Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

Nekde jsem cetl, ze mlada generace nema zajem o ridicske prukazy / automobily. Tedy treba to ani nebude takovy horor, ze bude jezdit mene aut, kdyz o to nebude takovy zajem.

2 0
možnosti
RK

Jezdí bez řidičáku. Stejně by jej měli neustále v úschovně, když jezdí pod vlivem čehokoli. Takto ušetří nevím kolik za to aby jim někdo vystavil pitomou kartičku. Brzo správní soud řidičáky zakáže jako protiústavní buzeraci, kterou nikdo dostatečně nevysvětlil.

4 0
možnosti
JP

Asi jako vždy se s panem Zdechovským dá souhlasit. Vlastně je to fundovaný popis aktuální situace.

Co však ale u článku postrádám (jako vždy) je informace, jak toto zelené peklo řešit. Ano, je zde uveden vodík jako alternativa. To co mě ale zajímá, je to, aby tito ekofanatici jednoznačně vyargumentovali jejich direktivy, stejně jako EK přišla s plánem řešení. Trapné tlachání o snížení emisí a zákazu spalovacích motorů je super, ale političtí oportunisté v EK vůbec neuvádějí žádná reálná řešení a data.

-Jaký je program výstavby dobíjecích stanic?

-Je elektromobilita opravdu ekologičtější než spalovací motory?

-Jak hodlá řešit nedostatek elektřiny při rozšíření elektomobility?

-Pracovní trh v EU je založen na mobilitě pracovní síly, jak hodlají řešit tento výpadek?

-Jak je program likvidace baterií na konci životnosti?

-Argumentačně vysvětlit, proč elektromobilita je to nejlepší řešení - data, porovnání.

To je to co by měl pan Zdechovský chtít po představitelích EU a ne psát blogy v ČR. Je to možná super, ale problém to neřeší.

A otázka nakonec. Jak může Ursula van der Leyen chtít omezení spalovacích motorů v EU, když si obratem ruky nechá schválit vyšší rozpočet na cestování privátními jety? Toto je naprostá ztráta kredibility a je smutné, že jedinou jejich starostí je, kolik firem má ve vedení afektované manažerky, nejlépe z hnutí LGBT.

3 1
možnosti
VD

Jediná cesta elektropohonu, která reálně povede k zazelenani planety, je odstranění baterií. Jejich náročnost na výrobu, hmotnost, nemožnost rozumné likvidace je vyrazuji ze hry. Možností je několik. Zmíněný vodík je jedna z nich. Jako další mě napadá indukční dobíjení vedené v silnicích, minimálně na hlavních tazích a ve městech, energie pro pohon auz z jadra

0 2
možnosti
VD

... aut z jádra. Všechny cesty jsou ovšem technický problém. Největší úlevu ekologii by bylo zavedení minimální životnosti. Například 300 000 km pro každé nové auto. To samé u každého dnes "spotřebního" zboží. 30 let starý Mercedes W124 při běžné údržbě splňuje všechny dnešní nároky na provoz a jezdí i s milionem km jako nový. Když by si majitel každych 5 let kupoval nové auto, tak v součtu je ten starý "krap" bez filtru pevných částic, dpf, egr, sedmi displeji atd mnohem ekologičtější. Pokrokové by bylo nehnat se ta pokrokem a ukončit konzumní způsob života. Nebo veškeré finance na nesmyslně zelenou Evropu věnovat na zazelenani třetího světa, letecké a lodni dopravy...

1 2
možnosti
MT

"..Elektromobil je dobrý tak do města.." teoreticky sice pravda, ale problem je parkovani a nabijeni. Prave ve mestech je typicky problem parkovani , tim vice soucasneho nabijeni. Je tam hodne bytu a 100m prodluzku nelze natahnout, jednak by to mesto zakazalo z bezpecnostnich duvodu (velice nebezpecne), jednak by to nejaky sprymar odpojil a jiny dokonce ukradl. Takova prodluzka muze mit lehce cenu i tisic korun. Takze JAK A V ČOM IDEALNI ? 8-o

2 1
možnosti
Foto

Ideální může být pro dojíždějící zaměstnance, bydlící v satelitních "sídlištích naležato" - tedy ve vlastních domcích v okolí města do 50 km. Tam stačí dojezd do 150 km a noční nabíjení doma.

3 0
možnosti
JT

J53i26r49i 28T91r52n33k23a

7. 9. 2021 10:05

Pane Zdechovský, konečně jste napsal něco smysluplného, pod co bych se asi i podepsal. Jak ale správně píše pan Petr Doktor, měl byste proti tomuhle ekoterorismu bojovat především v Evropském parlamentu a ne psaním blogů. Tam se zabýváte snad jedině bojem proti premiérovi a de facto proti České republice spolu s fanatickou paní Hohlmeier.

3 1
možnosti
Foto

Dobrý den, díky za názor. Jak jsem už napsal níže, podal jsem písemné otázky (interpelace) na Evropskou komisi - za jakých analýz a studií vycházely. Není to jenom boj proti premiérovi, je to obecně boj proti zneužívání dotací, řešili jsme i rozsáhlé dotační podvody na Slovensku. A řeším to, protože jsem koordinátorem v kontrolním rozpočtovém výboru za Evropskou lidovou stranu, takže je to moje práce. Proto asi nejvíce slyšíte o kritice premiéra, ale jenom tím se opravdu nezabývám. Ohledně elektromobility jsem kritický a těším se, až to přijde do Evropského parlamentu. :-)

3 0
možnosti
JZ

J89a51n 75Z62í12m21a

7. 9. 2021 9:47

To nejsou ambice. To je POROUCENI PODDANYM !!

1 0
možnosti
JP

Třeba to dopadne jako s kotlíkovejma dotacema. Zakážeme auta na benzín a budeme elektroauta dotovat. Akorát pak lidi nebudou mít peníze na provoz, tak je ostaví a začnou jezdit na koních :-)

0 0
možnosti
MB

Sepsáno je to pěkně, já bych byl ještě mnohem víc paranoidní - mně to ukazuje na postupný přechod do kulis románu 1984. Elektromobilita jen pro vyvolené, zbytek lidí do hromadné dopravy. A co pak bude bránit umožnit mobilitu pomocí hromadné dopravy jen na základě nějakého společenského kreditu? Měls blbé kecy na facebooku nebo v diskuzi idnes? Popíráš opatření proti kovidu? 14 dní ti dovolíme cestovat jen mezi domovem a prací, jinak žádné trajdání. To je věc, která se u svobodné individuální mobility dělá dost špatné.

3 3
možnosti
PD

Pane Zdechovský, je to krásné, že píšete blogy, ale za ty prachy, co v tom Evropském parlamentu berete, by jste měl bojovat proti tomuhle ekoterorismu právě tam, jestli teda něco chcete změnit. Počet napsaných blogů na to asi vliv mít nebude :-/

10 0
možnosti
PF

Pan Zdechovsky je jeden z opravdu mala, ktery se bavi s nami, obycejnymi smrtelniky, ted uz asi mene, ale porad obcas odpovida na komentare. Take bych byl rad, kdyby toto prednesl v eparlamentu, treba to i udelal.

1 0
možnosti
ZK

Autor je obyčejný pokrytec, nic víc.

4 0
možnosti
  • Počet článků 678
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4414x
Tomáš Zdechovský (1979) - optimista i snílek, kterému nikdy nebylo lhostejno dění kolem sebe. Rád mění vize v realitu a realitu ve vizi. Miluje filmy Forrest Gump, Up in the air, Vrtěti psem a Thank you for smoking, Iluzionista, skupiny The Cranberries, Jelen a U2 a lidi, kteří umí říci své názory. Nezná slova "to nejde" a "to se nikdy nenaučím".

Od roku 2014 poslanec Evropského parlamentu a člen předsednictva KDU-ČSL, členem prestižního Výboru pro zahraniční věci (AFET) a Výboru pro zaměstnanost a sociální věci (EMPL), předseda parlamentní delegace pro státy Střední Asie.