Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M42i56l94o10š 76O81b49d14r84ž45a47l 7895585983593

A co Jesef Gabčík a Jan Kubiš pane Zdecovský? To byli také teroristé nebo hrdinové z odboje proti okupaci?

Bohužel kvůli nim byli vypáleny Lidice a Ležáky, ale židé v Izraeli vypálili mnohem více vesnic.

Musíte vidět svět objektivně. Židé jsou prostě okupanty, to je fakt a to samozřejmě na druhé straně přináší i odboj.

+1/−8
18.12.2018 9:08

L65u62b88o57š 81C73h82l10u46m94s19k24ý 2800505498845

Pane europoslanče, na položenou otázku i v blogu odpovídáte.R^ Mám stejný, jen trochu vyhraněnější názor. Překopíruji vaši citaci,a místo "průběhového přítomného" použiji "předpřítomný čas". VS OSN se změnilo na nástroj bloku muslimských zemí. Existence této instituce zcela ztratila smysl. Jen dodám ... jako SN před WWII.

+7/0
17.12.2018 23:10

J81i53ř24í 25K43i16n21d93l 2568127683567

V roce 1947 skončila válka mezi Izraelem a Ligou arabských států a to dohodou o příměří a

Válka skončila podepsáním dohody o příměří. V této dohodě se výslovně prohlašuje, že demarkační čára (tzv. "zelená linie") nepředstavuje žádnou politickou hranici mezi Izraelem a sousedními státy, a tuto klauzuli si vynutily arabské státy! Jen několik dnů před vypuknutím Šestidenní války, 31. května 1967, prohlašoval jordánský delegát v Radě bezpečnosti: "Žádná pevná hranice neexistuje. Existuje pouze čára příměří. V dohodě o příměří není žádná řeč o právech politických, vojenských ani žádných jiných."Protože žádná politická hranice mezi Jordánskem a Izraelem nebyla příměřím vymezena, platí stav předchozí, daný dohodou mocností z r. 1920 v San Remu: jak Jeruzalém, tak celý tzv. "Západní břeh" je stále součástí židovského národního domova, a nepřestaly jí být ani v době jordánské okupace. Na tom nic nemohou změnit ani (doporučující) rezoluce VS č. 194, 303 atd., stejně jako slavná rezoluce RB č. 242 po Šestidenní válce nezměnila status Jeruzaléma.

Rezoluce RB jsou sice závazné, tato rezoluce však nespecifikuje, co míní "okupovanými územími". Podle závazného mezinárodního rozhodnutí ze San Rema je celý Jeruzalém i Západní břeh legitimní součástí židovského národního území, které bylo nelegálně okupováno Jordánskem. Návrh VS OSN na rozdělení byl pouhým doporučením, Araby ostatně odmítnutým, kdežto rozhodnutí ze San Rema má povahu zákona.

+2/0
17.12.2018 20:09

J67i22ř18í 67Ř69e91z69n43í80k 4912632473595

To vše nebrání tomu, aby byla zelená linie prohlášena za politickou hranici.

0/−5
18.12.2018 1:04

J56i58ř14í 66Ř66e67z63n45í59k 4642452433835

Nelze opomenout, že Rezoluce č. 242/1967 vychází z principu nepřípustnosti získání území ve válce. A vzhledem k tomu, IDF vyrazil zpoza zelené linie a začal obsazovat ve válce území za zelenou linií, tak je nutné považovat všechna tato území za okupovaná. Každý milimetr.

+1/−5
18.12.2018 1:09

M26i59l51o93š 11O79b15d35r41ž33a85l 7505545883793

Samozřejmě že ona území jsou izraelem nelegálně okupována, to ví každý. I Kindl

+1/−5
18.12.2018 9:15

J15o13s88e89f 76S64l86a57v16í37č88e43k 4153216176573

Pane Zdechovský, Vaše příspěvky po obsahové i formální stránce považuji za vynikající. Bohužel pokud se jedná o skrytý obsah a cíl, domnívám se, že je to nejhorší, co se na internetu vyskytuje.

0/−5
17.12.2018 17:43

M72a34r84t75i20n 90K86a90v83k41a 4336241342272

Je škoda Tomáši, že Vaše blogy nečte doktor Přetvářka. Ten sice na jednu stranu obdivuje Izrael, dokonce se na profilu, ač křesťan chlubí tím, že má kipot, ale na druhou stranu odsuzuje všechny, kteří jsou proti imigraci muslimů do naší země a jsou kritiky islámu. Vlastně není jediný.To panoptikum je daleko širší. Hlavně, že toto sdružení v čele s Přetvářkou diagnostikuje všechny ty, kteří nesouhlasí s jejich pohledem na svět. Příklad je ten, že když v Izraeli palestinský Arab zavraždí lidi, tak je právo Izraele se bránit. Když Muslim zavraždí lidi v Evropě, tak nelze odsuzovat muslimy. Hodí se tvář hippies ;-D

+7/−2
17.12.2018 17:21
Foto

M25a22r77t82i39n 55B74r55a65u28n 2384117441669

Vy jste pane Kavko opravdu dokonalý manipulátor. Když v Izraeli zavraždí Arab kohokoliv, není obvyklé, že dojde k obecnému odsuzování muslimů jako celku. Dokonce ani plošné odsouzení Palestinců není pravidlem. Zatímco v Evropě je to právě naopak. Tedy abych byl přesný, hlavně v Česku je tomu naopak. Protože buďme upřímní, kolik lidí v Česku bylo zabito muslimy?

Je nechutné a je známkou nejvyšší hlouposti komolit něčí jméno jen proto, že s ním nesouhlasím, a je opravdu smutné v tomto směru používat i lhaní

+3/−1
17.12.2018 17:38

M22a45r10t24i33n 75K23a26v68k23a 4696231262972

Manipulátor jste vy a ještě nechápete psaný text.

0/−1
17.12.2018 17:43
Foto

M15a44r41t72i32n 88B21r75a64u31n 2814607811269

Ano? A co na vašem textu bylo k nepochopení?

+1/0
17.12.2018 18:10

T67e66o46d18o56r 30B77e48z41d19ě89k 5584140988533

Palestinci si většinově volí podporovatele teroristů a vrahy masově oslavují, odsouzení z jejich strany je zcela raritní. Ještě něco?

+4/0
18.12.2018 8:36

J64i22r25i 39T75i50c31h86y 2656789552547

Proc? Proti Izraeli jsou vsechny arabske staty, jejich islamsti nohsledi, vetsina z rozvracenych zemi Afriky a i nektere dalsi.

+4/0
17.12.2018 16:35

J45a79n 77S42i72n92n95r57e12i75c61h 6663955300661

Jedine reseni. Prestat platit prispevky, prestehovat sidlo z NY do Zimbabwe a ignorovat veskere "rezoluce" teto naprosto skodlive organizace.

+13/−1
17.12.2018 14:52

M13a31r81t72i84n 22K32a10v18k65a 4316161752462

Kdyby jen OSN, není to tak dlouho, aby to vypadlo i lidem s krátkou pamětí, kdy Trump zastavil financování Palestinské samosprávy, a EU prohlásila, že tyto výpadky nahradí.

+17/0
17.12.2018 14:51

V78e79r38o10n74i41k67a 62E76x27n65e17r50o50v87á 2606571427559

Událost s postřelenou těhotnou se stala 9.12., od té doby , 13.12. terorista zastřelil dva izraelské vojáky, další voják a civilní žena jsou kriticky zraněni, útočník unikl.

+2/0
17.12.2018 14:51
Foto

M83a28r64t82i15n 70B41r23a79u69n 2754507861299

Neunikl. Byl okamžitě zlikvidován.

+1/0
17.12.2018 15:14

P21e32t94r 32S65k30ř87i97v49a54n 3643168768

Gabčík Kubiš měli zlikvidovat Reinharda Heydricha jednoho ze strůjců holocaustu. Dále to byl atentát na vysokého vojenského činitele, tedy na konkrétní osobu. A rozdíly můžu psát dokud kurzor dovolí.

PS: jak musí být jednoduchý aby porovnával tyto dvě události.

+4/−1
17.12.2018 14:37

P71e80t21r 57S17k87ř59i91v28a24n 3963338398

To je reakce na geniální příspěvek pana Radka Karase dole. Asi jsem se uklikl při odpovědi.

+4/0
17.12.2018 14:39

D42a28n 87R92o10z75s78í86v38a28l 3910372900214

Obávám se že tato organizace ztratila smysl už dávno. Můžeme se totiž pouze dohadovat o tom co by bylo jinak, pokud by např. konkrétně tato rezoluce prošla. Já tvrdím že nic, je to pokaždé pouze cár papíru z kterého si stejně nikdo nic nedělá.

+7/−1
17.12.2018 14:35

J66a84r77o19s28l97a92v69a 42B67o22ž67í61k36o37v92á 5181978988

V Izraeli jsem byla 2x, a strašně ráda se sem ještě někdy podívám. Upřímně, kdyby bylo potřeba emigrovat, tak Izrael by byl první volba. Navštívila jsem několikrát i muslimské země, a ne, tam bych rozhodně žít nechtěla. Nechápu ten nekritický přístup k palestincům, a jejich organizacím, možná by šlo pochopit to krytí ze strany muslimských zemí. Ale co ty země, co nejsou muslimské, a přesto hlasovaly proti, nebo se zdržely hlasováni... Já si myslím, že je za tím také závist. Závidí tomu malému státu, který už tolik let bojuje za svoje přežití, tomu vzdělanému národu - kolik nositelů Nobelových cen mají arabové - všeobecně, a kolik Źidé, závidí jejich prosperitu, jejich technologii, která jim pomáhá mít sady a pole i v poušti, která chrání jejich města před raketami vystřelenými palestinskými teroristy... No nic, já se tam zase vyberu. Jeruzalem se může vidět 100x, a musí se prožít, chodit po městě, kde se psaly dějiny křesťanství, je i pro pragmatika, jako jsem já, zážitek na celý život.

+22/−1
17.12.2018 14:26

J36i87ř69í 19Ř56e54z87n37í89k 4422622283295

Kdyby Izrael neokupoval a neanektoval území násilně ve válce a jasně a nedvojsmyslně vyjadřoval ta území opustit jako celek v budoucnu za současný mír, tak by bylo možné aktivity palestinských vlastenců včetně izraelských občanů považovat za terorismus.

+3/−29
17.12.2018 14:23

J26a75r91o16s49l15a78v34a 45B71o84ž30í80k41o23v52á 5591448208

Palestinští vlastenci ;-D;-D;-D

+19/0
17.12.2018 14:27

V93e38r64o33n96i75k31a 64E39x70n13e37r78o48v91á 2516851437309

Kdyby na Izrael Arabové permanentně neútočili, neměl by důvod něco neokupovat. To abychom se dostali k pravé příčině problému

+17/0
17.12.2018 14:54

J53i12ř29í 74Ř90e25z83n88í74k 4222732843395

A na tento případ se vztahuje moje poznámka, že Stát Izrael nikdy nevyjádřil ochotu stáhnout se ze všech okuoovaných území.

+1/−17
17.12.2018 15:14

V97e52r34o89n60i51k94a 40E28x50n48e62r41o44v16á 2806871897379

Z okupovaných území se stáhne, když Arabové přistoupí na mír. Ale už ne ze všech území, po tom všem a po těch letech

+6/0
17.12.2018 15:28

J18i38ř90í 17Ř73e63z73n18í22k 4862552513645

Tak to nebude mír v této oblasti nikdy.

+1/−1
17.12.2018 19:41

V85á72c38l36a23v 12R89o43u47d88e35n61s79k21ý 9582790771175

Lžete rezjire! Izrael to zkusil a opustil okupované pásmo Gazy! A jak to dopadlo?

+11/0
17.12.2018 16:41

J86i32ř46í 75Ř10e16z45n60í36k 4862432813525

Vyjádřil přitom ochotu opustit všechno?

0/−2
17.12.2018 19:40

J71i97ř82í 76K67o15n78d67r85á98t 4935691498

Příčina je sionismus.

+1/−3
17.12.2018 17:50

V64e54r92o52n24i37k44a 79E68x29n28e19r72o32v90á 2626751127989

Vznikem Izraele byl cíl sionizmu splněn.

0/0
17.12.2018 18:21

J65i45ř62í 63K96o43n89d73r97á49t 4105321518

Sohlas, nejsme ve při.

0/0
18.12.2018 12:57

J15i60ř50í 89K66i82n71d15l 2478727133787

Izrael neokupuje území žádného státu. Pokud ano, jakého státu. Já to osobně nevím.

+4/−1
17.12.2018 20:00

P64e66t94r 82B87u14r20i95a93n 4141136124908

Naprostý souhlas, karma.

+15/−2
17.12.2018 13:37

L95u18d34ě63k 45J39a67š95a 7769146212805

Když na toto už dávno jako první ukázal Trump, tak to tvrdě schytal od všech spolků podporovaných Sorosem, levičáky a multikulti. Včetně IDnesu . dnes už to vidí prakticky všichni, žýe OSN je spolek muslimů a nic víc. Ale za Trumpa se postavit bojí ještě pořád většina lidí.

+22/−1
17.12.2018 13:33

M94i91c40h92a27l 72M59e83r42h75a93u89t 9199441892362

Asi máte pravdu. V OSN mají silný hlas muslimské státy, které nadržují Palestincům.. Na druhou stranu v ČR se v úplně opačném gardu nekriticky podporuje Izrael. Pokud ale chceme být skutečnými přáteli Izraele, měli bychom se umět ozvat i v případě, kdy náš přítel selhává. To o zahraniční politice ČR vůči Izraeli říct rozhodně nejde a korunou všeho je Zemanova snaha přesunou českou ambasádu do Jeruzaléma.

+5/−24
17.12.2018 13:08

V56i10k57t48o98r 70Š74e46d51i11v42ý 8456821860626

To myslíte něco jako "všem stejným metrem"? Naivní přístup.

+4/0
17.12.2018 13:14

V83e12r87o19n27i65k10a 85E40x51n16e63r41o40v72á 2356941767699

Zástupci ČR na návštěvách Izraele jsou jeho nejlepšími přáteli, mezitím zástupci ČR v EU hlasují proti Izraeli. Kdy podle vás Izrael selhává?

+2/0
17.12.2018 14:20

J29i13ř62í 41Ř11e34z26n92í51k 4262392243115

Ve schopnosti uznat Stát Palestina.

+2/−19
17.12.2018 14:24

V54e23r19o87n31i35k71a 69E56x24n27e96r91o16v42á 2166771747479

Tam jde o to, v jakých hranicích by měl ten stát existovat? Na tom právě není shoda s Palestinci

+2/0
17.12.2018 14:37

J67i22ř67í 59Ř30e70z85n83í10k 4722582693115

Tady nemusí být shoda o hranicích. Ty jsou mimochodem jasné. Je to zelená linie. Jako východisko.

+1/−4
17.12.2018 15:16

V37e15r19o27n31i84k14a 69E14x98n72e88r45o44v19á 2276821857729

Izrael tvrdí, že takové hranice by představovaly jeho slabou obrannou pozici a silnou pozici nepřátelských Arabů. Takže na ně nepřistoupí, což je celkem logické vzhledem k situaci

+2/0
17.12.2018 15:34

J50i90ř56í 87Ř85e63z87n26í45k 4502702953965

Ale přistoupí, donutí ho k tomu demografie.

0/0
17.12.2018 19:43

V54e26r69o86n96i24k84a 92E70x77n62e22r94o69v84á 2356761667279

jaká a čí demagogie?? ;-D

0/0
17.12.2018 19:58

J86i85ř28í 19K79i26n32d63l 2428677673287

Zelená linii není hranicí. Je to mírová linie mezi Jordánskerm a Izraelí, ale nikoliv mezinárodně uznaná hranice.

0/0
17.12.2018 20:02

T42e13o74d43o28r 74B32e29z67d11ě78k 5794230928743

Nic takového neexistuje, teroristé namejí právo na stát.

0/0
18.12.2018 8:39

D90a92n 13R90o67z83s53í19v20a35l 3160882690744

Ozvat se v případě kdy ta správná strana, v tomto případě Izrael selhává? Pssst, to se přece dneska nesmí.

0/0
17.12.2018 14:38

V60e51r34o12n58i30k19a 29E35x65n60e54r46o58v84á 2166481947869

Proč by se nesmělo? Akorát, že kdo to chce tvrdit má problém, že to neumí odůvodnit

0/0
17.12.2018 14:40

D51a40n 70R39o76z98s44í87v92a63l 3180222840614

Vy si dneska dokážete představit oficiální kritiku na nějakou konkrétní věc např. našich spojenců?

Tak to dejte vědět, až se toho někdo, především kdo je ve funkci, odváží.

0/0
17.12.2018 15:26

V54e17r58o54n76i64k71a 65E70x66n46e39r23o46v94á 2336141867219

Čemu říkáte "oficiální" kritika? Máme jednak objektivní zpravodajství a kromě toho komentáře. Třeba jako tyto blogy, některé jsou proizraelské, některé proti. Stanoviska politiků jsou jejich vlastní volba, např. Piráti jsou na straně OSN, proti Izraeli. Nikdo nehlídá co se smí a co ne

0/0
17.12.2018 15:51

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz