Děkujeme za pochopení.
M28a22r29i41a70n69a 67K55r34á13s95n37á
Asi bych se na to vykašlala, jezdila jsem skoro rok s propadlým ŘP ( neúmyslně), párkrát mě v Rakousku kontrolovali, ničeho si nevšimli, alles ok, wiedersehen :)
P37e58t59r 59A11g81u33l75á14r
Když věděl že jede do zahraničí, kde hledá práci, tak si klidně mohl vyřídit technickou před odjezdem. Tenhle příběh mne opravdu nedojímá. Druhá věc je, že by mu klidně mohli dát bez problému odklad. Jenže háček je v legislativě. Kdyby boural, asi by to mělo neblahé důsledky. A to nejen u nás. Tomu autu by technická neplatila také v zahraničí.
I45g61o67r 13P49a45u68l76e64n32k50a
Hezky napsáno, bohužel je pravidlo, že občan slouží státu a ne naopak, u STK mi ještě vadí parametry, kdy je člověk vydán na libovůli technika, vůle řízení, čepů, tlumiče....."zakývejte mi s autem, prosím....bohužel, máte velkou vůli" a v servisu Vám řeknou že je vše v pořádku......buď se to dá měřit a dostanu protokol, nebo ne.
J53a39r69o22m46í28r 60K77r18á41l
Tak. Mně před časem zapsali "volné čepy řízení", i když byly všechny měněné v autorizovaném servisu dva týdny před STK, bylo vidět, že jsou nové a měl jsem i doklad ze servisu. Jen nechápu, že pokud STK platí po celé EU, proč ji tedy nelze absolvovat v kterékoliv členské zemi.
M32a87r88t93i71n 17B55o17k29ů50v80k66a
Na ja, Ordnung muss sein. Není vážně čas vrátit psa do boudy a donutit stát, aby sloužil občanům?
A60d60a38m 30J33a98k77e68š
Ja, ja. Vlastně, kdyby se ministerstvo dopravy úplně zrušilo, místo toho erár z jeho původního sídla udělal sídlo firem TÜV, Dekra a několika stavebních firem jako Skanska, (s)prostý volič by to vlastně vůbec nepoznal.
Jenže k tomu nemůže z principu dojít, ono by to totiž bylo asi levnější, než současný stav, protože by odpadnul mezičlánek konkrétních politiků a jejich partají, kteří potřebují na toku peněz v tomto resortu rovněž "participovat".
A79d55a82m 96J87a46k22e81š
V průběhu omezení jsem musel absolvovat pravidelnou technickou s oběma svými auty. S jedním hned na začátku vyhlášení nouzového stavu. Také jsem posílal e-mailem dotaz na ministerstvo dopravy. Ano, odpověď nepřekvapila. Vyřídit si technickou byl neodkladný úkon.
V tu samou dobu vyšel článek na iDNES-u, kde si magistrátní úředníci stěžovali, že řidiči je v této době obtěžují zbytečnostmi, třeba končící platností řidičského průkazu. Současně vyšel článek, který informoval o tom, že technické kontroly se budou opět zpřísňovat a důvodem k neprojití bude za určitých podmínek i drobnost typu nefunkční stahovací okénko. Inu zasmál jsem se a vyrazil na STK.
Proč tak diametrálně odlišný názor platný řidičák/platný techničák? Inu:
- na STK nesedí státní úředník, ale zaměstnanec soukromé firmy. A tam asi šíření viru tak nevadí. Dle hesla: "Erár first"!
- STK v tuzemsku je překomplikovaný šikanózní moloch, který nebyl vytvořen za účelem zvýšení bezpečnosti, ale jako produkt korupce a klientelismu, který generuje jen další korupci. Jeho dočasný výpadek by pak mohl znamenat, že by se mohlo také zjistit, že je současná forma STK naprosto zbytečná. Proto na STK musíte, i kdybyste se v horečkách plazil po čtyřech.
L37i23b69o45r 81H68l85a44d86i61k
a co s tím pane europoslanče vy nebo jako KDU ČSL hodláte udělat?
B18o63h63u18m43i20l 73M28i18c93h46a29l
Kdo je ministr vnitra? Kdo je ministr dopravy?
To je jejich společná nedomyšlenost.
M35a97r31t68i86n 80P29r52á95š85e17k
úředníci, kteří toto vyplodili by měli být propuštěni NA HODINU
P33e97t85r 95D62r11a83p36a91l
úředníci postupují podle zákona, který jim schválili poslanci
J89i11ř58í 19F59o64g45e97l
Opět řešíte naprosto nepodstatné věci.
Práce v Lucembresku se neshání ani neseřene z týdne na týden, ba ani z měsíce na měsíc. Dotyčný si klidně mohl nechat udělat technickou o pár dní dříve - před odjezdem nebo jet jiným autem a nechat to na vyřízení rodinnému příslušníkovi.
Co takhle řešit nesmyslné stěhování po ose Brusel - Štrasburg a zpět
M75i97l62o43š 87F22. 27P73e14c69h86a57r
„Dotyčný si klidně mohl nechat udělat technickou o pár dní dříve“ – bezesporu věděl, že přijde pandemie a že se zavřou hranice.
V32l55a39d20i56m23í20r 26T33e67m53l38í34k
Jak typické pro Česko !! Nikdo přece nepochybuje o tom, že po vyjetí z STK se auto může stát obratem nezpůsobilé provozu ( třeba prasklé brzdové protubí....) NIcméně naprosto nechápu jak se může bězně používané vozidlo stát nebezpečným druhý den po pozbytí platnosti "známky". Přece by neměl být problém stanovit tzv. "přechodné období", třeba na jeden či dva měsíce, právě pro takové náhle vzniklé příhody. A to nemluvím o třeba motocyklech, kdy jedete - musíte na STK vždy o něco dříve, než je "konec", takže časem jedete na STK už v lednu....
B48o22h19u32m45i30l 48M85i80c41h34a44l
Jo, ta platnost STK přesně 2 roky je absurdní i normálně. Jinde už to pochopili - třeba Komerční Banka u certifikátů pro bankovnictví, a není to už 12 měsíců, ale 13 měsíců.
Moje minulé auto mělo STK do 6. ledna, s třetí v pořadí už jsem se dostal mez Vánoce a Nový rok - taky dobrý termín.
- Počet článků 678
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4414x
Od roku 2014 poslanec Evropského parlamentu a člen předsednictva KDU-ČSL, členem prestižního Výboru pro zahraniční věci (AFET) a Výboru pro zaměstnanost a sociální věci (EMPL), předseda parlamentní delegace pro státy Střední Asie.
Seznam rubrik
Oblíbené stránky
- Agentura Commservis.com
- Poeta
- Mindball
- Intimní doteky
- Odpusť mým rtům...
- Školení a vzdělávání manažerů
- Trénink mozku