Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T71o35m77á80š 71T97a44t61í73č73e75k 5710402680618

Bizár. Ale neveselý.

0/0
13.12.2018 18:05

P53e94t93r70a 34R31a34t68a40j20o71v22a 6141789564557

https://ratajova.blog.sme.sk/c/496599/ochrana-deti-v-anglicku-adopcie.html

v Anglicku podobne, avsak vacsins adoptovanych je z velmi chodobnych rodin. Mnohi rodicia ani nepracuju.

+1/0
3.12.2018 12:15
Foto

T31o40m50á11š 19Z49d60e35c31h57o94v26s29k46ý 9218541261855

Díky za odkaz! R^

0/0
4.12.2018 11:34

V11e26r43o74n86i95k91a 67V11a49l90a83c67h12o65v23á 3708918143265

Answer

Hi

Thank you for writing to us in ung.no.

Even if you have been depressed during adolescence, that does not mean that you are depressed now or want to be a bad mother in the future. Depression symptoms are something that many people can recognize during periods of their lives, and most people get out of what feels heavy and dark and brings with life experiences that can make life better with all that entails.

I do not think you should worry about the child welfare. The child welfare service is there to make sure that children and young people are safe and comfortable where they live. They enter a family if there is serious concern about the care that the parents give to their child. For example, gross care failure in which the parents break out, exercise violence and / or exercise emotional care failure.

More people actually choose to contact the Child Welfare on their own for assistance and have good experience with the help they receive from there. The child welfare services are helpers and will help the child to be safe and good and help parents to be better in their care role. Not everyone gets to be good enough parent and therefore needs help from the child welfare office.

See also articles I've added to you. There you can read more about what child welfare is and what they do.

Take good care of yourself! I wish you all the best.

Best regards, the psychologist

0/0
1.12.2018 10:15
Foto

T91o67m86á97š 17Z16d28e76c91h12o83v17s65k37ý 9138191411875

Díky, ale tím potvrzujete vše, co jsem napsal ;-)

0/0
4.12.2018 11:35

V65e62r14o27n81i59k84a 40V72a37l24a63c32h50o62v21á 3688198573555

K serveru ung.no a dotazu, na který asi odkazoval p. Ruščák (já ho na fcb nevidím, takže se omlouvám, jestli měl na mysli jiný dotaz, ale předpokládám, že ne). Odpověď psychologa pro portál ung. no pan Zdechovský poněkud dezinterpretoval. Dávám překlad z norštiny do Aj, protože se domnívám, že anglicky čte většina lidí, určitě více než norsky:

Hi I have a lot of anxiety mtp on child welfare, bad experiences etc. I want children but have anxiety mtp if they can be taken away from me in the future. Even the child welfare has told me I can have children myself. The reason I ask is because I was diagnosed with depression and miscellaneous in the youth to be afraid this could ruin me to my future children. Is it possible to be evaluated by psychologist again and become "well-reported"? Do I need to worry about child welfare in the future because of my diagnoses even though I'm a good mother for my children?

Answered 06.11.2018 19:10

0/0
1.12.2018 10:15

V75e78r88o73n89i18k47a 16V76a12l73a61c14h39o13v48á 3638868503155

ejdřív jsem něco krátce napsala k případu Lobben a pak navíc toto:Ještě jsem zas v textu narazila na číslo osm případu ve Štrasburku. Je zajímavé, že pan Zdechovský svým čtenářům nepodal o těchto konkrétních případech informace, přestože v jednom z těchto případů Norsko prohrálo (viz níže). Nejlepší je jít přímo k primárním zdrojům.

Nuže projednávání případů vypadá následovně:

1. případ M.L. versus Norsko- Norsku bylo jednomyslně dáno ve Štrasburku v případu, kdy si matka stěžovala, že jen jedno z jejích dvou dětí bylo svěřeno do péče babičky a dědečka, druhé- nevlastní sourozenec prvního- už ne. Matka sama nemůže vychovávat ani jedno dítě. Podrobnosti o případu a důvodech, proč babička má v péči jen jedno dítě, více zde : https://hudoc.echr.coe.int/eng...

2. případ Loebben- o něm jako o jediném pan Zdechovský píše,ale nepřesně (nezmiňuje, že dítě bylo odebráno, protože mu hrozilo vyhladovění, ani to, že některé soudní instance chtěly dítě matce vrátit, ta s ním pak měla časté schůzky, ale nedopadlo to dobře atd.) Nezmiňuje ani, že samotné odebrání a jeho oprávnění soud ve Štrasburku neposuzuje. . Norsko vyhrálo 4:3, ale strana pí. Loebben se odvolala k Velkému Senátu (zatím bez rozhodnutí). U Velkého Senátu má nového advokáta, Francouze, protože její původní právní zástupce Marius Reikeras byl vyloučen z procesu- v Norsku před mnoha lety přišel o advokátní licenci a byl i trestně odsouzen za podvod spáchaný na senilním klientovi a za útok na advokáta protistrany. Uvidíme, jak se změna advokáta projeví.

3. Ve třetím případu Mohamed Hasan versus Norway opět Norsko jednomyslně vyhrálo. V tomto případě byly děti odebrány z irácké rodiny docela pozdě poté, co úřady věděly o vážném násilí v rodině (zranění vyžadující hospitalizaci, výhrůžky smrtí atd.). I po odebrání měla rodina s dětmi schůzky, z jedné nechal otec děti unést, ale podařilo se je vypátrat dříve, než mohly být odvezeny do Iráku. Děti utrpěly těžké trauma, později bylo rozhodnuto o jejich adopci. Proti tomu vys

+1/−1
30.11.2018 20:22
Foto

T48o32m75á54š 49Z76d48e61c66h12o26v44s10k82ý 9418881821245

Už jsem Vám odpověděl níže - to tzv. vyhladovění je tvrzení BV, které své tvrzení nikdy nedoložil. Matka tvrdí opak. Jak níže zmiňuji, toto jednostranné tvrzení BV o vyhladovění a nepřibírání dítěte Barnevertnet používá velmi často v případech, kdy chtějí někomu vzít dítě. Je zajímavé, že čirou náhodou tento argument tak ráda používáte. Můžete nám ho něčím doložit? ;-)8-o

0/0
30.11.2018 21:18

V53e90r51o47n33i95k34a 50V11a27l20a58c72h15o31v17á 3508378563235

1. Přečtěte si celý rozsudek v originále. 2. Tam zjistíte, že strach o zdravotní strach dítěte neměla sociálka a ta to ani netvrdila. Ta měla být odbornými pracovníky centra pro matku a dítě (není orgán Bv, pracují tam psychologové a zdravotníci) jen přivolána, protože situace dítěte byla špatná. 3. Několik soudů pak prověřovalo, zda vážný stav dítěte byl zaviněn matkou (ta tvrdila, že dítě ztrácelo hmotnost, protože mělo zánět očí). Bylo vyhodnoceno, že centrum postupovalo správně. Dítě v době odebráno bylo vyšetřováno v nemocnici, kromě vyhladovění se zanedbání projevilo i jeho výraznějším zaostáváním ve vývoji, i když jeho stav se po předání do pěstounské péče i po této stránce zlepšil. 4. Soud ve Štrasburku už vůbec nehodnotí oprávněnost odebrání dítěte, to už je uzavřená věc. Přesto se všech sedm soudců z různých zemí (viz níže) vyjádřilo jednoznačně vyjádřilo,že není pochyb, že v době odebrání dítěte byly vážně zanedbávány jeho základní potřeby. Soudci o případu jednají léta a mají k dispozici všechny podklady (ty nejsou v samotném rozsudku, ten by měl stovky stran). Soudci mimo Norsko tedy souhlasí, že dítě bylo ve vážném stavu, Vy ale ne. Proč?

0/0
1.12.2018 8:41

D28o49r40a 98V54e19s98e57l27á 2140563719583

Paní Valachová, jak může soudce doslova "přidělit" Vaše dítě cizímu člověku????

Narodí se Vám zdravé dítě, krásně prospívá, pak se trápíte tím, že jaksi neprospívá dle tabulek a on k Vám najednou NĚKDO přistoupí se slovy: "Vaše dítě neprospívá, je zabaveno státem!"

Jako fatk?

+3/0
2.12.2018 22:28
Foto

T79o72m96á23š 96Z83d51e58c25h36o46v43s55k53ý 9528391771755

ANo, paní Valachová se tento názor zde snaží všemožně obhájit :-)

0/0
4.12.2018 11:35

D90o61r36a 11V34e50s20e47l78á 2850343919833

Pane Zdechovský, nevíte, kolik má ta slečna/paní Valachová vlastních dětí, že tady tak energicky hájí zabavování/znárodňování běžného českého dítěte? (rozuměj - neporozeného jinou ženou, potažmo jiným mužem)?

... jakože by ONA přistoupila a řekla mi: ... Váš syn prý neprospívá, odevzdám ho teď tamhle Novákovým, neb oni dítě nemají a vám třetí chybět nebude? ;-€

0/0
4.12.2018 22:15

D23o63r85a 23V34e58s19e36l40á 2710703689343

Dobrý večer,

po porodu svého třetího dítěte jsem chtěla opustit porodnici dřív, než po 72 hodinách, jak bylo kdysi (kvůli povinnému očkování proti TBC) běžné.

Se slzama v očích jsem podepisovala papír, že jsem si vědoma, že mé dítě v příštích dnech zemře na následky dehydratace 8-o nekecám, Apolinář, rok 2010

... jestli tedy Norské rodičky podepisují v poporodní hormonální bouři něco podobného a pak jim odebírají děti, tak je to sprosťárna

Myslím, že jsem typ člověka, který by v Norsku nežil z důvodu předběžné opatrnosti

0/0
2.12.2018 22:18

V13e61r20o62n55i14k86a 35V79a80l96a52c70h71o72v85á 3468728713895

Jak už píši výše, tak stav dítěte a postup centra pro matku a dítě prověřila řada odborníků, i na popud soudů. Ani soudci ESLP už o zanedbávání základních potřeb dítěte nepochybují. A nebylo to z důvodů poporodní deprese, tento argument nevznesla ani strana matky. Z hlediska soudů včetně mezinárodního jde o již uzavřenou, vyřešenou věc. Jako nezainteresované osoby jen těžko můžeme poznatkům profesionálů oponovat a podrobovat je revizi.To už za nás odborně udělali jiní.. Jinak v Norsku je legální, z mého pohledu naštěstí,moc nevyužívaný i domácí porod, v porodnici vás nikdo ani 72 hodin nedrží, když nechcete.

0/0
3.12.2018 17:23
Foto

T43o62m29á91š 66Z38d14e29c65h64o31v63s39k64ý 9268161851675

A nehledě na další faktory. Po porodu dochází k úbytku váhy. To, že dítě nenabírá váhu je argument dítěte z pomocné školy. Prostě ukázka toho, že je celý norský systém uděláýn tak, aby mohl odebírat lidem děti.

+1/0
4.12.2018 11:37

V32e78r87o95n87i82k15a 26V81a86l46a63c53h35o97v96á 3438688983905

S norským postupem jako celkem (spor je jen o to, zda dítě adoptovat či ne, už nejde o jeho odebrání) se ztotožinil 4 soudci mj. předsedkyně soudu z Německa: Ve prospěch Norska se vyslovili soudci Angelika Nußberger, President,

Erik Møse,

André Potocki,

Gabriele Kucsko-Stadlmayer,

Proti adopci byli soudci Yonko Grozev,Síofra O’Leary,

Lәtif Hüseynov, ale i ti se nechali slyšet, že dítě bylo bezpochyby zanedbáváno:" There is no doubt that when X was admitted to emergency care he was a vulnerable new-born child whose basic needs were not being cared for.(JOINT DISSENTING OPINION OF JUDGES GROZEV, O’LEARY AND HÜSEYNOV,paragraf 24). Ani podle nich není pochyb, že když bylo dítě odebráno, bylo velmi zranitelné a byly zanedbávány - ze strany matky- jeho nejzákladnější potřeby.

+2/0
30.11.2018 18:52
Foto

T70o87m74á82š 16Z24d26e74c88h41o17v55s78k59ý 9148481211555

A co tím chcete říci?

+2/0
30.11.2018 21:05

V65e40r18o61n22i32k41a 28V10a76l37a40c67h81o47v86á 3768608893225

Tím chci říct, že soudci mimo Norsko prostudovavší všechny podklady na rozdíl od Vás věc nebagatelizují, vidí, že odebrání bylo z důvodu vážného zanedbávání dítěte. A to včetně soudců, kteří jinak Norsku nedali za pravdu v meritu věci, o které je soud (adopce vs. ponechání dítěte v dlouhodobé pěstounské péči).

+1/0
1.12.2018 8:44

V23e81r68o88n50i91k55a 39V17a73l74a93c57h31o23v42á 3598628363625

Nejlepší je ovšem vynechat začátek příběhu. Totiž to, že dítěti (matka původně žádala o potrat v 28. týdnu, což jí bylo rozmluveno- otec je dodnes neznámý všem úřadům) hrozila smrt hladem. Matka v odborném centru dítě nekrmila, to rychle ztrácelo na váze, až místní pracovníci reagovali tím, že musí být další schůzka s BV. Na to matka reagovala odchodem z centra, kde měla být tři měsíce. Důvod odebrání už není ani předmětem sporu, a i ve Štrasburku všichni soudci, všech sedm konstatovalo, že dítě a jeho fyzické i psychické potřeby byly už na počátku jeho života vážně zanedbávány. To konstatovala i řada lékařů a psychiatrických vyšetření.

Spor se vede jen o to, zda má být dítě adoptováno, nikoliv o to, zda mělo být odebráno.V prvních třech letech života měla matka s dítětem časté kontakty, jeden čas se uvažovalo i o vrácení dítěte. Nicméně matka se k němu chovala špatně. Další dítě má s novým partnerem a i tam potřebuje asistenci sociálky.Není to tak, že by byla jako matka bezproblémová.

Rozsudek ze Štrasburku ve prospěch Norska je veřejně přístupný, proto nechápu, že z něj pan Zdechovský vymaže vše, co by narušovala jeho narativ.

https://hudoc.echr.coe.int/eng...

On 17 October 2008 the first applicant withdrew her consent to stay at the family centre. She wanted to leave and take X with her. On the same day the child welfare authorities decided to take X into immediate compulsory care and place him in a foster home on an emergency basis. In the decision they stated that the family centre’s staff had had to check on the family every third hour to make sure that X was receiving enough food. Without those checks, they doubted whether X would have survived. After the placement, the first applicant had weekly half-hour visits with X. The fourth applicant (the grandmother) was present at most of the visits, the fifth (the grandfather) at some of them.

+2/0
30.11.2018 18:52
Foto

T59o73m94á25š 97Z60d11e48c72h41o72v37s86k30ý 9438521581485

Cituji: "Matka v odborném centru dítě nekrmila, to rychle ztrácelo na váze, až místní pracovníci reagovali tím, že musí být další schůzka s BV." - tohle je jednostranné tvrzení BV, které se objevuje téměř u všech dětí, které se rozhodli odebrat. Objevuje se velmi často v případech, kdy se rodič/rodiče rozhodnou opustit zařízení BV.

Veroniko, už toho nechte. Přijde mi, že obhajujete neobhajitelné.

+2/−1
30.11.2018 21:09

M71i70c39h85a87e92l12a 61A46a19b59y 2341531278975

primo z rozsudku:

“The mother does not care for her child in a satisfactory manner. During the time the mother and child have stayed at the family centre, the staff here have been very concerned that the child’s needs are not being met. In order to ensure that the child’s primary needs for care and food are met, the staff has intervened and followed-up the child closely day and night.The mother is not able to meet the boy’s practical care needs. She has not taken responsibility for caring for the boy in a satisfactory manner.The mother has needed guidance at a very basic level, and she has needed advice to be repeated to her several times.Throughout the stay, the mother has made statements that we find very worrying. She has expressed a significant lack of empathy for her son, and has several times expressed disgust with the child. The mother has demonstrated very little understanding of what the boy understands and what behaviours he can control.The mother’s mental functioning is inconsistent and she struggles considerably in several areas that are crucial to the ability to provide care.Her ability to provide practical care must be seen in light of this. The mother’s mental health is marked by difficult and painful feelings about who she herself is and how she perceives other people. The mother herself seems to have a considerable unmet care need.Our assessment is that the mother is incapable of providing care for the child. We are also of the opinion that the mother needs support and follow-up. As we have verbally communicated to the child welfare service, we believe it to be important that the mother is taken especially closely care of in the time following the emergency placement.The mother is vulnerable. She should be offered a psychological assessment and treatment, and probably needs help to find motivation for this.The mother should have an individual plan to ensure follow-up in several areas.The mother has resources that she needs help to make good use of.”

+1/0
1.12.2018 1:06

V63e59r62o17n73i73k52a 40V53a90l43a42c12h65o69v11á 3788888103245

1. Centrum pro matku a dítě není zařízení BV. 2. Stav dítěte byl prověřován v nemocnici, na psychiatrickém oddělení a celý postup všech byl následně znovu prošetřován norskými soudy. O vážném stavu dítěte nepochybuje ani soud ve Štrasburku.

0/0
1.12.2018 8:43

V64á90c30l87a16v 31R94o97u63d38e22n17s28k20ý 9882660831895

"Je něco shnilého ve státě norském!" (Malá parafráze na Hamleta.)

Je docela tristní, že zatímco odebírají děti pro někdy naprosto banální důvody, tak o tom, že tomu pedofilnímu psychologovi mají být po odpykání trestu jeho děti vráceny, nemá Barnevernet sebemenší pochybnost!Rv

+3/0
30.11.2018 18:22
Foto

T50o74m96á28š 97Z41d96e58c69h59o79v49s58k54ý 9648261821985

Ano, celkem dost.

0/0
30.11.2018 21:19

L67a41d29i66s51l57a42v 89H61i30n34n82e55r 1804445945978

Ve Francii stanovili, že děti se nesmí trestat nejen fyzicky, ale ani verbálně. Můžeme očekávat, že se trend podobných nařízení rozšíří i k nám a potom bude odebírání dětí pro domácí klon Barnevernetu jednoduché. Opravdu výhled "optimistický", pokud se nevzepřeme

+5/0
30.11.2018 15:07
Foto

T58o49m66á72š 31Z55d18e71c34h47o83v88s63k62ý 9638931151665

Přiznám se, že o té Francii nevím. Ale v ČR bylo ve zprávě psycholožky napsáno cituji: "Opakovaným zvýšením hlasu otec způsobil v dítěti doživotní trauma, které se může v budoucnu prohlubovat.... Na základě toho doporučuji omezit jeho styk s dítětem na nutné minimum...."

0/0
30.11.2018 20:57

J25a57n 31Z17i54e69g65l51e45r 1381446761338

Někdy mně chování Norů připomíná chování Rusů. Myslí si, že dělají všechno nejlépe na světě a i oprávněnou kritiku vnímají jako osobní útok. S takovými lidmi je ovšem těžké vést dialog.

+8/−3
30.11.2018 12:45
Foto

T67o24m59á65š 66Z43d41e94c20h72o58v79s32k93ý 9158711661715

Myslím, že ani jeden z národů by ze srovnání opravdu nebyl nadšen.

0/0
30.11.2018 20:58

J28a61n 74Z76i78e49g37l41e21r 1121646141718

Já si dovoluji nesouhlasit s Těmi, kteří tvrdí, že by se Tomáš Zdechovský neměl zabývat Norskem. Naopak měl, protože se pochybné praktiky Barnevernetu týkají i Čechů, respektive české matky paní Michalákové. On fundovaně a s přehledem poukazuje zločinné praktiky této státní instituce. A také se věnuje problémům péče o děti v České republice.

V Norsku jsme byla a je to moc krásná země. Ovšem už před časem prohlásil jistý norský novinář v rozhovoru pro Reflex. "Norsko má spoustu předností, ale péče o děti a staré lidi k nim nepatří.

+13/−1
30.11.2018 12:44

M43i88c70h59a31e48l13a 96A36a71b34y 2291471578585

:D ja uz se z toho vaseho analniho alpinismu opravdu musim smat :) Vam vubec nedochazi, ze zdechovsky opet manipuluje, vy si nedokazete dohledat tuhle kauzu na webu Evropskeho soudu pro lidska prava a zerete mu vsecky vypotky do posledniho slova.

A kdyz uz jste tedy neschopny kritickeho mysleni a pouziti googlu vyhledavace, pomohu vam:

https://hudoc.echr.coe.int/eng#{%22itemid%22:[%22001-178877%22]}

a jeste zde mate velice prehledne shrnuti cele kauzy: https://strasbourgobservers.com/2018/01/03/a-child-centred-court-of-human-rights-strand-lobben-v-norway-30-nov-2017/

Priste se snad zamyslite, nez opet vyprodukujete nejaky koment jako chovani Noru pripominajici Rusy!

+2/−2
30.11.2018 20:08
Foto

T74o47m71á45š 73Z71d72e57c71h92o47v79s26k38ý 9128301921555

A já se musím smát u toho, jak dokážete nádherně psát panu Zieglerovi, že je anální alpinista, dáte dva odkazy a myslíte si, že jste tady něco vyargumentovala? 8-o8-o8-o

+2/0
30.11.2018 21:01

M67i85c46h42a32e55l50a 27A68a31b34y 2131511598125

ty odkazy jsem tu dala proto, aby si to treba p. ziegler precetl a konecne pochopil, jak manipulujete a nereknete nikdy vsechna fakta, protoze se vam nehodi do kramu. A co se tyka toho vyhladoveni, tak je to jasne zdokumentovano prave v tom linku, kde to dokladali zamestnanci centra. Pokud ani tohle vam nestaci, tak nevim, co uz. Vy jste neskutecny demagog. V Norsku ziji stovky cesko-slovenskych rodin, ktere nikdy neprisly s BV do kontaktu a vy neustale budete poukazovat, jak je BV silena. Pritom pocet odebranych deti v Norsku je pod evropskym prumerem!! Dokonce v CR se tech deti odebere vice, ,ale holt o tom psat nebudete, protoze vasi ctenari by si ty vase vymysly mohli mnohem lehceji overit. Norske texty pochopi jen minimalni procento vasich ctenaru,takze se vam to neskutecne hodi.

A to plusko jsem samozrejme dala omylem.

+1/−2
1.12.2018 0:59

I78v82a46n64a 92Z67b96u70b26n22o87v37á 7111331806

A vaše omyly jsou nejen s tím pluskem. Kromě toho, jestli jste Češka. hoďte si tam háčky.

Tady nejde o počet odebraných dětí ale o způsob jak to Norové dělají. V Česku vám nikdy nedají návštěvy půl hodiny dvakrát ročně! A to že dítěti je lépe s cizími... no fuj. A ještě by mně zajímaly vaše zájmy - že tak bojujete za Norský Barnevernet. Pracujete pro ně?

+2/0
1.12.2018 2:40

J96a68n 14P36a90v88e71l 8383142488896

Nekritická a neotřesitelná důvěra v norské pracovníky Barnevernetu mě nikdy nepřestane udivovat. Opravdu to norský zástupce myslel vážně v době, kdy se přišlo na to, že jeden z psychiatrů, který psal posudky pro norskou sociálku, byl usvědčený dlouholetý pedofil? ​

Zdroj: https://zdechovsky.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=689978

Docela zákeřný argumentační faul. S Barnevernetem jsou jiné problémy, že že by tam pracovali pedofilové

+1/−2
30.11.2018 12:39
Foto

T33o54m13á36š 46Z89d94e29c23h59o28v82s38k62ý 9108871741265

Ano, je tam řada problémů. Problematické osobnosti lidí vykonávající posudky patří jako jeden z problémů.

+5/0
30.11.2018 15:40

M20i66c22h25a45e49l36a 43A46a32b20y 2881201188595

p. zdechovsky, radei se venujte ceskym kauzam, mezinarodnimu dni kravat a stacenym tachometru, protoze co se tyka Norska, tak opet manipulujete a delate si kampan na dezinformacich!

+1/−3
30.11.2018 20:11
Foto

T53o77m73á26š 22Z85d50e46c16h13o67v47s50k31ý 9978381881835

Buďte konkrétní, co je dezinformace? To mě fakt zajímá ;-D

0/0
30.11.2018 21:02

M62i87c38h32a20e38l67a 85A19a56b58y 2961121698185

vase dezinformace ohledne poctu odebranych deti rocne jsem uz rozebirala v jinych vasich paskvilech, Neracil jste tenkrat na to ani reagovat, takze si to vyhledejte sam, nebo poverte pi, fialovou :D

+1/0
1.12.2018 1:08

M74i77c18h31a24e57l13a 33A25a75b19y 2421811888915

OMYL! Manipulace a vylozene lzi od zdechovskeho, ktery zavetril volby a zacina opet rozjizdet kampan.

https://hudoc.echr.coe.int/eng#{%22itemid%22:[%22001-178877%22]}

+1/−1
30.11.2018 20:10

I25v34a81n98a 36Z54b71u24b54n62o87v54á 7981411896

A co rozjíždíte vy?

+1/0
1.12.2018 2:43

D56a15n 64R77o41z56s29í29v66a68l 3150832140164

O skandálním chování Barnevernetu už toho bylo napsáno spousta. Ovšem otázkou spíše je co s tím. Obávám že že žádné stížnosti tam či onde na nory neplatí.

+3/0
30.11.2018 11:09
Foto

T44o29m35á14š 30Z63d43e72c29h69o80v29s15k92ý 9768611691575

Neplatí? A proč si tedy Norové začali v ČR platit PR ;-) Ne, platí to.

0/0
30.11.2018 21:04

J34a83k85u61b 36Š26o21l59c 8681148614415

Respekt k tomu, jakou máte výdrž.

+7/0
30.11.2018 10:48
Foto

T66o48m86á20š 47Z27d68e29c94h20o35v23s42k44ý 9178591361245

Ano, tohle nejde jen tak přejít.

0/0
30.11.2018 21:03

J35o89s17e45f 35N79i32k58l 7668974861197

R^

+4/0
30.11.2018 10:48
Foto

T13o73m67á67š 37Z24d79e28c82h38o43v11s38k38ý 9728591481935

Díky.

0/0
30.11.2018 21:03

J80a13r98d41a 89H35e51i59m13l60i39c25h 1671111309176

Pane Zdechovský, děláte dobře svou práci a jen v tom pokračujte a nenechte se rozhodit pár idioty... :)

+11/0
30.11.2018 10:40

Z11d31e48n73ě76k 78B45á55r94t52a 2603724447965

My nemáme v Česku žádné problémy,že se tolik staráte o Norsko...?V Česku neexistuje centrální evidence dětí vhodných do pěstounské péče.Pokud se v kraji,kam dítě patří nesežene vhodný pěstoun,dítě skončí v ustavu,protože v jiném kraji se pěstoun nehledá.Neustále se dočítám,že pěstounských rodin je málo a přesto pěstouni čekají na "pěstouně" mnoho měsícu a často i let.Děti dlouho čekají a končí v ustavech.O to by jste se měl zajímat.Norské problémy přenechte Norum,tedy státu,který se pravidelně umistnuje na prvních příčkách kvality života....

+3/−17
30.11.2018 9:58

M50i58c97h28a14l 15S15v13o42b77o41d85a 5638768666521

V tom je kouzlo zastupitelské demokracie. Pan Zdechovský pouze zastupuje své voliče, kteří ho volili, nebo s ním sympatizují. Já ho sice nevolil, ale je přece správné, že politický zástupce zastupuje voliče, kteří s ním sympatizují. Já jsem teda ještě nezažil politika, který zastupuje názorové oponenty, kteří by ho v životě nevolili a ani ho volit nebudou. Nevím jestli jste ho volil, ale pokud jste volil svého favorita a ten v nějakém volebním obvodě vyhrál, tak mu předejte vaši výzvu. Pokud vás dobře zastupuje, tak si ji vyslechne a učiní vhodná opatření.

+4/0
30.11.2018 12:59
Foto

J23i75t98k17a 31F71i38a98l29o14v34á 2631855937821

Pane Bárto,

pan Zdechovsky se ale přece prave dlouhodobe zabývá českou opatrovnickou agendou, je autorem zákona o střídavé peci, jak jen muze prosazuje cochem, pomáhá pěstounum apod. K norským kauzam se dostal přes toto zapojeni! Když mi date e-mail, poslu Vám zpracovaný přehled jeho činnosti s odkazy, tady aspoň tento: http://www.zdechovsky.eu/novinky/odbornici-zadaji-ministryni-nemcovou-o-zmenu-pristupu-k-ohrozenym-detem

+1/0
30.11.2018 17:27

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz