Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PD

Až se změní přístup politiků, protože v současnosti jsou schopni vést akorát prázdné řeči, hádat do nekonečna na téma daní a dávek. Příprava výstavby dopravní infrastruktury není jednoduchá věc a nelze ji změnit jedním rozhodnutím. Vyžaduje to od politiků vysokou aktivitu s nastudováním zákonů, aby své návrhy byli schopni řádně odůvodnit. Ale nikdo to po nich moc nechce a jim stačí zahřívat lavice. Peníze stejně přijdou. Skládání volebních bloků mě osobně nepřesvědčí, že by opozice byla schopna změnit stav. Kolikrát jde příprava pod stůl i kvůli neschopnosti úředníků postupovat podle zákona.

0 0
možnosti
ZD

Prázdné řeči - podobně jako tento blog. Tlachání, přesné součty nepřesných čísel i sáhodlouhý výčet nedostatků nikomu a ničemu nepomohou.

1 0
možnosti
TL

Výstavba dálnic pokulhávala,pokulhává a kulhati asi bude i nadále.

Kritika stavu potřebná jest, ale důležitý je spíše účinný tlak na změnu stavu.

Pouhý pohled zpět v intencích: "kdo za to více či méně může", nepomůže.

1 0
možnosti
VF

Je mnoho názorů a mnoho kritiky na poměry v Česku. Je známým faktem, že gangsterské klany ovládající takzvanou betonovou lobby jsou (kromě jiných předešlých obr-rozkrádaček které z bývalého státu udělaly neokoloniální gubernii) spolu se zločinnými spolčeními v oboru IT největšími černými dírami veškerých myslitelných rozpočtů a zdrojů státní kasy. Do jaké míry to někteří zahraniční pozorovatelé a komentátoři považují za ostudu Česka je otázka do diskuze. Nicméně podle jiných názorů panujících ve zdejší kotlině se proslýchá, že největší ostudou Česka jsou řiťolezečtí reprezentanti v parlamentu EU, kteří se za čtvrtmilionové měsíční gáže vozí z brusele do štrasburku a jinak jsou úplně k ničemu.

9 2
možnosti
RH

S tím obviňováním IT bych byl opatrný. Ono to pro laika vypadá jasně - všecko předražené, kluci to spíchnou za víkend atd. Jenže pro člověka z fochu to zdaleka není tak černobílé. Navrhnout systém "na zelené louce" umí každý trouba. Zakopaný pes je v komunikaci s kde čím, kde si systémy běžně předávají informace v X různých formátech od prehistorických do všech možných verzí kde čeho. Ono pro člověka co programuje chvíli je to jasné a jednoduché. Jenže už jen zachování funkčnosti znamená tisíce člověkohodin budování dokumentace. A pak pěkně testovat a testovat.

Ono to celé souvisí s neexistující koncepcí jakékoli snahy o infrastrukturu. Prostě každý úřad si to řeší "po svém", a pak se nějak řeší propojení. Což je přesně to, proč jsou ty zakázky v šílených cifrách.

0 0
možnosti
TB

Jó, to když se za lidoveckých ministrů stavěla třeba taková D47, to byla paráda, co? To byla dálnice, jakou svět snad ještě do tý doby neviděl ;-D

8 1
možnosti
VB

Hm, bavíme se o dnešku. Čo bolo, to bolo, terazky je za to odpovědný Babiš.

1 2
možnosti
JS

Tak ty dálnice tady zanechaly hlavně předchozí vlády ODS a ČSSD, ve kterých byli vždy přítomní lidovci, máte docela krátkou paměť pane Zdechovský;-).

14 2
možnosti
JM

Ale ty vlády tady nejsou už dost dlouhou dobu, a dálnice? Dál nic.

4 1
možnosti

Když opozice prosadil zákony, kde kdokoliv může donekonečna donekonečna blokovat výstavbu - od zelených přes archeology, kulturology po majitele pozemků, staveb, domů, tak skončilo vše Nyní se snaží opozice blokovat zákony, které by to rozjely. Takže v česku se přestalo stavět - nebude se moci po čem jezdit či kde bydlet.

9 0
možnosti
JS

Pán Zdechovský je typický populista, kritizuje to, co víme všichni, že není v dobrém stavu, v tomto mi připomíná Sládka, ten to alespoň uměl podat humorně;-).

2 2
možnosti

Dnes hlavní téma v Hospodářských novinách. Hlavně, že zdraží MHD. A to tam vládne opozice. Cituji:

Praha, město, které nestaví. Praha už 5 let nebuduje metro ani vnitřní okruh. To je největší prodleva pd 60. let

Už pět let se ani o metr nepohnula výstavba vnitřního ani vnějšího okruhu města, stejně tak se nerozrůstá metro. Od druhé poloviny šedesátých let, kdy se začal budovat vůbec první úsek pražské podzemky mezi dnešním Kačerovem a Florencí, se jedná o nejdelší časovou prodlevu, kdy pod Prahou nikdo nehloubí budoucí trasy pro koleje ani nestaví stanice s nástupišti.

4 0
možnosti
JZ

Staví se trasa metra D, takže lžete pane Řezníku.

0 3
možnosti
Foto

OK, KDU-ČSL je jedním z viníků současného stavu. Co s tím ale hodláte dělat ? Vaše kritika je dobrá, ale nepostaví ani metr navíc Rv

8 2
možnosti
Foto

Jo, podle Vás KDU-ČSL může i za myši na poli ;-) Pusťte mě k tomu a uvidíte, jak se dá s výstavbou pohnout.

0 0
možnosti

Ano opravdu nemám rád, ale předpisy které upravují schvalování takových staveb vznikaly ve vládách na kterých se vaše strana podílela. Než se začně něco stavět trvá to a více let. Takže přes polovinu času ANO vlády se staví projekty schválné leta před tím než nějaké ANO v§bec vzniklo. A schvaluje se stále podle starých předpisů. Každej zelenej pidimozek se může do aleluja prorti stavbám odvolávat. Druhá věc je, že kolikrát na stavbě nikdo není a nedělá. Ale to bylo i před vládou ANO. Dokud nebudou za nedodržení termínů pořádné sankce nic se nezmění.

7 1
možnosti
OU
OU
OU
  • Počet článků 678
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4414x
Tomáš Zdechovský (1979) - optimista i snílek, kterému nikdy nebylo lhostejno dění kolem sebe. Rád mění vize v realitu a realitu ve vizi. Miluje filmy Forrest Gump, Up in the air, Vrtěti psem a Thank you for smoking, Iluzionista, skupiny The Cranberries, Jelen a U2 a lidi, kteří umí říci své názory. Nezná slova "to nejde" a "to se nikdy nenaučím".

Od roku 2014 poslanec Evropského parlamentu a člen předsednictva KDU-ČSL, členem prestižního Výboru pro zahraniční věci (AFET) a Výboru pro zaměstnanost a sociální věci (EMPL), předseda parlamentní delegace pro státy Střední Asie.