Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Musíme si uvědomit že auta ze spalovacím motorem je technický přežitek který už na cestách neměl být cca.25 let.A za těch 25 let by technologie eko-eko vozů byla mnohem dál.

2 13
možnosti
Foto

Co konkrétně znamená fráze "mnohem dál"?

S elektromobily se experimentuje o dost déle než s vozidly, poháněnými motory s vnitřním spalováním. Přesto mají pořád v mnoha aplikacích horší užitné vlastnosti.

7 0
možnosti
JP

Je Zdechovský už pouze populistou ?

5 1
možnosti
TK

Přitom je to vcelku snadné, chce-li automobilka vykázat slibované CO2 a zákazník dostat dotace a úlevy, tak ať prokáží, že plugin hybrid opravdu provozují ze stanoveného procenta km na elektřinu. Je velmi snadné to při servisních kontrolách vyčíst z řídící jednotky. Jezdíš jen na benzín? Vrátíš dotaci a automobilce bude započteno odpovídající vyšší CO2.

(Já tedy vůbec nesouhlasím s tím, aby pokutu za C02 platily automobilky, to je jako by výrobci zbraní šli sedět za to, kolik lidí lze potenciálně zavraždit jimi vyrobenou pistolí. CO2 má platit zákazník (a vlastně už ho platí) v dani z pohonných hmot. Tam je zcela spravedlivá a přímá úměra.

6 0
možnosti
RK

A co my s tím? my musíme ty ekologické výmysly akceptovat. Nic jiného nám nezbývá. STK nedá staršímu autu štempl a je vymalováno. I když jsou lidé co jezdí i bez STK, ale na to já nemám...

1 0
možnosti
Foto

LPG, CNG Ok R^ Vodík se zatív vyrábí nejlevněji z nafty Rv

2 1
možnosti
Foto

Ze zemního plynu je to asi levnější než z nafty nebo jiných kapalných produktů destilace ropy.

1 0
možnosti
OG

Vážený pane europoslanče,

už delší dobu čtu vaše blogy, postupně sleduju vaši kritiku a začínám mí pocit, že vy v tom evropském parlamentu asi spíte. Kritizujete tu zde často věci, jako každý druhý občan našeho státu. Ale vy jste součásti europarlamentu. Orgánu, který s vámi kritizovanými věcmi přichází a následně je schvaluje. Za docela dost slušné peníze (většině z nás se o takových penězích jenom zdá) jste europoslanec za KDU-ČSL a součást frakce EPP, která vládne s spolu s SD snad od založení EU.

Napadají mě jenom dvě možnosti tohoto vašeho chování.

1. Jsem prach sprostý pokrytec, který je až moc dobře vědomí, co europarlament schvaluje a jenom se ze sebe snažíte dělat lepšího než ve skutečnosti jste.

2. Jenom na sebe poukazujete, aby jste byl vidět a lidé vás příště zase volili, protože poukazujete na nesmyslná rozhodnutí, jejíchž jste součástí.

V obou případech je výsledek teplé místo za pěkné penízky v europarlamentu.

PS: Nejsme starý zapšklý děda, který se tady chce zanadávat. Jsem generace Y. Generace, která v posledních letech dospěla v privilegium volebního práva a ve vstup na trh práce. A teď jenom sleduju, co za bláboly z evropského parlamentu, ale i z našeho parlamentu přichází a nestačím se divit.

9 2
možnosti
Foto

to není o tom, že bych "spal", jen tam jako pravicový konzervativec jsem prostě v opozici a tento mandát už bohužel vyloženě v menšině. Vystupuju proti tomu pořád, hlasuju, jsem fakt aktivní ve 4 výborech, dal jsem několik interpelací, sháním podporu, ale ta situace je prostě taková, jaká je.

Interpelace:

1) Dopadové studie k Zelené nové dohodě (Green New Deal) - https://www.europarl.europa.eu/doceo/document/E-9-2020-000745_CS.html

2) Green Deal a automobilový průmysl - https://www.europarl.europa.eu/doceo/document/E-9-2020-004232_CS.html

3) Dieselová auta jako ekologické řešení osobní dopravy - https://www.europarl.europa.eu/doceo/document/E-9-2019-004003_CS.html

4) Nadměrný ekologický aktivismus uvedl v omyl mezinárodní veřejnost - https://www.europarl.europa.eu/doceo/document/E-9-2020-004231_CS.html

5) Sjednocení podmínek pro dobíjení a provozování elektromobilů - https://www.europarl.europa.eu/doceo/document/E-9-2020-005552_CS.html

1 0
možnosti
Foto

Tak tu studii OESD jsem poctivě přečetl. Ano ano, je to hrůza - elektromobily jsou těžší a tak je vyšší otěr pneumatik. S hlavou zaměstnanou tímto gigantickým problémem sednu za volant své benzínové Fabie a vyrazím na naše silnice. Elektroauto nepotkám ani jedno, ale "frnk" - kamion, "frnk" - kamion, "frnk" - kamion. Řada z nich určitě přetížená, jak je u nás dobrým zvykem. Ale máte pravdu, to brždění elekrických aut je opravdu strašně zásadní problém ;-D

5 0
možnosti
Foto

Proto elektroauta musí mít speciální pneumatiky se zesílenými boky, zesílené brzdy, aby dokázaly auto o velké hmotnosti ubrzdit.

0 1
možnosti
JV

Pane Zdechovsky, jste v tom Bruselu, tak se poucte a nechte si to vysvetlit od vasich kolegu co tomu rozumi. Je jich tam dost. EUEUEU

1 8
možnosti
MM

"elektroauta způsobují vysoké emise i kvůli jinému způsobu brždění" - můžete mi tento nesmysl vysvětlit?

3 0
možnosti
MM

Už jsem si to dohledal "Emise u osobních nebo užitkových aut nepocházejí jen z jejich výfuků, škodlivé drobné prachové částice vznikají i při kontaktu kola s vozovkou a při brzdění. A u elektromobilů mohou být dokonce horší než u spalovacích typů."

- když si to přečtete celé, zjistíte, že montují jablka s hruškami -

ale pro zasmání dobrý, To zase někdo vymyslel blbost, která se bude šířit netem. ;-D

3 1
možnosti
PD

hybrid je papírový podvod na emise, těch deklarovaných nemůže nikdy v reálném provozu dosáhout. Absurdní je potom to, že hybrid nemusí mít dálniční známku, když po dálnici jede na spalovací motor

8 0
možnosti
  • Počet článků 678
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4414x
Tomáš Zdechovský (1979) - optimista i snílek, kterému nikdy nebylo lhostejno dění kolem sebe. Rád mění vize v realitu a realitu ve vizi. Miluje filmy Forrest Gump, Up in the air, Vrtěti psem a Thank you for smoking, Iluzionista, skupiny The Cranberries, Jelen a U2 a lidi, kteří umí říci své názory. Nezná slova "to nejde" a "to se nikdy nenaučím".

Od roku 2014 poslanec Evropského parlamentu a člen předsednictva KDU-ČSL, členem prestižního Výboru pro zahraniční věci (AFET) a Výboru pro zaměstnanost a sociální věci (EMPL), předseda parlamentní delegace pro státy Střední Asie.