rubrik
Oblíbené stránky
- Agentura Commservis.com
- Poeta
- Mindball
- Intimní doteky
- Odpusť mým rtům...
- Školení a vzdělávání manažerů
- Trénink mozku