Děkujeme za pochopení.
P85e37t74r 31D19v41o97ř85á43k
Až se změní přístup politiků, protože v současnosti jsou schopni vést akorát prázdné řeči, hádat do nekonečna na téma daní a dávek. Příprava výstavby dopravní infrastruktury není jednoduchá věc a nelze ji změnit jedním rozhodnutím. Vyžaduje to od politiků vysokou aktivitu s nastudováním zákonů, aby své návrhy byli schopni řádně odůvodnit. Ale nikdo to po nich moc nechce a jim stačí zahřívat lavice. Peníze stejně přijdou. Skládání volebních bloků mě osobně nepřesvědčí, že by opozice byla schopna změnit stav. Kolikrát jde příprava pod stůl i kvůli neschopnosti úředníků postupovat podle zákona.
Z42d84e25n49ě79k 22D93a98n62d51a
Prázdné řeči - podobně jako tento blog. Tlachání, přesné součty nepřesných čísel i sáhodlouhý výčet nedostatků nikomu a ničemu nepomohou.
T47o19m69á92š 70L67i91n76h86a37r73t
Výstavba dálnic pokulhávala,pokulhává a kulhati asi bude i nadále.
Kritika stavu potřebná jest, ale důležitý je spíše účinný tlak na změnu stavu.
Pouhý pohled zpět v intencích: "kdo za to více či méně může", nepomůže.
V11á62c53l42a83v 50F19i25s66c48h29e73r
Je mnoho názorů a mnoho kritiky na poměry v Česku. Je známým faktem, že gangsterské klany ovládající takzvanou betonovou lobby jsou (kromě jiných předešlých obr-rozkrádaček které z bývalého státu udělaly neokoloniální gubernii) spolu se zločinnými spolčeními v oboru IT největšími černými dírami veškerých myslitelných rozpočtů a zdrojů státní kasy. Do jaké míry to někteří zahraniční pozorovatelé a komentátoři považují za ostudu Česka je otázka do diskuze. Nicméně podle jiných názorů panujících ve zdejší kotlině se proslýchá, že největší ostudou Česka jsou řiťolezečtí reprezentanti v parlamentu EU, kteří se za čtvrtmilionové měsíční gáže vozí z brusele do štrasburku a jinak jsou úplně k ničemu.
R30a54d56e20k 50H14o97d31a50ň
S tím obviňováním IT bych byl opatrný. Ono to pro laika vypadá jasně - všecko předražené, kluci to spíchnou za víkend atd. Jenže pro člověka z fochu to zdaleka není tak černobílé. Navrhnout systém "na zelené louce" umí každý trouba. Zakopaný pes je v komunikaci s kde čím, kde si systémy běžně předávají informace v X různých formátech od prehistorických do všech možných verzí kde čeho. Ono pro člověka co programuje chvíli je to jasné a jednoduché. Jenže už jen zachování funkčnosti znamená tisíce člověkohodin budování dokumentace. A pak pěkně testovat a testovat.
Ono to celé souvisí s neexistující koncepcí jakékoli snahy o infrastrukturu. Prostě každý úřad si to řeší "po svém", a pak se nějak řeší propojení. Což je přesně to, proč jsou ty zakázky v šílených cifrách.
T46o22m51á75š 67B81r59y50k49n31a98r
Jó, to když se za lidoveckých ministrů stavěla třeba taková D47, to byla paráda, co? To byla dálnice, jakou svět snad ještě do tý doby neviděl
V41i32l71é17m 94B70a84r83á94k
Hm, bavíme se o dnešku. Čo bolo, to bolo, terazky je za to odpovědný Babiš.
J12i28ř45í 48S47c24h56m50i72d88t
Tak ty dálnice tady zanechaly hlavně předchozí vlády ODS a ČSSD, ve kterých byli vždy přítomní lidovci, máte docela krátkou paměť pane Zdechovský.
J16a32r64o50s11l65a25v 67M58o74l27i27n30e67k
Ale ty vlády tady nejsou už dost dlouhou dobu, a dálnice? Dál nic.
J23a34r48o42s18l36a45v 66Ř50e19z33n39í29k
Když opozice prosadil zákony, kde kdokoliv může donekonečna donekonečna blokovat výstavbu - od zelených přes archeology, kulturology po majitele pozemků, staveb, domů, tak skončilo vše Nyní se snaží opozice blokovat zákony, které by to rozjely. Takže v česku se přestalo stavět - nebude se moci po čem jezdit či kde bydlet.
J43i44ř92í 97S57c19h97m29i76d81t
Pán Zdechovský je typický populista, kritizuje to, co víme všichni, že není v dobrém stavu, v tomto mi připomíná Sládka, ten to alespoň uměl podat humorně.
J51a78r13o35s18l77a83v 96Ř77e69z34n89í18k
Dnes hlavní téma v Hospodářských novinách. Hlavně, že zdraží MHD. A to tam vládne opozice. Cituji:
Praha, město, které nestaví. Praha už 5 let nebuduje metro ani vnitřní okruh. To je největší prodleva pd 60. let
Už pět let se ani o metr nepohnula výstavba vnitřního ani vnějšího okruhu města, stejně tak se nerozrůstá metro. Od druhé poloviny šedesátých let, kdy se začal budovat vůbec první úsek pražské podzemky mezi dnešním Kačerovem a Florencí, se jedná o nejdelší časovou prodlevu, kdy pod Prahou nikdo nehloubí budoucí trasy pro koleje ani nestaví stanice s nástupišti.
J61a70n 64Z23i40e76g35l95e34r
Staví se trasa metra D, takže lžete pane Řezníku.
M23i81r29o69s20l68a58v 45M51a77c90e38k
OK, KDU-ČSL je jedním z viníků současného stavu. Co s tím ale hodláte dělat ? Vaše kritika je dobrá, ale nepostaví ani metr navíc
T33o19m57á72š 34Z36d61e58c19h54o83v89s92k57ý
Jo, podle Vás KDU-ČSL může i za myši na poli Pusťte mě k tomu a uvidíte, jak se dá s výstavbou pohnout.
M37i63r63e50k 92Ř25í82h77a
Ano opravdu nemám rád, ale předpisy které upravují schvalování takových staveb vznikaly ve vládách na kterých se vaše strana podílela. Než se začně něco stavět trvá to a více let. Takže přes polovinu času ANO vlády se staví projekty schválné leta před tím než nějaké ANO v§bec vzniklo. A schvaluje se stále podle starých předpisů. Každej zelenej pidimozek se může do aleluja prorti stavbám odvolávat. Druhá věc je, že kolikrát na stavbě nikdo není a nedělá. Ale to bylo i před vládou ANO. Dokud nebudou za nedodržení termínů pořádné sankce nic se nezmění.
O21d36s58t24r86a18n21ě87n47ý 40U26ž35i38v61a16t50e15l
O24d68s96t38r75a62n41ě93n81ý 11U84ž74i55v54a96t31e24l
O20d48s53t47r30a17n53ě73n67ý 29U75ž57i22v44a51t52e45l
- Počet článků 678
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4414x
Od roku 2014 poslanec Evropského parlamentu a člen předsednictva KDU-ČSL, členem prestižního Výboru pro zahraniční věci (AFET) a Výboru pro zaměstnanost a sociální věci (EMPL), předseda parlamentní delegace pro státy Střední Asie.
Seznam rubrik
Oblíbené stránky
- Agentura Commservis.com
- Poeta
- Mindball
- Intimní doteky
- Odpusť mým rtům...
- Školení a vzdělávání manažerů
- Trénink mozku