Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jo, je to zákeřná závislost. Naprosto s článkem souhlasím. Jako ajťák si o nějakém dlouhodobém digitálním detoxu mohu nechat leda zdát, ale asi nejlepší dva týdny z celé doby, co to dělám, byly, když jsem byl na dovolené v Dominikánské republice v místech, kde jakékoli připojení na internet bylo vzácné a tvrdě zpoplatněné...a tak jsem na dva týdny zamkl mobil do hotelového trezoru a zabýval se od rána do noci místní lidovou muzikou a tancem (a rumem;-D). Nikdy mi internet nechyběl míň.

1 0
možnosti

Teď ještě elektrický detox greendealovy zloději

1 0
možnosti

Mám 140 kg, 170 cm výšky. Dal jsem si třídenní půst. Nevěřili byste, jak mi to pomohlo. Zhubnul jsem na 136 kg, cítím se výborně. Dýchá se mi jako bych byl zase mladý, začalo mi to lépe myslet a i okolí mi říká, že se to na mě projevilo. Rozhodl jsem se, že v tom budu pokračovat. Mám závazek, že už mi bude stačit jen moje pizza. Nebudu je dojídat po ostatních. Budu domů kupovat čokoládu jen jednu, takže už se mi nebude stávat, že sním dvě až tři. Totéž večer u televize. Musí mi stačit jen jedny brambůrky a jedna kola. Litrová. Dvoulitrové už nekupuji.

Měli byste si ze mě všichni vzít příklad.

1 1
možnosti

Pane Zdechovský, už jste se omluvil Svobodným?

1 0
možnosti

J69i46ř46í 51F59o92g93e12l

30. 8. 2021 11:58

Mohl jste to ještě nějakou dobu vydržet, nescházel byste.....

5 2
možnosti

P23a58v88e34l 91K86l98e79i52n

30. 8. 2021 18:01

Jsem tušil že tu najdu podobný komentář.

Hloupost některých je obrovská

0 2
možnosti
Foto

Probádat každí ráno sociální sítě je totéž, jako vstávat poza;-Ddím napřed.

1 1
možnosti

Krindáčky každého věc, mě baví každé ráno po otevření očí kliknout na mobil a pak ještě mockrát přes den...

1 0
možnosti

Mám dojem, že dnes už to téma není tak žhavé, jako kdysi. I tehdy bylo zveličené třeba tím, že někdo vytahoval mobil jen proto, aby dal najevo, že už jej taky vlastní. Dneska může mobil v ruce znamenat zase jen to, že někoho vede gps k nějakému krámku za rohem.

1 0
možnosti

A proč bych se měl nechat vést GPS ke krámku za rohem ? ;-D Tam trefím i bez mobilu.

1 0
možnosti
  • Počet článků 678
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4414x
Tomáš Zdechovský (1979) - optimista i snílek, kterému nikdy nebylo lhostejno dění kolem sebe. Rád mění vize v realitu a realitu ve vizi. Miluje filmy Forrest Gump, Up in the air, Vrtěti psem a Thank you for smoking, Iluzionista, skupiny The Cranberries, Jelen a U2 a lidi, kteří umí říci své názory. Nezná slova "to nejde" a "to se nikdy nenaučím".

Od roku 2014 poslanec Evropského parlamentu a člen předsednictva KDU-ČSL, členem prestižního Výboru pro zahraniční věci (AFET) a Výboru pro zaměstnanost a sociální věci (EMPL), předseda parlamentní delegace pro státy Střední Asie.