Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z15b63y84š24e44k 37H40l19i19n49k42a 3761103190373

Jen tak na okraj: islamista je stejně zavádějící patvar, jako uctívač Velikonoc. Ten útok nespáchali žádní islamisté, ale naprosto regulérní horliví muslimové.

+4/0
3.5.2019 17:14

M89i85l85o14š 68V78o44n34d41r18u59š49k70a 5135711387164

Proč horliví. Ten útok spáchali normální muslimové, kterým se dostalo maximální podpory, společnost jim nechala vydělat, byli na zdejší poměry bohatí a jediný důvod proč to udělali byla víra v Mohameda.

+1/0
3.5.2019 21:00

K13a30r12e87l 42N86o81v93á67k 4349286560627

R^!!! R^

+2/0
2.5.2019 10:10

I61v18a79n 34P40i11c67e64k 2577681728545

Pane Zdechovský,

s tím, co píšete ve svém blogu, plně souhlasím. Nejde mi to však dohromady s Vaším hlasování v Evropském parlamentu, kde jste například 26.03.2019 zvedl ruku pro usnesení o základních právech lidí afrického původu v Evropě, v němž EP například „žádá Komisi a členské státy, aby zajistily bezpečné a legální cesty pro přistěhovalce, uprchlíky a žadatele o azyl, kteří chtějí vstoupit do EU“. Opravdu se domníváte, že zesílený příliv Afričanů do Evropy o oslava jejich kultury je nejlepší cestou jak zastavit úpadek křesťanství v Evropě?

Odkazy zde:

https://www.votewatch.eu/en/term8-motions-for-resolutions-fundamental-rights-of-people-of-african-descent-motion-for-resolution-vote-r.html#/##vote-tabs-list-1 a

http://www.europarl.europa.eu/doceo/document/B-8-2019-0212_CS.html

+11/−1
30.4.2019 11:15

R33a67d79e13k 45S22e74m21a 3762508173910

jestlipak se také tak opíráte do europoslanců za ANo, kteří pro stejné usnesení hlasovali jako jeden muž/žena...

+1/−1
30.4.2019 16:13
Foto

T28o79m49á32š 81Z71d33e38c35h19o69v44s17k79ý 9468401751765

Dobrý den,

vyjadřoval jsem se k tomu tady: https://zdechovsky.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=707563.

Chápu, že když si někdo tu rezoluci přečte, tak vidí rudě, protože tím, že ČR nebyla koloniální země, je její význam pro české prostředí prakticky nulový. Nicméně rezoluce EP jsou vždy záležitostí celé EU (informuje to o výskytu problému v celé Evropě, kdy to, že nyní v ČR třeba nemáme žádné slumy s Afričany, jako to mají v čím dál větším počtu ve Španělsku, v Itálii, Švédsku a dalších zemí včetně třeba Norska, které ani není členem EU, neznamená, že to samé budeme moci říci i třeba za 30 let...) a existují tak rezoluce třeba na problémy s mořským rybolovem, což se ČR také netýká (nemáme moře), ale své opodstatnění to hlasování má.

Můžu Vám tak najít rezoluce na podporu Romů, práv intersexuálních osob, proti antisemitismu, podporu Evropanů v Africe, pronásledování křesťanů v Africe i mnoha dalších státech, práva Sámů jako původních obyvatel Norska, podporu práv Vietnamců, na podporu Ukrajiny nebo právě třeba na mořský rybolov...

Je otázka, jestli by EP měl chrlit takové množství rezolucí, nicméně teď je to tak nastavené a tím, že by se jen u všech rezolucí hlasovalo proti tenhle systém opravdu nezměním. Navíc kdybyste blíže znal agendu ministerstva zahraničí, tak je velmi podobná, také mají ke všem zemím a možnému ohrožení práva apod. stanovisko, jen to není vše tak veřejně jako to má EU, která se aspoň snaží být transparentní.

Ta rezoluce se řešila 3 roky a socialisté, zelení a komunisté ze západních zemí tam bohužel protlačili dost ideologických bodů a ve výboru jsem je nepodpořil. Když ale pak bylo jednání frakce, dohodli jsme se na celkové podpoře právě proto, že jde jen o nezávaznou rezoluci a třeba to pomůže, aby Británie i další země dávaly azyl pronásledovaným africkým křesťanům prokazatelně prchajícím před Boko Haram apod., což nedělají, protože křesťané by prý nebyli v Anglii v bezpečí.

Více už ten blog nebo se pojďme sejít a ještě to proberme.

TZ

0/−2
1.5.2019 15:56

J23i68r62k23a 23D63o87l16e81ž51a84l 5675725421219

Já jen tiše zírám, kam jste se odvážil ve svých myšlenkových pochodech posunout. Pane Zdechovský, vítejte mezi námi v tom našem "xenofobním a nenávistném" vidění světa;-D

+3/−1
30.4.2019 7:39

M28i41l75o96š 49V26o98n64d13r88u60š10k66a 5155451977974

Rád bych panu Zdechovskému věřil, ale vzhledem k tomu, co 4 roky v EU parlamentu předváděl je toto jen taková pózička před volbami. Bohužel.

+3/−4
30.4.2019 8:27
Foto

T17o86m92á77š 63Z90d42e50c40h86o65v64s91k96ý 9478261741135

Co jsem předváděl? To si opravdu rád přečtu.

+2/0
30.4.2019 22:25

M49i89l59o76š 57V64o73n62d23r96u82š70k83a 5525761797784

Třeba že jste chtěl potrestat ČR za nepřijímání muslimských teroristů a pak jste se vymlouval na to že to bylo údajně nezávazné. Jste prostě lhář a nedůvěryhodná osoba.

0/0
3.5.2019 20:57
Foto

T64o57m39á84š 90Z45d19e83c60h16o67v64s71k85ý 9958261241855

Koukněte na mé další články. Myslím, že to překvapení není opodstatněné :-)

+1/−2
30.4.2019 22:25

O30n49d51ř23e40j 63Š65r17u71b65a86ř 1205851855376

„Uctivaci Velikonoc“ to je nejaky dil majora Zemana, ne?

Jinak treba u nas slavi velikonoce i velka cast nekrestanu

+3/−1
30.4.2019 7:02

I49v18a41n82a 67Z39b16u97b70n89o10v11á 7751271796

Uctívači velikonoc nazvala absurdně místo slova křesťané oběti útoku Hilary Clintonová a spolu s ní také další významní politici, a tím se toto neuvěřitelné slovní spojení stalo populární. Domnívám se že o tomto je tento článek. Ne o tom, kdo slaví velikonoce, ale o neuctivém mlžení v tom, že obětmi byli křesťané - díky své víře.

Zatímco muslimy se nesmí kvůli jejich víře nijak urážet, zdá se, že u kresťanů to některým politikům vůbec nevadí. Po útoku na muslimy bylo všude proklamováno, že útok na muslimy se nesmí opakovat. Po útoku na křesťany to nejenže nezaznělo, ale dokonce se ani o křesťanech nehovořilo, a ještě tam navíc byly snahy bagatelizovat útok tím, že možná jich nebylo 350 ale o něco méně, což vyznívá jako že vlastně tedy o nic vážného nešlo.

+2/0
1.5.2019 16:42

B68o83r62e13k 34J65a47n10e90c31e22k 4350582982960

Zeptejte se Googlu na spojení Easter worship. Třeba z toho pochopíte, co to znamená Easter worshipper.

0/0
1.5.2019 17:50
Foto

O73t78a 27B56l40a12ž38e86k 3183864599587

Zcela s Vámi souhlasím pane Zdechovský. Vaše výčitky směřují vůči představitelům USA a té zlobivé Británie. Můžete prosím připomenout nějakou reakci se slůvkem "křesťané" ze strany činitelů EU ?

0/0
29.4.2019 23:42
Foto

O51t21a 64B46l85a48ž86e12k 3833844299477

"Byla to hrůza a smutek, když jsem slyšel, že bombové útoky na Srí Lance stály životy tolika lidí," napsal na twitteru Juncker. Projevil zároveň účast rodinám obětí, které "se sešly k mírumilovným modlitbám nebo přijeli navštívit tuto krásnou zemi". -----------------------------------------------------------------------------------

Zde například to zatracené slůvko nevidím...

+3/0
29.4.2019 23:47
Foto

T37o57m85á28š 57Z18d40e18c33h90o71v52s70k72ý 9878921601965

Mohu, zde máte vyjádření předsedy frakce evropských lidovců a Spitzenkandidáta Manfreda Webera, který doufám vystřídá pana Junckra:

https://www.facebook.com/manfred.weber/posts/2265052426866442

Erschütternde Nachrichten aus Sri Lanka. Es ist ein feiger Terrorakt gegen christliche Kirchen und Hotels, ausgerechnet an Ostern. Ich bin mit meinen Gedanken bei den Angehörigen der Opfer und den vielen Verletzten.

Christen sind die weltweit am meisten verfolgten Religionsangehörigen. Das ist inakzeptabel. Europa muss mehr tun, um gerade christlichen Minderheiten zu helfen, wenn sie in Bedrängnis sind. Wir Europäer stehen für Religionsfreiheit sowie Akzeptanz gegenüber und ein friedliches Miteinander mit anderen Religionen.

Volný překlad:

Silně znepokující zprávy ze Srí Lanky. Jedná se o zbabělý čin teroru proti křesťanským církvím a hotelům, zrovna na Velikonoce. Jsem v myšlenkách s příbuznými obětí a mnoha zraněnými.

Křesťané jsou celosvětově nejvíce pronásledovaní věřící. To je nepřijatelné. Evropa musí dělat víc, aby pomohla právě křesťanským menšinám, které to potřebují. My, Evropané, jsme za svobodu náboženského vyznání, stejně jako za mírové soužití s jinými náboženstvími.

0/−1
1.5.2019 16:04
Foto

O13t53a 81B54l82a62ž15e82k 3343324749237

Děkuji pane Zdechovský za reakci. Pravda - předsedu frakce nepovažuji za reprezentanta EU - rád by ta slova slyšel od pana Junckera nebo paní Morgheriniové, ale pokud je pan Weber špičkovým kandidátem do vedení EU, je to příslib lepšího příštího...

+1/0
1.5.2019 16:18

B77o36r50e69k 70J21a54n29e55c98e62k 4670862982490

Pokud jde o Easter worshippers. Sloveso worship znamená v tomto kontextu "to go to a religious ceremony", viz definice v Oxford dictionary. https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/worship

Worshipper je tedy ten, kdo se účastní náboženského obřadu. Easter worshipper pak účastník velikonočního náboženského obřadu. Což je zcela přesný popis obětí v kostelích.

+3/−14
29.4.2019 21:08

J90i57r91i 87C89e97e 5395131732648

Jo, a "pussy" znamená koťátko...

+7/−2
30.4.2019 9:43

B73o52r12e93k 35J43a27n40e96c49e12k 4800592282680

Vyjadřujte se k tématu, nebo vůbec. Oběti nebyly účastníky náboženského obřadu? V Cambridge Dictionary (ne Oxford jak jsem psal výše) definici slova worshipper najdete:

https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/worshipper

+1/−1
30.4.2019 11:20

M47a60r43t45i66n 81K14a91v14k23a 4936441332442

Promiňte, Easter worshipper neznamená ten, kdo slaví velikonoce a účastní se velikonočního obřadu, ale doslova...ten kdo uctívá velikonoce. A křesťané neuctívají velikonoce, velikonoce nejsou symbolem jejich víry a nemodlí se k nim. Je sice hezké, že jste použil oxfordský výkladový slovník, ale to neříká to podstatné.

Skutečnost by měla být Christians who celebrated Easter, nebo jen Christians celebrated Easter mass.

+4/−1
30.4.2019 12:19

B19o13r70e75k 27J67a27n29e85c38e68k 4640272832270

To worship znamená jak uctívat, tak i účastnit se náboženského obřadu. Analogicky worshipper je buď uctívač, nebo účastník náboženského obřadu. Že vy znáte jen tu první variantu neznamená, že ta druhá je chybná.

+1/−2
30.4.2019 16:27

O89t71o 88J54u36r55n62e72č30k69a 2713690391183

Ok, ale proč tedy Clintonová a Obama nepoužili po útoku v mešitách na Novém Zélandě analogickou formulaci? Tedy že kondolenci účastníkům náboženského obřadu? Tam jim slovo muslim nevadilo, proč jim vadí slovo Křesťan?

+2/0
2.5.2019 10:55

B58o12r97e17k 36J36a72n84e22c42e98k 4820182912780

Zeptejte se jich. Já poukazuji pouze na nesmyslný překlad pana europoslance.

0/−2
3.5.2019 12:20

J28i81r63i 23C29e25e 5675661882698

Worshipper neznamená nic. Je to politicky korektní patvar a vy to moc dobře víte.

0/0
13.5.2019 13:48

B71o88r43e97k 16J86a59n67e26c86e31k 4410382532980

Minusy jen prší, ale konstruktivní protiargument ani jediný. Škoda.

0/0
3.5.2019 12:30

B15o57r72e16k 45J44a76n43e89c65e55k 4520542702500

Autor článku se mýlí v tom, že Clinton označila útočníka na Novém Zélandu za "bílého rasistu". White surpremacist terrorist není bílý terorista za nadřazenost, ale terorista za bílou nadřazenost. Což nemusí být nutně běloch, byť drtivá většina takových určitě běloši jsou.

+2/−10
29.4.2019 20:57

J69a41r36d28a 92H37e66i96m62l73i81c94h 1861591499746

Položím si otázku... prosím o názory.... Jsem špatný člověk, pokud jsem Islamofob?

+6/0
29.4.2019 19:29

D82a58n65i56e18l 32M32a21g35n80u32s 4863555614267

Pokud ano, tak je nás "špatných" mnohem více, než jen vy sám.

+5/0
29.4.2019 19:40

J18a97r84d60a 13H48e11i86m11l52i82c89h 1201581839366

chudáci arachnofóbové a klaustrofóbové..:)

+1/0
29.4.2019 19:41

M68i17l17o89š 94V45o48n28d57r15u54š94k16a 5805141807534

Pokud jste navíc nacistofob, fašistofob a bolševikofob je vše v pořádku.

+2/0
30.4.2019 8:28

P75a95v44e83l 21D48r86o80t16á81r 7653974729474

Je to poněkud jinak: Na Srí Lance je zcela běžné, že na Velikonoce chodí do chrámů nejen křesťané. Aby tedy neurazili někoho, kdo tam byl a přitom není křesťan, použili toto označení.

V minulosti se ani Obama ani Clintonová nebáli použít označení Křesťané tam, kde to mělo smysl (= bylo fakticky správné).

Ale jak říká Michael Bay: Nikdy nedovol faktům, aby stály v cestě dobrému příběhu. Takže si dál šiřte své konspirační bludy o tom, jak Obama nenávidí křesťany apod.

+3/−14
29.4.2019 19:29

J83a66r73d24a 95H60e26i76m89l50i79c15h 1171421299816

Co fakt, že Obama a Clintonová jsou vůči muslimským zemím až moc servilní jakožto třeba majitel agentury Bloomberg, který měl slíbený obrovský kšeft v SA.....

+5/−1
29.4.2019 19:50

J30a98r17o93s75l73a72v87a 80B35o11ž17í38k47o74v79á 5721488808

Tak třeba ve Skotsku to jednomu muslimovi neprošlo. I když ten nešel o velikonocích do kostela, ale jenom popřál na FB Veselé velikonoce milovanému křesťanskému národu. No, a za 4 hodiny byl mrtev. Jiný muslim si to s ním vyřídil, něco takového, popřát Veselé velikonoce, to neexistuje. :-/

+7/−3
29.4.2019 20:31

O79n19d29ř87e13j 63Š34r26u39b76a78ř 1285151605176

ale aspon vidite, ze neni muslim jako muslim

+2/0
30.4.2019 7:03

J74a71r31o97s74l94a84v48a 23B88o31ž78í12k19o77v40á 5331368328

No to já vůbec netvrdím, že je. Ale tento muslim patřil k umírněné odnoží Ahmadíjů, pronasledované, proto utekl z Pákistánu do Skotska. Protože už v Pákistánu jim tzv. správní muslimové vyhrožovali smrtí. A jeden takový si pro něj do Glasgow dojel, a za jeho přání ho zabil.

+5/0
30.4.2019 8:02

M98i93l26o44š 81V76o46n96d92r69u75š73k92a 5415651257754

plus...

0/0
30.4.2019 8:29

M15i76l63o42š 66M30a96c19h11á53t 5565846157498

Pan Obama skutečně nenávidí křesťany a stejně tak nenávidí Izrael. Jeho skutky během funkčního období mluví zcela jasně.

0/0
1.5.2019 15:37

T55o28m21á44š 71K91á94b84r11t 7816352188732

Ano, reakce některých politiků jsou velmi pokrytecké, například politik Tomáš Zdechovský zneužil ve zde uvedeném článku tragédii na Srí Lance ke své kampani před volbami do Evropského parlamentu, v nichž usiluje o znovuzvolení. Namísto lidské soustrasti a podpory úsilí o nenásilný dialog a porozumění mezi různě věřícími lidmi, pokrytecky v zájmu vlastního zviditelnění před volbami cynicky akcentuje nábožensky motivovanou nenávist, což je přesně záměr zločinců, kteří tragédii způsobili.

+4/−23
29.4.2019 17:30
Foto

L29i56b65u62š35e 14P10a76l90k69o12v11á 5831253907359

přesně tak pane Kábrte porušil tím hned dva body kodexu blogera-jiní byli odejiti pro zcela banálnější prohřešky-

1.Bloger nesmí zveřejňovat informace nepravdivé, polopravdivé, neúplné nebo takové, jejichž pravdivost si nemohl dostatečně ověřit, zvláště pokud by mohly poškodit jiné osoby nebo skupiny osob, vyvolávat nebo eskalovat nenávistné nálady vůči jednotlivcům nebo skupinám osob.

2. ani články, v nichž bloger na základě pravdivých dílčích skutečností nebo událostí vytvoří vykonstruované závěry, které ve výsledku vytvářejí zkreslující či nepravdivý obraz o té či oné skutečnosti, jevu apod.

Zdroj: https://info.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=30939

+2/−22
29.4.2019 17:46

J40a57r46d51a 64H39e31i49m70l39i74c33h 1511541689466

Co je na tom vykonstruovaného co pan Zdechovský napsal? Pouze pojmenoval co to už všichni stějně vědí, akorát si někteří lidé nejsou schopni přes ty růžové brýle řici sami sobě pravdu a holá fakta.

A nejde jen o slovíčka, kterými se zabýváte Vy....

+16/−1
29.4.2019 19:26

A72n41t55o74n49í55n 17R24a79č53i26c36k28ý 4800666130540

Paní Palková se bohužel ještě nevyrovnala s tím, že za opakované porušení kodexu blogera byl její blog odstraněn z hlavní strany. Podle vyjádření adminů to bylo proto, že opakovaně neoznačovala citace cizích textů. A místo toho, aby se nad sebou zamyslela, tak ukazuje prstem na ostatní, že jsou ještě horší jak ona a nikdo s tím nic nedělá ;-(.

+10/0
29.4.2019 19:54

J52a44n 82Z53i44e97g17l93e32r 1601796581328

Tomáš Zdechovský neudělal nic špatného. Akorát pojmenoval pravdu pravými jmény. Všichni dobře víme, že fanatičtí islamisté o žádný dialog nestojí.

+22/−1
29.4.2019 18:24

J32i33r38i 69T38i50c50h78y 2836269762927

Pridejme k tem "zapadnim" vymyvacum mozku Trudeau-a, ktery v parlamentu utoci proti 'islamofobii", jeden cerny politik v USA prohlasil, ze nejvetsim nebezpecim je "bily extremismus"!

+8/0
29.4.2019 17:07
Foto

L35i37b20u50š82e 67P84a31l87k67o11v33á 5471653467329

neporušujete tím překrouceným překladem zásady kodexu blogera?články, v nichž bloger na základě pravdivých dílčích skutečností nebo událostí vytvoří vykonstruované závěry, které ve výsledku vytvářejí zkreslující či nepravdivý obraz o té či oné skutečnosti, jevu apod.

Zdroj: https://info.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=30939

0/−20
29.4.2019 16:58

P23e69t96r 84V91r56c25h56o96v76s40k86ý 1292387756512

Extrémista a fanatik nikdy nesnese jiný názor.

+16/0
29.4.2019 17:08
Foto

L57i25b33u56š34e 36P47a38l90k90o31v97á 5841713327159

aha takže když mě někdo označí za antisemitku za pouhé vyslovení názoru že za konflikt na Středním Východe mohou politici na obou stranách tak je to fanatik a extrémista? No to by měl slyšet pan Kavka, Kindl, Svoboda Braun a a další...a hlavně admini aby si uvědomili jakou sortu lidí zde protěžují

0/0
29.4.2019 18:15

D37a80v81i97d 34K30o76r78b40a43č20k94a 3479569554465

Slovní.

Spojení.

Easter.

Worshipper.

Do.

Minulého.

Týdne.

Neexistovalo.

Vy angličtinářská hvězdo.

Dokud s ním nepřišla ta sebranka.

+21/0
29.4.2019 17:16
Foto

L20i84b10u90š41e 20P84a83l77k15o63v92á 5701533337919

američtí politici jsou podle vás sebranka? 8-oAle to se divím že vás admin okamžitě nemaže

0/−15
29.4.2019 17:20

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz