Pondělí 6. dubna 2020, svátek má Vendula
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Pondělí 6. dubna 2020 Vendula

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I21v95e34t71a 56K46o67l32á44ř13o22v64á 1558650316568

Je uznáníhodné, když někdo vydělá tolik, že to stačí pro celou rodinu. Když se jeden člen domácnosti vzdá možnosti vydělávat na pracovním trhu, mělo by to být daňově zvýhodněno jako forma finančního vyrovnání, protože je třeba živit víc jedinců a to by mělo by tak zůstat. Vyjma případy, kdy muž/žena vydělává tak málo, že partner/ka musí pracovat, aby rodina nehladověla. Když bude muž a zároveň žena hodně vydělávat, bude to také vzbuzovat jen závist.

0/0
9.10.2019 22:44

I81r63e86n39a 48A41g89h17o60v38á 7345238709903

Myslím, že k domácnosti patří všechno, co lidé vlastní, to znamená i zemědělská půda, zvířata sady apod. A tak se věnují i péči ho hospodářství, a to je valná většina lidí, kteří žijí v zemědělských oblastech. Při takové práci se člověk hodně napracuje a tím víc, když též pečuje o děti a starší generaci. Já bych to neomezovala pouze na péči o děti. Rozhodně takové ženy a muži, kteří se starají o svou domácnost se vším všudy včetně rodiny a mají rozdělené úlohy, jeden z nich pracuje v nějakém zaměstnání a druhý se stará o takovou domácnost nemají čas na to, aby někde lenivěli. Spíše přispívají svou péči o úrodu, o zemědělské plodiny, a jiné potraviny, kterými zásobují rodinu a zájemce. A zaslouží si příspěvek.

0/0
6.10.2019 19:26

I92r97e56n61a 27A79g94h95o36v12á 7315768499143

R^

0/0
5.10.2019 14:01

R64o58m37a53n 56V77i26t96h80o59u79s 3805561926800

Mne docela fascinuje ten jednostranný pohled soudružky Venezuely. Zdá se, že jí a ČSSD nedochází, že ta sleva (vedle manželek pečujících o početné rodiny, ktré ovšem podle pravidel MPSV "nepečují", jelikož dětem je už více než 4 roky) také bývá častěji než zřídka uplatňována na osobu "vyživovanou a opečovávanou" a například pobírající invalidní důchod I. stupně. Ta má třeba jen náhodné další příjmy, přičemž její celkové hodnocené příjmy (včetně důchodu) nepřesáhnou 68 tis. ročně (cca 5667 Kč měsíčního průměru). Jen na okraj - takovou "vyživovanou osobou" byl před pár lety, než se zvedla základní výměra důchodů, i můj spolužák ze základní školy. Od dětství měl problém s klouby a po padesátce už se pohyboval jen o berlích a na vozíku. Ale důchod měl jen prvního stupně, čili předpokládalo se, že "bude pracovat". Ale kdo hledal práci před pěti až deseti lety ví, že to byl pro lidi nad 50 let problém i u zdravých, natož u "mrzáků", not bene na venkově. Takže sehnal jen sem tam nějaký "štěk za pár korun" a náklady domécnosti nesla manželka.

+1/0
5.10.2019 12:31

J48i84ř38í 96H31o42l31ý 8706579182697

Co také chtít od strany příživníků a zlodějů ? (ČSSD) Už by také mohli vyndat pracky z cizích kapes.

+1/0
5.10.2019 9:23

V38i11l68é90m 12B45a19r23á67k 4556737749856

Já bych byl ještě přísnější. Příspěvek na péči o dítě podmínit skutečnou péčí, tak jak tomu bylo když vznikl (některé podvodnice byl vyšetřování i policií, že dětsko dali do školky a pobírali). Teď jsme dál a je to prý legální.

A školky by se měly platit více.

Ono to dopadá tak, že ženská na příspěvku (z mých daní) dá dětsko do školky (hrazené z mých daní) a odchází domů s čvaňhem v hubě a nastartovaným fejsíčkem.

+1/−1
4.10.2019 18:41

M26a44r25t81i59n79a 67B98u23ň48k43o31v81á 9906210170430

Vážená paní Hanušová, abych tak nějak zakončila nesmyslnou diskuzi. Vy sama jste nejlepší ukázkou toho, že stát by měl zastavit tzv. "slevu na chudou manželku" pro určitou skupinu žadatelů. To, že nechodíte do práce zdůvodňujete nezbytností domácího vzdělávání dítěte a péčí o blaho rodiny. Dnes je pátek a vy od rána vypisujete na internetu - časy vašich příspěvků JEN v této diskuzi jsou 9.12, 9.55, 10.18, 10.34, 10.40, 12.45, 12.48 a 13.01. Tím jste všem jasně ukázala, jak přesně probíhá domácí vzdělávání vašeho syna a jak časově náročná je vaše péče o domácnost. ... Je mi jasné, že takhle nějak vypadá všední den všech manželek živených manželem. Opravdu těmto ženám nezávidím, ať nepracují, ať se realizují plkáním na síti, popíjením vína nebo co to celé dny vlastně dělají, je to jejich život. Ale já jako daňový poplatník mám právo vyjádřit nesouhlas s tím, aby na takový příživnický život poskytoval stát slevy na dani jejich sponzorským manželům.

+3/−2
4.10.2019 15:10

M26i16c82h97a68e55l68a 78H89a88n78u21š82o67v80á 2395639325441

Víte naprosté houby. Syn dnes zvládl JČ, AJ, Svět kolem nás a jeden naučný pořad. A vy jste dneska měla volno?

0/0
4.10.2019 15:39

M26a86r54t75i58n88a 70B12u55ň51k68o24v37á 9326560480390

Ano, čerpám dnes ŘD. Sice bych také mohla trochu podojit sociální systém a jít na nemocenku, ale dělám to co vždy - obětuji vlastní dovolenou a po víkendu vyrazím zas do práce :)

0/0
4.10.2019 15:54

M58i78c43h45a56e35l90a 11H76a20n44u37š60o63v11á 2615569835971

Taky bych mohla ten sociální systém trochu podojit. Jako samoživitelka se čtyřmi dětmi .... to by bylo terno. Ale ne....já fakt nechci být jízlivá. Sociální systém mi za celý život dal jen rodičovský příspěvek a to 2x ani ne celý. Každá jsme zřejmě jiná, Vy byste asi doma být nechtěla, i když by byla ta možnost. Je to tak? Já bych taky raději chodila do práce, ale vzdělání dětí je pro mě priorita a pohled na to systémem otrávené, znechucené dítě bez elánu a touhy se něco dozvědět byl děsivý. Vážím si manžela, že tohle umožnil a opravdu nechápu, proč by za to měl být trestán. Ale nic jdu pomoct domalovat omalovánku, opravit domeček z Lega a nachystat něco k večeři, jo asi mám prádlo v sušičce. Vám přeji hezký víkend, Martino;-)

+1/0
4.10.2019 16:28

J98a29k37u32b 19N66o96w76a44k 3464197967559

Mne zajima odpoved jen na jednu otazku.

Mam dve rodiny, obe se skladaji z muze, zeny a jednoho ditete, ktere chodi do prvni tridy.

Rodina 1: muz vydelava 80 tisic mesicne, zena je doma , vyzvedava dite ze skoly a stara se o domacnost.

Rodina 2: muz vydelava 40 tisic, zena vydelava 40 tisic, oba chodi do prace.

Takze, obe rodiny vydelavaji uplne stejne penize. Proc by podle vas ta prvni rodina mela platit o 25 tisic na danich vice, nez ta druha, kdyz prijmy jsou uplne stejna a v manzelstvi spolecne?

+1/0
9.10.2019 8:00

P44e34t89r 34V72o65b82o51ř97i49l 5679877928915

Ono je to jednoduchý. Prostě si ženská taky pořídí živnosťák, bude pár drobnejch měsíčně fakturovat za nějakou nesmyslnou činnost, peníze zůstanou doma, a bude to.

Spousta lidí už to tak udělala poté, co snížili strop u paušálů, takže počítám že žádná změna.

0/−1
4.10.2019 11:14

R20o24m17a60n 35V69i10t63h40o58u59s 3155221466680

"Pořídit živnosťák" není úplně to pravé ořechové, protože v ten okamžik tu máte pro OSVČ větší než symbolické "minimální" odvody zdravotního a sociálního pojištění. Minimální zdravotní pojištění by bylo (letos) o 405 Kč vyšší, než u osoby bez zdanitelných příjmů (OBZP = např. žena v domácnosti). Konkrétně 2208 Kč u OSVČ oproti 1803 Kč u OBZP. A minimální sociální pojištění, které u OBZP na rozdíl od OSVČ není povinné, by činilo 2388 Kč každý měsíc. Takže jste téměř 2800 Kč v mínusu oproti OBZP. Nicméně máte pravdu v tom, že zejména právě u manželek podnikatelů (čímž nemyslím zrovna živnostníky) by "kompenzace" zrušení té slevy na dani byla velmi snadná.

0/0
5.10.2019 13:05

J92a33r42m72i34l39a 15P28í76c70h31o21v42á 5262777394823

Jenže OBZP můžete být maximálně 10 let. A taky: sociální pojištění není zase naprostá hloupost

0/0
15.10.2019 18:58

P51a77v14e84l 33S32t12a46r29ý 8732332355939

A po práci zábava, jak říkali moji předkové!

0/0
4.10.2019 10:25

M23a16r76t38i60n80a 74B63u60ň28k85o83v12á 9416580980770

Jsou dvě stejné rodiny. V jedné pracují oba rodiče a starají za o dvě děti školního věku. Zvládnou péči o potomky, práci a domácnost - mluvíme o naprosté většině rodin. A vedle nich bydlí podobní manželé, kde děti chodí do školy, manžel pracuje a žena ač zdravá, sedí celý den doma. Podle názoru pana Zdechovského je v pořádku, že stát nepodpoří na daňových úlevách tu rodinu, kde jsou dva schopní a pracovití jedinci, ale raději dává desetitisícové daňové úlevy tomu manželskému páru, kde je jeden z partnerů líný flákač .. Jestli pan Hřebejk potřebuje ženu, která mu místo práce bude vařit oblíbené papu a prát spodky, tak je to v pořádku - ale nevidím důvod, proč by měl na svou osobní služku dostávat nějaké daňové slevy od státu.

+3/−8
4.10.2019 9:53

M52i96c42h80a75e39l94a 89H87a48n18u50š32o92v85á 2535529445361

Promiňte, pan Zdechovský nikde nenapsal nic o tom, že stát nepodpoří na daňových úlevách tu rodinu, kde jsou dva pracující rodiče. Pokud politiku KDU sledujete, tak byste tohle nikdy nemohla napsat. Je to jejich práce, že máte vyšší odvody na Vaše dvě děti. Měla byste spíše kritizovat paní ministryni, protože ta se vyžívá v dávkách nikoli v úlevách pro pracující.

+2/0
4.10.2019 10:34

M97i36c49h48a77e11l76a 23H53a65n46u47š98o14v69á 2745549825951

Mělo být vyšší slevu na dani na děti.

+1/0
4.10.2019 10:40

M80a34r10t98i65n89a 85B24u51ň77k63o89v26á 9876160630510

Stát nemá peníze na takové bohatýrské rozhazování z daní. Vy sama do systému nepřispíváte ani korunou. A vy sama níže píšete, že 25.000 slevy je pro vás jen "zlomek vašeho rozpočtu". Vážně zábavné, takoví směšná částka pro někoho jako jste vy. Představte si, že jsou lidé, co si ani za celý měsíc poctivé práce nevydělají takové peníze. No tak hlavně že má stát na to, aby takové desetitisícové, jak vy říkáte "zanedbatelné" kapesné přispíval prachatým nemakačenko rodinám.

0/−4
4.10.2019 11:40

M53i70c91h42a97e37l28a 75H44a82n70u12š32o88v25á 2775969605391

Kde jste vzala, že do systému nepřispívám ani korunu. Zdravotní mám placené a daň z příjmu z lektorské činnosti také odvádím. Ano, pro šestičlennou rodinu jsou 2tis měsíčně opravdu zlomkem rozpočtu a jen tak na okraj, ty si může vydělat opravdu každý. Za nemakačenko prachatou rodinu by Vám manžel asi poděkoval.

+2/0
4.10.2019 12:48

M11i48c48h21a20e89l97a 12H87a82n56u82š25o63v20á 2135399355871

A k tomu bohatýrskému rozhazování. Stát nemá peníze třeba na jízdné zdarma, neustále přidávání státním zaměstnancům (s výjimkou lékařů, učitelů a záchranných složek), populistické přidávání seniorům (bez koncepce). Naopak tam kde peníze zoufale chybí ... třeba sociální služby nebo paliativní péče ....se neděje absolutně nic. Takže by měla paní ministryně řešit zcela jinou oblast.

0/0
4.10.2019 13:01

V91i12l70é47m 23B51a41r79á74k 4406107109196

Zde s vámi souhlasím. Paliativní péči předstírají v nemocnicích, ale ti co to umí a opravdu dělají, mobilní hospice z Charity, tak strádají.

0/0
4.10.2019 18:43

J18a13r21m36i68l53a 92P85í27c37h77o42v94á 5872557494733

Zapomněla jste ještě na třetí rodinu: oba rodiče jsou zdraví a mohli by pracovat, ale moc se jim pracova tnechce. Tak se vymlouvají na kdeco,, na nízké vzdělání (stát je přece kdysi povinně nacpal do zvláštních škol, tak se zavedla inkluze), nikdo je nechce zaměstnat a oni by tak rádi pracovali... No, a tak nepracují, stát jim teda nedá slevu na nepracující manželku, ale pro jistotu je všechny i s dětmi podporuje sociálními dávkami, které jsou vyšší než příjmy těch, kdož chodí do práce a pracují.

0/0
5.10.2019 10:32

J60a67k92u31b 14N38o19w46a76k 3734957487669

A kdyz ta, kde pracuji oba rodice vydelava treba 80 tisic dohromady, a v te druhe manzel vydelava 80 tisic a manzelka nic. Proc by mela druha rodina platit na danich o 25 tisic vic, kdyz ma uplne stejne prijmy jako ta prvni?

0/0
9.10.2019 8:05

V31l22a52d55i81s15l54a17v 91D12a65m44e97c 6257537203456

Začíná téct do bot, přijdou chudší roky. Je ale smutné, že místo toho, aby se omezily kšefty s dávkama jako příspěvek na bydlení, kotlovné apod., tak se berou peníze rodinám. Díky p. Zdechovskému za to, že na tyhle paradoxy upozorňuje.

+3/0
4.10.2019 9:25

M19i46l91a29n 90Š36ť48a51s24t80n16ý 8978582165257

Pokud je tam podmínka, že se sleva na dani neposkytne, pokud nepracující partner o nikoho nepečuje, je to podle mne v pořádku. Nevím, proč by měl manžel, který v pohodě uživí práceschopnou manželku, která nepečuje ani o dítě, ani o nemocnou osobu, mít nějakou slevu na dani.

+2/−1
4.10.2019 9:25

M22i30c87h20a20e81l45a 98P66l67a16n59á 2113297473927

Vidím v okolí: Když máte více dětí v předškolním či mladším školním věku, je komplikované provoz rodiny zvládat bez pomoci další osoby (vyzvedávání, hlídání, kroužky, starost o domácnost). Obzvlášť když máte třeba na starosti ještě zahradu nebo zvířata. Takže potřebujete zkrácený úvazek. Těch je prostě na trhu málo, je s tím víc papírování než s normálním. Navíc jsou profese málo placené, se snížením úvazku vás to po započítání nákladů na dopravu, stravu aj. moc nevytrhne. Rodič doma uvaří, můžete mít oběd do krabičky místo drahého v restauraci, ušetří se za oblečení splňující dress code v zaměstnání atp. Když nepracuje nikdo v rodině, což je pro vedení děti příkladem zhoubné, tak vám stát sype horem dolem. Ale tady by najednou danil od shora dolů, i když byste jinak po státu nic nechtěl.

+3/0
4.10.2019 9:37

M21a30r33t62i59n39a 29B38u91ň60k29o42v62á 9396360840130

Ženy, které se povalují doma aniž by pečovaly o nemocného příbuzného nebo velmi malé dítě, by neměly mít žádné "dotace" od státu. A to říkám jako pracující matka dvou dětí - nevím, proč by z mých peněz měla být financována nějaká líná pijavice Když má manžílek peníze na to, aby takového parazita financoval, tak nepotřebuje žádné daňové úlevy.

+1/−8
4.10.2019 9:14

M81i12c32h31a34e97l63a 56P30l34a68n42á 2913237603687

Z vašich peněz by nebylo financováno nic, jedná se o slevu na dani. Pijavice jsou jiní.

+4/0
4.10.2019 9:48

M14a47r85t91i58n69a 58B90u80ň88k83o79v33á 9146750330260

To není pravda, daně jsou něco, co odvádí všichni pracující. Já i manžel odvádíme do systému nemalé částky na daních. Zvládáme práci, děti i domácnost. Ale od státu nedostaneme žádnou úlevu kromě slevy na poplatníka a daňového zvýhodnění. Stát raději uleví na daních těm manželům, kde je jeden neschopná líná pijavice.... v čem přesně vidíte spravedlnost ?

0/−3
4.10.2019 9:59

M26i40c65h38a27e10l41a 34P40l65a81n71á 2363597983707

Ale to nejsou VAŠE peníze, pouze manželovi odečtou na dani z příjmu méně. Jak píšu výše, může být komplikované zvládat provoz rodiny, pokud máte více dětí v předškolním či mladším školním věku, složitější dopravu, seniora na starost ale ne v péči atp.Obecně je v životě mnoho proměnných, které se třeba vás a mne netýkají, ale jiných lidí ano, které se bez zkráceného úvazku u jednoho z vydělávajících neobejdou. A těch je na trhu práce nabízeno minimum. Manželství je podle mnoha našich zákonů jednotný ekonomický celek, nevidím jediný důvod, proč zrovna v otázce daně z příjmů by to mělo být jinak.

+4/0
4.10.2019 10:43

M26i74c26h97a69e51l89a 52H61a71n43u26š73o71v50á 2105639665671

Takhle šmahem hodit do pytle všechny matky....to je vážně umění. Taky jsem měla představu, že v momentě kdy nejmladší dítě ze čtyř půjde do školky, já půjdu do práce....no realita byla jiná. U nejstaršího syna se projevila naplno vývojová dys. a z PPP přišlo doporučení na domácí vzdělávání. Takže mám už druhým rokem dítě v DV, letos pátá třída. K tomu třeťačku, prvňáka a dítě v MŠ. Tři odpoledne v týdnu vedu kroužek pro děti. A podle Vás jsem parazit? Těch 25tis, které si manžel jednou za rok odečte jsou jen zlomkem našeho rozpočtu, ale jako gesto prorodinné politiky nezbytné.

+6/−1
4.10.2019 9:55

M96a44r38t48i18n67a 90B27u45ň27k34o98v27á 9576290330420

A víte vy o tom, jaké problémy mám já ? A Také mám děti a přesto zvládám práci na plný úvazek i rodinu..... Pokud je žena zdravá a natolik inteligentní, že si pořídí jen tolik dětí, aby péči o ně zvládala, tak nevidím důvod, proč by nemohla pracovat. Štve mě, když na výplatní pásce vidím ty vysoké částky, které odvádím státu a když pak čtu, že za neschopnost jsou poskytovány jiným rodinám daňové úlevy

0/−5
4.10.2019 10:09

M58i57c98h27a69e24l47a 74H47a68n89u24š90o19v31á 2355959425121

Ale Vaše děti chodí do školy. Jak byste to řešila, pokud by pro jedno z nich bylo lepší vzdělávání doma?

+4/0
4.10.2019 10:18

M29a39r86t59i60n82a 97B35u26ň54k19o27v56á 9246310750300

Jen tak naokraj, těch 24840 Kč, které dostává váš choť jako slevu na nepracující manželku a které jsou pro nezaměstnanou zhýčnanou paničku jen "zlomkem vašeho rozpočtu" , tak to je pro běžnou pracující ženu celý měsíční příjem. Kvůli této směšné částce já musím každé ráno vstávat v 5.00 hod. do práce a ještě mi z toho kus urve stát, aby to pak mohl rozdávat líným parazitům válícím se doma. Kdyby se všechny ženy chovaly stejně nezodpovědně a jen seděly doma s otevřeným zobáčkem, co jim tam manžílek a stát nasype, tak by tento stát přišel o polovinu odváděných daní. Myslíte si, že by pak bylo v systému dost peněz na 25000 Kč kapesného pro vaši famílii ? To asi ne....

0/−4
4.10.2019 11:32

M17i20c96h27a67e33l69a 92H53a57n54u13š42o88v94á 2315329905391

Ano, 2tis měsíčně jsou v šestičlenné rodině opravdu zlomkem v rozpočtu, ale pokryjí třeba stravné pro děti v ZŠ a MŠ. A to, že jsem doma zadarmo jste vzala kde. Jak píši, dělám lektorku dětských kroužků a ze mzdy je mi normálně strhávána daň z příjmu. Kdybych si chtěla platit soc. pojištění, tak si ho platím a zdravotní mám také placené. Pořád jsem se nedozvěděla odpověď na svou otázku. A tu zhýčkanou paničku si vyprošuji.

+4/0
4.10.2019 12:45

P39a27v21e66l 19V40e48r48n30e24r 1803953442947

R^ Ano, je fascinujici, kdyz pracujicim seberou slevu na dani a flakacum, co se prace stiti, pridaji na davkach. Ale jo, jen houst a vetsi kapky a o CSSD uz za par let neuslysime.

+6/0
4.10.2019 7:53

V10i59l74é35m 91B31a22r29á35k 4896897549766

Je populární plivat na ty nejubožejší. Je lepší, když má někdo 3 děti o které se stará, než mít čokla a přesvědčení, že si nebude kazit figuru (kterou stejně nemá).

To co rozkradou na dotacích velkopodnikatelské mafie (jen jezeďáci stojí 55 mld. Kč za rok), to se na dávkách určitě nevyplatí.

0/0
4.10.2019 18:47

J71i50ř75í 37P60ř91i97b84y90l 7766915848595

U paní Maláčové mě nic nepřekvapuje.

+3/0
3.10.2019 17:03

M57i92c30h53a32l 43G72e16c97i93k 6945719577654

Jan Hrebejk zjevne svou zenu neoficialne "zamestnava" jako "osobni asistentku". Osoba, pecujici o pribuzneho, ma dostat patricnou podporu po overeni, ze se jedna opravdu o opodstatnenou peci. Zena, ktera podnika, ale vynese ji to 50 000 Kc rocne, je spatna podnikatelka, protoze si neumi zvolit vynosny predmet podnikani; pokud to chce delat jako konicek, s tim, ze ji to obcas neco malo vynese pouze pro pokryti nakladu, tak to ma delat vedle prace jako vsichni ostatni. A zena, ktera "planuje po materske znovu otehotnet, ale potrebuje se nejake dva mesice snazit", nezlobte se, ale to je opravdu jeji problem. A pak je urcite mnozstvi dalsich duvodu, proc se nechat partnerem vydrzovat, od tech ktere se rozhodly vystudovat druhou VS az po ty, ktere jsou de facto jen placenymi erotickymi spolecnicemi, legalizovanymi pres manzelskou smlouvu. Mezi vsemi temito moznostmi nenalezam zadne dve, pro ktere by mela platit stejna pravidla. A prijde mi ze vy je vsechny hazite do jednoho pytle.

+1/−6
3.10.2019 15:32
Foto

T47o17m15á91š 41Z28d49e93c71h58o72v15s67k83ý 9128121731835

A na to jste přišel jak? Z jednoho tweetu?

+3/0
3.10.2019 16:53

M57i10c46h61a70e42l68a 46H32a43n98u44š76o43v64á 2305499295521

A kam v tom Vašem výčtu řadíte osoby pečující o děti do 7 resp. do 15ti let? Nebo třeba rodiče, kteří vzdělávají své děti doma?

+5/0
4.10.2019 9:12

T68o85m92á28š 39N52o36v81o73t69n66ý 5480244918929

Pane Zdechovský, jako vždy rozumný názor, nezbývá než souhlasit. Přijde mi, že socialisté se v posledních dnech už úplně zbláznili - nejdříve zálohované výživné a teď tohle. Každopádně zasloužená karma, znovu se mi potvrdilo, že jsem udělal dobře, když jsem do EU volil KDU R^

+8/−3
3.10.2019 15:27
Foto

T96o73m18á46š 70Z52d30e98c58h13o71v37s58k38ý 9378341281815

Děkuji.

0/0
3.10.2019 16:53

A61n54t40o87n23í53n 43P41o88l42i64c57k72ý 9410952621517

To je poměrně konzistentní názor vedení ČSSD. Před tím to byli OSVČ, teď ženy v domácnosti příště si zase někoho najdou.

+10/0
3.10.2019 15:23
Foto

T71o32m75á21š 16Z97d43e71c29h79o48v64s53k24ý 9418381231955

Bohužel máte pravdu. Opakovaně se ukázalo, že namísto šetření se uchylují ke zdanění těch, kteří jsou nejlépe dosažitelní. Vzpomeňte si na to před volbami.

+3/0
3.10.2019 16:55

P19a40v51e42l 29V32é27b18r 5879192262481

Levičáci rozeznávají tři kategorie občanů:

1) Sociálně nepřizpůsobiví

2) odvádějící daně

3) neodvádějící daně, přičemž nepatří do kategorie 1

Kategorie 2 je trpěná kategorie, kategorii 3 nutno vyhladit

+10/0
3.10.2019 14:51
Foto

V23í64t 27C42h74a81l55u58p84a 6438332880792

A co je tedy kategorie 3.?Pokud někdo vydělává peníze (ať už jako zaměstnanec či OSVČ), tak je to prostě slušně řečeno zloděj. Daně mají platit všichni

0/0
4.10.2019 9:22
Foto

V80í24t 61C49h77a20l43u41p12a 6818662410402

Zapomněl jsem dodat - pokud někdo vydělává a NEPLATÍ DANĚ, tak je zloděj

0/0
4.10.2019 9:28

J79i42ř90í 82S80c34h83m19i63d10t 5500883964985

Ten problém má tři roviny, jednou je žena v domácnosti kvůli výchově dětí třeba s nějakým postižením a tady je každá koruna pro takovou domácnost dobrá, druhá rovina jsou manželky nadprůměrně vydělávajících manželů a tady je dávání něčeho státem opravdu mimo mísu a třetí je manžel, který podniká a manželku by zaměstnal, ale nemůže, musel by kvůli tomu změnit právní status svého podnikání a to se mu třeba nevyplatí a tak manželce platí sociální a zdravotní a manželka pro něj stejně pracuje, ale bez mzdy. Nějak mi tady v tomto případě úplně uniká logika tohoto opatření. Takže mě taky připadá logičtější zrušit tuto úlevu a navýšit opatrovné, tím by se peníze více dostaly opravdu potřebným a nedávali by se tam, kde je to přinejmenším diskutabilní.

+3/−8
3.10.2019 14:39

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz