Diskuse
Elektromobilita je slepá cesta!
Děkujeme za pochopení.
J11a21k87u13b 11D92o36l11a92n66s80k71ý
Nekde jsem cetl, ze mlada generace nema zajem o ridicske prukazy / automobily. Tedy treba to ani nebude takovy horor, ze bude jezdit mene aut, kdyz o to nebude takovy zajem.
R87a41d73e85k 36K25o17h85u35t
Jezdí bez řidičáku. Stejně by jej měli neustále v úschovně, když jezdí pod vlivem čehokoli. Takto ušetří nevím kolik za to aby jim někdo vystavil pitomou kartičku. Brzo správní soud řidičáky zakáže jako protiústavní buzeraci, kterou nikdo dostatečně nevysvětlil.
J90o57s92e42f 13P83o40p12l35u33h19á57r
Asi jako vždy se s panem Zdechovským dá souhlasit. Vlastně je to fundovaný popis aktuální situace.
Co však ale u článku postrádám (jako vždy) je informace, jak toto zelené peklo řešit. Ano, je zde uveden vodík jako alternativa. To co mě ale zajímá, je to, aby tito ekofanatici jednoznačně vyargumentovali jejich direktivy, stejně jako EK přišla s plánem řešení. Trapné tlachání o snížení emisí a zákazu spalovacích motorů je super, ale političtí oportunisté v EK vůbec neuvádějí žádná reálná řešení a data.
-Jaký je program výstavby dobíjecích stanic?
-Je elektromobilita opravdu ekologičtější než spalovací motory?
-Jak hodlá řešit nedostatek elektřiny při rozšíření elektomobility?
-Pracovní trh v EU je založen na mobilitě pracovní síly, jak hodlají řešit tento výpadek?
-Jak je program likvidace baterií na konci životnosti?
-Argumentačně vysvětlit, proč elektromobilita je to nejlepší řešení - data, porovnání.
To je to co by měl pan Zdechovský chtít po představitelích EU a ne psát blogy v ČR. Je to možná super, ale problém to neřeší.
A otázka nakonec. Jak může Ursula van der Leyen chtít omezení spalovacích motorů v EU, když si obratem ruky nechá schválit vyšší rozpočet na cestování privátními jety? Toto je naprostá ztráta kredibility a je smutné, že jedinou jejich starostí je, kolik firem má ve vedení afektované manažerky, nejlépe z hnutí LGBT.
V90á48c37l38a55v 37D95o96s88t14á65l
Jediná cesta elektropohonu, která reálně povede k zazelenani planety, je odstranění baterií. Jejich náročnost na výrobu, hmotnost, nemožnost rozumné likvidace je vyrazuji ze hry. Možností je několik. Zmíněný vodík je jedna z nich. Jako další mě napadá indukční dobíjení vedené v silnicích, minimálně na hlavních tazích a ve městech, energie pro pohon auz z jadra
V68á88c86l44a22v 20D82o98s94t16á78l
... aut z jádra. Všechny cesty jsou ovšem technický problém. Největší úlevu ekologii by bylo zavedení minimální životnosti. Například 300 000 km pro každé nové auto. To samé u každého dnes "spotřebního" zboží. 30 let starý Mercedes W124 při běžné údržbě splňuje všechny dnešní nároky na provoz a jezdí i s milionem km jako nový. Když by si majitel každych 5 let kupoval nové auto, tak v součtu je ten starý "krap" bez filtru pevných částic, dpf, egr, sedmi displeji atd mnohem ekologičtější. Pokrokové by bylo nehnat se ta pokrokem a ukončit konzumní způsob života. Nebo veškeré finance na nesmyslně zelenou Evropu věnovat na zazelenani třetího světa, letecké a lodni dopravy...
M20i63r94e70k 96T18u94r97e66č43e70k
"..Elektromobil je dobrý tak do města.." teoreticky sice pravda, ale problem je parkovani a nabijeni. Prave ve mestech je typicky problem parkovani , tim vice soucasneho nabijeni. Je tam hodne bytu a 100m prodluzku nelze natahnout, jednak by to mesto zakazalo z bezpecnostnich duvodu (velice nebezpecne), jednak by to nejaky sprymar odpojil a jiny dokonce ukradl. Takova prodluzka muze mit lehce cenu i tisic korun. Takze JAK A V ČOM IDEALNI ?
S23t95a91n46i56s79l87a21v 88J45e85l90e33n
Ideální může být pro dojíždějící zaměstnance, bydlící v satelitních "sídlištích naležato" - tedy ve vlastních domcích v okolí města do 50 km. Tam stačí dojezd do 150 km a noční nabíjení doma.
J53i26r49i 28T91r52n33k23a
Pane Zdechovský, konečně jste napsal něco smysluplného, pod co bych se asi i podepsal. Jak ale správně píše pan Petr Doktor, měl byste proti tomuhle ekoterorismu bojovat především v Evropském parlamentu a ne psaním blogů. Tam se zabýváte snad jedině bojem proti premiérovi a de facto proti České republice spolu s fanatickou paní Hohlmeier.
T51o22m38á72š 43Z84d39e87c11h89o47v32s96k74ý
Dobrý den, díky za názor. Jak jsem už napsal níže, podal jsem písemné otázky (interpelace) na Evropskou komisi - za jakých analýz a studií vycházely. Není to jenom boj proti premiérovi, je to obecně boj proti zneužívání dotací, řešili jsme i rozsáhlé dotační podvody na Slovensku. A řeším to, protože jsem koordinátorem v kontrolním rozpočtovém výboru za Evropskou lidovou stranu, takže je to moje práce. Proto asi nejvíce slyšíte o kritice premiéra, ale jenom tím se opravdu nezabývám. Ohledně elektromobility jsem kritický a těším se, až to přijde do Evropského parlamentu.
J83a27r42m33i72l71a 27P80í67c76h15o23v19á
Třeba to dopadne jako s kotlíkovejma dotacema. Zakážeme auta na benzín a budeme elektroauta dotovat. Akorát pak lidi nebudou mít peníze na provoz, tak je ostaví a začnou jezdit na koních :-)
M57a71r83t63i72n 23B94o57k33ů87v54k48a
Sepsáno je to pěkně, já bych byl ještě mnohem víc paranoidní - mně to ukazuje na postupný přechod do kulis románu 1984. Elektromobilita jen pro vyvolené, zbytek lidí do hromadné dopravy. A co pak bude bránit umožnit mobilitu pomocí hromadné dopravy jen na základě nějakého společenského kreditu? Měls blbé kecy na facebooku nebo v diskuzi idnes? Popíráš opatření proti kovidu? 14 dní ti dovolíme cestovat jen mezi domovem a prací, jinak žádné trajdání. To je věc, která se u svobodné individuální mobility dělá dost špatné.
P68e35t77r 35D97o52k38t50o21r
Pane Zdechovský, je to krásné, že píšete blogy, ale za ty prachy, co v tom Evropském parlamentu berete, by jste měl bojovat proti tomuhle ekoterorismu právě tam, jestli teda něco chcete změnit. Počet napsaných blogů na to asi vliv mít nebude
P39e34t78r 15F10r71ý67d57e29k
Pan Zdechovsky je jeden z opravdu mala, ktery se bavi s nami, obycejnymi smrtelniky, ted uz asi mene, ale porad obcas odpovida na komentare. Take bych byl rad, kdyby toto prednesl v eparlamentu, treba to i udelal.
Z34d83e33n22ě49k 12K16a87d12l49e16c
Autor je obyčejný pokrytec, nic víc.
- Počet článků 678
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4414x
Od roku 2014 poslanec Evropského parlamentu a člen předsednictva KDU-ČSL, členem prestižního Výboru pro zahraniční věci (AFET) a Výboru pro zaměstnanost a sociální věci (EMPL), předseda parlamentní delegace pro státy Střední Asie.
Seznam rubrik
Oblíbené stránky
- Agentura Commservis.com
- Poeta
- Mindball
- Intimní doteky
- Odpusť mým rtům...
- Školení a vzdělávání manažerů
- Trénink mozku