Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Základním právním principem je právo na spravedlivý proces: Má ho každý, i pan Kramný. Apokryfní (nepřijaté) důkazy svědčí o tom, že byl porušen zákon. Pokud existuje možnost, jak řízení obnovit, rád jej podpořím.

0 0
možnosti

Asi takhle, Kramný působí na veřejnosti velmi nesympaticky, to je fakt. Ovšem to nemůže být důvodem k jeho odsouzení. A podle mého názoru přímé důkazy o jeho vině chybí. V případu je spousta nejasností.

2 0
možnosti
Foto

Tezko se asi dozvime jak to bylo doopravdy...

Od pohledu Kramny rozhodne sympaticky neni a v kontextu toho co se stalo, se choval opravdu dost podivne.

Nevim jestli to je muj instinkt, nebo nejaky sesty smysl, ale dobry pocit z toho cloveka rozhodne nemam.

Ale na druhou stranu je zase pravda, ze ty zpackane postupy a neprime dukazy take moc presvedcujici nejsou.

Jaky motiv by ale mela justice, aby cilene odsoudila nevinneho cloveka, ktery byl pro ne az do te doby neznamy?

Tam kazdopadne neco smrdi.

3 0
možnosti

Tož pane europoslanče, jak chcete přimět naši justici k nápravě? Napsal jste hezký článek, ale to asi bude vše,co uděláte, že? Na naše soudce totiž nikdo nemá, jsou si moc jistí sami sebou.

1 0
možnosti
Foto

To ale, ale já jsem dlouhodobě pro systémovou změnu českého soudnictví.

0 0
možnosti
Foto

Vážený pane europoslanče, upřímně děkuji za Váš článek. Egypt je země, kterou jsem před pandemií dlouhá léta pravidelně navštěvoval a patří k těm, které jsou mi blízké. Proto mě případ Kramný mimořádně zajímá a velice dobře si pamatuji na první zprávy, které po té tragické události přišly z Egypta (otrava). Následně jsem byl šokován závěrem českých vyšetřovatelů (vražda el. proudem), jakož i extrémně vysokým trestem. Samozřejmě: nevím a nemohu vědět, jak se to stalo, ale o použití el. proudu v hotelovém pokoji mám od samého počátku velké pochybnosti. Připouštím, že se mohu mýlit (byť něco o tamních hotelech vím, stejně tak o silnoproudé elektrotechnice), nicméně pochybnosti od doby odsouzení p. Kramného nevymizely. Nemohu ovšem víc než Vám poděkovat za Vaše angažmá v této kauze a doufat, že skutečná pravda se časem vyjeví. Ovšem s tou děsivou představou, že se může ukázat, že mnohé bylo jinak a že v českém kriminále sedí nevinný člověk. To je pro mě jako občana noční můra. Ještě jednou děkuji za Váš důležitý příspěvek.

9 0
možnosti
Foto

Pro mě také. Ale je to tak. Pochybuji o řadě případů. Bohužel v tomto jsem si naprosto jistý, že se jedná o justiční omyl.

1 0
možnosti

Bylo mi podezřelé, že v letovisku umírali i další lidé stejně záhadným způsobem.

5 0
možnosti
Foto

Ano, před smrtí Kramných i po jejich smrti.

1 0
možnosti
Foto

Ten řetězec nebyl ucelený.

2 1
možnosti
Foto

I když od počátku zastávám názor, že Kramný měl být osvobozen pro nedostatek důkazů, tak přece jenom je tak trochu záhadou, jak to, že si soud a policie tak jednoznačně všichni dohromady zasedli na pana Kramného. Co jim všem dohromady udělal?

2 0
možnosti

přesně tak...ta konspirace od policistů, přes patology, státní zástupce po soudce je taková, že se musím ptát "proč"

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS