Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

2x za sebou jsem absolvoval cestu po D1.

Spíše než staveniště, to připomínalo výstavu stavebních strojů.

Byl sice víkend, ale taková stavba si to dovolit nemůže.

9 0
možnosti
PN

Známá hláška o té výstavě. Já D1 absolvoval dvě soboty v červenci. Viděl jsem docela dost úsilí ( Humpolec - Brno) ovšem v docela hustém dešti. Takže jen proto, aby všichni viděli snahu dělají zemní práce na které by se za normálních okolností vyignorovali. Což je také špatně.

1 0
možnosti
JM

Pokud si pamatuji, byly to vlády, kde byla vaše strana, která schválila předpisy, které stavebnictví zbržďují. Dále pokud mě paměť neklame, stavěl se 1 km dálnice 2x dráž, aniž by stavební společnosti vykazovaly drtivě větší zisky, ale asi zbylo nějaké to všimné, že? Kámoši kámošů vykupovali pozemky, o kterých se vědělo, kde bude dálnice plánovaná, stejnou brzdou byli malí zelení mužíčci. Tak pozdravujte doma ve straně.

19 1
možnosti
JF

Hlavně pana Šimonovského.

4 2
možnosti
RP

Mě to připadá podle těch nářků jak když se před nástupem hnutí ANO do vlády opravovaly dálnice o sto šest a dnešní vláda to brzdí.:-).

19 0
možnosti

A udělala snad něco od roku 2013 ke zlepšení tohoto stavu? Tak je třeba se ptát.:-/

1 0
možnosti
KS

Na konci jste si odpověděl, ostudou budou navždy.

1 0
možnosti
ZS

Vzal jste mi to z prstů. To bylo první, co mě napadlo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 678
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4414x
Tomáš Zdechovský (1979) - optimista i snílek, kterému nikdy nebylo lhostejno dění kolem sebe. Rád mění vize v realitu a realitu ve vizi. Miluje filmy Forrest Gump, Up in the air, Vrtěti psem a Thank you for smoking, Iluzionista, skupiny The Cranberries, Jelen a U2 a lidi, kteří umí říci své názory. Nezná slova "to nejde" a "to se nikdy nenaučím".

Od roku 2014 poslanec Evropského parlamentu a člen předsednictva KDU-ČSL, členem prestižního Výboru pro zahraniční věci (AFET) a Výboru pro zaměstnanost a sociální věci (EMPL), předseda parlamentní delegace pro státy Střední Asie.