Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J56a88r49o61s27l84a14v50a 95K73a22n53i72o28k26o73v96á 7752909482897

V RVHP jsme akorát drželi hubu a krok! A teď je to snad lepší ? Jakou sílu má "naše spolurozhodování" ? 2,7% ? A to tam ještě všichni Češi nehlasují jednotně.

S tím hlasováním PROTI Maďarsku, to mě tam Češi fakt naštvali absolutně ! Takže V4 je jen pokrytecká fraška !!!

0/0
13.9.2018 5:11

P22e41t55r 97B97u30r70i43a13n 4861356714538

Souhlas, karma. I když je vidět, že tentokrát jste v blogu našlapoval hodně tiše.

+1/−1
11.9.2018 23:13
Foto

T18o64m13á92š 43Z98d70e21c66h18o26v77s72k77ý 9868401611535

Snažím se spíše vysvětlovat, než jít do větší konfrontace :-)

+1/−1
12.9.2018 0:03
Foto

L67e58o82n66t76ý17n15a 28C86h83v78á61t69a35l28o10v73á 1183195936

Zkusíte mi vysvětlit, jak se v EU mohlo stát, že jsme se stali popelnicí Evropy? Hezky jste vysvětlil, jak se zasazujete o to, abychom někdy v nejasném horizontu popelnicí nebyli, ale umíte vysvětlit, jak se to vůbec mohlo stát? EU pro nás měla být lepší příští a přitom jsme popelnicí? Už chápete, proč někteří ty výhody nevidí a ani nemohou vidět? Po letech jim slíbíte, že někdy možná už to nebude, ale nepůjde to hned, zabere to nějaké to volební období?

+2/0
12.9.2018 1:01

M82a57r49t28i10n 74K47o81l29a57c92e55k 5729347803133

Tady bych odpovědět i já. Protože si za to můžeme sami. Jde o vnitrostátní politiku, kde obyvatelstvo je udržováno na takovém bohatství, aby neohrozilo vládnoucí třídu polistopadových politiků. Takže vzdledem k rodinným výdajům se kupují produkty druhé kvalitativní třídy a náš vozový park je na hranici veteránů.

Také za to můžou nekompetetní politici (to není momnetálně na Vás pane Zdechlovský), kteří mohli v čr účinně potírat nebezpečné látky v potravináćh a při výrobě potravin.

Teď otázka na Vás pane Zdechlovský. Bránila nějak Evropská legislativa panu Jurečkovi v napsání zákona omezujícího nebezpečné hnojiva při pěstování řepky? Nijak v tomto neprokočil, ale vaše strana na státní úrovni toto používá jako "nechutný" argument proti ANO.

Z toho celého mi zatím vachází, že si nehodlají ničit nepřítele, když konfrontace s ním jim pomáhá být v sedle.

0/0
12.9.2018 18:31
Foto

L94e34o96n36t85ý37n79a 82C37h87v55á55t52a54l76o23v32á 1523595846

Já bych to viděla trochu jinak, jde o vnitrostátní a nejen vnitrostátní politiku, kdy je obyvatelstvo zdaněno až na dřeň, takže mu nezbývá než kupovat to nejlevnější a prodejce jim to ochotně dodá. Jen mě zajímalo, jestli si pan Zdechovský uvědomuje, že s velkou slávou pomáhá v EU řešit problémy, které bychom bez politiků a EU neměli. Jako kdyby pomáhal podpálit dům a pak se chlubil, že ho hasil. Horší je, že tím možná způsobí ještě větší problém, protože až budou prodejci dodávat opravdu kvalitní potraviny, může se stát, že většina na ně nebude mít.

+1/0
12.9.2018 23:16

J10a43r47o75s42l66a46v67a 35K85a16n95i10o46k96o78v82á 7212679952297

"že s velkou slávou pomáhá v EU řešit problémy, které bychom bez politiků a EU neměli."

Přesně !!!

0/0
13.9.2018 5:14

L68u44b72o85š 91C35h75l12u26m42s50k80ý 2310285938895

Se vším, co jste napsal v podstatě +/- souhlasím. Ano, rusáci nás dokonce okupovali, ale nikdy je nenapadlo (i když by snadno mohli) po nás chtít, abysme se postarali třeba o tisícovku Tatarů a tisícovku Čečenců.

+3/0
11.9.2018 22:20

M59a59r53t70i43n 25K11o11l49a58c52e17k 5799447483413

Promiňte mi neznalost, ale Větnamci se tu po větnamské válce dostali jak?

0/−1
11.9.2018 22:24

L90u87b80o73š 12C12h55l74u20m90s32k69ý 2720555288245

Vietnamci k nám jezdili především kvůli školám/učňákům (a na pozvání naší vlády). Rozhodně ne kvůli tomu, že se mají u nás usídlit.

+2/0
11.9.2018 23:02

P77e83t91r 61B17u52r58i35a28n 4711836514768

V rámci z Moskvy centrálně nařízeného sociálního programu. V té době, měl socialistický Vietnam až 20% nezaměstnanost. Kuba na tom nebyla o nic lépe.

+1/0
11.9.2018 23:12

L32u94b45o97š 12C49h40l40u23m26s56k57ý 2960955328345

A měli jsme jim poskytnout azyl, ubytovat je a vyplácet dávky, že?

0/0
11.9.2018 23:44
Foto

T77o41m75á13š 34Z91d11e59c56h79o83v44s31k48ý 9838401701325

Ale my jsme tu museli ubytovat a zaměstnat jak Kubánce, tak Vietnamce...to hodně lidí zapomnělo.

+1/0
12.9.2018 0:05
Foto

L43e67o37n33t74ý53n77a 83C47h70v75á14t59a54l62o13v93á 1923525746

A ti Vietnamci a Kubánci přišli i s celými rodinami? Nebo bylo možné je ubytovat na ubytovně a zaměstnat u pásu, případně je ubytovat na koleji a nechat studovat? Asi to nebylo tak zlé, protože dodnes nemá většina s Vietnamci problém.

+2/0
12.9.2018 0:16

P72e97t12r 44B47u54r68i55a94n 4901766724268

Bez rodin. V rámci projektu pomoci socialistickým zemím, které byly v kapitalistickém srabu (vysoká nezaměstnanost) :-P

0/0
12.9.2018 10:51

J36a72r87o65s49l17a11v59a 55K18a63n88i79o74k34o88v68á 7442889462287

Jenže bych vám přála vidět, jak byli Vietnamci neskutečně pracovití. Bydlela jsem s nimi rok v jedné budově a to byla škola života. Oni tu nežili z dávek, nakoupili si šicí stroje a šili jako o život. Nasáčkovali se společně do jedné místnosti, a sedíc na zemi, šili. I když tu byli zaměstnaní, tak mimo práci si nesedli na zadek, ale snažili se sami si přivydělat. Pro nás, domácí, to bylo až šokující je vidět na té zemi, zkroucení, ale šili ve dne, v noci. Pracovali tu ve Slezanu.

Na rozdíl od Kubánců, kteří tu pracovali v Tatrovce. Příbuzný tam pracoval a bavil nás různými akcemi, jak oni reagovali na pracovní řád. Tím se prý moc nevzrušovali.

0/0
13.9.2018 4:58

P56e69t69r 35B88u36r97i19a37n 4521786974418

Měli jsme je ubytovat, dovzdělat a zařadit do prc. procesu.

0/0
12.9.2018 10:49

L42u28b88o24š 37C52h44l73u23m52s92k79ý 2580745928315

A když získali vzdělání a pracovní zkušenosti hupky dupky domů. Že tu někteří zůstali, ano, z různých důvodů. Ale jinak jsem klidně pro přijímání migrantů z Vietnamu i v poměru místo jednoho ze "Sýrie" stovku z Vietnamu.

+1/0
12.9.2018 21:57

M15a32r41t82i79n 18K26o27l95a24c28e73k 5619467793213

Srovnání RVHP a EU je celkem logické. Záleží jak se k tomu postavíme nyní.

Nechme stranou, že za RVHP stál silný loutkář sovětské rusko.

V jaké pozici jsme nyní? Čím jsme mohli přispět jsme si raději pod taktovkou Klause staršího nechali zdecimovat, prodat, nebo rovnou zavřít.

Nic není ztraceno, jen nejsme v čelních pozicích průmyslu, kam skutečně patříme.

Tedy chceme skutečně být silnými partnery a utvářet hospodářkou podobu EU, nebo jen chceme pobírat a požírat dotace z EU? Jako největší slabinu českých podniků vidím v mizivé produktivitě podniku (nikoliv jednotlivých zaměstnaců). Tam žádná dotace nepomůže.

0/0
11.9.2018 21:47

K19a81r43e90l 70T79r30o60n92n82e82r 2566274410184

Pane Zdechovský, je vidět, že o technologii fungování jednotlivých orgánů RVHP nic nevíte. Já ano. Kupodivu se nijak moc nelišily od současných orgánů Evropského parlamentu - tedy těch ekonomicky orientovaných.

Postavení ČSSR v RVHP bylo poměrně silné díky slušně fungující ekonomice. Společně s NDR jsme drželi nad vodou balkánské členské země, Kubu a Vietnam. Vaše představa, že nějaký ten Brežněv nám do Prahy přikazoval co a za jaké ceny máme pro koho vyrábět, je poněkud lichá. Někdy si o tom něco přečtěte.

+1/0
11.9.2018 17:30
Foto

T76o32m25á16š 46Z56d65e58c62h20o72v95s41k38ý 9258981601155

Pane Tronnere, studuji to již 18 let, ale máte asi pravdu, že nic o tom asi nevím ;-)

0/0
12.9.2018 0:06
Foto

L23e68o48n91t59ý40n44a 51C21h31v85á34t43a70l78o82v19á 1953385306

Chodit za lidmi a přesvědčovat je, že je EU dobrá? Kdyby byla EU tak prospěšná, neviděli by to lidé sami? Lidé si totiž auta kupují, protože je chtějí, prodejci je jen přesvědčují, aby si koupili jejich značku. Jenže EU nemá nic na výběr. Navíc je současná situace v přímém rozporu s tím, jakou reklamu kdysi u nás EU měla. Žádná spokojenost, jen obrovské množství byrokracie, nepřehledných příkazů, zákazů a opatření. Ale máte pravdu, EU se nedá srovnávat s RVHP, už je to spíše politbyro.

+6/0
11.9.2018 14:56
Foto

J73i73t62k25a 83F37i59a17l34o29v64á 2661825957211

je spousta lidí, kteří tu prospěšnost sami vidí, je tak spíš na místě se ptát, proč to ti ostatní nevidí a jestli vůbec mají správné informace. EU je složitá, ve školách se vyučují maximálně nudné dějiny integrace a ne konkrétní pravomoci a legislativní proces (ten je mimochodem stručně a jasně v této infografice: http://www.europarl.europa.eu/external/html/legislativeprocedure/default_cs.htm). Je pak velmi jednoduché říct "Brusel nařídil", protože si to umí ověřit jen minimum lidí. A často se prostě líp poslouchá nadávání na někoho cizího, než si muset přiznat, že to jsou třeba lidé, které jsem přímo volil, komu se něco nepovedlo. Doporučuji k přečtení článek Bruselštější než Brusel.

Jak ukrýt nepopulární opatření za směrnici EU

: https://zpravy.idnes.cz/evropska-unie-narizeni-smernice-referendum-o-vstupu-do-eu-bruselstejsi-nez-brusel-prehnana-impl-izx-/domaci.aspx?c=A180524_134719_domaci_fer

+1/0
11.9.2018 15:57

P27e48t38r 40V64e75s11e14l54ý 3361764854399

Jako by mi to připomnělo dobu budování komunismu, kdy se rovněž soudruzi divili, že někteří lidé nevidí výdobytky socializmu a jejích pozitivní vliv na chod společnosti. Kdysi to byli svazáci, dnes jsou to aktivisté přisáti na nějakou neziskovku financovanou z EU. Myšlení mají stejné, jen modly se změnily.

+3/0
11.9.2018 17:26
Foto

L35e62o54n15t12ý32n83a 48C93h84v76á75t12a84l44o86v12á 1303665596

Nevím, kdo tu prospěšnost sám vidí, protože znám jen lidi, kteří říkají, že bez EU bychom nemohli být, protože proto. Žádné argumenty, žádná praktická životní zkušenost, jen oposlouchané fráze. Pak samozřejmě vidí prospěšnost pobírači dotací a lidé přímo napojení na bruselské penězovody nebo ti, kteří si nechávají lobbovat za přísná bruselská nařízení.

Možná se lépe poslouchá nadávání na někoho jiného, na druhou stranu však existují nařízení, která si Unie vynucuje pod hrozbou pokuty.

Unie škodí především tím, že se pokouší zasahovat do každého drobného detailu našeho života. Víc volnosti a výrazně méně nařízení, jenže tímto způsobem EU reformovat nepůjde, protože kam by šly ty armády bruselských úředníků, poradců, komisí, pracovních rad, a další členové politbyra.

+2/0
11.9.2018 23:05

J73a66r64o70s67l97a65v97a 72K58a70n57i60o73k77o97v66á 7202609792727

R^R^R^ absolutní souhlas. Moc by mě zajímala váha zákoníků před vstupem do EU a nyní. Vždyť oni tam chrlí jeden výmysl za druhým, a státní suverenita je v ... někde. Jakým právem o nás Brusel rozhoduje až do detailů ? Nikdo o tu integraci nestojí, jen ti, jimž to přínáší jejich vlastní užitek. Proč ten ÚV Brusel tak šíleným způsobem sešňěrovává život v celé Evropě? Proč to nezůstalo jen o trošinku složitější než EHS ? Vždyť čím je cosi větší, tím hůř se tomu daří ve smyslu organizace či hospodaření.

Stát či federativní Evropa NIKDY nebude, na to nemá politický národ.

+1/0
13.9.2018 5:33

P36e78t53r 52B62u88r72i26a68n 4671346554288

Kdyby byla EU tak prospěšná, neviděli by to lidé sami?

Neviděli. Člověk obecný krumpáč je totiž z podstaty blbý tvor s primárním myšlením.

+1/−1
11.9.2018 23:15
Foto

L78e60o94n88t44ý44n34a 28C50h31v36á16t27a51l21o66v87á 1453205156

Na rozdíl od bruselských úředníků, kteří jsou nadání jakousi nadpozemskou inteligencí až genialitou a proto jsou schopni vymýšlet za obecné krumpáče pravidla života krumpáčů? No já Vám nevím, já když vidím ty bruselské panáky, tak vidím jen krumpáče navlečené do obleků. Krumpáče, kteří sice neumí vzít krumpáč do ruky, protože by si ho nejspíš píchli do zad, kteří umí jen schůzovat, svolávat summity, žvanit a žvanit a papírovat a nařizovat papírování, protože papírování zachrání nás, zachrání přírodu, zachrání všechno a kdyby to nepomohlo, tak udělíme pokuty a nařídíme více papírování. Byrokracie už dávno přesáhla úděsnou byrokracii komunistů. Ovšem musím uznat, že někteří bruselští krumpáči na sebe nehledí a účastní se summitu, i když je tam musí jiní podpírat, i kdyby je to stálo život, tak tam jedou, aby pomohli obecným krumpáčům (cumbajšpíl Juncker). Alkohol, rauty, schůze, cestovné a to všechno pro blaho obecných krumpáčů, kteří to zaplatí? Jestli on by si i ten poslední krumpáč se svým životem neporadil daleko lépe bez draze placených poraděnků, co myslíte?

+3/0
11.9.2018 23:29

P79e11t40r 85B26u25r44i76a34n 4551886124338

Ale klidně by si třeba poradil se svým životem lépe i bez draze placených politiků ale s celními přirážkami na zakoupené zboží. Ovšem otázka zněla, proč lidé nevidí tu prospěšnost EU. Nevidí, protože obyčejní lidé mají primární vidění světa a hlouběji nemají potřebu jít. Co funguje, toho si nevšimnout, co jim není po chuti, to okamžitě kritizují. Když byste se lidí ptala, jaký je rozdíl mezi Unií, celní unií a Schengenem, zhusta nevědí ten rozdíl. A to je i ta má odpověď, proč nevidí výhody. Protože tomu obecně nerozumí (já také ne, aby bylo jasno).

0/−1
12.9.2018 11:04
Foto

L14e54o97n47t70ý30n26a 44C48h18v37á32t25a56l70o31v15á 1123795876

Ehm, máte to špatně, clo se uvaluje na zboží, aby místním bylo lépe. :-)

Oni tomu nepotřebují rozumět, protože se jich to většinou netýká. Nechci používat výraz "obyčejní lidé", protože to by mohlo vyznít i tak že bruselští úředníci i místní politici jsou neobyčejní. Nicméně běžný, středně chudý jouda toho vlastně moc nepotřebuje a ani nekupuje a Unie mu to neustále vylepšuje tím, že svými nařízeními všechno zdražuje, takže si toho koupí ještě méně.

Například v blogu zmiňované stáčení tachometrů, snem joudy je mít skoro nové auto s malým nájezdem za pár korun. Taková auta logicky nejsou, takže mu trh nabízí levné auto se stočeným tachometrem. Až se jednoho krásného dne splní sen, že se tachometry nebudou stáčet, hádejte, co se stane? Jouda si za pár korun koupí auto bez stočeného tachometru s velkým nájezdem, protože na jiné mít nebude. Pak začnou politici řešit, že je hrůza, když lidé jezdí starými auty (ono už se to částečně řeší teď), a nakonec jouda nebude jezdit žádným autem, protože na něj nebude mít. Pokud jouda žije na vesnici, nedostane se do práce, jouda bez auta, bez práce, bez peněz a EUpolitici se dmou hrdostí, jak joudu zachránili před nákupem ojetého auta se stočeným tachometrem. ;-D

A proč jouda nemá peníze? No protože zaměstnavatel musí zaplatit všechna možná nařízení péče o zaměstnance, bezpečnosti práce, ochrany přírody, prevence, ještě větší prevence a úplně největší prevence. Za těch pár peněz, co zaměstnavateli zbydou a zaplatí mu, si toho moc nekoupí, protože na všechno je potřeba spousta povolení, razítek, certifikátů, bezpečnost, prevence, ochrana zaměstnanců a já nevím čeho ještě a to výrobu prodraží. Už jen když si ten chudák doma rozsvítí, tak platí jak mourovatej na daních, na alternativní zdroje a další nesmysly.

+1/0
12.9.2018 14:07

J44a23r97o59s64l13a28v29a 88K50a25n75i47o13k93o46v66á 7672509732897

Přesně ! Regulace, regulace, regulace ! Rv

+1/0
13.9.2018 5:43

J88a44r61o31s58l93a98v87a 15K13a50n86i32o44k68o40v98á 7862169272967

Petr Burian .." Člověk obecný krumpáč je totiž z podstaty blbý tvor s primárním myšlením."

A vy jste hulvát považující sám sebe za "elitu".

0/0
13.9.2018 5:38

J25a58n 66M21r55k77v52i75č83k47a 9433396245548

USA má 51 států tak rozdílných jako konzervativní Utah, či Texas až liberální Kalifornie. A nikdo státům nenařizuje, jestli mají mít trest smrti, sňatky homosexuálů, eutanázii a podobně. EU má států asi polovinu a musíme mít vyhlášku, jak se smí jmenovat rum, jakou žárovkou svítit, čemu se smí říkat máslo, jak má být zahnutá okurka, z čeho je marmeláda, jak moc smí foukat vysavač, jak má vařit rychlovarná konvice a padla kosa na kámen, až s tím kolik vylovených černoušků má jaký stát přijmout a patrně po zbytek života živit.

Politiku dělají lidi. Pokud lidi zůstanou, nelze od EU čekat jinou politiku. Když se provalil Brexit, říkal jsem si, tohle nemůže Juncker a další ustát, ale ustál, nic se nestalo. Stejně jako když bankrotovalo Řecko, nebo když začala válka na Ukrajině a EU v tom měla své prsty. A pořád se nic neděje, pořád tam jsou ti samé lidé. :-/

+3/0
11.9.2018 14:26
Foto

J34i63t96k42a 54F34i30a11l45o21v34á 2601805597761

mandát je 5 let, počkejme po volbách příští rok v květnu.

Jinak Spojené státy se rozhodly pro svůj model federace, evropské státy zase pro jiný, kdy se vyzdvihuje jednotný evropský trh s vysokou ochranou spotřebitelů, ano vede to k pro nás úsměvným případům, kdy nesmíme pomázánkové máslo nazývat máslem, protože prostě nemá 82% tuku, ale zde jsme si bývali mohli zažádat o výjimku pro typické regionální označení, což se v podstatě neudělalo. Na druhou stranu nikde na světě nemůžou použít označení třeboňský kapr nebo olomoucké syrečky, na to máme ochrannou známku.

+1/0
11.9.2018 14:36

J35a67n 62M66r72k90v29i13č64k46a 9473306445388

Pro žárovky by jsme měli zažádat regionální označení jako „Tradiční český přímotop“. Pro vysavače „Tradiční český fukar“. A co se bude zakazovat příště? :-)

Ale čert to vem. Mě spíš štve, že se takovejma pitomejma zákazama celá EU vůbec zabývá, že nenechá lidem svobodu. Italský banky fungují jako ruleta, ale EU je v klidu, Španělská nezaměstnanost je už pojem, ale na práci si pozveme migranty, zadlužení států je už normální, o Řecku mluvit netřeba.

Přitom za dveřma je krize. Čeká se jen, zda jí odstartuje globální celní válka, nebo jiný konflikt. Loď se potápí, ale kapela ještě hraje. :-)

+3/0
11.9.2018 15:41
Foto

J29i12t52k92a 30F24i16a45l89o73v72á 2721935577311

tak s vysavači to bylo jinak, to řešení o omezení příkonu a naopak zvětšení výkonu navrhli přímo výrobci - včetně těch českých. https://domaci.ihned.cz/c1-65866370-nesetrne-vysavace-konci-zacina-platit-nova-regulace-pri-nakupu-hlidejte-saci-vykon

že se EU zabývá životním prostředím mi přijde v pořádku, to je fakt téma, kdy je nutné se na společném postupu dohodnout. Řešení nezaměstnanosti a národní ekonomiky by ale dál mělo zůstat na státech, to by pro mě naopak byly neadekvátní zásady, kdybychom si nemohli sami určit rozpočet.

zadlužení Řecka se řešilo, protože Řecko přímo požádalo o pomoc.

+1/0
11.9.2018 16:09

J10a31n 27M71r26k16v22i74č75k56a 9813426435938

Omezení příkonu jsem zaznamenal, ale bohužel s tím spojené i omezení výkonu. Takže starý vysavač táhne lépe, než nový. Vlastní zkušenost.

Ano, líbí se mi myšlenka řízení národní ekonomiky a nezaměstnanosti na úrovni států. Jenže pak nezodpovědné státy nemohou být ve stejné měnové unii jako třeba Německo. S Eurem už nejede každej za svý.

0/0
11.9.2018 16:23

J77a17r85o10s66l16a91v31a 17K86a38n62i29o32k71o92v98á 7272349552427

Přesně, euro je propadák ! A postaralo se o velké průšvihy. Řecko by bez eura nebylo v takovém stavu.

0/0
13.9.2018 5:54

J45a25r12o71s22l22a89v77a 26K72a42n72i11o95k94o64v85á 7932899252177

R^R^R^ "globální celní válka", no, že přijde ekon. krize, o tom nepochybuji, ale stokrát víc mě štve ten migrační průšvih ! Islám nemá v Evropě co dělat!

0/0
13.9.2018 5:50

D10a20n 83R86o53z92s52í14v62a81l 3240192480444

Těžko se ovšem současný, velmi často negativní názor lidí na EU může změnit když vidí co EU nyní předvádí. Různá nesmyslná nařízení, nesmysly o ještě větší integraci, euro které u nás nikdo nechce poněvadž je jasné že takový projekt nemůže nikdy fungovat, naprostá neschopnost namísto blábolení na summitech o ničem, už konečně rázně zatrhnout migraci atd. atd.

EU by potřebovala nejen řádnou reformu ale namísto různých Tusků, Junckerů, Macronů a dalších i nové lidi do vedení a též pořádně zeštíhlit. Počet europoslanců stáhnout nejméně na polovinu a různé komise, eurokomisaře a podobné nesmyslné funkce pouze na braní peněz zrušit úplně.

+3/0
11.9.2018 13:48
Foto

J70i70t96k93a 92F79i40a39l70o65v29á 2551305757971

s tou redukcí hlavně u Komisařů apod. Zdechovský souhlasí, viz ten v závěru odkazovaný článek http://zdechovsky.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=666965. Je i pro zrušení předsedy Rady (Tusk), celkově je to ale o tom, koho lidé volí. Jinak poslední summit k migraci byl dobrý, zavrhly se kvóty a přešlo se k řešení - viz https://zdechovsky.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=669188

+1/0
11.9.2018 14:42

D44a41n 39R64o27z38s25í91v87a34l 3670962340224

Souhlasím až na tu poslední větu. Plácání na summitech je sice krásné ale já žádné řešení v praxi nevidím. Migranti proudí dál, nyní většinou přes Španělsko, které nyní dokonce těm kteří nemají právo na azyl zlegalizovalo i plnou lékařskou péči, pašeráci pozměnili taktiku a smějí se dál.

+4/0
11.9.2018 15:00

J20a59r57o91s57l59a92v25a 96K94a31n36i68o79k23o31v33á 7462329372647

Jitko, dokud nebude v základním dokumentu EU formulace, že Evropa JE křesťanská, tak tahle EU nebude nikdy obhájcem evropských občanů.

Tuhle zbabělost nám naši potomci v zamuslimené Evropě nepřičtou k dobru.

0/0
13.9.2018 6:03

J46a82r78o82s27l42a54v15a 16K68a22n43i14o58k54o69v96á 7372289472517

Když už bych vůbec EU uznávala, tak by musely mít všechny země stejný počet europoslanců. Protože jinak vládne Evropě Německo s Francií. A to není fér.

0/0
13.9.2018 5:58

P26e41t68r 94V11e56s21e73l12ý 3431604124839

Ono bizarní na EU už je jen to, že ji lze s úspěchem srovnávat (a nalézat shody) s RVHP, stejně jako např. komunismus s nacionálním socializmem. A děsivé je to, že to mnoha lidem nepřipadá vůbec divné.......

+4/0
11.9.2018 13:22

P55a22v74e22l 73P41o59n69e91c 6884629242350

Členství v EU přivedlo nepochybně do ČR nové investory ale nešlo zdaleka jen o průmysl. Ekonom Karel Kříž nedávno uvedl, že ČR se stala "největším krmelcem" z celé střední Evropy, protože odliv kapitálu do ostatních zemí EU patřil k nejvyšším. Smutným výsledkem jsou je (vedle obrovských odvodů zisků mimo ČR) také závratný růst cen nemovitostí v poslední době, přitom mladé rodiny mohou jen těžko konkurovat bohatým investorům ze západní Evropy (nejen). Je pravda, že vystoupením z EU se tento problém nevyřeší.

+5/0
11.9.2018 11:23

J75o64s75e63f 49S93l19a26v94í66č46e24k 4313406976923

Pokud se jedná o ty nové investory, investují pouze malou část z toho co získaly nákupem našeho majetku za dumpingové ceny a nyní jim odvádíme dál na dividendách a tantiémech.

+3/0
11.9.2018 11:34
Foto

T41o65m77á82š 12Z73d98e56c31h24o53v16s90k55ý 9498791421865

To není zas tak jednoznačné. Část z těchto zisků zůstává tady a ten majektek někdo opravuje, stará se o něj. Prostě ten benefit pro ČR tu rozhodně je.

0/−1
11.9.2018 12:26

J30o45s19e36f 78S20l17a73v39í26č18e74k 4593206296703

Základním cílem kapitalismu je zisk. Část zisku zde jistě zůstává. Ovšem jen část. Takže o benefitu pro ČR bych rozhodně nehovořil.

0/0
11.9.2018 14:19

P97e56t95r 45B52u72r89i76a16n 4271786654198

Základním cílem kapitalismu je zisk.

A základním cílem socialismu je co? A jak potom chce dohnat a předehnat a především uživit?

A základním cílem vás a vaší rodiny je potom co?

+2/0
11.9.2018 23:18

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz