Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T12o52m43á86š 64K49u90t56á18l59e23k 5374956958148

Už se mi to (sakra)dlouho nestalo, ale souhlasím s článkem na A2larmu a ne s pokryteckým moralizováním lidovců.

0/0
25.1.2019 9:44
Foto

I40v42k74a 26A93n28t12a67l74o98v93á 9244595664448

Pane Zdechovský, chováte se jako pokrytec a manipulátor. Napadlo Vás, že právě za řešení těchto problémů jste také placený a že máte s neziskovkami spolupracovat? Podpora kojení je vklad do zdravého života ženy i dětí, tedy i ekonomické úspory a souvisí i s porodnickým násilím, kterému většina žen u nás čelí a i z toho důvodu je mnohými vnímáno jako normální.

+2/−4
24.1.2019 11:52

J31o39s72e72f 18V38a21c45u34l57a 5196837547532

Feministky problémy řešit neumí ,Tyto "ženy" umí problémy ,které neexistují pouze vymýšlet,vytvářet a hledat.

+4/0
23.1.2019 18:12

J33a90n 75Z44i41e89g61l87e85r 1631546691388

Bohužel feministky to mají hodně popletené, ony bojují za práva žen chodit zahalené, kdežto práva žen v muslimských zemích chodit nezahalené, včetně útoků na ně, je nezajímají.

+2/0
23.1.2019 16:47

L29i14b14o69r 78D55a73n15ě20k 4287651653

slovy AB "Sorry jako" ale je spousta žen, která prostituci/porno dělají naprosto ze svobodné vůle a s radostí, protože je to baví a rády si přivydělají tím co je baví. Takže bych to trošku upravil a snažil se vymýtit potřebu prostituce kvůli finanční tísni a z donucení.

+1/−1
22.1.2019 10:37
Foto

P19a65v55e23l 46Č24e15r90n18í81k 1528805110480

Nemely by feministky zajistit, aby to i v techto pripadech bylo vyrovnante? tedy 50 na 50 jak u prostitutek tak u bezdomovcu?

Jako nezlobte se na me, ale pokud je mezi bezdomovci pouze 10-20% zen, pak mi to prijde jako genderova diskriminace!

+1/0
22.1.2019 9:11

T90e57r41e76z83a 86H54a83j50k17o14v53a 5157242754960

Pripominate, ze prostituce je pro zeny degradujici a zaroven pisete, ze je to nejstarsi remeslo na svete....tak trochu uz zenam prirozene. To degradujici neni. Ale je, zvlaste kdyz je to poholny mytus muzu, kteri povazuji zeny za podradne a degrduji je. Neni tosamorzejme nejstarsi remeslo.

+2/−2
21.1.2019 21:45

J58a85k64u26b 74K33n52e31c39h49t17o54v32s37k94ý 3310266961542

Probém, který např. feministky řeší je ten, že i chlapi mají potřebu vykonávat v sedě.

+4/−2
21.1.2019 18:19

M35i23c62h86a87l 81G32e21c71i72k 6395199607854

Pane poslance, jedna vec je rikat, ze "by se zenam melo umet pomoci z prostituce, aby nebylo potreba ji legalizovat", to umi jak krestansti demokrate, tak cirkev samotna. Druha vec je takove reseni najit, uplatnit a krome toho resit, co se stavajici situaci, dokud se takove reseni nenajde. Coz se nenajde nikdy - placeny sex se nenazyva nejstarsim remeslem ze srandy, ale proto, ze po nem byla poptavka vzdy a nejspis i vzdy bude. A i kdybychom dosahli takove urovne blahobytu, ze potrebu zivit se prostituci bude mit jen hrstka tech, ktere maji sex s nahodnymi partnery jako konicek, porad bude nutne mit nejak vyreseno postaveni jich samotnych a jejich prijmu pred zakonem.

Mimochodem, pokud ma prostituce nebyt povolanim jen proto, ze jsou v ni zeny degradovany na objekty, slouzici k uspokojeni danych potreb, tak prave v tom nevidim zadny rozdil oproti jinym profesim; ja treba delam IT support a taky mi klient nevola proto, aby vzdal hold me jedinecne lidske osobnosti jako dilu Bozimu, ale proto, abych mu poskytl sluzbu.

+4/0
21.1.2019 15:53

T92o16m55á32š 25K83u74t82á17l34e61k 5564156758958

A to IT support je ještě celkem zlatý, dělat v "běžných" callcentrech je občas taky taková forma prostituce....

0/0
25.1.2019 9:43

V83o76k57o83u97n 77V52l33a72d12i39m85i51r 8302208669768

Nebylo by pane poslance spatne kdybyste nejdriv definoval vas pojem Feministka. Domnivam se ze si pod tim kazdy predstavujeme neco jineh.

Dekuji.

+1/−1
21.1.2019 14:57

T77e44r70e51z11a 24H70o74l39á 4504473783787

Gratuluju k šikovné manipulaci - tvrdíte, že sám zvedáte téma, na které ty zlé feministky kašlou. Ve skutečnosti právě feministky na toto téma dlouhodobě upozorňují a ženám v podobné situaci pomáhají. Možná by bylo fajn, kdybyste se místo honění trika rozhlédl (ouch, to bude srážka s realitou!) a právě na práci těch zlých feministek navázal.

+3/−1
21.1.2019 13:10

J63a29n 74Z16á95t75u54r42e13c11k94ý 9383123977522

Ježišmarjá,a to sem mám psát svá rozsáhlá moudra na vysoké literární úrovni znova? Já si říkal, kde ten první článek zmizel... no nic, zkusím to jen ve zkrácené formě.

Pokud se považujeme za svobodnou společnost, musíme očekávat a respektovat uskutečnění všech možností, které svoboda nabízí. Pokud máme volbu mnoha cest životem, nemůžeme předpokládat, že při počtu mnoha miliónů jedinců si některé cesty nevybere nikdo jen proto, že se nám tyto cesty nelíbí a nerozumíme jim. Buď něco prostě zakážeme a zlikvidujeme, nebo to necháme být s tím, si to někdo asi vybere. Je utopie něco umožnit a doufat, že to zůstane nezvoleno. Stejně tak je utopické přemýšlet nad tím, jak to zařídit, aby něco zůstalo povoleno, ale aby nikoho nenapadlo nad tím přemýšlet. Musíme se smířit s tím, že z miliónů lidí si vždycky nějaká malá část najde důvod a smysl, proč si vybrat nějaké cesty, kterým my ostatní nerozumíme. To se týká prostitutek, bezdomovců, feťáků, sebevrahů, jeptišek, samotářů a dalších. Navíc se jedná o trvalý artikl v systému nabídky a poptávky.

Prostituce má ve společnosti svůj smysl a vlastně supluje její určitý organizační nedostatek - poptávku po sexuálních službách. Je zvláštní, že ačkoli sexualitu většinou považujeme za přirozenou součást života, dokonce za jednu z hlavních lidských potřeb, nezahrnuli jsme dosud sexuální potřebu do běžného právního a administrativního rámce. Když si chceme nechat spravit střechu na domě, udělat zbrojní průkaz, nechat vyoperovat slepé střevo, oženit se, napít se, najíst se,opít se, zaletět si někam letadlem, víme, co máme dělat, kam jít, kde podat žádost a kolik zaplatit. Tyto a mnoho jiných služeb jen nám garantováno zákonem a jsou dokonce stanoveny přísné normy, jak nám tyto služby poskytnout v co nejlepší podobě. Je zvláštní, že oficiálně neexistuje nic jako sexuální služba, ačkoli víme, že je pro život důležitější, než většina služeb méně významných. Přesto jsme v případě jedné ze základních lidskýchpotřeb odkázáni na své "známé".

+1/0
21.1.2019 10:55

J81a45n 95Z64á13t51u88r38e97c60k22ý 9353563697362

Proto prostituce supluje neschopnost státu tuto lidskou potřebu uspokojit. A rozhodně bychom neměli podnikat kroky, které by tuto službu ze života eliminovali a byli bychom i nadále odkázání výhradně na své vlastní možnosti. Přece jen si jako společnost zakládáme na vzájemné výpomoci a systému služeb.

Prostituce má hlavně tu smůlu, že je prostě stigmatizována. Ovšem je nesmyslný argument, že ženy v sexuálních službách jsou považovány jen za sexuální objekty, neboť podobnou námitku by mohl vznést kdokoli, kdo vykonává nějakou placenou službu. Všichni jsme jen částečnými objekty a nástroji služeb, ke kterým jsme přiřazeni.

Uf... moc se mi to zkrátit nepodařilo co?

0/0
21.1.2019 10:59

P12e23t82r 34S32k59á32c32e54l 6144709109

Poptávka po sexuálních službách? Moudří předkové na tohle měli recept: Malý dvůr a velký bič. Většina závislostí vzniká z dostatku volného času a finanční podpory. Potom uniká pravý smysl života, rodinného života.

"Muž je sloup stanu, žena jeho plachtou a děti jsou provázky, které stavbu spojují" » Arabské přísloví.

0/0
24.1.2019 21:35

K15a85r67l76a 85N68o12v82á23k59o76v85á 4764972245417

"Moudří předkové" chodili do vykřičených domů daleko víc, než teď. Koukněte se např. na seriál První republika - většinu obchodů tam pánové domlouvají v takovém lepším nevěstinci. A bylo úplně normální, že první sexuální zkušenosti získávali zejména mladíci ze středních a vyšších vrstev s prostitutkami (ti chudší na to neměli a chudé slečny se taky tolik neupejpaly). V dobách, kdy žena, aby dostala dobrou partii, měla být do svatby pannou, ani nebylo jinak možno, pokud nechtěl o svatební noci na nevěstu koukat a nevědět, co s ní ;-D

Uspokojení sexuálního pudu patří mezi základní lidské potřeby. Vyhánět to malým dvorem a velkým bičem je asi stejné, jako zahánět hlad tím, že nebudu jíst. Akorát někomu stačí masturbace a někdo u toho raději partnera nebo partnerku ;-)

0/0
25.1.2019 11:07

P17e56t41r 68B35u88r25i27a59n 4841726424588

Asi nikoho nemůže překvapit, že všechny ženy, účinkující v dokumentu, přiměla k provozování nejstaršího řemesla světa finanční tíseň či velmi tíživá životní situace.

Zdroj: https://zdechovsky.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=697304

Vy, jakožto světaznalý člověk, snad opravdu nečekáte, že na otázku proč prostitutka šlape vám ona odpoví: protože se raději budu pelešit za peníze, než chodit poctivě do kolbenky. Že ne? A mimochodem, i zloděje ke krádežím přiměje vždy finanční tíseň, jinak by to nedělal. Takže jako argument to zní sice pašácky, ale ve skutečnosti je to jen vata.

A k vašemu blogu o té půjčce se 110% (protože odpovídat tam už nemá smysl), konečně jsem se dozvěděl to, o co jsem váš žádal. Tedy že půjčka byla na 30 měs. 110% (ať už RPSN, či jen úroky) je navýšení ze 40 000kč na 118 000kč a to je podle mne lichva též (nepřiměřené plnění ) , tedy shoda. V tom případě souhlasím s vámi i se soudním verdiktem.

+3/−1
21.1.2019 9:07

K47l28á37r74a 58T54r84n50k83o67v35á 3364239314489

Já jsem zaplatila za nevyžádanou službu (otištění inzerátu do jakési mapy) ze 6000,- v exekuci 120000,- . V době, kdy jsem se to dozvěděla už nebylo odvolání, doklady u soudu už byly skartovány.

0/0
21.1.2019 16:20

P54e68t36r 71B84u90r93i21a18n 4461596774608

Já ale o exekucích nic nepíšu. To je práce česanů.

0/0
21.1.2019 18:58

K68l18á26r19a 80T11r39n66k49o33v64á 3864329154579

To jsem přehlídla, pardon, ale co to je česan?

0/0
22.1.2019 0:21

P10e98t62r 11B95u20r49i10a87n 4881216554528

ČSSD

0/0
22.1.2019 1:42

K82l64á42r76a 13T33r89n73k67o15v14á 3394649714249

Aha, tak já tomu říkám socani.

0/0
22.1.2019 2:08

E12v86a 48K29o14r71b16e59l46o59v24á 4592716972

Četla jsem jakousi zprávu o stavu prostituce v České republice, kde se psalo, že mezi prostitutkami je nejvíce rozvedených žen se středoškolským vzděláním, které samy pečují o děti. To jsou právě takové ženy, které vaše strana propaguje. Neženou se za kariérou, vystudují nějakou střední školu a najdou si časově nenáročné zaměstnání, aby se z nich staly vzorné matky a manželky pečující o domácnost a přispívající i nějakou tou korunou k domácímu rozpočtu. Potom se s ní začne manžel nudit, najde si nějakou dračici a na děti se vykašle. Aby měli alespoň na jídlo a nájem, tak jí zkrátka nezbyde, než šlapat chodník. Takže když feministky propagují, aby se žena nespoléhala na muže a v první řadě pracovala na svojí kariéře, tak vlastně bojují proti prostituci.

+4/0
20.1.2019 21:37

P76e19t92r 21B28u21r95i49a10n 4531546114338

Potom se s ní začne manžel nudit, najde si nějakou dračici a na děti se vykašle.

;-D;-D;-D hezký. A nemůže to být taky naopak? Tedy že ona se začne nudit a připraví tím manžela o děti?

+7/−1
21.1.2019 9:10

J20o34s94e95f 90P80o84t37r 6720861347169

pane Zdechovský,

proč nenavrhujete nějaké řešení? Asi proto, že nechápete ten nejdůležitější moment v celém problému.

Prostituce se týká především samoživitelek, které tak hrozným způsobem zabezpečují své děti. Pro stát by asi nebyl problém, když se jedná o řekněme 10 000 žen je finančně zajistit. Jenže tím okamžikem by potřebných bylo podvodně x-krát víc.V tom je ten zakopaný pes, jsme nečestná, podvodnická společnost.

Řešte nečestnou, podvodnickou společnost a ne dobrovolnické organizace.

0/0
20.1.2019 20:13

G32e78o91r36g26e 66H72o74l24y 3943164364

Podobne problemy s bezdomovectvim mame i zde v Toronte:

https://www.cbc.ca/news/canada/toronto/ywca-women-shelter-davenport-1.4985108

+1/0
20.1.2019 19:47
Foto

L29i70b59u95š89e 89P98a29l59k26o14v35á 5361343297629

proč to sem dáváte podruhé? 8-o

0/0
20.1.2019 19:36
Foto

T30o34m93á14š 73Z70d17e27c38h44o60v44s20k10ý 9888641601235

Do textu jsem dopsal poznámku - původní odkaz není kvůli technickým problémům dostupný, jediné řešení bylo dát blog znovu, za což se omlouvám.

+2/0
20.1.2019 19:42
Foto

L76i75b95u44š17e 12P28a75l32k89o40v47á 5551613247889

aha omlouvám se naopak já že jsem vaše vysvětlení přehlídla, nicméně jak píšu níže v diskuzi pokud jsou na nejvyšších místech v politice muž těžko mohou feministky prosadit řešení ženských problému-pamatuji jak například Bělobrádek vzkázal samoživitelkám, pokud jejich ex neplatí alimenty, aby si našly jiného chlapa-tak to je postoj našich politiků k ženským problémů

+3/0
20.1.2019 19:46

J44i47n50d35ř12i85c25h 38N21o42v87ý 3685744902245

Nikoliv politiků, ale Bělobrádka.

+2/0
21.1.2019 12:15
Foto

K28a72t25e65r78i13n53a 37K58a96l70t51s41o93g48i13a22n88n57i 5845108301231

Karma a naprostý souhlas.R^

+6/0
20.1.2019 19:34
Foto

T72o51m72á20š 28Z78d89e84c86h62o24v49s33k36ý 9878971331645

díky!

0/0
20.1.2019 19:42
Foto

R43a95d97e52k 88P53o85l79i47c49k64ý 6621113651434

Pokud někdo končí na ulici tak je to dnes v době rekordně nízké nezaměstnanosti především jeho volba-na ulici nikdo končit nemusí, stejně tak nemusí u nás nikdo k uživení provozovat prostituci-to jsou hloupé výmluvy nic víc.

Jistě možná má někdo problém se uživit v velkém městě drahými nájmy, ale vždy má možnost se přestěhovat tam kde je levnějí, dá se sehnat práce s ubytováním,...

To co řeší feministky pak e jejich věc-ony nejou placeny z našich daní.

Spíš by mně zajímalo kdy vy si přestanete dělat PR na feministkách, Barnevernetu a mnohém dalším a začnete řešit problémy -třeba proč má paní s jednou rukou jen částečný důchod, jak takovým ženám pomoci například zvýhodněním zkrácených úvazků (třeba daňovou úlevou pro zaměstnavatele), jak zajistit aby u nás nebyly z ekonomických důvodů odebírany děti a spíše se pomohlo rodině,.... vy jako politik jste za to na rozdíl od těch feministek placený

+12/−2
20.1.2019 19:09
Foto

K72a94t51e16r61i80n27a 40K27a79l65t53s41o33g63i88a62n69n85i 5765648781751

Je dobré znát i tento pohled, také souhlas.R^R^

+2/0
20.1.2019 19:35
Foto

L53i29b30u74š91e 20P47a47l96k61o47v66á 5911243137809

bingo pame Polický-také se říkám že autor si jen dělá reklamu ale sám problém žen neřeší-zajímalo by mě co konkrétního pro ty ženy na ulici udělal on sám? Kromě záchrany Ježíška tu nic moc neprezentoval-pokud jsou na nejvyšších místech v politice muž těžko mohou feministky prosadit řešení ženských problému-pamatuji jak například Bělobrádek vzkázal samoživitelkám, pokud jejich ex neplatí alimenty, aby si našly jiného chlapa-tak to je postoj našich politiků k ženským problémůmRv

+3/−4
20.1.2019 19:41
Foto

R58a80d25e79k 22P70o72l30i35c16k26ý 6111733471954

Navíc lidi jako Zdechovský často brojí proti neziskovkám a přitom jsou to neziskovky, které často takovým ženám nebo obecně lidem v nouzi pomáhají

+2/−3
20.1.2019 19:55
Foto

K56a95t40e72r39i18n60a 95K64a35l69t28s15o43g70i26a31n69n55i 5825948161971

Ani si tak nemyslím, když se zamyslím, že jde o feministický problém. A faktem je, že ten problém je docela hluboký. A také nejde jen o ženy na ulici, ale o bezdomovce jako takové. A to se skutečně neřeší, ale vůbec ne. Myslím si, že každý kulturní člověk, každá kulturní firma, každý KULTURNÍ STÁT je povinen tuto problematiku řešit. A možná bych začala změnou exekutorského zákona. Asi také k této problematice něco napíšu, protože to, co je v ČR je trestuhodné.

+3/0
20.1.2019 21:08
Foto

L60i72b17u59š11e 71P83a40l31k95o87v98á 5701453287719

souhlasím-když svým italským přátelům vyprávím příběhy jako že člověk za nezaplacenou pokutu za černou jízdu v MHD může příjít o střechu nad hlavou tak mi prostě nevěří

+3/0
20.1.2019 21:17

P18e28t72r 63S83k56á45c12e11l 6294719549

Funkční stát má dva úkoly, zajistit působení dvou znaků fungující společnosti: Sounáležitost a regulace. Upadnete na chodníku a kolemjdouci po zavolání příslušného čísla telefonu přivolají záchranku a ta se postará o životní funkce. I bezdomovec, pokud chce, může zaklepat na dveře, kde je mu pomoženo. Regulace - pokud platné zákony spíše nahrávají zlu, tedy špatně smýšlející vrstvě obyvatel, nutně by měli odpovědní lidé ve vedení státu zasáhnout. Děje se tak? Opak je pravdou, neschopní chlapci nás za 29 let dovedli tam, kde jsme. Sami na to nemají, aby nás z marasmu vyvedli. Takže při každých dalších volbách je potřeba jim dát výpověď a potom se přeměny dostaví. Jiná možnost není, anebo někdo ví o nějaké lepší? Sem s ní...R^

0/0
24.1.2019 21:47

P34e74t78r 45B52u45r63i63a84n 4861836474828

Souhlas

0/0
21.1.2019 9:11

M26i60l33a36n 20H86l86a34d95k87ý 8592248970

S tou nezaměstnaností bych byl opatrný. Nezaměstnanost je nízká, ale když jsem hledal práci, kde bych bral víc, než minimum a aby mi to stačilo alespoň na nájem a život, tak mi to trvalo 5 měsíců. Každý podnikatel křičí, že nemá lidi, ale pak Vám nabídne 17, maximálně 20 tisíc hrubého. A to mám střední školu a myslím si, že jsem ve svém oboru dost dobrej. Takže tak. A když pár měsíců sledujete inzeráty, tak zjistíte, že tam jsou pořád ty stejné firmy. Mně ani neodpověděli na zaslaný životopis. Lidi asi ví, proč k nim nechtějí a utíkají od nich.

0/−1
22.1.2019 8:38
Foto

R69a63d67e76k 21P45o31l30i72c27k47ý 6431493371204

Kolem 20 000 Vám nabídnou i supermarkety-vyžít se z toho rozhodně dá a nabírají neustále.

Pokud někdo raději dělá prostitutku je to jeho volba, ne nutnost.

0/0
22.1.2019 9:07

J47a92n 80R27á24ž 1459343704670

Pod recyklovaný článek z Neviditelného psa, dávám odtamtud recyklovaný můj diskuzní příspěvek:

Pro dnešní feministky je daleko důležitější se starat o ženy, které chtějí být jako ony i když mají penis, jestli jsou ve školách záchody pro třetí pohlaví a kolik je žen ředitelkami, či ministryněmi, než se starat o ženy které považují za svoje hlavní životní poslání dobře vychovat děti, postarat se o pohodu v rodině, zjistit jestli je v blízkosti dobrá školka a odborný dětský lékař. Těm jsou pitomosti vymýšlené bláznivými sufražetkami ukradené. Na štěstí je takových žen, které ještě dělají svět normální, stále ještě většina.

+14/−3
20.1.2019 19:06

T90e53r23e61z22a 46H49o81l56á 4924313643927

a to je právě mýtus a hloupost.

+1/−1
21.1.2019 13:13

R30a29d17e35k 46J93a39r60o18š 4727538470966

"Pláčete" na špatné adrese.

Feministky nikdy nezačnou řešit skutečné problémy žen...

+8/−4
20.1.2019 18:47
Foto

T84o50m65á42š 80Z55d28e42c15h52o54v77s17k20ý 9158101921665

Před 100 lety odvedly feministky výbornou práci, zajistily ženám volební právo, lepší pracovní podmínky... Třeba se to vrátí. Jsem optimista! :)

0/0
20.1.2019 19:22
Foto

L79i27b26u38š87e 95P93a38l97k34o73v60á 5911143887679

jak jsem napsala výše,-pokud jsou na nejvyšších místech v politice muž těžko mohou feministky prosadit řešení ženských problému-pamatuji jak například Bělobrádek vzkázal samoživitelkám, pokud jejich ex neplatí alimenty, aby si našly jiného chlapa-tak to je postoj našich politiků k ženským problémům

+3/−1
20.1.2019 19:43
Foto

K98a51t95e15r36i88n82a 47K12a85l11t82s90o25g32i50a13n71n60i 5795268671341

Lidi s dg. RS jsou prostě nevyzpytatelní a trousí hovadiny.

+1/0
20.1.2019 21:10

T37e54r84e60z88a 43H79o78l93á 4854123313467

To je boží, jak vám tohle "oplusovali" samí chlapi :D já jsem rozhodně za práci feministek vděčná a skutečné problémy řeší. To, že média dávají největší prostor naprosto okrajovým věcem typu "záchody pro třetí pohlaví", je úplně jiná věc.

+1/−1
21.1.2019 13:15

K11l50á69r73a 90T37r54n49k92o18v36á 3254429574379

Můžete podrobněji popsat jaké a jak řeší problémy žen feministky? Za celý svůj poměrně dlouhý život jsem se nesetkala jako žena s nějakou diskriminací.

+1/0
21.1.2019 16:27

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz