Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P15a81v41l86í79n33a 24A42r88b84e37i92t14o55v74á 7824826108214

Zda je je Kramný nevinen či nevinen, je stále velkou otázkou, taky proto, že v poslední době zemřelo podobným způsobem více turistů. Orgány jeho mrtvé manželky a dcery vůbec nedocestovaly do republiky a odsoudit člověka na základě nedostatečných důkazů,je velmi rozporuplný závěr.....

0/0
9.9.2018 23:41

J36a73n 23R95á83ž 1809253384380

Vycházím z předpokladu, že Zdechovský není blbec a ověřil si, zda ve spise existuje stejně relevantní znalecký posudek, který by jednoznačnými závěry potvrdil, že vnitřní orgány zemřelých mají známky zásahu el.proudem, které byly příčinou jejich úmrtí, jak to naopak vylučují posudky jím zmiňované. Asi není, protože by se přece svými tvrzeními, že Kramný el.proudem nevraždil veřejně neblamoval.

PS. Ani tak Zdechovský, ale spíše to, že bývalý místopředseda Nejvyššího soudu a dlouholetý předseda trestního kolegia tohoto soudu JUDr.Kučera vyjádřil jisté pochybnosti o objektivitě soudu s Kramným, mne znepokojují. Proto bych byl rád, kdyby se Kramnému obnova procesu podařila realizovat.

+4/0
2.9.2018 16:37

P60a21v11e64l 82S61z33i26r38o26t68n22ý 3432914234570

Předpokládám, že soud měl k dispozici všechny znalecké posudky i kontraposudky. A že v tomto složitém a mediálně známém případu zvážil všechny informace než rozhodl. A já prostě v tomto případě - kde nehraje roli politika - zkrátka věřím spíš nezávislému soudu než europoslanci, který má poměrně krátce před volbami a jakákoliv publicita se mu hodí.

+1/0
31.8.2018 22:27

P20e57t34r 77B44u74r70i71a30n 4821616904858

kde nehraje roli politika

Ale i plebiscit je přeci politika. Je rodinná, ekonomická, PR politika a jiné.

0/0
1.9.2018 1:23

B57ě16l64a 93H84o81r77á83k71o19v51á 1328572549660

Každopádně je strašná představa že to udělal, ale ještě strašnější je jestli sedí za to co neudělal;-(

+5/0
31.8.2018 13:07

P40e97t91r 81B10u48r73i33a90n 4591936844508

Bingo!

+1/0
1.9.2018 1:24

V38i44l98é98m 42B40a79r20á13k 4276577209456

Jen se zeptám, dělala se rekonstrukce činu, resp. je představa, jak to udělal? Jinak, justice řekla, že je vinen, tak je vinen (viz můj příspěvek níže). Jen mi není jasné, že přijedu do úplně cizí země, vezmu kabely a začnu mordovat. Bylo by to možné v Česku, tj. to nevyhodí "fí"? Kdyby se mu to nepovedlo, tak by manželce navykládal, že si jen tak hráli?

Jinak ze života. Kolega byl s manželkou v Egyptě. Ta šla v noci do koupelny, uklouzla a ošklivě si rozbila hlavu. Kdyby bylo po ní, tak nevím, jak by to vysvětloval, že ji necasl.

+6/0
31.8.2018 10:32
Foto

V72a47š47e81k 55P85e30r14i41č31e89v79i89č 9467832825736

Zkusím vám odpovědět já. Rekonstrukce se samozřejmě neprováděla. Výroková část rozsudku hovoří o tom že v přesně nezjištěné době od 28.7-29.7.2013 jednopólovým nebo dvoupólovým dotykem zavraždil svoji manželku a dceru. (Velmi zjednodušeně řečeno) Nu první drobný a zásadní rozpor je ten že Egyptská strana tvrdí, píše a do kamene na náhrobku je vytesáno, že zemřeli až 30.7.2013, což v celkovém kontextu celého případu Petra Kramného je jen drobnost. :)

+3/0
31.8.2018 11:43

J43i90ř95í 37Ř55e36z20n52í88k 4272732563365

Ani jednoznačná jistota, že obě ženy zemřely v důsledku zásahu elektrickým proudem, nezaručuje, že s těmito úmrtími má něco společného Kramný.

+3/−1
31.8.2018 15:07

P80a44v70e64l 74S35z85i18r14o17t63n46ý 3962234184280

Použil bych poučku, známou jako Occamova břitva. Ta říká, že to nejjednodušší vysvětlení je obvykle to správné. Tečka.

0/0
31.8.2018 22:30

P51e92t94r 36B39u82r65i24a17n 4271206374398

Použil bych poučku ze slovníku Českého jazyka: Obvykle není totéž jako vždy. Dvě tečky.

+1/0
1.9.2018 1:26

V65í67t55ě56z14s50l55a19v 35K71o57š95ť64á39l 9828414898

Chcete tím snad říct, že kdyby obě ženy, ubytované spolu s Kramným v jednom (předpokládám uzamykaném) apartmá byly nalezeny mrtvé v posteli (bez nějaké kabeláže), a zemřely by prokazatelně v důsledku zásahu elektrickým proudem, neprokazovalo by to Kramného vinu?

0/0
2.9.2018 1:27

J58i23ř11í 33Ř47e33z78n29í96k 4962772563565

Ani náhodou.

Co se mne týče, obávám se, že v případě podobného pokusu byl bych mrtev toliko já sám.

Takže ono to také mohlo být opačně.

0/−1
3.9.2018 17:08

J56i25ř58í 77Ř47e48z18n88í91k 4722622193265

Pokud bych bylo soudcem, osvobodil bych Kramného pro nedostatek důkazů, nikoliv pro to, že to neudělal.

0/0
21.9.2018 6:08

V31i46l40é74m 52B82a81r26á68k 4956357169286

Státu, kdy když zemřete, tak vás okamžitě vyvrhnou a nabalzamují, protože to tak dělají 5000 let, se moc věřit nedá. Na to asi Kramný sázel.

Podle vašich příspěvků také ne.

0/0
31.8.2018 17:54

V44i76l37é17m 52B76a61r77á24k 4426477859916

Vždy se najde někdo, kdo věří i té největší blbosti. Co by jinak dělali podvodníci. Takže se pane europoslanče věnujte tomu co máte, třeba snaze zrušit po vzoru USA platby tzv. Palestincům a tím je donutit k míru, možnost získat občanství Unie, možnost eurokandidátů nepříč zeměmi........

Justice není dokonalá a hledání práva je složité. Jenže to je jediné co máme. Pokud se hledání "spravedlnosti" (nepíši práva) začne věnovat ulice, je zle.

Takže Kramný je vinen. Pokud bude prohlášen soudem za nevinného, bude nevinen. Jiný postup není možný.

0/−3
31.8.2018 10:22

M43i33c11h65a50l 47S23v30o12b41o88d31a 5538948746391

Až na to, že poslanec nevyzývá k propuštění, ale k otevření případu pro zjevné pochyby. Ale kdo by se zabýval detaily.

Je - li vinen, tak pro soud nebude problém zpochybnit závěry znalců, kteří tvrdí opak. V opačném případě je nevinen a sám jste napsal, že jiný postup není možný.

+4/0
31.8.2018 10:32

V87i28l32é71m 28B14a40r60á84k 4296857569476

Nepíši, že vyzýval k propuštění. Kramný požádal o obnovu procesu. Tam nějaký hlas ulice v podobě hlasu pana Zdechovského nemá místo.

0/−1
31.8.2018 10:34

M16i14c91h87a60l 49S57v25o13b54o87d91a 5978418456481

Dobře dejme tomu, ale stejný hlas ulice by neměl suplovat soud a tvrdit, že to udělal, pokud existují znalecké posudky, které tvrdí opak.

Pan Zdechovský ty posudky zveřejnil. Kterýkoli bloger (vy, já, kdokoli) má možnost napsat článek, kde zveřejní opačné nálezy a zpochybní článek pana Zdechovského.

Ať tak, či onak. V obou případech se vyjádří hlas ulice, a ten v právním prostoru nemá místo, jak jste správně napsal. Tam patří pouze důkazy pro a proti a na základě ústavního práva na spravedlivý proces by měly být tak hodnoceny. Jestli nebyly, měl by být případ znovu projednán. Nic víc, nic méně.

+3/0
31.8.2018 10:39

J84a98n 81Z86í48m36a 3233255243727

Pane Baráku pan Zdechovsky dělá jen to co slíbil svým voličům. Pracuje pro ně a hledá při tom pravdu. Tak co? Na čem si sedíte. Na očích? Na vedení?

+2/0
31.8.2018 10:55

V38i92l50é80m 31B61a65r82á95k 4376957439926

Pan poslanec není nějaký výbor lidové kontroly, ombudsman atd. neměl by se montovat do justice.

Jsou tady jiné věci čemu se má věnovat, třeba snaze zrušit po vzoru USA platby tzv. Palestincům a tím je donutit k míru, možnost získat občanství Unie, možnost eurokandidátů nepříč zeměmi........

0/0
31.8.2018 11:04

V54i26l24é84m 72B43a78r30á72k 4946217989296

Platí zásada "soud se nemůže mýlit". Samozřejmě, že ano, ale jde o princip, že světská spravedlnost musí mít nějaký konec. Když soud něco rozhodne, tak to tak je. Párkrát jsem chtěl jít proti pravomocnému rozhodnutí a neuspěl sem, i když bylo nesprávné. Prostě tak to je.

Máte v příspěvku zásadní vadu, a to "... tvrdit (soud), že to udělal, pokud existují znalecké posudky, které tvrdí opak". Je zde rozsudek v PM a potom nějaké posudky. Ty posudky neznamenají nevinu. Bude se jimi zabývat soud v rámci obnovy a pokud uzná za vhodné, tak ji povolí (nebo ne a také to odůvodní, proč tak učinil).

Spíše by mě zajímalo, jak ten mord měl dle obžaloby proběhnout (můj příspěvek výše).

0/0
31.8.2018 11:01

M13i69c98h79a89l 75S73v86o20b64o73d31a 5338368366241

Zásada světské spravedlnosti a důvěryhodnost jsou dvě různé věci.

O to ve spravedlivém procesu jde. Že další soud projedná nové důkazy, které můžou a nemusí znamenat nevinu. Pokud je neprojedná, tak ten důvod by měl být také adekvátní ignoraci důkazu. Je - li neadekvátní, důvěryhodnost justice klesá, ale kdo jsme aby jsme v diskuzi na IDnes posuzovali adekvátnost ignorace důkazu.

Mě to taky zajímá. Já jsem si totiž myslel, že patologové našli stopy úrazu el. proudem na obětech a tím také argumentovali u soudu a dál jsem to nerozebíral a považoval to za ukončené.

Takže jestli proti sobě jdou nějací znalci. Tak jeden z nich tu zprávu buď

odflákl, nebo zfalšoval.

0/0
31.8.2018 11:12

V45i18l51é50m 16B36a70r33á50k 4506807449526

A jsem zase u spiknutí. Ale cui bono?

0/0
31.8.2018 17:52

V65i96l38é80m 11B57a95r83á25k 4466297699156

Samozřejmě že nové důkazy budou projednány, a to v rámci řízení o obnově. Může to skončit ale tak, že soud zamítá návrh na obnovu řízení, protože nové důkazy nepovažuje za dostačující k obnově. Prostě, že jde o účelové konstrukce.

0/0
1.9.2018 18:07

M44i60c49h62a49l 17S52v15o37b85o69d58a 5238758976741

Neberte to, že ho hájím. Jde mi o to, že tu máme z našich daní placené státní zaměstnance. (patolog, vyšetřovatel, státní zástupce, soud) a jde mi o odpověď na otázku jestli dělají práci tak jak mají. Takže jsou dvě možnosti:

1. Jestli byl odsouzen, že zabíjel el. proudem - musí existovat patologický posudek, který to potvrdí. Pokud jsou dva posudky a oba si rozporují, tak buď někdo odflákl svoji práci, nebo zfalšoval posudek.

2. Jestli oběti nezemřely úrazem el. proudu, tak se opět ptám dělali vyšetřovatelé svoji práci pořádně? V tomhle bodě je to docela zásadní rozpor, který může nějaký řetězec nepřímých důkazů odkopat a Kramný bude propuštěn.

Takže mi nejde o nějakého Kramného, ale o systém, který si tu platíme.

Sám jste napsal, že justice není dokonalá a je to jediné co máme. Pokud ale důvěra v justici a vyšetřování trestných činů bude na budě nula následkem něčího šlendriánu, tak nám pak nezbude nic, než hlas ulice. Což jste sám napsal, jaké by to mělo následky.

+4/0
31.8.2018 11:03

V38i49l93é38m 43B54a66r45á50k 4326777409406

Ten základní problém je, že já nemám přístup ke spisu a možná ani ambici (kvůli vzdělání, zkušenostem....) posuzovat co soud udělal dobře nebo špatně. Jako přísedící, při znalosti spisu, bych mohl vyjádřit svůj názor, ale takto ne.

0/0
31.8.2018 11:09

V29i70l31é80m 10B91a20r83á87k 4116737919476

Ještě si dovolím nabídnout:

Justice představuje v principu nejlépe fungující státní instituci v Česku. Kdyby byla ze strany ministerstva spravedlnosti řádně řízena její administrativa (a posílena), byla by ještě lepší.

Zdroj: https://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=588226

0/0
31.8.2018 11:10
Foto

V37a21š68e32k 86P80e96r18i85č96e35v41i70č 9897922145226

K vaší logické úvaze doplním toto k dnešnímu datu existuje 9 (slovy devět) znaleckých posudků soudních lékařů a patologů. 7 z nich příčinu smrti tedy elektrickým proudem vylučují. Ano a máte pravdu, posudky odborných kapacit jejichž přesah je i mimo ČR ve svým závěrech konstatují termíny, zkreslené, záměrně zkreslené, či pletou si základní terminologii, a opět ano, jeden z pilířů tzv. nepřímého řetězce důkazů tj. odposlechy jsou zfalšovány a to tak, že vsunují do úst Petra Kramného slova nebo věty, které nikdy NEŘEKL a ano opět součástí spisu samozřejmě není žádný histologický materiál ale obrázky, které mají dokázat, že na srdce Moniky a Kláry působil elektrický proud a ano máte pravdu bylo prokázáno, že jsou to padělky, resp. přesněji řečeno jedná se o snímek jednoho a toho samého srdce, který je zvětšen, otočen a zejména vyretušován...

+3/0
31.8.2018 11:50

M27i38c21h73a17l 25S47v76o23b83o87d89a 5508488306451

O to mi celou dobu jde. Já se ptám, proč tak zásadní důkaz byl soudem ignorován? Má to být válka znalců, kteří si přes případ Kramný vyřizují účty? Nebo je to jen další selhání systému, který si platíme?

Sedm znalců proti dvou znalcům je hodně velký nepoměr znaleckých sil. Jak je to možné? Jak je možné, že soud akceptuje závěr dvou lidí a ignoruje závěr sedmi lidí? Jaký je důvod?

Jestli je P.K. vrah, tak ať sedí. ale ať je to jeho sezení právně zdůvodněno pořádnými nezpochybnitelnými důkazy. Jestli někdo vědomě a dobrovolně falšoval důkaz, měl by být obnoveným procesem vypátrán a potrestán, protože nelze v právním státě uzavřít případ na základě zfalšovaných důkazů, to prostě nejde.

+2/0
31.8.2018 12:35
Foto

V95a26š55e76k 27P44e95r42i32č42e73v95i48č 9387112265796

Zcela a naprosto souhlasím s vaším závěrem, Pokud Petr Kramný zavraždil svoji manželku a ještě k tomu vlastní dceru, pak za mě ať klidně dostane doživotí a nemám s tím sebemenší problém.

Kauzou se velmi intenzivně zabýváme 4 roky, a mám obavu, že se to prostě nedá zhustit do pár řádků. Ale objektivně, dle našeho názoru to bylo naprosto neuvěřitelné řetězení chyb. omylů a falšování a vůbec nikdo netušil, že se tím bude někdo zabývat a takhle se jim v tom vrtat.

Z našeho pohledu je případ Petra Kramného boj za zachování, alespoń základních atributů právního státu. Jsem si zcela jist, že tento případ vejde do dějin jako naprosto úmyslné a cílené selhání justice. Nelze v žádném okamžiku omluvit falšování důkazů, jejich ohýbání a zcela zkreslených znaleckých posudků z odvětví soudního lékařství.

+3/0
31.8.2018 12:55

P74a82v44e79l 72S30z94i30r54o73t96n19ý 3272454584140

Pokud máte pravdu a skutečně existuje 9 znaleckých posudků, z nichž 7 je ve prospěch obžalovanéhoa dva proti, tak tu přece něco "smrdí". A čemu mámě jako občané věřit ? Je blbých, zmanipulovaných či podplacených oněch sedm nebo ti dva zbývajcí???

+1/0
31.8.2018 22:46

M94i74c72h46a36l 93S81e42m78r51á73d 3512506387839

Velice dobře se bavím... Manipulace z vašeho článku jen čiší...

Ohánět se tím, že dle posudku z Egypta to elektřina nebyla, pokud vezmeme v úvahu závěr tohoto posudku (že šlo o otravu), je opravdu hodno kandidatury na pacienta psychiatrie...

Pokud byste chtěl být opravdu nestranný, uvedete a zodkazujete i posudky odborníků (dovolím si tvrdit, že posudky ještě větších kapacit v oboru patologie) na jejichž základě byl Kramný shledán vinným...

Usuzovat na něco z chybějící proudové stopy je dětinské... Představte si, že i já jsem viděl úmrtí člověka po úrazu el. proudem a proudová stopa nikde nebyla - vtip je totiž v tom, že zabít vás může již proud 40mA protlačený obvodem přes srdce - při tomto proudu nikde nic nehoří, nepálí se, nejiskří...

Tzn. při tvorbě názoru na nějakou věc je nejprve třeba si nastudovat základní informace...

+2/0
31.8.2018 9:56

M81i70c20h74a64l 84S65v32o95b59o55d72a 5708988336141

Já se zase bavím vaší manipulací. Takže přesně víte, když není proudová stopa - vizuálně z pohledu svědka - vidět na kůži, tak to zákonitě znamená, že není také šance vidět mikroskopicky a ani na vnitřních svalech člověka, nota bene, když srdce dosáhne prahu fibrilace jak jste sám uvedl při 40mA.

Z příspěvku pana Ponerta jasně a srozumitelně vyplývá, že situace, kdy není vidět proudová stopa je vyjímečná a v případě dvojnásobného úrazu el. proudem nemožná. Takže i kdyby jste proudové znaky na kůži nenašel vizuální kontrolou jako svědek, tak je vyjímečné a skoro nemožné je nenajít histologickou a histochemickou kontrolou.

+1/0
31.8.2018 10:28
Foto

V96a24š90e53k 63P38e79r52i80č11e12v11i31č 9557532785266

Dobrý den, proč tak agresivní reakce. Existuje k dnešnímu datu 9 znaleckých posudků či vyjádření soudních lékařů a patologů, kdy 7 z nich přičinu smrti a to akutní selhání srdce po zásahu el. proudem vylučují. Prvním patologem který srdce viděl je právě pan prof.Ivo Steiner (zkuste google ať máte jistotu, že se vybral ten nejlepší ) jeho závěr jako obrovské autority a zejména celoživotního specialisty na myokard a cévy je : Srdcem Moniky a Kláry nikdy žádný elektrický proud neprošel. A k vaší další invektivě, je potřeba konstatovat, že Monika a Klára Kramných a za to je Kramný odsouzen, zemřeli na akutní selhání srdce po zásahu elektrickým proudem. (Vynechám závěr prof Steiner), ale co je potřeba resp, co musí nastat aby při dotyku el. vodiču, el. proud vznik po kůži a krevní řečištěm doputoval k srdci a způsobil jeho fibrilaci... ? Ano proudová stopa může být menší, větší či skutečně za velmi individuálních okolností třeba natolik neznatelná, že je přehlédnuta (což zejména u kláry s ohledem na její věk a kůži je skoro vyloučeno) ale na těch tělech musí být jiný příznak....myslím, že jsem vám napověděl dost :)

+2/0
31.8.2018 11:59

M88a24r47t17i69n 93Š29i39k 6511761851807

Víte, já bych si dovolil, tak nějak v rámci té vaší "veselé mysli", vás vyzvat k tomu, abyste se výjimečně oprostil od manipulativních textů, které jste se naučil tvořit ve vaší politické praxi a předložil také závěry soudních znalců, podle kterých soud rozhodl a Kramného vině. Předpokládám, že nám nebudete tvrdit, že takové posudky neexistují. Předkládáte zde jen zpochybňující posudky ve prospěch odsouzeného a asi předpokládáte, že nadšený dav a hlas lidu, vás za to patřičně odmění na popularitě. Takže se trochu pochlapte a nestyďte se odkazovat na posudky, které vedly soud k danému rozhodnutí. Takto totiž naznačujete jakousi soudní zvůli, což byste jako zodpovědný politik dělat neměl. Osobně a profesně by mě právě odborné závěry expertů vedoucí k tvrdému verdiktu nesmírně zajímaly. To, že vy veřejně vykřiknete "vražda proudem je nesmysl", ještě neznamená, že to nesmysl nutně je. Nezlobte se, ale pro mě jste JEN politik.

+8/−2
31.8.2018 8:24
Foto

J30i21ř43í 54H47e76r36m59á83n29e53k 4906662932620

Vražda proudem nemůže být nesmysl. Ledaže bychom hovořili o ploché baterii s napětím 4,5V. Tam by bylo velmi obtížné nějakou vraždu vymyslet, ale ne nemožné.

Připojit ji na střídač a následně na trafo by nějaké rozumné napětí mohlo dát a snad by se i starší a slabší organismus tím zahubit dal.

0/0
31.8.2018 8:36
Foto

V81a63š11e49k 16P76e56r80i83č85e95v36i29č 9707242225606

Dobrý den, ač ta otázka nesměřuje na mě, dovolím si svůj úhel pohledu. K vaší logické námitce zveřejnění všech posudků, což by objektivně bylo zcela a naprosto nejlepší si dovolím jeden a z našeho pohledu zásadní protiargument, tyto posudky by měl v rámci korektnosti nejdřívě konstatovat soud, tedy před jejich konstatováním soudem se nedají zveřejnit, protože by to bylo nekorektní vůči soudu. Po jejich konstatováním soudem bude Spolek Šalamoun nepochybně první kdo je zveřejní, aby každý občan z laické i odborné veřejnosti na vlastní oči viděl jakých naprosto fatálních omylů a chyb se dopustili znalci obžaloby.

+1/0
31.8.2018 12:03

J92o71s60e88f 68P56o83n77e27r29t 9418680692558

Přednostně podotýkám, že neodsuzuji a ani neobhajuji pana Petra Kramného. Za prvé mi to nepřísluší a za druhé a tom případu nemám dostatek informací a za třetí důvěřuji našim institucím. Ale když čtu některé zdejší komentáře,nedá mi to. Na srdci se nemusí žádné stopy nalézt a ani na kůži nemusí vzniknout žádné stopy (takzvaná proudová hustota - plošná velikost dotyku se živou částí - Čím menší plocha tím větší hustota a tím zřejmější stopa.) Proudová známka se může vytvořit jen v místě vstupu nebo jen v místě výstupu proudu a někdy se nevytvoří vůbec.Pitevní nález není charakteristický. Nachází se plicní edém, tekutá krev a překrvení orgánů, tj. celkové známky dušení. Proudové známky, které mají pro poznání zasažení elektrickým proudem největší význam, mohou chybět. I při histologickém a histochemickém vyšetření kůže. To ovšem jsou výjimečné znaky a v případě dvojnásobného úmrtí jsou skoro nemožné.

+1/0
31.8.2018 8:21

M49i75c40h47a74l 50S37v79o13b73o40d58a 5688508496161

Mě spíš jde o ústavní právo na spravedlivý proces. Jestli je to tak a tvrdíte to na základě lékařství, tak dáváte za pravdu autorovi článku, který zpochybňuje předmětnou příčinu smrti. Vy jste ji sice nevyloučil, ale také nepotvrdil a pokud má být někdo souzen za vraždu, tak ten důkaz by měl být jednoznačný - tedy, že jednoznačně oběti zemřely úrazem el. proudem.

Nějaké tvrzení, že asi zemřely úrazem el. proudem v právním státě nemá co dělat, nota bene u soudu.

+1/0
31.8.2018 8:49

J87o68s17e92f 97P94o43n73e22r17t 9268700882568

Ano, máte pravdu.

0/0
31.8.2018 10:39
Foto

V24a21š24e39k 55P60e88r33i49č70e33v22i67č 9857582205866

Velmi korektní příspěvěk, kéž by takto uměl diskutovat každý. Jen doplním, že jediná známka byla skutečně nalezena na krku Moniky Kramné, avšak 1/2 roku po jejich pohřbu na základě fotodokumentace. Problém této tzv. známky je především, nemá vitální reakci a histologickým vyšetřením bylo prokázáno, že buněčná jádra nejsou protažena, atd atd. V této údajné proudové stopě nebyla prokázána žádná metalizace. A to nejdůležitější ani na jednom těle nebyl nalezen....., který je známkou toho, že elektrický proud vstoupil po kůži a krevním řečištěm způsobil fibrilaci srdce. Ocituji vám větu z posledního výslechu znalců obžaloby : Jelikož jsme se domnívali, že matka zemřela na zásah el. proudu, ale na Klárce nebyla žádná stopa nalezena, dospěli jsme k závěru, že musela také zemřít na zásah elektrickým proudem. Já myslím, že tato věta má zcela zásadní vypovídací hodnotu :)

+1/0
31.8.2018 12:10

J42o38s20e40f 72P60o76n57e54r42t 9668340662338

R^ děkuji. A k poslední Vaší větě - bohužel

0/0
31.8.2018 12:58

P65a90v56e58l 28S44z38i93r88o27t63n29ý 3462694844360

Jen abych byl jako laik v obraze. Podle vás tedy zemřely obě ženy na ... co vlastně ??? A Petr Kramný je tedy oběť naší justice ?

+1/0
31.8.2018 22:39

K56a24r12e29l 82K42u77č25e51r59a 7465811113270

Je na čase zrušit justici. :-/

Mohlo by to probíhat jako zde, "znalec" bloger na základě zaručených důkazů navrhne výrok vinen/nevinen a diskutéři budou hlasovat. :-/

+1/−1
31.8.2018 8:03

R31a98d81o47m67í31r 21P36e40š75o58r48n48a 3929766529246

Zabít el. proudem ve spánku, aniž byste o něčem věděli, lze velmi konkrétně.

Na to můžete mít třeba deset takových zpráv a lékařských posudků...a bude Vám to stejně na nic. Těm ženám už to stejně život nevrátí...

Jestli chcete být na titulní straně obden jako náš slavný p. prezident, tak přidejte nějaký konkrétní další usvědčující důkaz , že v tomto případě naši detektivové udělali špatnou práci a odsoudili nevinného...

0/0
31.8.2018 7:31

M17i71c28h85a51l 31S47v49o32b22o40d17a 5678968556921

To je hezké, když se k základům el. techniky vyjadřují všichni.

Patrně by jste mohl napsat, jaké musí být splněny podmínky, aby srdce, které - v případě úrazu. el. proudem - dosáhne prahu fibrilace - neneslo žádné stopy, kterých by si nevšimli patologové. Stejně tak kůže v místě dotyku s živou částí.

Já se vůbec nedivím, když někomu vyhoří dům z nekvalitně zapojené elektriky, protože každý si myslí, že elektrikařině rozumí.

0/0
31.8.2018 7:58

V70l94a64d47i97m12í62r 24M29o83r36a70v44e93c 3848480973453

Nevím, zda to udělal nebo neudělal a možná to bude znít sobecky, ale je mi to upřímně jedno, protože se mě to netýká.

A taky jsem to nikdy podrobně nepitval.

Ale co mi není jasné, to je to, jak může dojí v právním státě k odsouzení člověka za vraždu na základě nepřímých a zpochybnitelných důkazů.

Pak mi nezbývá položit si otázku. Žijeme skutečně v právní státě?

+5/−1
31.8.2018 7:02

K39a19r82l41a 78N76o44v96á44k18o80v28á 4714772125557

Ano, žijeme. Přímé důkazy se zejména v případě vražd vyskytují jen výjimečně. Takovým důkazem by byl např. svědek, přítomný vraždě, kamerový záznam apod. Jinak vše je důkaz nepřímý - např. najde-li se vražedná zbraň s otisky prstů podezřelého, pak je to opět důkaz nepřímý. I kdyby tam jiné otisky nebyly - pořád se to dá interpretovat tak, že pachatel své otisky setřel a podezřelý poté náhodně vzal zbraň do ruky.

Takže dost trestných činů je odsouzeno na základě důkazů nepřímých. Podmínkou je, že tyto musí tvořit ucelený, logický řetězec, vedoucí k jedinému závěru, a tím je vina obžalovaného.

Pokud se týká zpochybnitelnosti - samozřejmě každý důkaz je zpochybnitelný. Pokud jsou proti sobě dva znalecké posudky s odlišnými závěry, neznamená to, že ten první je automaticky špatně, ne ?

0/0
31.8.2018 12:02

V77l96a21d15i25m15í18r 13M65o67r94a75v14e38c 3378900193323

Otisk, jedinečný znak člověka je nepřímý dúkaz?????

To pak může být i DNA nepřímý důkaz???

Samozřejmě, že nemusí být automaticky ten první chybný. Otázka tedy leží jinde. Jak je možné, že dva odborníci vytvoří naprosto protichůdné posudky? Zabývá se systém tím, že jeden ze znalců selhal a odebírá takovým oprávnění?

0/0
21.9.2018 5:38

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz