Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B32o67h11u79m27í34r 91Š24i83m78e42k 3441370204334

R^

Otřesné! Žijeme v postkomunistické a postfaktické době, kdy bývá lež postavena na roveň pravdě, kdy pohrdáme rodinou a tvoříme virtuální společnost, virtuální zdravotní péči a virtuální školství! Co s tím? Při absenci pravicových hodnot, úcty ke svobodným, přirozeným vztahům a při preferenci levičáckého sociálního až socialistického inženýrství s tím nic neuděláme. Také nahrazení římského práva právem pozitivním se na tom podílí. A tak cestu z této virtuální společnosti nevidím!

:-)

0/0
4.1.2019 16:53

J37a69n 62R38á46ž 1789603814470

Souhlas, ale spíše bych volil pozitivní závěr. Zní to jako paradox, ale migrace navrátí Evropu, možná ne celou, k reálu.

PS. Málo kdy se pozitivní východisko z fatálně působícího problému rodí bezbolestně. Také i cesta z virtuální reality, ve které žijí nejenom Evropané, ale i ti, kdo do Evropy nezvaní přicházejí, bude hodně bolet.

0/0
5.1.2019 16:34

B71o63h64u15m92í79r 90Š46i97m49e63k 3631240684614

Vy si myslíte, že nás zkrachované křesťany muslimové zachrání?

0/0
6.1.2019 0:17

Š56á96r56k80a 55M10a16t91y13á45š59o81v56á 1141135562709

za křivé a vylhané obvinění, by každý rodič měl být potrestán odnětím dítěte a zamezením styku s ním.....až do jeho dospělosti..(dítěte)..

+2/−1
4.1.2019 11:02

B84o63h18u62m69í86r 31Š13i87m95e46k 3861550684224

Moudrá slova! :-)

0/0
4.1.2019 16:53
Foto

J11a11n80a 48M31a79j35o47v65á 4715602686433

No jo...ale co udělalo komu to děcko...?

+3/0
4.1.2019 17:45

A97n43n41a 93R91a91d77o59v60á 8974867207359

Postih rozhodně! Ale, jak píše paní Majová, zamezením styku trestáte dítě.

0/0
4.1.2019 18:39

J76a67n 13R68á14ž 1569763464800

Vyrostl jsem mezi Cikány a pamatuji, že sama hrozba odnětí dítěte byla dřív schopna změnit chování i mnohých "snědších" spoluobyvatelů našeho domu.

Reálná hrozba odnětí dítěte, jak věřím, může působit preventivně na mnohé ženy-matky i dnes.

Absurdní chování některých matek v průběhu rozvodu je dáno pocitem beztrestnosti takového jednání a vrcholně neetického jednání některých advokátů, kteří je k takovému jednání, s vědomím jeho beztrestnosti i navádějí. Zažil jsem to!

0/0
5.1.2019 16:43
Foto

J55a32n63a 34M90a59j26o52v90á 4185272866153

Víte, problém je v tom, že na druhé straně té pomsty stojí otec a ta věc je mezi dospělými. Odebráním tak ale trestate i dítě a otce. Ta vrstva je taky důležitá. Proč má děcko skončit kdoví kde? Jako by nestačilo, že má dost šílené rodiče, ještě skončí někde v domově.

A ještě jedna hlubší vrstva... O té se nemluví už vůbec. Matka v dítěti ve stavu tohoto šílení nutně vzbudí pocit, že otec je špatný. Že se vše děje kvůli tomu. Dítě má na očích denně utrapenou matku a ví, že je to kvůli jeho otci. Je jedno, jaká je realita, ale dítě po nějaké době otce skutečně odmítne. Do toho běží čas a i otec ho žije dál. Možná si najde novou partnerku. Tu ale matka, a tedy i dítě, nenávidí taky...

Jak pak má být, v takto zdevastovaném vztahu, dítě přesunuto k otci?

Jediná cesta je tyhle věci řešit rychle. Dětem čas utíká hrozně rychle.

+1/0
6.1.2019 0:41

M53a63r51t93i63n 89P61r49á13š93e38k 8955121670433

Za křivé a vylhané obvinění ze sexuálního násilí na dítěti by měla být každá žena faraonsky obřezána. Jen takto devastující zákrok totiž vyváží míru utrpení a dehonestace, kterou již do smrti bude zažívatí ten muž,.

+1/0
4.1.2019 2:44
Foto

M95a66r13i91e 96T27o87m19š40í66č10k28o43v18á 4177775926476

Chceš býti sama, tak se děvče starej, a ne že obereš bývalého manžela tak, že už mu nezbývá žádná možnost pořídit si vlastní rodinu a navíc křivým nařčením, s obtěžování vlastních dětí, se mu začnou všichni vyhýbat.

Bohužel, svět je nespravedlivej, tato samoživitelka ještě podojí stát a najde dalšího troubu a příběh bude pokračovat a možná i se stejnou zápletkou.

Stát je tu největší viník, podporuje více samoživitelky, jako rodiny, vždyť i tříkrálová sbírka je takto letos zaměřena, tedy děvčata nestrádají a jsou spokojené že se nemusí starat o chlapa, děti se dají do školek, k babičkám, nebo se sežene chůva a hurá za kariérou. Všude je plno mužských o milostné románky není nouze a to úplně stačí, servis pro ně ať zajistí jejich manželky.

Ale i muži mají máslo na hlavě, přestali se chovat jako chlapi a kde není autorita, tam je chaos, kde se lépe orientujeme my, ženy.:-)

+8/0
3.1.2019 15:10

B71o23h49u27m20í92r 85Š83i40m51e38k 3351380874904

Jo, děvčata, chcete chlapy a vychováváte mamánky. Pomalu prostitutka je solidnější než "slušná" ženská! Vymýšlíte si dikriminace mužů a pak se divíte, když mladíci dávají přednost samoobsluze před normálními sexuálními vztahy. Žijeme v divné společnosti! :-)

+1/0
4.1.2019 17:04

J82a56n 34R15á34ž 1899873644540

Velmi tvrdě napsané, ale mám obavy, že se moc od reality neodklání.R^

0/0
5.1.2019 16:45

Z21d36e62n70k28a 41S94v25o45b57o40d53o92v77á 2552208164223

V případě tvrdých trestů za křivé obvinění by to maminky hodně rychle přešlo zkoušet.

+4/0
3.1.2019 13:30
Foto

T85o45m79á14š 38Z22d37e60c60h81o72v67s56k82ý 9588931161825

Myslím, že křivé obvinění je hnusný zločin stejný jako zneužití dětí. Podle toho by měl být i přiměřený trest.

+3/0
4.1.2019 1:52

Z39d24e65n97k56a 22S89v80o56b46o88d77o77v94á 2282778114283

Ano.

0/0
6.1.2019 19:08

A73l16e97x50a43n66d80r 22C52h76y10t56i94l 2984702715791

Jaká rarita, číst kvalitní článek a přitom k věci na blog.idnes.cz. Díky.

+2/0
3.1.2019 9:26
Foto

T90o56m86á88š 66Z24d56e64c89h70o81v14s77k48ý 9788811391295

Děkuji. Vážím si toho, co jste napsal.R^

Ale osobně musím říci s ohledem i na další bloggery, že opravdu těch kvalitních textů se tu najde mnoho. Někdy to chce trochu déle hledat ;-)

0/0
4.1.2019 1:54

A10l84e88x80a97n27d43r 69C22h79y98t51i89l 2174152245361

Na to já nemám moc času. Zaujal mě název, hned z názvu jsem pochopil, co asi v článku bude a jsem jen rád, že jsem nemrhal časem a něco nového se dozvěděl, i když se mě tato problematika nijak osobně netýká. Je fajn mít všeobecný rozhled.

0/0
4.1.2019 10:59
Foto

J23o39s17e91f 50K84o52u94b97a 8181730383311

Pokud žena nahlásí takovéto vážné nařčení až při rozvodu, měla by být potrestána za zamlčování trestného činu o kterém věděla.

Stejné je to i se znásilněním, protože jí nic nebrání aby případ okamžitě nahlásila policii a ne se po 30 letech rozpomenout.

+8/0
3.1.2019 7:14
Foto

T74o65m78á70š 86Z89d20e57c68h55o95v12s75k65ý 9488801741975

V normálním světě by to bylo asi normální. Ale mám pocit, že občas do normálního světa máme daleko.

+1/0
4.1.2019 1:54

J62a21n 57R67á10ž 1229183434140

§ 345 tr.z. dává dost možností, jak ženu jež křivě nařkla svého "bývalého" potrestat. Nevím, zda je to tím, že spory rodinné jsou "záhadným" způsobem přidělovány většinou soudcům-ženám, nebo malou odvahou soudců udělovat skutečně výchovné tresty v rozsahu 2-5 let, byť s podmíněným odkladem nástupu, které působí většinou silně preventivně. Pravdou je, že protiprávní jednání žen v případu křivého nařčení ze znásilnění nebo pedofilního jednání otce, je soudy jako závažný trestní čin s vyšší sazbou trestu posuzováno jen vzácně.

0/0
5.1.2019 17:20

V37e12n29d34u95l83a 58S34z84l21a45u27e34r26o72v54á 7822206887738

"A proto uvedu informace od konkrétních policistů a policejních psychologů, kteří hovoří o tom, že v případě, že se rodiče rozvádí nebo se chystají rozvést, je devět z deseti obvinění křivých."

Sorry ale takhle se kvalitní článek nedělá, že nějaký konkrétní policista odhadne. Věřím, že jde o praktiku velmi nekalou a rozšířenou. Ale že si je nějaký odborník schopen tuhlet "statistiku vod voka" udělat a šířit ji, to vypovídá spíš o jeho neprofesionalitě než o skutečném stavu věcí.

Pokud je to tak rozšířený fenomén, tak je namístě ho odborně zkoumat a zaměřit se na urychlené řešení a nenechat se zatáhnout do emočních bitek jako v případě uprchlíků, inkluze, církevních restitucí a zmatení spotřebitelů názvem "pomazánkové"

0/−2
3.1.2019 1:19
Foto

T29o14m24á32š 19Z21d26e73c17h64o65v62s52k84ý 9828541491315

Máte tam odkaz na studii doc. Čírtkové citovanou v prezentaci, který toto číslo uvádí naprosto přesně a policisté a psychologové to potvrzují. Zkuste se dříve kouknout na tu statistiku a pak soudit kvalitu :-P;-)

+1/0
4.1.2019 1:56

V10e27n27d40u62l69a 39S79z38l94a83u23e26r12o28v68á 7842336877968

"Ale využít křivého obvinění při rozvodu je nejodpornější zločin, který musí být stejně trestán, jako to, když někdo malé dítě skutečně znásilní."

Jo, tak to úplně v klidu. Ty lidi totiž nezřídka dostanou jednociferné trest odnětí svobody...

Ale vážně - znásilnění dítěte= křivé obvinění (svou závažností)?

+1/0
3.1.2019 1:13
Foto

T24o84m66á84š 26Z30d54e81c74h48o43v27s14k61ý 9208701561875

Ano, tomu, koho křivě obviníně zníčite dobrou pověst a velmi často i život. Ty následky jsou v mnohém velmi podobné.

+2/0
4.1.2019 1:58
Foto

P50e53t92r38a 81H30a88v92e48l63k44o83v10á 8583663522

Sice to je ze strany ženy zneužívání, ale celý postup, tak jak je v Česku veden, je správný, protože obvinění je natolik závažné, že se musí prošetřit. Musíme si uvědomit, že ty procedury muže chrání. Když by nebyl odborně vyšetřen, tak by se to na něj dalo hodit mnohem snáz. A pokud už je tady obvinění, tak musí být zamezeno styku otce s dětmi. Otec to nějak přežije, je dospělý. Zasebevraždili se jen 3, což je sice smutné, ale není jich zas tak mnoho ve srovnání kolik lidí se zabije v důsledku prostého krachu vztahu. Mnohem horší je, co celá situace udělá s psychikou dětí. A celé to má v tomto případě na svědomí matka. Při rozvodech je ale běžné, že s dětmi manipulují oba dva rodiče, a děti z toho mohou mít v konečném důsledku ještě větší trauma, než, když je vychovává na chvíli jeden rodič, zvlášť, když se celý spor o péči táhne roky. Podle mě se to navíc týká asi spíš hodně malých dětí, 13 letá dcera anebo syn, by ani pod nátlakem matky nic takového neřekla. Pokud by otce ovšem sama neměla kvůli něčemu zásadnímu ráda. A tak by si přihodila tuto historku. Pokud už otec zneužívá dítě, tak o tom běžně matka ví, a v celé rodině se to dlouho tutlá.

0/−2
2.1.2019 21:00
Foto

T16o25m60á41š 23Z42d25e56c15h88o61v65s18k64ý 9918561221965

Paní Havelková, teď jsem nepochopil, zda to myslíte sarkasticky, nebo vážně. Můžete to upřesnit?

+2/0
2.1.2019 22:17

K81l43á13r84a 12T45r94n33k80o89v46á 3894489834609

To snad nemůžete myslet vážně, "zasebevraždili se jen 3". Něco tak odporného jsem už dlouho nečetla a se že tady lze dočkat lecčeho.

0/0
4.1.2019 19:35
Foto

J61a54n93a 20M24a73j17o38v45á 4335922686333

síla...

kdyby se tak "sebevraždil" bratr Petry, jestli by to taky byla přijatelná oběť?

+1/0
4.1.2019 20:11

K84l82á71r87a 70T13r76n32k48o30v23á 3244469894609

No právě, mě to úplně dostalo do kolen.

0/0
4.1.2019 22:11

K34l19á24r50a 76T14r55n19k96o45v96á 3324739154679

A pokračuje to ...zas to není tak mnoho... tak kolikpak by asi bylo mnoho - deset? nebo všichni neoprávněně nařčení?

+1/0
4.1.2019 22:15
Foto

P61e18t75r71a 47H96a28v58e29l44k17o38v23á 8343803952

Sice to je ze strany ženy zneužívání, ale celý postup, tak jak je v Česku veden, je naprosto správný, protože obvinění je natolik závažné, že se musí prošetřit. Musíme si uvědomit, že ty procedury muže chrání. Když by nebyl odborně vyšetřen, tak by se to na něj dalo hodit mnohem snáz. A pokud už je tady obvinění, tak musí být zamezeno styku otce s dětmi. Otec to nějak přežije, je dospělý. Zasebevraždili se jen 3, což je sice smutné, ale není to zas tak mnoho. Mnohem horší je, co celá situace udělá s psychikou dětí. A celé to má v tomto případě na svědomí matka. Při rozvodech je ale běžné, že s dětmi manipulují oba dva rodiče, a děti z toho mohou mít v konečném důsledku ještě větší trauma, než, když je vychovává na chvíli jeden rodič, zvlášť, když se celý spor o péči táhne roky. Podle mě se to navíc týká asi spíš hodně malých dětí, 13 letá dcera anebo syn, by ani pod nátlakem matky nic takového neřekla. Pokud by otce ovšem sama neměla kvůli něčemu zásadnímu ráda. A tak by si přihodila tuto historku. Pokud už otec zneužívá dítě, tak o tom běžně matka ví, a v celé rodině se to dlouho tutlá.

0/−2
2.1.2019 20:58

B77ě82l55a 14H35o18r51á91k28o38v73á 1738522739790

Jestli bylo dítě hrubě znásilňováno se dá zjistit hned. Na prokázání skrytého znásilňování má být nasazena záznamová technika a ne jedna paní povídala!!

Devět z deseti je šílené číslo;-(

+4/−1
2.1.2019 14:41
Foto

T12o26m79á68š 14Z47d73e52c63h15o60v94s15k69ý 9758421841255

Všechny druhy znásilnění se prokázat nedají. Bohužel. Jinak to číslo je otřesné. S tím souhlasím.

+2/0
2.1.2019 16:39

K48l29á48r27a 11T42r53n66k83o53v19á 3334539164559

A "zasebevraždili se JEN tři" vám nepřipadá otřesné? Takoví lidé jako tahle osoba snad ani nemají žít mezi normálními lidmi, je mi z ní špatně.

+1/0
4.1.2019 19:39

A64l14o21i42s 64J76i58n14d40r91a 9970734227465

A co tak podat uplne stejne trestni oznameni na matku? Ta preci taky muze zneuzivat. Pak by meli byt stejnym zpusobem vysetrovani oba dva.

0/0
2.1.2019 7:42
Foto

T31o51m94á87š 57Z13d53e40c83h25o47v24s47k62ý 9308421391605

Myslím, že to podat můžete, ale není to řešení. Cílem je spíše to napětí uklidnit a dostat rodiče k jednomu stolu a začít se normálně bavit.

+1/0
2.1.2019 9:04

V54i49l50é64m 64B98a29r48á89k 4256187359126

To nejde. Přece se vědomě, jen ze msty, nedopustíte křivého obvinění. a další, TO na ex mohou z nějakého důvodu odložit a vás budou soudit. To byste potom teprve skřípal zuby.

0/0
2.1.2019 9:53

A67l41o29i61s 11J23i44n95d12r11a 9330304947945

Jako páku na ex je to účinné řešení. Pak se teprve oba v klidu domluví, že obě křivá obvinění společně stáhnou.

0/0
3.1.2019 6:18

V50i39l94é82m 96B62a47r29á71k 4946657869956

Takto to nefunguje. Trestní mašinérii, ke všemu obětí má být třetí osoba, nezletilé dítě, již nezastavíte.

0/0
3.1.2019 19:35
Foto

J68a19n23a 38M32a58j22o78v82á 4275102286293

Není to řešení, pak už se nikdo nikdy nevyzná v tom, kdo z vás (omlouvám se za to expresivní vyjádření) je větší vůl. A to taky k ničemu nepřispěje.

+1/0
2.1.2019 10:10

B94ě64l51a 48H27o44r68á14k78o19v93á 1418202719640

V tom případě by se mělo okamžitě svěřit dítě do náhradní péče homosexuálnímu páru. To by mohlo dostat z navedeného děcka pravdu;-)

0/0
2.1.2019 14:35
Foto

J47a68n34a 95M23a27j75o85v88á 4715102706813

Věřím správně, že to, co píšete, je nadsázka, že?

0/0
4.1.2019 6:53

M25a66r21t94i64n 77S67e81d76o33n77a 2305286916889

Minuly rok jsem podal zadost o rozvod. Po prvnim stani, kde manzelka lhala tak ze jeji vypoved si odporovala zmenila strategii. Vymyslela se napadeni a tak unesla deti (4 a 5 let). Pres policii jsem ji nechal dohledat, predbezne rozhodnuti soudu ze ma deti do 3 dni vratit do mista trvaleho bydliste ignorovala. Soudkyne to neresila, mnou predlozene dukazy jak se staram o deti (manzelka a ne a d domacnost 3 roky kasle) ignorovala. Predloze vypisy z banky, kde jsem behem rodicovske poslal manzelce 1,6 mil Kc, ignorovala. Nechala zapsat ze jsem neposilal nic. Podle zapisu jsem vypadal jako lakomy idiot. Nastesti jsem vymenil advokata a podarilo se plno zachranit. Pokud soudi vas pripad soudkyne, ktera od prvni minuty ma jasno jaky bude rozsudek a ze otcove by nemeli mi deti ani ve stridave peci, tak jsou vase moznosti omezene.

+15/0
1.1.2019 23:04
Foto

A98l29e96n22a 85K57u41l24h92a14v14á 9123285775626

:-(;-(

0/0
2.1.2019 0:31
Foto

T75o26m73á85š 87Z21d96e97c76h41o14v82s70k45ý 9558741941345

Ano, Martine, takových případů bych Vám tu mohl předložil asi 5000. Za těch 10 let, co se tím zabývám, je neuvěřitelné, co je v ČR u opatrovnických řízeních možné.

0/0
2.1.2019 9:08

V85i86l68é74m 87B83a34r83á52k 4286897599756

Také jsem se rozváděl a s dítětem. Přesto si myslím, že střídavá péče (pokud oba nebydlí ve stejné vesnici) je doslova nesmysl.

Co kdyby dítě zůstalo na místě a co 14 dnů se měli stěhovat 200-300 km rodiče?

+1/0
2.1.2019 9:51
Foto

J48a13n24a 56M60a56j41o13v77á 4115302306793

Střídavku jsme v nějaké době asi dva roky praktikovali a jsem přesvědčena, že může fungovat jen v jednom "dětském teritoriu". A neměla bych v tomhle slitování - nechť milí rodičové, chtějí-li střídat, prostě bydlí v místě posledního bydliště dítěte, pokud se nedokážou dohodnout jinak.

+2/0
2.1.2019 10:12
Foto

T80o74m70á77š 46Z39d19e76c42h90o92v11s37k88ý 9608141681785

Dá se dát společná péče o dítě. Myslím, že přes Cochem se dá opravdu domluvit poměrně široký styk rodičů s dítětem.

0/0
2.1.2019 16:40

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz