Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D84a25n 80V97l21k

28. 7. 2021 19:18

Pane Zdechovský, mohl byste jen tak orientačně zkusit zjistit, kolik procent europoslanců používá elektromobily (koupené za nominální cenu, tj. bez dotací a bez patolízalské slevy u prodejce) a kolik z nich používá čadící vehikly na bázi vynálezů pánů Otta a Diesela? To by leccos napovedělo, stejně jako odpověď na otázku, jakou energií vytápějí své příbytky. Ale spíše si myslím, že to nepůjde.

0 0
možnosti
JK

A není 50% málo, Antone Pavloviči ? ;-) Navrhují aspoň 105%. ;-D

0 0
možnosti
VV

A domnivate se, ze vam tento clanek pomuze ke znovuzvoleni kdyz Barnevernet a Norsko uz netahne?

0 0
možnosti
VM

V79á50c72l10a87v 26M21a38c68h

26. 7. 2021 21:15

Krok správným směrem? Pokud si správný směr představíme jako lano napnuté nad propastí a EU jako kulhavého a nevidomého provazochodce s 5 promile alkoholu v krvi, tak to přirovnání sedí přesně. RvEURv

0 0
možnosti
TT

Onen plán nepotřebuje žádné změny, ale zrušení.

3 0
možnosti
ZZ

Pláčete sám nad sebou ?

Od roku 2014 jste poslanec Evropského parlamentu a jaké máte výsledky ?

Kromě závisti a několika zbytečných udání - nic rozumného jste v EU neprosadil.

Prostě jste jen takový dobře placený zbytečný europoslanec !

:-P:-P:-P

2 1
možnosti
JV

J77i67r64i 29V20r66a50b64e16c

26. 7. 2021 14:15

Nejak klickujete politicky sem a tam, ode zdi ke zdi pane Zdechovsky. Mimochodem nabijecek pribyva ve vyspelych zemich denne stovky. Bohuzel, vychod zase klusa jako vzdy za vyvojem. EUEU

2 1
možnosti

Inteligence představitelů EU je maximálně politická. To, že přestaneme pouštět uhlík nezachrání zlikvidované lesy, vysušenou půdu, otrávený hmyz a drobné živočichy, obrovské vybetonované plochy a degradaci půdy.

1 0
možnosti
AL

Kdy si koupím elektroauto:

- až k jeho výrobě nebude potřeba spousta drahých kovů, které se v Africe těží za otrockých podmínek

- až budou k dispozici spolehlivé zdroje čisté leketřiny

- až bude dobíjení časově srovnatelné s dnešním tankováním u pumpy

- až bude vyřešena výdrž a recyklace baterií

- až elektroauto férově zvítězí v regulérní soutěži se spalovacím motorem a ne direktivním nařízením, že spalovací musí ustoupit a udělat elektru prostor.

7 2
možnosti
LV

Už vidím ty automobilky, které kvůli půl miliardě obyvatel EU přestávají vyrábět vozidla se spalovacími motory, která budou moci nadále prodávat v zemích mimo EU, kde ve srovnatelných ekonomických podmínkách žije nejméně 3x více lidí (USA, Kanada, východní Čína, Korea, Austrálie, Brazílie, Argentina...) Pokud tyto země přejdou na elektromobilitu, pak až tehdy, kdy to bude ekonomicky přijatelné. Tedy tehdy, až se za naše peníze odladí všechny technologie, které jsou na limitech (lithiové baterie apod.), a objeví se ty skutečně životaschopné a ekonomicky výhodné.

A není vůbec jisté, nejen kdy, ale ani zda se něco takového stane.

2 0
možnosti
  • Počet článků 678
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4414x
Tomáš Zdechovský (1979) - optimista i snílek, kterému nikdy nebylo lhostejno dění kolem sebe. Rád mění vize v realitu a realitu ve vizi. Miluje filmy Forrest Gump, Up in the air, Vrtěti psem a Thank you for smoking, Iluzionista, skupiny The Cranberries, Jelen a U2 a lidi, kteří umí říci své názory. Nezná slova "to nejde" a "to se nikdy nenaučím".

Od roku 2014 poslanec Evropského parlamentu a člen předsednictva KDU-ČSL, členem prestižního Výboru pro zahraniční věci (AFET) a Výboru pro zaměstnanost a sociální věci (EMPL), předseda parlamentní delegace pro státy Střední Asie.