Děkujeme za pochopení.
J60i51ř26í 78Š27i49b74r86a17v85a
Musíme si uvědomit že auta ze spalovacím motorem je technický přežitek který už na cestách neměl být cca.25 let.A za těch 25 let by technologie eko-eko vozů byla mnohem dál.
S45t93a50n13i81s93l70a63v 22J98e68l18e98n
Co konkrétně znamená fráze "mnohem dál"?
S elektromobily se experimentuje o dost déle než s vozidly, poháněnými motory s vnitřním spalováním. Přesto mají pořád v mnoha aplikacích horší užitné vlastnosti.
J65o86s64e88f 62P16r64o81c51h98á36z35k19a
Je Zdechovský už pouze populistou ?
T93o83m57á67š 80K77u33c59h81a41ř
Přitom je to vcelku snadné, chce-li automobilka vykázat slibované CO2 a zákazník dostat dotace a úlevy, tak ať prokáží, že plugin hybrid opravdu provozují ze stanoveného procenta km na elektřinu. Je velmi snadné to při servisních kontrolách vyčíst z řídící jednotky. Jezdíš jen na benzín? Vrátíš dotaci a automobilce bude započteno odpovídající vyšší CO2.
(Já tedy vůbec nesouhlasím s tím, aby pokutu za C02 platily automobilky, to je jako by výrobci zbraní šli sedět za to, kolik lidí lze potenciálně zavraždit jimi vyrobenou pistolí. CO2 má platit zákazník (a vlastně už ho platí) v dani z pohonných hmot. Tam je zcela spravedlivá a přímá úměra.
R48a23d98e23k 88K75o63h58u50t
A co my s tím? my musíme ty ekologické výmysly akceptovat. Nic jiného nám nezbývá. STK nedá staršímu autu štempl a je vymalováno. I když jsou lidé co jezdí i bez STK, ale na to já nemám...
M52i51c59h90a61l 59H22u80š51á13k
LPG, CNG Ok Vodík se zatív vyrábí nejlevněji z nafty
S92t94a23n76i72s98l85a15v 54J27e90l83e49n
Ze zemního plynu je to asi levnější než z nafty nebo jiných kapalných produktů destilace ropy.
O82n55d26ř75e62j 91G75e16b87a49u85e82r
Vážený pane europoslanče,
už delší dobu čtu vaše blogy, postupně sleduju vaši kritiku a začínám mí pocit, že vy v tom evropském parlamentu asi spíte. Kritizujete tu zde často věci, jako každý druhý občan našeho státu. Ale vy jste součásti europarlamentu. Orgánu, který s vámi kritizovanými věcmi přichází a následně je schvaluje. Za docela dost slušné peníze (většině z nás se o takových penězích jenom zdá) jste europoslanec za KDU-ČSL a součást frakce EPP, která vládne s spolu s SD snad od založení EU.
Napadají mě jenom dvě možnosti tohoto vašeho chování.
1. Jsem prach sprostý pokrytec, který je až moc dobře vědomí, co europarlament schvaluje a jenom se ze sebe snažíte dělat lepšího než ve skutečnosti jste.
2. Jenom na sebe poukazujete, aby jste byl vidět a lidé vás příště zase volili, protože poukazujete na nesmyslná rozhodnutí, jejíchž jste součástí.
V obou případech je výsledek teplé místo za pěkné penízky v europarlamentu.
PS: Nejsme starý zapšklý děda, který se tady chce zanadávat. Jsem generace Y. Generace, která v posledních letech dospěla v privilegium volebního práva a ve vstup na trh práce. A teď jenom sleduju, co za bláboly z evropského parlamentu, ale i z našeho parlamentu přichází a nestačím se divit.
T43o91m95á17š 68Z95d80e55c87h46o35v45s36k23ý
to není o tom, že bych "spal", jen tam jako pravicový konzervativec jsem prostě v opozici a tento mandát už bohužel vyloženě v menšině. Vystupuju proti tomu pořád, hlasuju, jsem fakt aktivní ve 4 výborech, dal jsem několik interpelací, sháním podporu, ale ta situace je prostě taková, jaká je.
Interpelace:
1) Dopadové studie k Zelené nové dohodě (Green New Deal) - https://www.europarl.europa.eu/doceo/document/E-9-2020-000745_CS.html
2) Green Deal a automobilový průmysl - https://www.europarl.europa.eu/doceo/document/E-9-2020-004232_CS.html
3) Dieselová auta jako ekologické řešení osobní dopravy - https://www.europarl.europa.eu/doceo/document/E-9-2019-004003_CS.html
4) Nadměrný ekologický aktivismus uvedl v omyl mezinárodní veřejnost - https://www.europarl.europa.eu/doceo/document/E-9-2020-004231_CS.html
5) Sjednocení podmínek pro dobíjení a provozování elektromobilů - https://www.europarl.europa.eu/doceo/document/E-9-2020-005552_CS.html
J12i70ř19í 40K59a67r11b75a45n
Tak tu studii OESD jsem poctivě přečetl. Ano ano, je to hrůza - elektromobily jsou těžší a tak je vyšší otěr pneumatik. S hlavou zaměstnanou tímto gigantickým problémem sednu za volant své benzínové Fabie a vyrazím na naše silnice. Elektroauto nepotkám ani jedno, ale "frnk" - kamion, "frnk" - kamion, "frnk" - kamion. Řada z nich určitě přetížená, jak je u nás dobrým zvykem. Ale máte pravdu, to brždění elekrických aut je opravdu strašně zásadní problém
J45i82ř58í 88K75i95n15d54l
Proto elektroauta musí mít speciální pneumatiky se zesílenými boky, zesílené brzdy, aby dokázaly auto o velké hmotnosti ubrzdit.
J36i93r15i 65V93r19a46b58e93c
Pane Zdechovsky, jste v tom Bruselu, tak se poucte a nechte si to vysvetlit od vasich kolegu co tomu rozumi. Je jich tam dost.
M65i67r56e59k 34M19a17t15y58á82š
"elektroauta způsobují vysoké emise i kvůli jinému způsobu brždění" - můžete mi tento nesmysl vysvětlit?
M90i97r50e31k 57M18a61t72y81á64š
Už jsem si to dohledal "Emise u osobních nebo užitkových aut nepocházejí jen z jejich výfuků, škodlivé drobné prachové částice vznikají i při kontaktu kola s vozovkou a při brzdění. A u elektromobilů mohou být dokonce horší než u spalovacích typů."
- když si to přečtete celé, zjistíte, že montují jablka s hruškami -
ale pro zasmání dobrý, To zase někdo vymyslel blbost, která se bude šířit netem.
P63e17t80r 36D54r52a32p20a11l
hybrid je papírový podvod na emise, těch deklarovaných nemůže nikdy v reálném provozu dosáhout. Absurdní je potom to, že hybrid nemusí mít dálniční známku, když po dálnici jede na spalovací motor
- Počet článků 678
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4414x
Od roku 2014 poslanec Evropského parlamentu a člen předsednictva KDU-ČSL, členem prestižního Výboru pro zahraniční věci (AFET) a Výboru pro zaměstnanost a sociální věci (EMPL), předseda parlamentní delegace pro státy Střední Asie.
Seznam rubrik
Oblíbené stránky
- Agentura Commservis.com
- Poeta
- Mindball
- Intimní doteky
- Odpusť mým rtům...
- Školení a vzdělávání manažerů
- Trénink mozku