Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Asi bych se na to vykašlala, jezdila jsem skoro rok s propadlým ŘP ( neúmyslně), párkrát mě v Rakousku kontrolovali, ničeho si nevšimli, alles ok, wiedersehen :)

3 1
možnosti
PA

Když věděl že jede do zahraničí, kde hledá práci, tak si klidně mohl vyřídit technickou před odjezdem. Tenhle příběh mne opravdu nedojímá. Druhá věc je, že by mu klidně mohli dát bez problému odklad. Jenže háček je v legislativě. Kdyby boural, asi by to mělo neblahé důsledky. A to nejen u nás. Tomu autu by technická neplatila také v zahraničí.

1 10
možnosti
IP

Hezky napsáno, bohužel je pravidlo, že občan slouží státu a ne naopak, u STK mi ještě vadí parametry, kdy je člověk vydán na libovůli technika, vůle řízení, čepů, tlumiče....."zakývejte mi s autem, prosím....bohužel, máte velkou vůli" a v servisu Vám řeknou že je vše v pořádku......buď se to dá měřit a dostanu protokol, nebo ne.

8 0
možnosti
JK

Tak. Mně před časem zapsali "volné čepy řízení", i když byly všechny měněné v autorizovaném servisu dva týdny před STK, bylo vidět, že jsou nové a měl jsem i doklad ze servisu. :-/ Jen nechápu, že pokud STK platí po celé EU, proč ji tedy nelze absolvovat v kterékoliv členské zemi.

2 0
možnosti
MB

Na ja, Ordnung muss sein. Není vážně čas vrátit psa do boudy a donutit stát, aby sloužil občanům?

11 0
možnosti
AJ

A60d60a38m 30J33a98k77e68š

1. 6. 2020 18:47

Ja, ja. Vlastně, kdyby se ministerstvo dopravy úplně zrušilo, místo toho erár z jeho původního sídla udělal sídlo firem TÜV, Dekra a několika stavebních firem jako Skanska, (s)prostý volič by to vlastně vůbec nepoznal.

Jenže k tomu nemůže z principu dojít, ono by to totiž bylo asi levnější, než současný stav, protože by odpadnul mezičlánek konkrétních politiků a jejich partají, kteří potřebují na toku peněz v tomto resortu rovněž "participovat".

3 0
možnosti
AJ

A79d55a82m 96J87a46k22e81š

1. 6. 2020 13:45

V průběhu omezení jsem musel absolvovat pravidelnou technickou s oběma svými auty. S jedním hned na začátku vyhlášení nouzového stavu. Také jsem posílal e-mailem dotaz na ministerstvo dopravy. Ano, odpověď nepřekvapila. Vyřídit si technickou byl neodkladný úkon.

V tu samou dobu vyšel článek na iDNES-u, kde si magistrátní úředníci stěžovali, že řidiči je v této době obtěžují zbytečnostmi, třeba končící platností řidičského průkazu. Současně vyšel článek, který informoval o tom, že technické kontroly se budou opět zpřísňovat a důvodem k neprojití bude za určitých podmínek i drobnost typu nefunkční stahovací okénko. Inu zasmál jsem se a vyrazil na STK.

Proč tak diametrálně odlišný názor platný řidičák/platný techničák? Inu:

- na STK nesedí státní úředník, ale zaměstnanec soukromé firmy. A tam asi šíření viru tak nevadí. Dle hesla: "Erár first"!

- STK v tuzemsku je překomplikovaný šikanózní moloch, který nebyl vytvořen za účelem zvýšení bezpečnosti, ale jako produkt korupce a klientelismu, který generuje jen další korupci. Jeho dočasný výpadek by pak mohl znamenat, že by se mohlo také zjistit, že je současná forma STK naprosto zbytečná. Proto na STK musíte, i kdybyste se v horečkách plazil po čtyřech.

29 0
možnosti
LH

a co s tím pane europoslanče vy nebo jako KDU ČSL hodláte udělat?

1 1
možnosti
Foto

Kdo je ministr vnitra? Kdo je ministr dopravy?

To je jejich společná nedomyšlenost.

3 0
možnosti
MP

úředníci, kteří toto vyplodili by měli být propuštěni NA HODINU

1 3
možnosti
PD

úředníci postupují podle zákona, který jim schválili poslanci

2 1
možnosti
JF

Opět řešíte naprosto nepodstatné věci.

Práce v Lucembresku se neshání ani neseřene z týdne na týden, ba ani z měsíce na měsíc. Dotyčný si klidně mohl nechat udělat technickou o pár dní dříve - před odjezdem nebo jet jiným autem a nechat to na vyřízení rodinnému příslušníkovi.

Co takhle řešit nesmyslné stěhování po ose Brusel - Štrasburg a zpět?

2 18
možnosti
Foto

„Dotyčný si klidně mohl nechat udělat technickou o pár dní dříve“ – bezesporu věděl, že přijde pandemie a že se zavřou hranice. :-/

12 0
možnosti
VT

Jak typické pro Česko !! Rv Nikdo přece nepochybuje o tom, že po vyjetí z STK se auto může stát obratem nezpůsobilé provozu ( třeba prasklé brzdové protubí....) NIcméně naprosto nechápu jak se může bězně používané vozidlo stát nebezpečným druhý den po pozbytí platnosti "známky". Přece by neměl být problém stanovit tzv. "přechodné období", třeba na jeden či dva měsíce, právě pro takové náhle vzniklé příhody. [>-] A to nemluvím o třeba motocyklech, kdy jedete - musíte na STK vždy o něco dříve, než je "konec", takže časem jedete na STK už v lednu....Rv

11 0
možnosti
Foto

Jo, ta platnost STK přesně 2 roky je absurdní i normálně. Jinde už to pochopili - třeba Komerční Banka u certifikátů pro bankovnictví, a není to už 12 měsíců, ale 13 měsíců.

Moje minulé auto mělo STK do 6. ledna, s třetí v pořadí už jsem se dostal mez Vánoce a Nový rok - taky dobrý termín.

4 0
možnosti
  • Počet článků 678
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4414x
Tomáš Zdechovský (1979) - optimista i snílek, kterému nikdy nebylo lhostejno dění kolem sebe. Rád mění vize v realitu a realitu ve vizi. Miluje filmy Forrest Gump, Up in the air, Vrtěti psem a Thank you for smoking, Iluzionista, skupiny The Cranberries, Jelen a U2 a lidi, kteří umí říci své názory. Nezná slova "to nejde" a "to se nikdy nenaučím".

Od roku 2014 poslanec Evropského parlamentu a člen předsednictva KDU-ČSL, členem prestižního Výboru pro zahraniční věci (AFET) a Výboru pro zaměstnanost a sociální věci (EMPL), předseda parlamentní delegace pro státy Střední Asie.