Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L91e74o41n52t78ý65n12a 69C11h66v51á21t12a81l78o13v37á 1523155416

Samo se to neudělá, EU je plná úředníků, ti neumí nic jiného než vymýšlet další a další papírování, to k reformě nepovede, ale bude se o tom roky mluvit. Nebo je možná ještě horší varianta, jsou nějaké tlaky od soukromých firem, případně od neziskovek, že by dělali analýzy, studie, zakládali pracovní skupiny, aby se jako reformovalo. ;-D

Obecně se dá říct, že reforma je zbytečná. K čemu reformovat takový obrovský nefunkční kolos? Že se něco zlepšuje? Třeba ochrana hranic? Neměla ochrana hranic náhodou fungovat od samého začátku?

0/0
25.3.2019 23:19
Foto

T62o95m26á98š 80Z42d63e87c64h26o32v78s83k35ý 9548151741435

Trochu faktů - EU má méně úředníků jak radnice Paříže. A také je potřeba říci, že řada pracovníků nepracuje v Bruselu, ale třeba v ČR na kosmické agentuře.

0/0
25.3.2019 23:57
Foto

L63e31o89n85t69ý57n62a 54C54h42v91á92t64a64l79o20v63á 1383785256

To přece na věci nic nemění, je jedno, jestli jsou to přímo úředníci nebo pracovníci nebo lidé, kteří pracují jinde nebo pracovní rady, komise, apod., jde o armádu naprosto zbytečných a draze placených lidí.

0/0
26.3.2019 15:15

T52e96o32d48o81r 45B50e29z41d28ě56k 5344960628193

A přes 10 000 z nich má vyšší plat než britský premiér.

+1/0
26.3.2019 18:16

T51e20o72d20o55r 51B28e87z18d54ě72k 5324670248143

Souhlasím, že přesně toto by se s EU mělo stát a zároveň jsem si jist, že se to nikdy nestane. EU je navržena tak, zeje na názoru svých občanů téměř nezávislá.

+1/0
25.3.2019 19:38
Foto

T25o90m75á95š 27Z20d33e66c47h87o21v22s35k23ý 9248451681665

Může se to stát, pokud to někdo odpracuje.

0/0
25.3.2019 23:57
Foto

V11l69a68d53i65m67í68r 11V78é44r39o36s72t27a 1606264248410

Perestrojka?? 

+2/0
25.3.2019 15:41
Foto

T30o66m91á40š 85Z15d71e67c39h15o62v94s40k36ý 9628111221435

Proč?

0/0
25.3.2019 23:58

J55a47n 20Z37i57e19g53l32e18r 1601486941738

To je zase řevu. Nad omezeností odpůrců EU žasnu. Nikdo nikoho nenutí kupovat polské maso a nikdo nenutí české firmy, je dovážet.

+2/−1
25.3.2019 15:16
Foto

O95t98a 14B36l45a44ž77e38k 3663594949117

Reforma EU - tomu říkám výzva. To budou mít ty tisíce úředníků v Bruselu dalších 30 let plné ruce práce...

+4/0
25.3.2019 15:10
Foto

T70o72m81á43š 94Z45d63e59c13h79o84v94s20k38ý 9438301421825

Ne, je jednoduchá.

0/0
25.3.2019 23:59
Foto

O63t16a 90B20l87a98ž40e32k 3363644769657

Tak proč se o ní několik let stále mluví ? Už je hotovo ?

+1/0
26.3.2019 11:07

J27a79n 59Z41i56e47g79l49e74r 1651126401248

Je srandovní, jak problémy Evropské unie chtějí řešit Ti, kteří v životě nic nedokázali, a umí jenom brečet a naříkat. Většina Čechů je pro setrvání v EU.

+1/−4
25.3.2019 15:06

S92l29a29v40o35m16í43r 17B34e76n41e93š 6792627930444

Je srandovní, jak problémy Evropské unie chtějí řešit Ti, kteří v životě nic nedokázali,

.................

To je mi novinka, že vy chcete řešit problémy EU.

Patrně píšete o sobě, protože sám sebe zhodnotit můžete, jelikož sám o sobě něco víte.

Jinak si vaše slova neumím vysvětlit. V těchto diskusích se až na velice vzácné výjimky navzájem neznáme, takže nemůžete vědět, kdo toho kolik v životě dokázal.

+2/0
25.3.2019 15:30

M63a23r37t93i35n 24K66o24m59á96r86e81k 8610431889504

Také by mne zajímalo, cos v životě dokázal ty, že máš drzost posuzovat někoho, koho neznáš.

+1/0
25.3.2019 17:13
Foto

P87a79v73e15l 21D13v94o39ř70á31k 5209555824100

A vy dva jste něco dokázali? Pochlubte se! ;-D

+1/0
25.3.2019 17:20

T61e67o27d54o39r 11B88e12z29d66ě15k 5614260748193

Je srandovní, jak cajdler neumí rozlišit reformu EU od vystoupení z EU a jak sám opět v důsledku snížené inteligence nedokázal přijít s jediným argumentem.

0/0
25.3.2019 23:30

V56l34a72s43t52i53m91i82l 30D38o52r19o41t63í63k 3916566677769

Je zajímavé, že EU je nutné udržovat pohromadě strašením a vyhrožováním a ne její atraktivností.

:-)

+8/−3
25.3.2019 13:36

R24u43d87a 58S49l97a76v53í48k 5163508786641

Ach pondělí, čas na další hromadu bulení a fňukání, jak nám všichni a hlavně ta zlá EU strašně ubližuje. ;-D

+2/−5
25.3.2019 13:34

S61l73a84v82o49m56í18r 74B44e34n11e57š 6792707640124

Asi jste četl jinou diskusi než tuto.

V této se nepíše o tom, jak nám EU ubližuje, nýbrž o tom, jak je hloupě organizovaná a prolezlá demagogií.

Že by však ubližovala ausgerechnet České republice, to jsem tady moc neviděl nenašel a nečetl.

+5/−1
25.3.2019 13:42
Foto

P22a15v57e97l 21D32v20o38ř54á92k 5149935154750

Takže Němci ubližují Němcům, Francouzi Francouzům - nebo ne? Prostě - všichni si ubližují navzájem, asi aby měli na co remcat. Spolek sado-masochistů.

0/0
25.3.2019 17:23

T46e67o62d98o12r 28B70e83z36d49ě26k 5494980628563

A třeba si přečíst článek a vyjádřit se k tomu, co se v něm píše, to nedovedete, co

0/0
25.3.2019 23:31

A16n87t45o93n45í31n 65P49o51l74i54c93k62ý 9140792381587

Mohu se zeptat, jaké protiteroristické opatření jste to prosadil? U těch ostatních věcí, promiňte, to jsou "úspěchy" lokálního charakteru. Jediné z vámi uvedeného, na co by EU mohla být dobrá, je sdílení daktiloskopických informací a i na to by stačil Interpol.

0/−1
25.3.2019 13:26
Foto

T53o52m32á40š 42Z61d75e94c39h42o85v22s68k69ý 9148451781165

http://zdechovsky.eu/novinky/konec-viz-do-eu-pro-zlocince

http://zdechovsky.eu/novinky/rejstrik-trestu-eu-odchyti-teroristy

http://zdechovsky.eu/novinky/schengensky-informacni-system-navraceni-migrantu-a-bezpecnejsi-eu

http://zdechovsky.eu/novinky/unijni-spoluprace-omezi-pristup-teroristu-k-financim

http://zdechovsky.eu/novinky/rozpocet-eu-klade-spravne-duraz-na-bezpecnost

http://zdechovsky.eu/novinky/registracni-system-eu-proveri-cestujici-jeste-pred-vstupem-do-eu

http://zdechovsky.eu/novinky/nova-pravidla-proti-financovani-terorismu-a-danovym-unikum

http://zdechovsky.eu/novinky/lidovecti-europoslanci-nepodporili-deklaraci-osn-k-migraci

http://zdechovsky.eu/novinky/europoslanci-chteji-trestat-i-vycvik-teroristu-a-shromazdovani-penez

http://zdechovsky.eu/novinky/evropsky-parlament-vydal-zakaz-vstupu-pro-vsechny-osoby-ci-skupiny-ktere-jsou-vedeny-jako-teroristicke - víc se mi nevejde, tohle je jen rok a půl dozadu a co se dalo do tiskovek.

0/0
25.3.2019 13:54
Foto

O97t32a 45B98l11a57ž93e77k 3453144249117

Které z uvedených opatření vrátí 1,5 mil migrantů z poslední vlny? Které nařízení nedopustí v brzké budoucnosti přečíslení původního evropského obyvatelstva dalšími generacemi nekompatibilních obyvatel ?

+3/−2
25.3.2019 14:24
Foto

L26e90o14n39t69ý67n68a 88C76h32v47á27t48a42l38o84v92á 1113695876

Žádné, ale je tam boj proti daňovým únikům, takže když migranty odmítnete živit, protože sám už nebudete mít, spočítají Vám to.

+3/0
25.3.2019 23:49

A10n43t69o11n64í17n 52P31o82l47i82c40k89ý 9240402681307

Seznam návrhů. Co z toho jste prosadil (tj. platí)? Mohu se zeptat, jak jste hlasoval u "odzbrojovací směrnice"?

+1/0
27.3.2019 10:42

K64a39r43e77l 19J27a31n10d96a 5812616241656

Problém je, že špičky EU podporují multikulturní politiku, ale její praktické provádění formou závazných rezolucí celou Evropu glajchšaltuje. Reforma je nutná, teď jde o to, zda bude liberální nebo podle Macrona.

0/0
25.3.2019 12:12

I91v51a13n 54M23a26r57e43k 6384158592

Reforma EU je nevyhnutelná? . . . . Ne nadarmo se říká, že "schody se zametají shora dolů" , takže kde se začne , třeba u p. Junckera? 8-o Rv

+2/0
25.3.2019 11:54

O26n67d92ř83e63j 85Š57r27u96b26a72ř 1465391535326

pekny pragmaticky clanek R^

a to o autorovi slysim prvne :-)

+2/0
25.3.2019 11:40

S33t52a79n64i19s69l68a67v 81J90a88h86o69d27a 3525721300115

Je otázkou, a) kdo by EU reformoval a b) směrem k čemu?

Problém je, že EU je pokus o vybudování státního útvaru, který by vládnul z jednoho centra a jednotnou ideologií mnoha různým národům s různými zájmy, kulturou, mentalitou, atp. Tato snaha o jednotnost pro všechny nakonec vede ke snaze potlačit vše jedinečné (národní identitu, kulturu, suverenitu národního státu, atp.). To ve finále musí nutně sklouznout k totalitním praktikám, včetně potlačování základních práv a svobod. Připočteme-li k tomu snahy o podporu masové migrace z Afriky a Středního východu a že tou jednotnou ideologií EU je tzv. liberální demokracie založená na neomarxismu a multikulturalismu, pak je zřejmé, že EU není projekt, který by mohl být dlouhodobě udržitelný.

+11/−2
25.3.2019 10:50

J37i27r92k58a 37D26o42l94e13ž95a68l 5755785651249

Máte pravdu, myšlenka reformovatelnosti EU je stejně naivní a zcestná jako snaha o reformu socialismu v šedesátých letech. Navíc i ten vzor federalismu - USA, vybudovaly svou Unii jen za cenu 600 tisíc mrtvých v občanské válce a to prosím její jednotlivé státy za sebou neměly tisíciletou historii jako ty evropské.

+4/−4
25.3.2019 11:01

J68a92r34o89s58l50a49v 55L97i35m11a 1725967701

Porad mensi cislo, nez obeti tech dvou valek proslych Evropou, pane Dolezale.

Ale trochu pravdy zde je. Dulezite je si objasnit, co valka "Jih proti Severu" chtela vyresit. Take tu "umluva" ve forme USTAVY Spojenych statu, je nutne vzit v uvahu. Ta se pred i po zakonceni konfliktu nezmenila. Byla ridici umluvou tehdy a je i dnes. Neco podobneho je nutne i pro budoucnost EU.

Dokazeme si sami rici, co by mela obsahovat? My, kteri si v neumime vytvorit spravnou organizacni strukturu v nasi republice? My, kteri mame problemy po kazde volbe do nasi Snemovny sestavit vladu?

Bude-li EU mit takove politicke slabosti ve sve organizaci jake mame my, ta obcanska valka mezi staty na uzemi Evropy je take mozna. Na to nesmime zapomenou!!

+2/−1
25.3.2019 17:11

L57u79b72o98š 25C38h25l15u39m92s51k47ý 2760745648705

S naprostou většinou vašich blogů/názorů souhlasím, ale tentokrát ... vlastně, i tentokrát se vším, co uvádíte, souhlasím, až na to, že v reformu nevěřím. Prožil jsem totiž celý socík, od začátku až do konce a ty podobnosti mechanizmů jsou příliš velké, téměř totožné. Zato věřím, že časem dojde ke zhroucení EU z důvodu ztráty konkurenceschopnosti (stejně, jako na to dojel socík). ČR ovšem bude držet vlajku až do konce (jako za socíka). BTW, předpokládám, že jste zaznamenal, jak to dopadlo s tou dvojí kvalitou potravin.

+12/−1
25.3.2019 10:46
Foto

O19t30a 54B57l58a48ž40e52k 3863764469607

"Reforma EU" ? Obávám se, že je to už dávno vyprázdněný pojem - jakési už "evropské ptydepe". Nejmíň škod by přineslo řádně dohodnuté rozpuštění EU - a nový začátek.

+8/−1
25.3.2019 10:39

D12a24n 69R96o42z48s88í12v78a50l 3850532870934

O různých průzkumech si myslím svoje, takže ty komentovat nebudu. Proto jen krátce, o reformě EU se mluví už nespočet let, ve větším měřítku naposled po brexitu. Neudělalo se od té doby nic. Jinými slovy, ještě nikdo kdo těm představám o nějaké reformě věří, neuvedl jak by se taková reforma na čele s různými EU elitami, kterým současný stav plně vyhovuje poněvadž se z něj mají dobře, měla provést.

+5/0
25.3.2019 10:38
Foto

O95t16a 12B72l79a43ž63e88k 3573864499127

Zlepšila se ochrana hranic EU ? Ano - ale jen díky opatřením jednotlivých států, které dříve či později přestaly doufat v jakýkoliv "evropský" mechanizmus a pomoc - počínaje Maďarskem a konče Itálií.

Tedy - kdyby všechny hraniční státy nebyly od počátku migrační krize chlácholeny matnými přísliby Bruselu - o to dříve by pochopily nemohoucnost EU a o to dříve by zakročily.

+8/0
25.3.2019 10:36

V31l23a60d84i84m38í37r 91M42o49r33a16v76e32c 3328330223403

Rozdíl mezi vámi a mnou je asi ten, že vy věříte v reformu EU. Z mého pohledu je EU v takovém patologickém stavu - Číňané proto mají výraz "převaha velkého" a znamená to, že trám se neustále nabaluje dalším a dalším balastem, až je tak tlustý, že se láme vlastní, vahou - že je již nereformovatelná.

Z EU přichází tolik v naprosté většině naprosto zbytečných a nesmyslných nařízení, že jediným vyústěním tohoto může být diktát a totalita.

Podle odhadů parlament ČR schvaluje ročně už 60% direktiv EU, které přijmout pod hrozbou sankcí musí a pouze 40% vlastních zákonů.

Já takovou EU nechce.

+9/0
25.3.2019 10:18

J79a67n 14B70u53r43i45a84n 2143659274480

Nevím, jak moc sedí ten poměr 60 ku 40, ale pomíjíte to, že v těch 60 % je drtivá většina zákonů, které bychom museli přijímat i kdybychom tu dnešní Unii neměli a chtěli jen ten volný pohyb zboží, služeb či třeba osob. Protože pak prostě musíte mít v podstatné části věcí shodné zákony se svými sousedy.

+1/−2
25.3.2019 10:21

V35l22a19d91i45m66í87r 28M64o11r24a60v11e63c 3668770653133

Ten poměr zveřejnil minulý týden Václav Klaus ml., tedy jsem ho pouze převzal. Na druhou stranu, proč by lhal? Já nevím, v čem podnikáte, nebo či jste jenom zaměstnanec. Já mám blízko k podnikání v gastronomii a těch EU zhovadilostí je tam přehršel. A stejně k prdu, nezabránili dovozu sajrajtu z Polska, nezabránily otravě masem v Hradci. Na to, aby fungovala gastronomi bohatě stačila pravidla, která jsme měli před vstupem do EU. Naprostá většina zákonů přicházejících z EU je omezující. Už to na mě dělá dojem, že zbyteční v Bruselu, aby dokázali, že zbyteční nejsou, vymýšlí jednu hovadinu za druhou.

Je mi 56 let a věřte mi, že se dožiju toho, že se EU rozpadne. Takový nesmyslný projekt není životaschopný. A nejhůř na tom budou ti, co vydrží do konce.

+6/0
25.3.2019 10:31

J20a40n 64B44u56r69i44a27n 2523179514480

Aha - pak si ale musíte říct, co vlastně chcete. Jestli chcete mít chráněnou republiku, kde se vše bude muset řídit českými pravidly - tzn. že každý dovozce do ČR by zboží musel homologovat pro ČR; v případě potravin pak aby prošlo příslušnou veterinární či fytosanitární českou kontrolou.

Jenže to je prostě zdlouhavé a drahé - a nakonec to zaplatí občan ČR.

Anebo jestli chcete mít volný pohyb zboží, kdy pak ČR je prostě součástí daleko většího trhu, kde už ze statistiky těch rizik je jaksi víc.

PS: a co si pamatuji, tak nejvíc otrav jsme si u nás v nedávné minulosti udělali my sami - metanol. A trávili jsme tím i ty Poláky.

+1/−1
25.3.2019 10:41

V52l33a35d25i11m97í93r 66M39o85r66a34v22e24c 3668880203513

Podívejte se. je evidentní, že naše vzájemné vidění světa je rozdílné, a to zásadně.

Z mého úhlu pohledu jste prostě uvěřil žadě iluzí, které se nám právě tento systém snaží vnutit a já jim naopak neuvěřil. Ale je to jen mé vidění světa.

A v mém názorovém světě znamená svoboda v první řadě možnost rozhodovat sami o sobě.

A dokážu pochopit váš názorový systém a porozumět tomu, proč to tak vidíte. jenom to prostě nesdílím.

+4/0
25.3.2019 11:06

J78a78n 16B47u62r16i17a69n 2763629324110

Jenže svobodná maličká zemička uprostřed Evropy je iluze, která nefungovala ani ve středověku. Tu svobodu by totiž minimálně okolní státy musely respektovat. A tak naivní snad nejste.

V dnešní době má celá naše republika význam jednoho většího města, kterých jsou po světě desítky.

+1/−2
25.3.2019 12:19

V49l44a20d23i61m71í36r 75M47o65r78a71v45e80c 3538970193443

Podívejte se, další rozdíl - svobodná maličká zemička - já nevidím jeden jediný důvod, proč sebe sama takhle shazovat a považovat za méněcenné.

Vím je to momentálně nesrovnatelné, především myšlením lidí, především proto, že tomu věří a že si věří, ale Švýcarsko tak funguje.

Pevně věřím, že tak uboze smýšlejících lidi o naši krásné zemi a o jejím lidu, jako předvádíte vy, je minimum.

Nevím, kde jste na to přišel, ale z mého pohledu je to zase jenom iluze, kterou se nám snaží nějaký diktát vnutit.

+2/0
25.3.2019 12:36

V54í76t37ě42z64s71l69a45v 85K71o19š92ť38á26l 9148164848

Hezká, nedemagogická diskuze s panem Burianem.

Problém je, že EU už není a ani nebude "společenstvím uhlí a oceli", a kvůli přístupu na jednotný trh musíme něco obětovat, jen se podívejte, jaké obavy o ekonomickou prosperitu vyvolává u občanů Británie Brexit, a to se s nimi velikostí ani nemůžeme srovnávat.

Pan Klaus si měl uvědomit, že delegováním nějakých pravomocí do Bruselu, kterým získáváme vliv na chod ostatních zemí EU, nutně přicházíme o nějaké vlastní pravomoci, to přece není žádný diktát, ale demokracie.

0/−1
25.3.2019 13:49

V27l88a11d11i15m27í82r 75M40o23r36a75v27e34c 3628710663273

A před vznikem EU, tedy v době EHS nebyl jednotný trh ?

A v případě vzdávání se pravomocí já osobně vidím omezování svobody, ale respektuji, že to někdo může vidět jinak.

A znova opakuji, podle mého vidění světa je EU nepovedený projekt, který stejně dříve či později čeká zánik sebezničením.

+2/0
25.3.2019 14:39
Foto

O77t33a 21B12l55a51ž90e35k 3503134389717

V době EHS byl nejen jednotný trh, ale před železnou oponou i volný pohyb obyvatel. V roce 1986 (dávno před EU) jsem ve vlaku zaregistroval "překročení" hranic mezi Švédskem a Norskem až 70 km v norském vnitrozemí. Nikdo mi nic neřekl !

Tedy - stačí, když se státy prostě domluví - nepotřebují žádný Brusel...

+1/0
25.3.2019 14:46

V50í54t40ě74z67s80l30a43v 53K71o20š58ť88á40l 9558194198

EHS nějakým způsobem byl, ale proto píšu, že "EU už není a ani nebude "společenstvím uhlí a oceli"". EU se rozhodně nebude reformovat tak, aby omezovala své pravomoci případně vypověděla Lisabonskou smlouvu, je třeba stát pevně nohama na zemi.

Problém je v tom, že na potřebě reformovat EU se shodnou téměř všichni, ale každý by ji chtěl reformovat jinak.

+1/−1
25.3.2019 15:09

V54l83a40d66i58m85í37r 61M15o85r54a59v23e90c 3428710123503

Z mého pohledu je EU nereformovatelní a 100% souhlasím s tímto videem https://www.youtube.com/watch?v=h5zOdwMgieY&feature=youtu.be&fbclid=IwAR0SajKOyt6Z6skxDNOGVIJu2ofpUysu9zBbJs99w0Emt3t5bpAWP2tNDkg

+1/0
26.3.2019 7:57

J84i30r85k59a 93D89o46l83e34ž60a10l 5535655201449

A s tím metanolem... jak účinná byla pravidla EU? Zabránila něčemu?

+2/0
25.3.2019 11:19

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz