Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J28o61s11e47f 52P76a51v49e62l64k33a 5711107727472

Děkuju za jasné slovo, vím o mnohých lidovcích i obtížích, kde KDU vystoupilo jako zastánce skutečných lidských práv v naší zemi (v EU je to trochu horší). Zajímavá je argumentace lidí, kterým vadí upřímný a odvážný čin pana profesora otce Piťhy. Tvrdí, že je to nenávistný proslov, že katolická církev nechce komunikovat o té Úmluvě Rady Evropy o prevenci a potírání násilí vůči ženám a domácího násilí. Přitom je to naopak, kolik prostoru dostal o.Piťha či zástupci České biskupské konference v médiích, aby své poznání o nebezpečnosti zavedení tohoto dokumentu mohli blíže vysvětlit. Jenže, kdo si přeje, aby se dobře posvítilo na jeho špinavé podvody v Evropě? Údajná naše média i vláda spolupracují jaksi na této agendě.

+3/−2
19.10.2018 8:25

B88e89d13ř41i65c25h 88V22e10v30e11r30k27a 4430895661549

>>Údajná naše média<<

Ano. Vy byste po vzoru Polska zde také chtěli likvidovat svobodná média a zavádět totalitu. OK, vaše věc, dělejte si co chcete. Počítejte ale s tím, že zde jsou i lidé, kteří tu vaši novou totalitu rozhodně nechtějí. 40 let totalitního bezpráví v této stačilo.

+1/−2
19.10.2018 12:28

B45e17d33ř39i71c32h 44V72e82v96e33r87k56a 4180145571199

oprava: 40 let totalitního bezpráví v této ZEMI stačilo.

0/0
19.10.2018 12:34

J75o19s83e59f 34P26a57v50e87l97k43a 5331337687342

Ale jděte, katolickou totalitu svět ještě nazažil. Křesťané milují svobodu, jejich krev je často jako lakmusový papír vašich pokrokových ideologií.

+1/−1
19.10.2018 15:42

B76e41d36ř40i83c55h 35V87e32v71e16r39k15a 4300155241849

Frankovu diktaturu snad nepodporovali španělští katolíci?

Nicméně pravdu máte v tom, že křesťané milují svobodu. Křesťané jsou ale i známí svou láskou k bližnímu. Proto je pro mě tím správným křesťanem např. papež František nebo kněz Halík - a nikoli kardinál Duka nebo kněz Piťha. A zajisté ani vy jím nejste.

0/0
19.10.2018 18:17

J31o20s14e51f 17P44a10v95e27l85k41a 5421677697632

Frankova diktatura byla pravděpodobně jediná možnost, jak ubránit Španělsko před organizovaným útokem komunistické internacionály vedené Stalinem. Křesťané byli v tzv.republikánském Španělsku jako ovce označené na porážku, stačilo mít růženec a hned vás zastřelili. Totalita je něco jiného, ta si definuje svoji zvrácenou morálku ...

Co se týká té lásky k bližnímu, v mnohých příbězích se očividná láska změnila v padoušství, u odsouzené osoby se zjistila nezištná oběť pro dobro. Proč si myslíte, že druzí dva nemilují své bližní? Setkal jsem se nedávno se španělským rčením:"Kdo varuje, nezrazuje".

+2/−2
21.10.2018 0:45

B24e31d18ř94i26c62h 16V50e52v97e59r53k14a 4250355301919

Nejdříve si o tom něco nastudujte - a teprve pak se k tomu vyjadřujte. Za vyhlášením republiky ve Španělsku v roce 1931 opravdu nestál Stalin. A je poněkud pokrytecké vyčítat republikánům, že je v následné občanské válce podporoval Sovětský svaz - Franca na druhé straně podporoval Hitler a Mussolini. A diktatura, která ve Španělsku až do 70. let 20. století vládla, byla zcela jistě diktaturou fašistickou. A já se vás, pane Pavelko táži - přihlásil byste se k ní? Nebo ji, stejně jako já, odsuzujete?

>>Co se týká té lásky k bližnímu, v mnohých příbězích se očividná láska změnila v padoušství, u odsouzené osoby se zjistila nezištná oběť pro dobro. Proč si myslíte, že druzí dva nemilují své bližní?<<

Ano - také by mě zajímalo co např. stojí za tím nesmírným padoušstvím, které teď nedávno přimělo polského katolického kněze modlit se za brzkou smrt papeže Františka. TAM se, pane Pavelko, křesťanská láska změnila v padoušství. Nicméně musím pana Piťhu ocenit, že jeho padoušství se nedostalo na tak otřesný "level", jako u toho polského kněze (dohledejte si tu polskou kauzu na internetu sám, pokud o ní nevíte) - a pan Piťha se omezil pouze na to své blábolení o tom, co nám "hrozí" - a po smrti papeže Františka nevolal. Velmi ho za to oceňuji.

0/−1
22.10.2018 13:00

J79o16s27e87f 25P62a73v44e51l91k29a 5131657837142

Tak vidíte, chudáky republikány ve Španělsku podporoval Stalin, tak vyvražďovali křesťany, v některých provinciích srovnali se zemí všechny kostely i památky. Franko s pomocí Hitlera a Musoliniho vysvobodil Španěly od vlivu tohoto mezinírodního teroru, kterému dodnes slouží "světoví" spisovatelé, kteří tam třeba i bojovali (za Stalina?). Četl jsem několik knih o tomto příběhu, který i dnes je interpretován v tzv. západní civilizaci proti Francovi. Naše civilizace si nemůže dovolit šířit pravdu o státě, který si dovolil žít i ve 20.století po svém. Jestli znamená Francova fašistická diktatura jasný státní odpor proti šíření rozkladu státu ze zahraničí, tak je třeba se k ní přihlásit.

Příběh kněze, který se modlí za smrt papeže Františka neznám. Kardinál Duka a mons.Piťha žijí upřímné svobodné křesťanství, do klubu zaklínačů (čarodějky proti soudci USA dnes) nepatří.

+1/−1
22.10.2018 19:37

B80e94d76ř46i26c14h 63V23e89v94e39r50k16a 4570565291869

1/2

Já na rozdíl od vás, pane Pavelko, odsuzuji KAŽDOU totalitu. A to jak bolševickou, tak i nacistickou. A proto zcela samozřejmě odsuzuji jak bolševiky, kteří s pomocí Stalina chtěli ve Španělsku zavést bolševický režim, tak i fašisty, kteří s pomocí Hitlera chtěli zavést fašistický režim. A na rozdíl od vás ale vidím i svobodomyslné Španěly, kteří nechtěli ani jednu z těchto dvou totalit - a kvůli Hitlerovým a Stalinovým pohůnkům se jim tehdy svobodné Španělsko vybojovat nepodařilo. Já, na rozdíl od vás, pane Pavelko, odsuzuji obě totality. Jak bolševickou, tak nacistickou. Zatímco vy vidíte jen to, že "Hitler pomohl vysvobodit křesťany z teroru". Moc "pěkné", jen co je pravda. Já, na rozdíl od vás, nepovažuji fašistickou totalitu, která se prosadila i díky Hitlerovi, za lepší, než bolševickou totalitu, kdyby se za pomoci Stalina prosadila ona. Je to "prašť jako uhoď". A vy jste tímto krásně demonstroval, že jedna z těch dvou totalit, komunistické a nacistické je vám vcelku blízká. A proto mi nezbývá nic jiného, než toto vaše nacizující myšlení odsuzovat, protože žádný slušný člověk nemůže mlčet, když někdo adoruje fašistickou diktaturu, která se prosadila díky Hitlerovi.

... pokračování ve vlákně... :

+1/−1
23.10.2018 11:05

B26e64d76ř67i98c30h 66V77e89v21e86r47k19a 4140265251639

... pokračování předešlého příspěvku (2/2) :

>>který i dnes je interpretován v tzv. západní civilizaci proti Francovi. Naše civilizace si nemůže dovolit šířit pravdu o státě, který si dovolil žít i ve 20.století po svém.který i dnes je interpretován v tzv. západní civilizaci proti Francovi. Naše civilizace si nemůže dovolit šířit pravdu o státě, který si dovolil žít i ve 20.století po svém<<

Naše civilizace prostě není ta vaše - fašistická resp. nacizující. Naše civilizace je západní a svobodomyslná. Tak jako byli svobodomyslní ti Španělé, kteří tenkrát nechtěli ani jednu totalitu - a krutá doba je tehdy "semlela". A pokud necháme vás, nacizující protizápadní fanatiky, prosadit to vaše nacizující protidemokratické a protizápadní myšlení, dopadneme dnes stejně, jako tehdy Španělé tehdy. A toho se opravdu nechci dožít. Ne, pane Pavelko. Vaše nacizující myšlení adorující Hitlera je krajně odpudivé a laskavě zde přestaňte šířit bludy o "tzv. západní civilizaci, která si nemůže dovolit šířit pravdu o Francově režimu". Protože obhajovat takovýmto způsobem Francův fašistický režim může jen fašista - a vy jste tím zde naprosto jasně "přiznal barvu".

>>státě, který si dovolil žít i ve 20.století po svém<<

Ano, to vaše "žití si po svém", které byste tu chtěli zavést, je fašistická diktatura srovnatelná s odpudivým Francovým režimem, který se vy zde nestydíte vychvalovat. Pokud po něčem takovém toužíte, odjeďte si laskavě někam, kde dnes nějaký takový režim je (autoritativních režimů "milých vašemu srdci" naleznete jistě dost - co třeba de facto fašistický režim toho dnes "jediného správného konzervativního státníka Voloďky" - např. ten by se vám nezamlouval?), nesnažte se ho ale zavést u nás. A pokud se o to přesto budete snažit, narazíte na lidi, kterým ty dvě totality v minulém století opravdu stačily "vrchovatě".

+1/−1
23.10.2018 11:06

J55o51s80e11f 47P70a39v18e20l44k29a 5531227567512

Nacismus Hitlera jsem nikde nevychválil, nevím proč mi podsunujete titul podpoporovatele totality. Pokud je mi známo, Frankův režim žádné židy nelikvidoval, nebyl nacistický.

Dokonce i oficiální dnešní historikové neoznačují Frankovo Španělsko za totalitu, byl to autoritativní stát.

Že si nevážím demokracie mi tu občas někdo vyčte, když kritizuji její negativní jevy. Ve státě je třeba zajistit lidské prostředí pro život a bránit občany před působení nelidských či protilidských sil. Dnes se za skořápkou svobody a demokracie skrývá nová ideologie Marxismu i hegemonie velkých států, které "šíří demokracii". Předem poznamenávám, že jsem odpůrcem také "Čínokracie" nebo "Rusokracie".

0/0
2.1.2019 9:40

B38e34d70ř13i56c53h 77V48e27v76e86r55k66a 4330785751539

>>Příběh kněze, který se modlí za smrt papeže Františka neznám<<

Stačilo zadat do google např. toto: "polský kněz se modlil za smrt papeže" a našlo by vám to např. toto:

https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/466554-polsky-knez-se-modlil-za-brzkou-smrt-papeze.html

A co se týče "klubu zaklínačů" - dlouho jsem nemohl přijít na to, jak výstižně nazvat to nesmyslné blábolení mons. Piťhy - ano, máte pravdu. Mons. Piťha tam při tom kázání přímo "zaklínal" - zřejmě ho "posedl zlý duch" a "jeho ústy zřejmě mluvil satan" - jinak by něco tak ubohého a zlého zcela jistě v chrámu Božím vyslovit nemohl... Opravdu velmi smutné to je - to, co se mons. Piťhovi přihodilo...

0/0
14.12.2018 13:24

V31i47k42t22o73r 69N55á89r62o54ž97n84ý 3479852218

Karma. Díky za pěkný blog , který podepisuji. Díky za lidi,jako je pan Piťha,který dokáže pojmenovat absurdnosti a nesmysly dnešního světa pravými jmény.Když vidím, jak se svět vyvíjí a kam kráčí, tak se pomalu začínám bát toho, aby normální člověk nebyl v budoucnosti nucen bojovat za zachování normálnosti a přirozenosti světa proti různým vlivným, z našich daní placeným feministickým, genderovým či teploušským spolkům za pomoci hrubého násilí...

+1/−3
18.10.2018 20:07

B59e17d86ř18i33c31h 50V65e82v43e18r58k57a 4670405621169

>>za pomoci hrubého násilí<<

Moc "hezky" jste se přihlásil k tomu, jakými prostředky chcete tu vaši totalitní ideologii zavádět, jen co je pravda...

+2/−2
19.10.2018 12:31

V44i80k18t59o45r 13N10á80r91o71ž52n92ý 3669542768

Omyl, to je obrana proti postupující totalitní ideologii , která nás postupně zachvacuje..

+1/−1
21.10.2018 11:30

B39e17d44ř20i32c40h 19V20e56v78e74r58k36a 4940455801379

Ne, není to omyl. Postupující totalitní ideologie, která nás postupně zachvacuje, je ideologie, kterou (úspěšně) hlásá pan Okamura a (zatím naštěstí neúspěšně) pan Hannig. TO je skutečné nebezpečí, které této zemi hrozí. A nenechte se ukolébat mizivými volebními preferencemi té Hannigovy obskurní partaje nebo tím, že ta Okamurova partaj, přes relativně dobrý výsledek v podzimních volbách, dnes nemá téměř žádný politický vliv (i když - hlasovací "mašinérie" ANO, KSČM a SPD v Parlamentu to výše uvedené tvrzení o "žádném" politickém vlivu docela relativizuje). Jednak jen kvůli ní (SPD) tu máme tu odpudivou vládu vedenou estébákem a podporovanou komunisty (Burešovi posloužila jako omluva pro komunistickou podporu vládě možnost sestavit vládu ANO+KSČM+SPD) - a pak tu máme prezidenta, který byl zvolen jen díky voličům těch výše zmíněných nacizujících obskurních stran. Prezidenta, který je dnes již zcela otevřeným Putinovým agentem. Opravdu si myslíte, že větším nebezpečím pro tuto společnost jsou ty Piťhovy fantasmagorie než Putinův agent na Hradě podporovaný voliči nacizujících stran? A co se týče toho vašeho "hrubého násilí" - kdo si myslíte, že to hrubé násilí bude provozovat, pokud k tomu dojde? Slušní lidé jako vy, pane Nárožný? Ne. Náckové, kteří dnes podporují Hanniga, Okamuru, Adama Bartoše, Vandase, Sládka apod. A tzv. "Slušní" lidé, kteří bezesporu také stojí za těmi Piťhovými fantasmagoriemi jako "jeden muž". Takže asi tak.

+1/−1
22.10.2018 11:12
Foto

P15e94t65r 69H68a41n42n81i20g 5756114815274

Pane Nárožný, velice jste mne překvapil po Vašem nepoučeném útoku na mou osobu v článku pana Opla Ortel a Hannig na Barrandově. Myslel jsem, že útočíte z ultralevých pozic. samozřejmě, že se zcela ztotožňuji s názorem pana Zdechovského a tudíž i Vaším . A co se týká mé hudby, prostudujte si něco o mě a mých vážných kompozicích Fantazie pro varhany a orchestr, violocel. sonáty atd, ale i CD Laudamus Te můj současný projekt bří Veithů, zpívajících kněží.

+1/0
21.10.2018 16:03

B51e13d44ř43i92c45h 75V95e85v43e50r64k12a 4310885601449

>>Pane Nárožný, velice jste mne překvapil po Vašem nepoučeném útoku na mou osobu<<

>>Myslel jsem, že útočíte z ultralevých pozic<<

Ano, Petr Hannig každou kritiku považuje za "útok". A samozřejmě, že "z ultralevých pozic", jak jinak, že... Petr Hannig prostě nechápe, že člověk, který se sníží na TV Barrandov diskutovat s nacistou Ortelem, je prostě nácek jak "vyšitý" - a zřejmě se domnívá, že když to jeho náckovství někdo kritizuje, musí to být "ultralevičák"... Petr Hannig je prostě naprosto mimo - a jediný, kdo to nevidí, je Petr Hannig...

0/−2
22.10.2018 11:20

M37i20c39h85a56l 89G39e27c13i14k 6175419817414

Ja bych osobne na cloveka, ktery zni jako paranoidni schizofrenik (nikoli prorocky, jak rikate v jednom ze svych komentaru v teto diskusi), trestni oznameni nepodaval, spis bych ho vyzval k navsteve prislusneho lekarskeho specialisty. Obavou o neci zdravi snad jeho prava neporusuji.

Ale zajimalo by mne, pane Zdechovsky, kdyz uz se vyjadrujete k reakcim na jeho projev, jak byste se vyjadril k tomu projevu samotnemu. A nehrajme si tady na nejake vyhybave odpovedi typu "projevil svuj nazor, na ktery ma pravo". To, ze je to jeho nazor, vime vsichni na zaklade toho, ze to rekl. Mne zajima Vas nazor na obsah jeho projevu. Obsah neci reakce na nej jste zhodnotit nevahal, tak se snad dockame i stejne dlouheho blogu o teto strance veci.

+4/−2
18.10.2018 15:41

B60e64d95ř54i36c10h 27V46e15v41e50r86k11a 4530445581429

R^R^R^

0/−2
18.10.2018 16:28

B15e41d80ř35i33c45h 64V90e91v51e45r74k46a 4380645631909

Kdybyste si chtěl, pane Zdechovský, připomenout co vlastně pan Piťha řekl, zde je odkaz na video:

https://www.youtube.com/watch?v=vBiyz38PSdQ

Vyjádříte se k tomu, pane Zdechovský? Rozeberete prosím alespoň ty poslední tři minuty toho videa? Co si o slovech tam řečených Vy sám myslíte? Děkuji.

+1/−2
18.10.2018 18:18

B98e80d43ř29i48c71h 70V93e68v77e47r29k77a 4540185931859

Pročpak jste mi dal, pane Nárožný, mínus? Vy nechcete, aby pan Zdechovský rozebral ty poslední tři minuty kázání pana Piťhy? Pročpak?

0/−1
19.10.2018 12:34

J65a78n 17R14i32c20h61t92e22r 5672822463725

Celá ta řeč p. Piťhy byla jedna velká demagogie, snůška polopravd a překroucených vět. Stejně jako na tom letáku, který byl už v září rozesílán do většiny diecézí a celý smysl té smlouvy zcela záměrně zkresloval.

Pak se nelze divit, že katolické texty jsou i v příručce seznamu zdrojů dezinformací vydané Úřadem vlády.

Osobně se domnívám, že celá ta smlouva je zbytečná, stejně jako úřad, který díky ní má vzniknout, ale slušné by bylo říct "píše se tam přesně to a to a já s tím nesouhlasím z těch a těch důvodů". Jenže to je samozřejmě těžší.

Zvlášť když, jak jsem přesvědčený, pan Piťha text té smlouvy ani nečetl.

+5/−5
18.10.2018 13:55

J64o30s75e41f 11P96a59v56e43l46k22a 5571857257852

Pan profesor, který má vždy dobře uspořádané argumenty, že nečetl text? Polovina důsleků neomarxisticvkého rozvoje se už děje někde v Evropě. Je to právě církev a její ovce, které cítí a vidí totalitu. Vaše reakce by měla být: Děkuji za Vaši odvahu říct co je třeba. I když to nevidím tak, jak říkáte, budu nad tím přemýšlet.

+2/−2
18.10.2018 14:36

B45e83d56ř59i19c67h 31V59e40v79e47r87k31a 4610655351979

A můžete mi, pane Pavelko, sdělit, čím měl pan Piťha "vyargumentované" ono blábolení o tom, že "rodiče nebudou moci zjistit pohlaví svého dítěte pohledem do jeho klína a pohlaví si stanoví pak dítě samo - a proto mu jeho rodiče nebudou moci dát po porodu ani jméno, protože by mu mohli dát jméno opačného pohlaví, než jaké si dítě pak zvolí - a že kdo s tímhle nebude souhlasit, bude zavírán do koncentráku"?

A popřemýšlel jste někdy, pane Pavelko, o tom, že kdykoli vypustíte z úst resp. klávesnice slovo "neomarxisté", stává se z vaší promluvy resp. diskusního příspěvku ideologický blábol?

+2/−3
18.10.2018 14:53

J39o47s11e15f 27P80a94v60e60l48k52a 5311307877462

To je přece zjednodušeně podaná nauka gender - není důležité to co je dané fyzicky a genově, důležité je naše okamžité zmatení, např: Cítím se být dnes ženou, tak mám právo dnes chodit na ženské záchodky (fakticky probíhá dnes v některých místech USA).

Ten neomarxismus je složitý pojem, ale myslím jej snad vždy konkrétně jako dvě věci: 1) skryté pokračování komunismu v našich podmínkách;

2) jeho totalitní přepisování skutečné morálky a lidských práv, odebírání svobody myšlení, které se děje od médií přes školy po státní moc.

Děkuji za napomenutí, máte pravdu, že k předmětu diskuze je většinou lépe uvést ty projevy protilidské totalitní ideologie.

+1/−2
19.10.2018 8:43

B74e77d46ř61i57c25h 25V22e34v49e38r53k79a 4440925311449

Já zas za skryté pokračování komunismu v našich podmínkách považuji vaše prototalitní postoje. Ano, to co zde prezentujete je totalitní přepisování skutečné morálky a lidských práv.

Jinde jste psal, že pan Piťha svým projevem sděloval naší společnosti, že je ohrožena postupem nebezpečné ideologie. OK, je to váš názor - já mám jiný. Já zas sděluji naší společnosti, že je ohrožena postupem nebezpečné ideologie, kterou reprezentuje pan Piťha, pan Duka, pan Zeman, oba pánové Klusové, pan Adam Bartoš, pan Petr Hannig, pan Veleba, ten polský kněz, který se nedávno modlil za brzkou smrt papeže Františka - a mnoho dalších, resp. vůbec všichni, kdo "sdělují naší společnosti" ty nesmysly o "neomarxismu". Já žádné "neomarxisty" nevidím. Zato vidím docela dost lidí s fašizujícími resp. nacizujícími názory. Čili když vy nadáváte do "neomarxistů" - považuji za naprosto namístě označovat vás jako neonacisty. Takže ještě jednou: varute si s panem Piťhou před čím chcete - já zas varuji před nebezpečím postupujícího neonacismu. A pokaždé, až příště napíšete do nějakého vašeho příspěvku slovo "neomarxista" a budete tím urážet lidi, kteří nesouhlasí s vaším neonacismem - já, ač zřejmě reagovat nebudu, jako bych zareagoval slovy "blábolte si o 'neomarxismu' jak chcete, vy neonacisto".

0/−2
19.10.2018 12:23
Foto

P17e73t55r 80H97a14n49n32i95g 5206654455104

Pane Veverko, děkuji za opětovné "zpopularizování" mé osoby. Dovolte, abych citoval reakci na diskutéra Vašich kvalit, který napsal, "ještě mi tam chybí jen ten Soros" Má odpověď je. Ano, chybí, protože je za vším zlým v Evropě, ale nejenom tam. Má, jako největší nepřítel Izraele a podporovatel jeho největších nepřátel vstup do Izraele zakázán. To je ten veleslavný antisemitismus Adama Bartoše. Měl by se nazývat anti sorosismus.

+1/0
21.10.2018 16:18

B70e92d14ř69i50c68h 13V50e19v85e15r97k72a 4610465451129

Ano, velice rád jsem "zpopularizoval" vaši argumentační neschopnost v té diskusi pod blogem člena té vaší obskurní strany "Rozumní", boševika Opla:

https://opl.blog.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A181018_683783_blogidnes

0/−1
22.10.2018 11:15

B39e25d41ř78i75c49h 89V41e35v54e50r50k91a 4780245511409

>>církev a její ovce<<

Ano. Ovce. Naštěstí nejsou všichni křesťané jen ovcemi, které bečí to vaše "bééé... čtyři nohy dobrý... dvě špatný... bééé". Jsou i skuteční křesťané, kterým neuniklo "cosi" o lásce k bližnímu.

0/−4
18.10.2018 15:00

J80o78s86e69f 60P80a61v78e24l10k28a 5211707937432

Každý hodný člověk je ovečka Boží, nehodný kozel (podle posledního soudu uvedenému v evangeliu).

Lásku k bližním prokázal otec Piťha, budí celou společnost: Tady jdou vlci, je třeba zavřít bránu.

+2/−2
19.10.2018 8:50

B73e62d14ř58i35c14h 59V28e65v39e12r92k29a 4380725871619

Ano, "jdou vlci". Vlci v rouše beránčím. Vlci v kněžských hábitech, kteří hlásají (z míst, odkud by měli hlásat lásku a porozumění) tu (i) vámi zde prezentovanou nenávist.

+1/−1
19.10.2018 12:25

B68e71d15ř19i63c69h 78V65e53v11e91r30k80a 4260245371239

>>Lepší reklamu jeho názorům a hlouposti celé Istanbulské úmluvy ani udělat nemohly, hned totiž potvrdily jeho tezi o tom, že ženy budou pronásledovat muže...<<

Ze samotného faktu, že někdo na někoho podá trestní oznámení, vyvozujete pane Zdechovský to, že "někdo někoho pronásleduje"?

+2/−4
18.10.2018 10:32

J76i69r35k64a 86B73r24u48n83n75e40r 4518872899617

R^R^R^

+3/−1
18.10.2018 3:23

S40i56m16o61n40a 73S94e95d60l56á43č83k77o11v50á 3124882266593

Strasne.

Strasne, ze evropsky politik snad souhlasi s plky pana, ktery zcela jiste “ lost his mind”

+3/−4
17.10.2018 19:57
Foto

K13l18á10r87a 54L32i30n42h32a27r89t74o90v69á 6455240297842

Po pravdě mě už začíná trochu unavovat ten refrén, a to i od vzdělaných lidí, že cokoli, co kdo vypustí z pusy, je „jeho názor“, a jako takový je prakticky svatý a nenapadnutelný. Jak už píší diskutující níže, svoboda slova neznamená právo beztrestně lhát / pomlouvat jiné / rozdmýchávat nenávist vůči skupinám společnosti / atd. Pan Piťha navíc svoje kázání (logicky) nepronesl někde u piva k pár kamarádům, ale učinil tak s nezanedbatelným dopadem na veřejnost. Nota bene z titulu své funkce u instituce, která má údajně v popisu práce hlásat milosrdenství a lásku k bližnímu.

+4/−6
17.10.2018 16:18

J50o41s26e26f 22Š91o79l19t72e73s 8464938590803

On je ale rozdíl mezi faktickým lhaním, kdy si prostě a jednoduše vymýšlíte a prezentací svého světonázoru lidem, kteří si mne přišli poslechnout. Pomluvu jsem v jeho kázání nenašel a rozdmýchávání nenávisti taky ne, pouze poukazování na pomýlenost.

+3/−2
18.10.2018 12:51

B48e79d89ř73i85c34h 84V28e18v55e15r30k69a 4860965691589

Ona i v taková "prezentace světonázoru" může obsahovat hodně "nepěkných věcí" - kromě šíření poplašné zprávy i třeba výzvy k likvidaci názorových oponentů - netvrdím, že toto druhé se stalo v případě Piťhy - nicméně to první se dle mého skromného soudu přesně stalo. A to, že se dva lidé na tomto hodnocení nemusí shodnout (tak jako my dva), je přirozené - a od toho je soud, aby rozhodl.

+3/0
18.10.2018 13:59
Foto

L25i98b70u72š98e 46P21a37l90k25o79v84á 5351823507789

podat trestní oznámení za šíření strachu a nepravdivých zpráv není pronásledování-když o vás řeknu že jsem lhář a populistický demagog a vy na mě podáte oznámení za nactiutrhání budu mít právo se cítit pronásledována a nebo jen ponesu následky za sví slova?8-o

+5/−4
17.10.2018 14:06

B19e84d26ř82i21c38h 10V76e94v35e94r55k35a 4930205601569

Přesně. R^

0/−3
18.10.2018 10:30
Foto

V73e75r31o59n44i36k52a 98V58a15l48í58k45o67v75á 5943457535133

R^

+3/−1
16.10.2018 23:02

J85o40s57e48f 14Š44o76l53t20e27s 8264398670163

Byť s kázáním pana Piťha nesouhlasím, budu se do krve bít, aby ho mohl beztrestně pronášet.

+6/−2
15.10.2018 21:04

B19e13d32ř15i51c66h 85V66e76v72e78r64k18a 4290405591129

A až bude někdo pronášet výroky typu "to a to etnikum je třeba zlikvidovat v plynových komorách", také se budete "do krve bít, aby to mohl beztrestně pronášet"? Odpovězte prosím buď ANO nebo NE. Děkuji.

+1/−3
18.10.2018 10:29

J32o18s79e13f 17Š69o40l54t16e34s 8194358680893

Ne, protože podpora holokaustu a genocidy je u nás trestná.

+2/0
18.10.2018 10:34

B98e38d54ř22i61c33h 38V58e85v35e23r60k91a 4390845141279

Díky za odpověď.

Pak ale ať rozhodne soud, zda se jednalo o šíření poplašné zprávy, což je také trestné. Do té doby pronášet výroky, že se "budu do krve bít" aby mohl beztrestně pronášet "jiný názor" než je ten můj, je poněkud předčasné, řekl bych...

+1/−3
18.10.2018 10:41

J50o87s18e46f 36Š59o45l77t58e26s 8804428410263

Promiňte, ale každý soudný člověk myslím vidí, že pokud by měl být výrok pana Piťhy poplašnou zprávou, tak nám poplašné zprávy hlásí média a politici každý den a půlka by jich měla sedět.

+3/−1
18.10.2018 11:59

B76e77d43ř34i52c56h 94V12e10v26e95r93k28a 4210775841369

>>půlka by jich měla sedět<<

Ignorujete fakt, že by šli sedět pouze za předpokladu když na ně někdo podá trestní oznámení a uspěje. A podle této vaší logiky by snad tedy nikdo neměl podávat na nikoho trestní oznámení? A podle logiky pana Zdechovského zřejmě když to někdo přece jen udělá, "chová se po vzoru komunistů". Nezlobte se na mě, ale to už je opravdu bizzáááár...

+1/−3
18.10.2018 12:24

J37o64s45e10f 87Š42o39l63t60e95s 8944808900963

Bizár je, že někdo řeší, když nějaký pánbíčkář hlásá pro pár svých pravověrných nesmysly. Bizár je, když lidé ztrácí kvůli obvinění (ne trestnímu stíhání, ale jenom obvinění v médiích) práci, životní kariéru a v podstatě všechno, co kdy vybudovali. To je bizár.

+1/−1
18.10.2018 12:49

B42e19d57ř78i36c48h 82V88e12v26e34r90k23a 4280245811609

>>pár svých pravověrných<<

Katolická církev není "pár" pravověrných.

>>lidé ztrácí kvůli obvinění (ne trestnímu stíhání, ale jenom obvinění v médiích) práci, životní kariéru a v podstatě všechno, co kdy vybudovali<<

Tvrdit, že se toto v současnosti děje, je lež. A podsouvat srovnávání toho, co se údajně "děje" s tím, co se dělo před rokem 1989 je sprosté chucpe.

+1/−2
18.10.2018 13:55

V50e30n61d44u41l52a 82S46z24l82a37u57e75r13o14v67á 7172486257908

Odpoveď na otázku v titulku - nechtějí.

+4/−9
14.10.2018 19:51

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz