Děkujeme za pochopení.
D84a25n 80V97l21k
Pane Zdechovský, mohl byste jen tak orientačně zkusit zjistit, kolik procent europoslanců používá elektromobily (koupené za nominální cenu, tj. bez dotací a bez patolízalské slevy u prodejce) a kolik z nich používá čadící vehikly na bázi vynálezů pánů Otta a Diesela? To by leccos napovedělo, stejně jako odpověď na otázku, jakou energií vytápějí své příbytky. Ale spíše si myslím, že to nepůjde.
J67a47r16o92m20í54r 66K76r44á93l
A není 50% málo, Antone Pavloviči ? Navrhují aspoň 105%.
V90o21k12o52u88n 47V62l71a52d15i88m82i89r
A domnivate se, ze vam tento clanek pomuze ke znovuzvoleni kdyz Barnevernet a Norsko uz netahne?
V79á50c72l10a87v 26M21a38c68h
Krok správným směrem? Pokud si správný směr představíme jako lano napnuté nad propastí a EU jako kulhavého a nevidomého provazochodce s 5 promile alkoholu v krvi, tak to přirovnání sedí přesně.
T31o28m39á48š 20T33a22t59í76č70e42k
Onen plán nepotřebuje žádné změny, ale zrušení.
Z57d52e94n80ě23k 71Z64a23v72a74d19i38l
Pláčete sám nad sebou ?
Od roku 2014 jste poslanec Evropského parlamentu a jaké máte výsledky ?
Kromě závisti a několika zbytečných udání - nic rozumného jste v EU neprosadil.
Prostě jste jen takový dobře placený zbytečný europoslanec !
J77i67r64i 29V20r66a50b64e16c
Nejak klickujete politicky sem a tam, ode zdi ke zdi pane Zdechovsky. Mimochodem nabijecek pribyva ve vyspelych zemich denne stovky. Bohuzel, vychod zase klusa jako vzdy za vyvojem. EU
J68i92n71d13ř78i23c49h 21Š74a44š55e34k
Inteligence představitelů EU je maximálně politická. To, že přestaneme pouštět uhlík nezachrání zlikvidované lesy, vysušenou půdu, otrávený hmyz a drobné živočichy, obrovské vybetonované plochy a degradaci půdy.
A46l83e68š 59L37i32s12o47v62s58k92ý
Kdy si koupím elektroauto:
- až k jeho výrobě nebude potřeba spousta drahých kovů, které se v Africe těží za otrockých podmínek
- až budou k dispozici spolehlivé zdroje čisté leketřiny
- až bude dobíjení časově srovnatelné s dnešním tankováním u pumpy
- až bude vyřešena výdrž a recyklace baterií
- až elektroauto férově zvítězí v regulérní soutěži se spalovacím motorem a ne direktivním nařízením, že spalovací musí ustoupit a udělat elektru prostor.
L50u71m82í89r 23V55i19t21h64a
Už vidím ty automobilky, které kvůli půl miliardě obyvatel EU přestávají vyrábět vozidla se spalovacími motory, která budou moci nadále prodávat v zemích mimo EU, kde ve srovnatelných ekonomických podmínkách žije nejméně 3x více lidí (USA, Kanada, východní Čína, Korea, Austrálie, Brazílie, Argentina...) Pokud tyto země přejdou na elektromobilitu, pak až tehdy, kdy to bude ekonomicky přijatelné. Tedy tehdy, až se za naše peníze odladí všechny technologie, které jsou na limitech (lithiové baterie apod.), a objeví se ty skutečně životaschopné a ekonomicky výhodné.
A není vůbec jisté, nejen kdy, ale ani zda se něco takového stane.
- Počet článků 678
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4414x
Od roku 2014 poslanec Evropského parlamentu a člen předsednictva KDU-ČSL, členem prestižního Výboru pro zahraniční věci (AFET) a Výboru pro zaměstnanost a sociální věci (EMPL), předseda parlamentní delegace pro státy Střední Asie.
Seznam rubrik
Oblíbené stránky
- Agentura Commservis.com
- Poeta
- Mindball
- Intimní doteky
- Odpusť mým rtům...
- Školení a vzdělávání manažerů
- Trénink mozku