Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LK

Až přestanou do toho házet vidle nejrůznější spolky a organizace, které se zaštiťují ekonázory. Tomu se nevyhnul nikdo...

4 1
možnosti
VP

vždyt nejsou schopni ani zajistit rychlou opravu D1..za to také mohou ty spolky atd.?

0 0
možnosti
LK

Až přestanou do toho házet vidle nejrůznější spolky a organizace, které se zaštiťují ekonázory. Tomu se nevyhnul nikdo...

0 1
možnosti
LK

Až přestanou do toho házet vidle nejrůznější spolky a organizace, které se zaštiťují ekonázory. Tomu se nevyhnul nikdo...

0 1
možnosti
PJ

V Číně postaví 200km dalnice za 2roky v nadmořské výšce i 4000m.nad mořem. My stavíme 8km 4 roky ubohy zoufalci.

1 0
možnosti
ZD

Konstatování faktů nestačí - nutno rozebrat a napravit příčiny.

0 0
možnosti
PN

EU zlikviduje automobily jako takové, respektive budou jenom pro nejvyšší elitu. Tak proč bychom měli stavět nějaké dálnice?

0 0
možnosti
VB

Stát, resp. nemehla co nic neumí řídit nejsou sto zajistit rychlé opravy komunikací. Pro stát i obce totiž platí, že akceptují lhůtu stavby např. 40 měsíců a reálně se tam dělá 6 měsíců, a to ve dne. Kdyby se dělalo o víkendech a v noci (vím, při dodržení hlukových limitů....), tak to budou 4 měsíce.

Nezveřejňují se harmonogramy staveb, resp. vhodné podklady, aby se mohli odborníci vyjádřit, co tam je za hlouposti a nesmyslné lhůty.

Jediné na co se stát může spolehnout je zajímavý psychologický jev. Lidé stojící v koloně budou nadávat, ale jak se rozjede, na vše zapomenou. V tomto se podobají zvířatům, které vnímají jenom „teď“ a neexistuje pro ně minulost ani budoucnost.

Žádné demonstrace, žádné výzvy k odstoupení...prostě z ničeho hlupáčci ve funkcích nemusí mít obavy.

5 0
možnosti
ZD

Kdysi jsem slyšel o zahraničním systému pronájmu staveniště. Firma, která hodlá opravovat platí nájem za zábor stavby. Cena je všem známá a je dopředu známou součástí ceny za dílo. Pokud stavbu dokončí dřív vydělá víc - neplatí další nájem. To by nešlo?

0 0
možnosti
JH

Důvodem , proč se u nás dálnice nestaví , je někde uplně jinde . Před rokem 89 zde existovala doktrina , podle které bylo nutné všemi způsoby zabránit pohybu imperialistických vojsk na našem území . A je jasné , že po dálnicích by se pohybovala velmi snadno , tudíž se ty dálnice stavět nemohly. A vzhledem k tomu , že členové KSĆ začali působit ve všech stranách i po revoluci , je nasnadě , že tato doktrína v tichosti platila dál . Momentálně jsou soudruzi ve vládě oficiálně i jako KSČM , takže v brzké době očekávám její dodatečné zařazení do vládního programu .

0 1
možnosti
VB

Cha. Když měli Američené projet D1, bylo to v háji. Jako kdyby tam dělali okamůrovci záseky ze stromů, co tolerované hlupáky spravující DI rostou v dopadové vzdálenosti od dálnice.

0 0
možnosti
AP

Tak, ona je otázka, co dělala KDU ve vládách (byť neměli MD) a proč tehdy nebojovali za utěšenější stav dálnic. A taky, co dělají např. na krajích a obcích pro zlepšení silnic nižších tříd (které mají v gesci. Trošku se obávám že článek by vyzněl úplně stejně ...

8 1
možnosti
VB

My se ale bavíme o dnešku.

1 1
možnosti
ZD

Podobné články, statistiky a nářky nad stavem neopraví ani jeden milimetr vozovky. Co autor udělá pro nápravu?

3 0
možnosti
VB

Já se třeba, po ušití roušek a vyrobení zabezpečovacího zařízení na železnici hodlám odebrat na dálnici a opravit si ji. Když to ti ubožáci ve funkcích neumí.

0 1
možnosti
PT

P80e19t87r 27T35o73m62e45k

3. 8. 2020 15:41

A nejde zdaleka jen o dálnice. I ostatní silnice, v porovnání s téměř kýmkoliv, prostě hrůza. Hlavně, že Havlíček řídí dvě ministerstva. nebo tři, nebo čtyři,.............

2 0
možnosti
  • Počet článků 678
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4414x
Tomáš Zdechovský (1979) - optimista i snílek, kterému nikdy nebylo lhostejno dění kolem sebe. Rád mění vize v realitu a realitu ve vizi. Miluje filmy Forrest Gump, Up in the air, Vrtěti psem a Thank you for smoking, Iluzionista, skupiny The Cranberries, Jelen a U2 a lidi, kteří umí říci své názory. Nezná slova "to nejde" a "to se nikdy nenaučím".

Od roku 2014 poslanec Evropského parlamentu a člen předsednictva KDU-ČSL, členem prestižního Výboru pro zahraniční věci (AFET) a Výboru pro zaměstnanost a sociální věci (EMPL), předseda parlamentní delegace pro státy Střední Asie.