Děkujeme za pochopení.
J43i84ř94í 78K92ý54r48a
Minus karma !!!! Autor by se měl více věnovat Evropskému parlamentu, než psaním takovýchto lží...........
P92a63v50e95l 11K45o11v96á60ř
Ne. Řekl bych, že v principu nejde ve zpožděných termínem stavby dálnic o ministra Ťoka a i o některé jeho předchůdce. Ale to co je jen tak někdy, jakoby cudně uváděno, je asi to hlavní. Nenažranost zemědělců, nezemědělců spekulantů majitelů pozemků, a jejich roky zdržované odprodeje dotčených pozemků, i když na nich nehospodaří a požadují za odprodej vždy po čase vyšší, až nehorázné ceny. A sice z jiných příčin, ale se stejnými, nebo i vyššími důsledky, soudní spory s ekoteroristy. Zajímalo by, jak takové situace, řeší v uváděných příkladech toho Maďarska a Polska. V BRD, v ryze kapitalistickém státu s tímto problémy zdaleka takové nemají.
J33i37ř89í 53H61o23r66á69k
Vždyť za tu dobu nebyl schopen zavést ani elektronické dálniční známky pro osobní auta alespoň tak, jak to funguje na "zaostalém" Slovensku. Zase budeme za mrazu škrábat ty staré. Ale to je spíše záměr, než neschopnost.
T71o67m85á44š 80Z93d61e59c19h89o83v52s68k64ý
To byste chtěl hodně
A94l60e19n54a 85Z23i79e45g65l67e16r58o51v77á
Přestaňme si konečně utahovat z nejlepšího ministra dopravy!
a vy se přestaňte neustále prezentovat, stejně je vám to p.d platné
A51l88e29n28a 34Z16i35e67g13l22e69r87o46v90á
díky Tomáši
M54i26l54a90n 68K75e94s92l
To je,ale zajímavé.Němci nemají Ťoka,ale mají rovněž neprůjezdné dálnice a to i takové,které neopravují.Příroda je holt mocná.
L52u68m79í55r 90V32i29t76h73a
Byl jste někdy v poslední době v Německu? V létě jsem jel dvakrát do Paříže, přes Německo od Rozvadova do Mét. V červenci byla skoro polovina cesty jízda staveništěm. Neustálá omezení, svedení provozu do jedno či dvou pruhů, zkrátka masakr. Doba dovolených, přesto hustota provozu umožňující plynulý průjezd. Sice ne nějakou závratnou rychlostí, ale svých 80 - 90 jsem jakožto řidič soupravy s přívěsem (přesněji návěsem, neboť to, co taháme za svými osobními vozy, jsou návěsy, nikoliv přívěsy) v pohodě držel.
V srpnu (o cca 4 týdny později) již byla z těch opravovaných úseků velká část - možná polovina - zprovozněna.
Přestože byly prázdniny, pátek odpoledne, dálnice byla průjezdnější než úsek Mirošovice - Praha kterýkoliv den.
V45l20a80d67i11m64í33r 43M57o34r36a57v96e84c
Samozřejmě karma. Jen bych upřesnil, celá vláda ANO je založena na lžích. Pominu-li dálnice, poslední největší lží je úspěšný státní rozpočet za rok 2018.
Jenom nám paní ministryně a pan velelhář Babišš zapomněli číci jednu podstatnou věc. Schválený státní rozpčet, tedy konkrétně výdaje na rok 2018, byly 1364,5 mld Kč. Skutečné výdaje, dle ANO a paní ministryně jsou za rok 2018 1 401,0 mld Kč. Tedy ať počítám jak počítám, prošustrovali o 36,5 mld Kč víc, než bylo naplánováno a vzhledem k tomu, že se investovalo cca o 1/3 méně, než za vlád minulých, tak to prostě prožrali. Všechno jsou to jednoduše dohledatelné informace.
No a k odbornosti pana Ťoka. To je vážení ten pan Ťok, který dělal ředitele SKANSKY, té SKANSKY, která stavěla nehorázně předražené silnice a dálnice, té SKANKY, která z těchto staveb financovala ODS.
Je třeba ještě něco dodávat?
T96o76m87á89š 49Z22d24e88c74h82o58v46s60k47ý
To je účelovka
M77i25l13o48š 35B47é33m
Ještě, že je na konci ta poznámka o ironii a nadsázce. U lidovců totiž jeden nikdy neví. Jeden čas to sedí s burešovci (včetně odborníka Ťoka) v jedné vládě, po druhé se zase tváří jako jejich největší oponenti.
T77o65m33á52š 61Z30d57e20c50h67o45v54s82k82ý
Asi víte, jak funguje demokracie a sestavování vlády Tak možná chápete, že když jste v opozici, že někoho kritizujete. I když já kritizoval i Marksovou a byli jsme v koalici
S78v12a41t79o64p58l55u44k 96Č18e64c14h
Tenhle exot je totiž expert na všechno,naštěstí jeho hvězdná dráha při příštích volbách do EP končí.Nenávist je velice špatná lidská vlastnost....
J85a64n 42B31u87r31i59a61n
Aha, takže už je to jak za komančů - ministr může být sebestupidnější, ale dělat si z něho legraci je zakázáno, co?
M90i77c64h98a22l 70P67a69u87l77í42č67e24k
Hezký fejeton. Jistě, situace je v tomto případě dost tristní. Ale zase by bylo objektivní si také položit otázku, do jaké míry je to vina opravdu pana Ťoka, a do jaké míry je to vina nastavení našeho právního systému a příslušných procedur. Osobně si nemyslím, že by kdokoliv jiný v roli ministra dopravy byl nějak zásadně úspěšnější (v dnešní době). Když se začnou aktivisté a ochránci přírody kolem dokola odvolávat kvůli tomu, že v místě budoucí dálnice hnízdí nějaký pták nebo tam poletují motýli, a tím to celé umí zdržet významným způsobem, tak s tím ministr nic moc neudělá... Pokud to v Polsku nebo Maďarsku umí rychleji, tak bych rád viděl analýzu, proč to tak konkrétně je.
T87o57m44á91š 77T29a78t23í94č31e63k
Totéž už jsem se ptal jiného obhajovače: Ozval se někdy mistr Ťok s návrhem změny zákonů?
- Počet článků 678
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4414x
Od roku 2014 poslanec Evropského parlamentu a člen předsednictva KDU-ČSL, členem prestižního Výboru pro zahraniční věci (AFET) a Výboru pro zaměstnanost a sociální věci (EMPL), předseda parlamentní delegace pro státy Střední Asie.
Seznam rubrik
Oblíbené stránky
- Agentura Commservis.com
- Poeta
- Mindball
- Intimní doteky
- Odpusť mým rtům...
- Školení a vzdělávání manažerů
- Trénink mozku