Úterý 22. září 2020, svátek má Darina
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Úterý 22. září 2020 Darina

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H25a42n24a 57P96a71c49u69l38o85v87á 2846936399486

Pane Zdechovský, a co takhle se soustředit na dění u nás?

Víte o tom, že Šabatová chce zakázat rodičům fyzické trestání dětí? Chce tak činit výslovným zákazem, tedy novou normou, přičemž je už dnes týrání dětí a jiné ponižující zacházení postaveno mimo zákon.

0/0
21.12.2019 17:00

J42i22r55i 98P22r80a34j82z 1963283567814

Tak je logické, proc se snaží lidi přerozdělovat do všech států. Je to proto , aby se co nejvíce rozmělnili mezi Evropany a dělali menší problémy. Takhle jsou na hromadě a daným státům dost zatápějí.

+1/0
18.12.2019 1:13

B53o24h85u12m52í10r 14Š70i81m55e53k 3151620434364

R^ Souhlas! :-)

+4/0
17.12.2019 16:00
Foto

T96o95m34á86š 41Z98d74e12c61h39o54v57s30k90ý 9588271391505

Díky.

0/0
18.12.2019 20:43

D88a94n 55R52o83z45s83í89v67a66l 3850682490464

Karma, není co dodat. R^

+4/0
17.12.2019 15:25
Foto

T78o54m36á86š 71Z41d24e82c78h21o33v72s96k52ý 9828791321385

Děkuji!

0/0
18.12.2019 20:42

Z24u63z73a48n80a 54S22k88o12p51c41o18v26á 6929881185779

Německo je neskutečný zlo a škodič. Rv

+2/−1
17.12.2019 14:59

J75o63s71e54f 97B36a16r26t43h 7297210477412

Němci prostě nedají pokoj

+3/−1
17.12.2019 13:52

M16i86l43a56n 54Š85ť71a40s72t81n73ý 8828382715507

Problémem trochu je, že vedle nezpochybnitelných uprchlíků jsou ve hře i ekonomičtí imigranti, kteří by se mohli uplatnit na trhu práce EU a o které je v některých zemích (např. v Německu) i zájem kvůli úbytku pracovních sil. Tato skutečnost bude pořád pro mnoho lidí z Afriky dobrý důvod, aby "zvedli kotvy" a zkusili štěstí v rámci nelegální migrace. Podle mne by ale měli projít azylovým řízením jen skuteční uprchlíci. Jediný způsob jak získat práci a pobyt v EU pro ekonomické imigranty by pak měl být ten, který uplatňujeme u nás například vůči Ukrajincům - tzn. víza a povolení k pobytu/práci si vyřídí doma a teprve pak mohou přijet k nám.

+2/0
17.12.2019 12:55

P70e94t39r 82F88r73ý17d25e60k 7839261379673

Ekonomicti migranti nebo welfare migranti? Rekl bych, ze vetsina jsou ti druzi...

+1/−1
17.12.2019 18:56

M31i46r35e11k 50T70u45r53e73č68e48k 4133452470132

"...azylovým řízením měli projít jen skuteční uprchlíci..."

A jak chcete zjistit "skutečne uprchlíky" kdyz UMYSLNE NEMAJI ZADNOU IDENDTIFIKACI, a kdo jsou a odkud jsou maji vycucane z prstu. Dokonce ani nevime kolik je jim let a jakekoliv vysetrovani na zjisteni je zakazano jako nehumanni a ponizujici. RvRvRv

+2/−2
17.12.2019 20:46

M81i96l71a68n 63Š64ť54a48s88t37n57ý 8678982715817

To už je snad problém příslušných úřadů. Lze to například řešit tak, že kdo se nemůže identifikovat, bude brán jako nelegální ekonomický imigrant. Po mně ale to řešení nechtějte.:-P

0/0
18.12.2019 15:18

M72i38l58a14n 18N35e56t71r41h 6675367962954

Protože Češi se desítky let podíleli na terorismu ve světě a rozvracení řady zemí, od občanské války ve Španělsku přes Angolu, Chile atd., tj. právě na vyvolání té migrace. Jinak je známo, že hnisavě zapšklí Češi často nepomohou ani vlastní matce. Kvóty samozřejmě pomohly, ale to salónní úředník p. Zdechovský bohužel z oken kanceláří a limuzín nevidí a vesele si notuje s ekonomickými migranty Babišem a Okamurou, kteří nyní bojují proti "migrantům". Lži o EU a bludy o migrantech Čechům zatemníly mozky. Češi a zvláště Maďaři by se měli starat hlavně o to, aby jim neprchali především mladí a kvalifikovaní lidé na Západ.

+1/−14
17.12.2019 12:35

I35v90a79n 53M35i13n43á62ř 7212564727131

Prosazování dělby afro-muslimské migrace je jen zlovolnou mstou neolevičácké ideologie, prostupující současnou EU - zatáhnout V4 do beznadějných problémů s islámskými komunitami.

+9/−2
17.12.2019 12:18

J76o97s45e73f 92U12l46m80a91n 8950200538415

Hlavním cílem (současné) EU je rozbití národních států. Proto se podpory migrace nevzdá, považuje ji za žádoucí věc. Další věc je ta, že pro Německo a některé další státy budou kvóty fungovat jako filtr. Do zemí V3 přijde dejme tomu 5000 migrantů. Budou jim zde přiděleny dávky, které v Německu nedostanou, pokud by tam utekli. Ale pořád budou moci do toho Německa jít. Ovšem vyplatí se jim to jen tehdy, když tam budou pracovat. Ti, kteří pracují, jsou pro Německo přínosem. Ti, kteří pracovat nechtějí, budou muset zůstat v ČR, Polsku nebo Maďarsku nebo se pakovat domů. Takže tím Německo odflitruje část nemakačenek a získá naopak ty, kteří pracovat chtějí...

+10/−1
17.12.2019 11:08
Foto

R39a76d35e34k 40P11o36l66i58c23k96ý 6561143411944

Takže Vaše řešení pro běžence aby jim nebylo přiděleno místo v nějaké bezpečné zemi je to, že jim neumožníte jít nikam a necháte je někde na hranicích ve sběrném táboře?

Ten německý návrh je naprosto logický a správný. každý kdo má nárok na azyl (ostatní se budou deportovat z hranic) dostane přiděleno místo v rámci EU kde o něj bude postaráno. Pokud se mu to místo nelíbí může jít kamkoliv, ale nebude tam mít nárok na socialní zabezpečení-tedy pokud si někde jinde najde práci nebo ho tam někdo bude živit (rodina) pak ať tam klidně jde.

Výhod tohoto návrhu je několik.

1/ Hraniční země nebudou mít motivaci pouštět běžence bez kontroly, nebudou se v nich hromadit

2/ Odpadne část motivace pro čistě ekonomické migranty, nebudou vědět kde dostanou "umístěnku"

3/ Ti co nemají nárok na azyl se nebudou tak snadno potulovat po EU, budou řešeni na vnější hranici

4/ Systé, bude spravdlivý a každý ponese určitý díl zodpovědnosti tak jako v jiných oblastech každý má svůj díl poviností i benefitů

......

Pořád odVás nějak nevidím realný návrh jak migraci trvale řešit, Vy jen kritizujete, ale sám žádný konstruktivní návrh.

+1/−21
17.12.2019 10:35
Foto

R38a28d60e80k 84P11o41l37i20c97k48ý 6641893251144

....žádný konstruktivní návrh realně průchozí nemáte.

Kdo by přišel nelegálně přes středozemní moře měl by přitěžující okolnost-to je čirý nesmysl. Ti uprchlíci přes to moře přichází v souladu se zákony, žaatel o azyl prostě má právo překročit hranici bez povolení a kdokoliv kdo je na moři v nouzi (i kvůli vlastní chybě, že vyplul na plavidle co nemá šanci dojet) má právo na záchranu a na vysazení v pro něj bezpečném přístavu, loď která jej na moři najde má povinost mu pomoci a nesmí ho vysadit mimo bezpečný přístav. Ten kdo se sám přeplaví a vystoupí na pevnině má právo to udělat pokud má pocit, že plavba zpět by ho ohrožovala na zdraví.

Tedy ti co příjdou přes moře příjdou vždy legálně a jen mají povinost ohlásit se úřadům a buď požádat o azyl nebo ve stanovené lhůtě odjet (ostatně to opakovaně potvrdily soudy,že ty lodě je přivrzly v souladu se zákonem)

Tedy Vaše teze o přitěžujících okolnpstech jsou mimo zákon a odporují smyslu dohod o uprchlících.

Stejný nesmysl jsou ty Vaše řeči, že zájemci o azyl to mají zkusit přes různé druhy víz-víza nejsou pro azylanty- to je úprava pro ekonomické migranty, pro ty kdo nemají nárok na azyl, když zmiňujete ty centra jak by se do těch center v Evropě dostali, když to moře nepřekročí, navíc právě ten německý návrh obsahuje i to posílení těch center aby v nich proběhlo předběžné posouzení žádosti o azyl.

+1/−16
17.12.2019 10:48

P38e80t35r 21T95o36m17e38k 1806542450451

To všechno napsal přítel islamizace Evropy.

+9/−1
17.12.2019 10:59

J28a84k48u26b 87H70o51z52a 9729447384688

Nejen to, také Mr. Státní symbol, vrchní mínusář, poštovní známka, pan Salámová metoda... Tak mladý a už tolik titulů. ;-D

+7/0
17.12.2019 11:32

T40o96m48á25š 36B91r46y46k50n53a83r 1265307913442

Nesmyslů v těch návrzích je poměrně dost, v tom má pan Zdechovský pravdu.

1. jednotná sociální dávka, to je vůbec největší zrůdnost. Měla by smysl pouze v tom případě, pokud by byla nastavena na úroveň nejchudšího státu EU - Rumunska? Ale obávám se, že bude ve výši německých soc.dávek a to je prostě ten magnet, který ty běžence táhne do Evropy.

2. umístěnky jsou také nesmysl. Běženec přeci neutíká do nějaké pomyslné EU, ale především do Německa, které ho svým sociálním systémem vlastně zve. Pak není důvod, abychom se my jakožto ČR starali o migranty mířící do jiného státu. Pokud někdo zažádá apriori o azyl v Česku, tak samozřejmě se s ním azylové řízení vede, to funguje již dnes přeci...

+6/−1
17.12.2019 11:42
Foto

R67a30d89e79k 35P48o64l23i52c71k80ý 6591923481714

1/ Nejde o jednotnou dávku, ale o srovnatelnou. Tedy ne tak jak ji chápete vy ve stejné absolutní výši, ale o srovnatelnou podmínky celkově. Tedy stejná v poměru ke mzdám či socialnímu zabezpečení občanů té, které země

2/Běženec především utíká před nebezpečím. Pokud chce někdo do Německa a dostane "umístěnku" jinam tak pořád do toho Německa může jen se tam musí musí sám živit

0/−4
17.12.2019 12:12

T40o92m51á66š 80B98r87y91k12n88a18r 1985947733102

Naprosto drtivé množství běženců běží právě za těmi německými sociálními dávkami:-/

+3/−2
17.12.2019 12:23
Foto

R31a94d94e36k 83P32o82l64i13c29k75ý 6831943531544

Nen není to prava a ostatně proč Vám potom vadí Německý návrh, který by zajistil, že to lákladlo bude podstatně nižíš, protože nikdo předem nebude vědět kam se dostane a navíc ti kdo nemají nárok do azyl by se vraceli už z hranic EU

0/−7
17.12.2019 12:32

P41e52t97r 77Č23e89j74k63a 7216455789382

https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/dansko-migrace-davky-penize-veda-studie-ekonom.A191128_185236_zahranicni_luka

+5/−1
17.12.2019 13:19
Foto

R87a89d26e49k 68P48o51l50i85c63k65ý 6641493561384

Ke studii vyjádřil výhrady Thomas Liebig z Organizace pro hospodářskou spolupráci a rozvoj (OECD). Podle něj Dánsko dávky škrtalo při současném provádění dalších protiimigračních opatření. Zmínil zpřísnění práva pobytu i slučování rodin a omezení doby uznání statutu uprchlíka. Nelze prý vyloučit, že tyto restrikce měly na pokles imigrace větší vliv než snížení dávek.

Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/dansko-migrace-davky-penize-veda-studie-ekonom.A191128_185236_zahranicni_luka

0/−4
17.12.2019 15:44

L48a47d15i24s91l48a56v 56H65i11n26n59e20r 1554415835908

Chcete návrh řešení?, ale jakékoli skutečné řešení není reálné z jednoduchého důvodu. Na vrcholu EU sedí a vysedávají lidé , kteří slouží a slouží dávnému plánu kreolizace Evropského obyvatelstva. To má sice zřejmě i Vaše sympatie, ale proč to chcete právě Vy řešit. Pokud řešení, na Západě už sice pozdě, ale u nás jednoduchý a absolutní zákaz nelegálního vstupu a legální pouze s přihlédnutím na možný přínos či negativní důsledky. Viz Kuderovy Teplice a okolí...

+1/−1
17.12.2019 11:46
Foto

Z14d93e94n73ě85k 78M16a44t52u13š68k77a 7858436375656

řešením je, stávající pravidla změnit.

Evropa není nafukovací a příchoz ve své většině,í nejsou přínosem pro naši společnost.

To není rasismus, to je pragmatika.

+4/−1
17.12.2019 12:20
Foto

R61a36d25e15k 30P85o89l40i43c60k48ý 6511883411934

Konkrétně jak změnit?

Němci navrhují na hranicích třídit a dál pustit jen ty kdo mají nárok na azyl, Tedy zamezit migraci těch kdo na ni nemají nárok dle úmluv o uprchlících.

Co navrhujeeVy-nepustit nikoho-to neprojde a je to jak proti zákonům, tak proti základům Evropy tk proti zdravému rozumu

0/−3
17.12.2019 12:30
Foto

Z53d78e74n59ě55k 61M63a61t67u98š78k49a 7448876785786

třeba změnit námořní právo, protože každý "zachráněný" ve Středozemním moři a převezený do Evropy je prakticky nevyhostitelný.

+8/−1
17.12.2019 12:41
Foto

R66a87d92e57k 29P25o77l69i27c14k63ý 6401343401634

Jak konkrétně změnit námořní právo?

Povinně nechat troeśečníky utonout nebojak si to představujete, neboje odvézt někam kde to vyhovuje Matuškovi?

0/−2
17.12.2019 15:46
Foto

Z55d20e18n24ě97k 21M82a81t14u97š73k57a 7168516465546

odvézt je tam, odkud vypluli.

V tomto případě to tak těžké není

+3/−1
17.12.2019 16:41
Foto

R51a64d80e80k 62P94o83l74i37c11k14ý 6421513961324

Ale ano je, napřed byste musel vědět odkud vypluli, pak zajistit aby je dotyčná země přijla a hlavně není možné je vysadit tam kde jim hrozí nebezpečí.

0/−2
17.12.2019 21:23

P37e37t44r 33Č38e36j73k80a 7676835169882

Třeba ze zneužití udělat trestný čin pod sazbou 10 let natvrdo?

+4/−1
17.12.2019 16:52
Foto

R59a54d67e70k 28P79o58l22i75c52k58ý 6101593361434

Takže přiúusťmě, že by opravdu masivně docházelo ke znužívání a jednalo by se o stovky tisíc lidí, to jsou stovky tisícsoudních líčení, stovky tisíc míst ve vězncích.

Kde na to vezmete lidi a prostředky?

Po propuštění jme se nikam neposunuli co s těmi lidm dál. Jak asi budou přátelští po 10 letech vězení

0/−1
17.12.2019 21:25

P85e96t16r 50Č40e16j74k46a 7306715289182

Součástí trestu samozřejmě musí být i vyhoštění..... A jsou případy, kdy si umím představit, že tím trestem bude jenom vyhoštění. Jinak z hlediska případného stíhání samozřejmě nejde o "český" problém, ale celoevropský..... takže tady by to muselo být ukotveno trestněprávně na evropské, nikoliv jen národní úrovni.

+1/−1
17.12.2019 22:44
Foto

R28a77d83e23k 96P56o16l33i29c69k39ý 6841613911844

Znovu kde EU vezme lidi na stovky tsíc soudních případů ročně?

K vyhoštění musíte mít souhlas země kam vyhostíte.

A nejpodsttnjší je to co se z těch lidí ve vězení stane

0/−1
18.12.2019 6:14

P56e83t77r 44Č72e11j91k86a 7826605439742

"K vyhoštění musíte mít souhlas země kam vyhostíte."

Podle mezinárodního práva je každá země povinna přijmout svého státního občana.....

0/0
19.12.2019 21:11
Foto

R82a84d18e46k 98P10o71l40i43c91k38ý 6611523531134

Podle toho mezinírodného práva, které byste rušil?

A teď fakticky.

Je mnoho zemí, které prostě mezinárodní právo neuznávají-to neznamená, že to má EU dělat také.

Při vyhošťování pak musíte cílové zemi prokázat i to, že dotyčný je jejich občanem,

V konečném důsledku vždy závisí na souhlasu země do, ktré vyhošťujete, bez něj tam prostě nikoho legálně nevrátíte

0/0
19.12.2019 22:54

J23a25r67o31s87l48a30v27a 61B52o37ž54í16k35o89v10á 5621638818

Chce to právě trochu toho normálního, zdravéhu rozumu. Dá se velmi snadno zjistit, kde jsou v současnosti nějaké války. A moc jich nebude. Jsou kmenové a náboženské násilnosti, které probíhají už staletí napříč celou Afrikou, válkami? Nechtělo by to přesnou definici - co je to válka? Je už něco takového? Já nevím, jen by měto zajímalo. Takže pak se bude " třídit", jak už teď se musí v táborech, protože jednotlivé národnosti a odnože náboženství,se ani zde nesnesou mezi sebou? Budeme pátrat, aby se příslušníci tohoto kmene, který vyvraždit mačetami příslušníky jiného kmene, v nedaleké vesnici, nedostali do stejného státu? protože by se vraždili i tady? Nebo nejsou to rovnou nebezpeční vrazi na útěku? Fakt tohle všechno potřebujeme??

+2/−1
17.12.2019 17:40
Foto

R33a48d21e33k 39P84o88l60i51c64k54ý 6251903291974

Uprchlíi nejsou jen před válkou, ale i před politickým útlakem a posuzovat se proto musí každá žádost individualně a to včetně toho jestli to nejsou utíkající vrazi.

Pokud se někdo nesnese s jiným je to jeho problém, má možnost se vrátit odkud přišel, u nás platí naše zákony

0/−1
17.12.2019 21:29

P77e71t25r 39Č54e36j61k66a 7556935719542

Samozřejmě, že nejsou jen před válkou. Kdybyste se třeba podíval do české listiny (čl. 43 LZPS), tak zjistíte, že v ČR funguje poskytování azylové ochrany ve dvou režimech - na zákonné bázi a spíše v teoretické rovině na ústavní bázi - přičemž ta ústavní část není využívána právě proto, že je zaměřena jen, výhradně a pouze na politické pronásledování. Jakékoliv jiné důvody azylu spadají pod obyčejný zákon.

Problém spočívá v tom, že se poněkud "měkne" v základním přístupu - totiž, že důkazní břemeno toho, proč má azyl (či ochrana) být poskytnuta, leží na žadateli. V JEHO zájmu má být, aby předložil a doložil všechna svá tvrzení o pronásledování (ať už skutečném, či domnělém - tzn. na základě čeho se domnívá, že je z důvodů zakládajících mezinárodní ochranu někým pronásledován) - a rovněž by měl případně vysvětlit důvody, proč nepostupoval v tom tzv. nejbližším kruhu (tzn. proč nešel nejprve do jiné části vlastní země, pokud v této části země je bezpečno, proč nešel do země sousední a nepožádal o azyl tam apod.).....

+1/−1
17.12.2019 22:55
Foto

R65a14d53e90k 75P97o70l29i63c12k91ý 6371453981864

Ale jistěže jsem se opakovaně "díval" do listiny.

A ne neměkne, to důkazní břemeno vždy leží na žadateli.

A jen jste potvrdil, že každá žádost musí být individuaně posouzena a že nelze jinak než migranty z moře přivézt a jednotlivě jejich žádosti posoudit. Zároveň vyvracíte to vaš tvrzení o amorálnosti když cvyplují, protože ten kdo je uprchlíkem a uspěje u azylového řízení na to má právo a má na to právo každý kdo se domnívá, že uprchlíkem je byť následně u soudu neuspěje. Jen je potom pokud neuspěje povinen podrobot se vyhoštění.

0/−1
18.12.2019 6:21

M78i61r17e36k 45T35u18r57e27č83e33k 4183542700802

Wow! Tolik namahy a energie a tolik nesmyslů...

0/0
17.12.2019 20:49

P64a38v66e39l 33P56ř96e72č77e27k 4293986436746

citace Radek Polický "....žádný konstruktivní návrh realně průchozí nemáte"

Ten vas termin "konstruktivni navrh" neni nic jineho nez eufemismus pro "musi to byt prouprchlicke".

Tak nemusi. Zcela relevantni a legitimni jsou samozrejme i navrhy bud vylozene protimigracni nebo navrhy spocivajici v zachovani soucasneho stavu zablokovanim promigracnich usneseni.

+3/−1
17.12.2019 11:50
Foto

R79a87d92e55k 49P82o14l48i67c36k29ý 6571563351174

Konstruktivní návrh je takový, který má šanci v EU projít a neodporuje platným zákonům.

Nechat ty lidi, kteří jsou uprchlíky a mají nárok na azyl bez pomoci v EU rozhodně neprojde a konstruktivním návrhem naní ani ponechat současný stav prostě proto, že s ním většina není spokojená a zrovna lidi jako Vy a Zdechovský současný stav kritizujete. Nebo Vy jste spokoje, že se nám po Evropě potulují lidé mimo systém, úřady o nich nic neví, nemohou legálně pracovat ani brát dávky (jak se asi živí),..

Zdechovského bláboly rozhodně konstruktivními návrhy nejsou na rozdíl od toho Německého, který přináší pomoc běžencům (tedy tm co mají nárok na azyl) a umožňuje efektivnější vracení těch co nárok na ochranu nemají a umožní tak migraci dostat pod lepší kontrolu.

0/−4
17.12.2019 12:21

P52e88t26r 58Č82e47j62k69a 7166755399802

Bez změny legislativy a mezinárodního práva se to vyřešit nedá.

+4/−1
17.12.2019 12:27
Foto

R88a38d18e25k 36P73o81l47i95c39k62ý 6141873751254

Dá např. Ten německý návrh platnou legislativu plně akceptuje

0/−4
17.12.2019 12:32

P70e40t20r 75Č98e70j65k35a 7376135509602

Ten německý návrh neřeší problém...... když máte vytopený dům, tak řešením není, že poměrně vytopíte všechny byty v něm..... Řešením je zastavit přívod vody.

+8/−1
17.12.2019 12:36
Foto

R36a26d27e86k 78P19o11l25i20c58k20ý 6921823731864

Evropa nejen, že není vytopená, ale neustále láká lidi za prací, protože je nedostatek lidí v různých oborech.

I kdyby poskytla každý rok azyl 500 000 lidí nijak by ji to neohrozilo

0/−4
17.12.2019 12:44
Foto

Z21d23e36n21ě70k 16M31a90t39u94š10k39a 7198336125806

jenže ti, o kterých je řeč, tuhle díru nezacelí.

+6/−1
17.12.2019 12:54

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz