Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

S tou Viagrou nemáte pravdu, můžete opakovat až 6 hodin, pokud vám to kondice a srdce dovolí. Po několika opakováních už tzv. střílíte slepými. V 65 letech klidně 3 čísla za hodinu. Probatum est.

2 0
možnosti

Článek vám odsouhlasí téměř každý nevolič této vlády, jenže volič této vlády, i kdyby si ho přečet, nebude vědět, o čem je. Bohužel

1 0
možnosti
Foto

Proto to tu píši. Třeba si někdo z nich uvědomí.

0 0
možnosti

P98e82t27r 55F97r29ý96d38e60k

7. 11. 2019 15:03

Neni to snad vlhky sen kazdeho statniho urednika mit lidi kompletne zavisle na statu? Vzdyt jinak by mohli zjistit, ze k tomu, aby udelali obchod, se mohou lide domluvit mezi sebou a neplatit vypalne mafii s monopolem (tedy statu).

1 0
možnosti

Opakuji se, nicméně tvrdím - Blbější Vlády od r. 1989 zde skutečně ještě nebylo ! Já osobně nespatřuji mezi nimi a KSČ vládou žádný rozdíl ! Projídá se budoucnost a slibuje se - To lépe ! Nejsem hluchý, který by slepě bušil do vrat. Mám se dobře, v historii i nejlépe. Podstatnou část svého blaha, jsem si ovšem vydřel sám = Vládě navzdory. Mne velice mrzí jedna věc - S čím?, budeme schopni předstoupit před vnuky- vnučky, své, abychom jim sdělili - Heleďte ! Nyní žijete z užitku, reforem, zákonů, které byly za naší doby vytvořeny ! Já byl u toho - tehdy jsem žil ! Tak si to užijte ! Co to - Tak asi, za opatření bude ? ... :-)

2 1
možnosti

P19e10t88r 83F94r46ý24d44e93k

7. 11. 2019 15:07

Kdyz jsem je pri jejich prvnich volbach nazyvak KSC 2.0, tak mi lide neverili. Jenze jim to prochazi, protoze predchozi vlady byly v podstate to same a soudruh Babis si umi najmout ty spravne lidi, co to okecaji.

1 0
možnosti

Výstižný článek. Ze zdánlivě "rozumného hospodáře", který bude "stát řídit jako firmu" se stal nezodpovědně rozhazovačný levičácký popuilista. Snad to prokouknou aspoň ti z jeho voličů, kteří se hlásili (a snad ještě hlásí) k pravici.

2 1
možnosti
Foto

To byl jediný účel tohoto článku R^

0 0
možnosti

R^

Bohužel, naši občané volí spíš komunistické iluze než realitu! Až Babišovo snění pomine, dojde k probuzení! Aby nebylo pozdě!

:-)

2 1
možnosti

To jste vystihl přesně! Bohužel.

2 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS