Středa 29. ledna 2020, svátek má Zdislava
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Středa 29. ledna 2020 Zdislava

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P86e41t66r 86N76e18d17v49ě92d 5779340378397

Tyhle blbosti se rozmůžou a moji synové pošlou jednou svá dítka za prarodičem 1, 2 nebo 3,4?

0/0
20.6.2019 16:24

P81e48t65r 78S82k71á66c39e20l 6394289549

"Muž je sloup stanu, žena jeho plachtou a děti jsou provázky, které stavbu spojují" » Arabské přísloví.

A něco z naší kotliny:

Již stréček Křópal, jehož pořady byly v rozhlase vyhledávány našimi předky, říkával:

"Bodó se dit věce, že to hani pravda nebode!" Byla ještě tetička Křópalka a Jozéfek Melhoba (Václav Šindler). Je pochován na Ústředním hřbitově v Brně.

0/0
19.6.2019 22:45

M89i84c96h67a29l 43G52e17c85i75k 6925889437514

Pojem "Zakonny zastupca" namiesto rodica sa vo formularoch pouziva aj u nas - jak v CR, tak v SR a rovnako to bolo uz za CSSR, kedze aj v casoch, ked spolocnost nejake cudzie kultury a sexualne mensiny zvysoka ignorovala, existovalo mnozstvo pripadov, kedy zakonnymi zastupcami nebol otec a matka.

Predvcerom som ako slovensky OTEC spolu s ceskou MATKOU nasho dietata vyplnoval asi 10-strankovy formular pre priznanie rodicovskeho prispevku a overenie, ci ho nepoberame alebo nemame poberat v inom clenskom state EU. Polovica otazok sa v nom opakuje viackrat, druha polovica vyplyva z tej prvej a je tym padom zbytocna - nieco na sposob "otazka 1 - uvedte adresu pobytu (uvadzam prazsku adresu), otazka 2 - pobyvate v CR? (no nie, asi na Marse, preto som uviedol prazsku adresu)".

A preco to spominam?

Pretoze najlepsie je, ze statne organy, ktorym je formular urceny, aj na zaklade beznej evidencie osob, zamestnavatelov, dani, zdravotneho a socialneho poistenia atd. samozrejme vsetky tie udaje davno maju a keby nasi vazeni zastupitelia namiesto konstruovania velkych kauz z nejakeho slovicka na formulari pracovali na zefektivneni systemu, napriklad na digitalizacii a prepojeni verejnych institucii, tak by sme v 21. storoci uz davno ziadny formular nepotrebovali a nemuselo by sa riesit, ci sa zruti svet ak na nom bude napisane rodic 1 a rodic 2. Akurat je otazka, cim by sa potom polovica tych uradnikov zivila. A rovnako aj co by ste robili vy, pan europoslanec.

0/0
19.6.2019 14:53

J32i44r58i 43P27r75a64j17z 1533593137744

Není tohle bláznění s Rodičem 1 až n, jen salámová metoda "zaintegrovat" do manželství muslimský typ rodiny ?

+1/0
19.6.2019 8:13

B88ě14l89a 87H42o50r81á89k19o88v73á 1958852909580

Když světu vládnou jedničky a nuly, tak proč se to nepoužije?

Nositel/ka vajíčka je 0 kolík do něj strká 1 a není co řešit:-P

I když bejt taková nula není zrovna in...;-(

+1/0
18.6.2019 15:26
Foto

T44o49m47á96š 43Z43d34e37c48h63o54v32s74k94ý 9858201181635

Já myslím, že i nula může být jedničkou ;-)

+1/0
18.6.2019 23:44

J38i54r20i 65H14o84m83o98l69k54a 6464526

i zoofilové se jednou dočkají...naštěstí to už tady snad nebudu...

+1/0
18.6.2019 15:21
Foto

T98o98m77á37š 66Z72d19e35c74h35o35v58s67k23ý 9478631701815

Věřím, že ne.

0/0
18.6.2019 17:04

J54o59s28e85f 29M85i72k60i50n 5773524965904

Tak u zoofilů mi to je jedno. Horší jsou pedofilové a nekrofilové.

0/0
20.6.2019 9:05

A34l38e70š 35R86y58s 8642688217848

Svět se fakt již definitivně zbláznil......8-o

+4/0
18.6.2019 11:35
Foto

T81o14m70á41š 71Z11d43e13c38h48o51v67s26k66ý 9368481361595

Snad ještě ne. Máme to v rukou.

+1/0
18.6.2019 17:05

P24e75t28r 11S46k63á98c70e19l 6574779529

Souhlas, zdravého rozumu je nám třeba...R^

+1/0
19.6.2019 22:44

P85e98t50r 88C86h23ý28l52e68k 8318115364833

no já teď řeším rébus, vyplňuji přihlášku na synův fotbalový camp a jsem rodič č. 1 nebo rodič č. 2 - asi dám přednost jako jedničce své ženě. Došel jsem ale k názoru, že je toto označení genderově nevyvážené, protože já jako muž nejsem rodič, bo jsem syna nerodil. Je to jasná diskriminace otců. Z tohoto pohledu bych navrhoval úpravu - zrušit označení rodič 1, rodič 2 na poskytovatel genetického materiálu 1 a poskytovatel genetického materiálu 2.

+7/0
17.6.2019 14:22

O79l33g96a 89P44a75v72l81í46k67o73v31á 6824438617822

No jo, ale to byste zase vyřadil ty rodiče jedna či dva či koho, zkrátka toho, co žádnej materiál neposkytl a rodičem chce přesto být zván. Už to, že jeden má označení 1 a jeden má označení 2 je diskriminující, kdo je ten 1 a kdo 2? Myslím, že se dopracujeme k pokřiku "hej ty" hejty, samé hejty a bude to všem jasné

+4/0
17.6.2019 17:43

M55i29r33e97k 36T21u19r77e63č26e16k 4373132290682

"...ministerstvo pro rodinu..." 8-o ;-D ;-(

To je prave ten problem! Ja ani manzelka nechce byt c.2, protoze to je diskriminacni. Je potreba tento zakon specifikovat, pripadne zalozit dalsi ministerstvo na tento problem ktere rozhodne kdo je cislo 2.

0/0
20.6.2019 10:20
Foto

T94o65m43á50š 71Z40d81e20c40h73o18v52s42k85ý 9518641281125

Konečně pořádný příspěvěk do diskuse ;-)

+1/0
18.6.2019 23:45

V59l45a34d71i83m79í92r 86O80d32s60t33r38č28i11l 6820844608980

Kdo bude rodič 1 a rodič 2 - po tom asi nikomu nic není ;-) že homosexuální páry můžou vychovávat děti - o tom se snad už ani nepochybuje, protože i u nás se tak běžně děje.

Jediné s čím bych nesouhlasil a nejsem si ani jist, že by s tím souhlasili jinde v naší západní civilizaci je sňatke s neplnoletými.

+1/0
17.6.2019 11:37

J23a83n 72R81á20ž 1809653504680

Jediným účelem rodiny je zplodit děti a vytvořit vhodné sociální a ekonomické prostředí pro jejich rozvoj a připravit je na samostatný život. Což znamená dát svým příkladem dětem správné vzorce chování, mezi něž patří povědomí nejenom o morálce a odpovědnosti k sobě i společnosti , ale i o přírodou dané primární úloze muže a ženy v rodině. Vše ostatní, je sekundární.

Homosexuálové mohou vytvořit velmi pěkný partnerský vztah a společnost musí jejich snahu o tento druh spolužití respektovat a v žádném případě je nediskriminovat. Ale v žádném případě neříkejme tomuto vztahu "rodina", neb jinak pojem "rodina" devalvujeme. Což se bohužel děje a negativní následky této společenské diskreditace rodiny budou pro budoucnost naší evropské pospolitosti nedozírné!

+10/0
15.6.2019 14:32

J54a59n 61H66r70u12b41e45š 7884123772615

Není to diskriminační vůči rodiči 3?

+2/0
15.6.2019 13:01

J28a21r16o53m91í38r 89K32r90á42l 4720679904459

A jde o milence rodiče1, nebo milenku rodiče2 ? ;-)

+3/0
15.6.2019 16:32
Foto

T90o77m79á83š 13Z38d30e40c29h20o30v29s87k48ý 9258321301665

To rozhodně je ;-D

0/0
18.6.2019 23:47

J49i92ř68í 90T43e90p86r 4887320765105

Coze??????? Takoveto instituce opravdu existuji????

--------

.....organizace Loving More, která má propagovat „polygamii, etickou nemonogamii a nové modely vztahů..........

+1/0
15.6.2019 6:35
Foto

M62i23c70h87a90l 27G38r17e68š71l57i51k 9971906272146

Sledoval som raz rozhovor na ČT s jedným historikom, zaoberajúcim sa holocaustom. Bola mu položená otázka, či sa môže režim, ako bol napr. nacizmus vrátiť. Odpovedal v zmysle, že takýto režim zrejme nie. Ale mali by sme si dávať pozor, aby neprišlo niečo podobné v inej obálke. Napr. s názvom "humanizmus"...

+9/0
15.6.2019 6:10

P75e16t69r 65L50a48n13g75e57r 6545135880562

Zajímavý článek. Mimo jiné dík i za informace.

+4/0
15.6.2019 5:54
Foto

T17o12m74á16š 68Z41d28e12c90h80o79v53s73k78ý 9688571741635

Není zač. Já děkuji za přečtení.

0/0
18.6.2019 17:05

K25l37á31r31a 47T83r72n33k15o68v67á 3974449204359

A kdo bude rodič 1 a kdo rodič 2, je to diskriminační, navrhuji rodič 1 a rodič 1, tak bude dosaženo naprosté spravedlnosti.

+6/0
14.6.2019 23:52

B41ě61l12a 26H32o94r10á46k34o31v41á 1898962929720

Nikdy bych se nenechala zapsat do kolonky matka dvě a manžela jako rodič dva už vůbec ne!

+4/0
14.6.2019 21:08

P48e60t30r 32F80r51ý71d43e77k 7699471109423

Rodic 2 bude chlap, ty budes rodic 1. Je prece patriarchat.

0/0
17.6.2019 7:49

I83v90a64n 48M28a50r57e56k 6724568382

Souhlas a karma p.Zdechovský. R^ [>-]

+9/0
14.6.2019 20:35
Foto

T39o92m94á40š 33Z54d21e34c72h84o45v85s56k71ý 9768561711245

Děkuji.

0/0
18.6.2019 17:06

J12o82s47e13f 45S97u16k 4805830430344

no ono je to z pohledu neomarxistů nutné..V normální rodině, složené z muže a ženy, je přiřazení označení "otec" a "matka" jasné..Ale co s pseudorodinami současných modernistů, složených z dvou a více žen či dvou či více mužů či rodičů třetího pohlaví, vychovávajících samozřejmě děti? Tam to označení otcem a matkou je prostě problém..A tak v rámci rovnosti před zákonem odebereme těm trapným tradičním rodinám ta problematická označení /matka, otec/, a stejně jako u stejnopohlavních aj "moderních" pseudorodin je označíme jako rodič 1, rodič 2..A rázem jsou si všichni v naší stále pokrokovější společnosti rovni, a to přece jde, že?

+4/0
14.6.2019 19:52

P45e44t18r 67F34r91ý57d95e60k 7189151849113

Pane Zdechovsky, jste s nejvetsi pravdepodobnosti dobry clovek, nicmene kdy uz pochopite, ze zadna reforma EU neprijde a ani neni mozna?

+7/0
14.6.2019 19:23

I23v85a21n 24M17a76r13e48k 6734188682

On se najde nějaký novodobý "Gorbačov" a bude "perestrojka" EU. 8-o R^

+1/0
14.6.2019 20:36

B21ě39l33a 22H21o95r98á18k75o25v15á 1598532389590

Není jiné cesty než striktně trvat na označení otec jedna a matka jedna a soudně se toho domáhat!

+5/0
14.6.2019 18:49

M21i67r51e85k 22T87u96r36e88č37e30k 4123412190352

Vitejte v evropske totalite "politicke korektnosti", nejvetsi totalite v dejinach lidstva. RvRv

+22/0
14.6.2019 17:26

J64a33k14u84b 55B23o94h58o86n83ě92k 8105346569847

Kdepak, kam se hrabou vyhlazovací tábory, gulagy nebo vražedná pole. Tohle je to pravé zlo co bude stát životy miliony lidí.

+3/−3
14.6.2019 19:27

M35i10r56e65k 89T90u59r76e81č79e82k 4193312790112

To vsechno jeste prijde, to nam ta "politicka korektnost" a lepšolidi zajisti. A budou to prezentovat jako privilegium, vrchol demokracie a svobody...

+2/0
14.6.2019 22:46

M70i43l84a71n 39S58t46e58h78l71í37k 7730509603641

Kde jsou ty časy, kdy jsem na stránkách iDnes zaznamenal informaci, že v rámci genderové vyváženosti by měly být v slabikářích pro první ročníky kromě klasických výrazů "Ema má mámu. Máma má mísu." také výrazy typu "Táta má varlata.";-D

0/0
14.6.2019 16:53

J13a70n 35Z41á71t39u21r81e41c52k83ý 9503943637752

Ema má mámu, máma má DANU a táta, ten se má!

+11/−1
14.6.2019 17:10

O21n34d24r12a 21B62a50r87t97o15š 9623722811247

Pane Záturecký rodina a rodiče je od slova rodit ;-D

+8/0
14.6.2019 16:37

J39a35n 56Z15á55t48u21r78e20c96k68ý 9273593437762

A není slovo rodit od rodina a rodiče? Nebo na rodinu a rodiče má právo jen ten, kdo rodí?

+1/−4
14.6.2019 16:40

M75a82r34t33i63n 68K25a20v98k71a 4656961182622

Což homosexuálové nejsou.....ale pan Bartoš má pravdu

+4/−1
14.6.2019 17:13

V59í56t10ě84z35s36l96a45v 38K25o52š77ť51á16l 9648674448

Kořen těchto slov je rod, takže původ bych hledal tam. :-)

Ovšem když už změna na rodič 1 a rodič 2, měla by se rovnou nechat volná kolonka na rodič 3, případně dále. ;-D

+1/0
14.6.2019 19:44

J86a66r63o73m51í92r 56K70r24á66l 4680589964919

Jistě. A rodiče jsou dva. Táta a máma.

+1/0
15.6.2019 16:35

J87a64n 77Z34á71t42u30r24e15c60k32ý 9153813277982

Ježíšku na křížku, Vy zase melete nesmysly. Změna dvou slov v kolonce nějakého formuláře, tedy místo "otec a matka" "rodič 1 a rodič 2", je nejnebezpečnějším sociálním experimentem od dob nacistických ("a dalších ideologií") jo? Boha jeho, a co má být? Tak tam není "otec" ale "rodič" no. Copak otec a matka nesou zároveň rodiče? Copak došlo k nějaké ideologické záměně významu slov či co? A co kdyby tam místo rodič 1 a 2 bylo "rodiče"? To by byl taky základní kámen koncentráku? To Vám tak strašně vadí, že z papíru zmizela dvě slova? Vždyť jsou to jen slova synku, slova, která slouží nám lidem a můžeme si je vytvářet i přetvářet...

Jinak co je to za nesmysl, že by u nás mělo "vše skončit" jen požadavkem registrovaného partnerství. Jak vše skončí? Jakože pak už nebudou žádní lidé, žádné ideje, žádné návrhy na změny až do skonání věků? To je snad jasné, že zákony a pravidla se budou obměňovat vždycky, tak jaképak "vše skončí"?

A mimochodem, neuvažoval jste o změně profilové fotografie? Jak jsem si byl nucen všimnout na nástupištích několika nádraží, kde mě Vaše tvář obřích rozměrů pronásledovala při čekání na vlak, obličej je nyní již trochu zakulacený a odulý. Asi je čas připustit, že všichni stárneme a aktualizovat fotografii pro současnou reálnou podobu, nemyslíte?

+2/−35
14.6.2019 13:52

L11u79m33í42r 18V90i55t24h15a 2877417426262

Pán jde s dobou, že? Jak oslovujete svého otce? Pane rodiči jedna? A matku?

+10/−2
14.6.2019 13:58

J75a39n 14Z56á72t47u28r15e19c85k50ý 9623833637612

Matce říkám "mami". Když se mě ptají na úřadech, neříkám "mamka se jmenuje..." ale třeba "rodiče se jmenují..." Co je na tom?

+4/−8
14.6.2019 14:14
Foto

D80a56v51i91d 76H47o81m58o76l13a 4812852109333

Všiml jste si toho, že ve většině formulářů v našich školách se píše "podpis zákonného zástupce". Oslovujete snad kvůli tomu své rodiče "zákonní zástupci"?

+3/0
15.6.2019 15:32

P18a95v13e25l 66P41o23s14p98ě72c41h 2570472958699

Některé pasáže jsou velice trapné.

+4/0
14.6.2019 15:03

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz