Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P79a68t95r70i55k 18M54a89n18e49v 4797751543601

Dobrý den,

mám na Vás pár otázek pane Zdechovský. Jste heterosexuál? A máte dítě? A teď si představte, že Vám někdo, například stát, zakáže adoptovat dítě jen proto, že jste homosexuál. Strašný to pocit, že? Tím, že by homosexuálové mohli adoptovat děti, se nemusí zpřetrhat rodové vazby. To dítě se to stejně dozví od otců/matek. Ale to je takový ten lidský faktor, který zákony, politici a úřady přehlíží. A upřímně, položme si otázku, stojí za to, pro dítě, mít otce alkoholika, co bije doma svojí ženu i dítě, nebo raději dítě svěřit do péče dvou otců, kteří by se o něj postarali s láskou, péčí, a vychovali naprosto "normálního" heterosexuálního člověka? Namísto psychicky narušenou bytost se sklony k alkoholismu (ano, bohužel si po rodičích bereme z výchovy více věcí, než si sami uvědomujeme). Zde si myslím, že je pro dobro dítěte radno přivřít oči nad homosexuály, nad všemi těmi dogmaty a omyly, ve které stále věříme, a udělat to, co je pro dítě nejlepší.

Co se týče migrantů, o tom raději pomlčím. Právě my, národ, který se vždy bránil proti utlačovatelům, bychom měli další utiskované chápat, ne na ně házet špínu.

Nás, pravičáky, urážíte s tím, že děláme něco špatně. A co když prostě chceme, aby se lidé nemuseli pozastavovat nad věcmi jako to, že migranti mají mít stejná práva jako občané EU, ale řešili to racionálně. Tímto nadpisem nabíháte xenofobním a diskriminačním náladám v naší společnosti, a to já považuji za cestu do pekel. Myslím si, že jako europoslanec máte rozhodně více věcí na starosti, než se pozastavovat nad takovými paskvily, jako jsou migranti, děti pro homosexuály, nebo liberální výchova. V dnešní době, už to opravdu nemá cenu. Akorát na Vás společnost začne nahlížet negativně, dnes je totiž IN to, co jste odsoudil.

0/0
23.6.2018 13:12

B29o76h91u28m47í51r 94Š47i94m60e57k 3151190514264

R^

Vaší zprávou jsem nepříjemně zaskočen. To, že se naše společnost vzdaluje od reality do jakési virtální společnosti, dnes již tvrdím všeobecně, ale že je naše společnost již v tak pokročilém rozkladu, to mi vyráží dech.

Žijeme v době, kdy se vytrácí pravolevá politická orientace a oddáváme se falešnému populismu, který se jen tak plácá zcela bezcílně.

V této podivné době by měli lidovci usilovat o stabilizující pohled na společnost, konfrontovat své politické postoje s tradovaným posláním Ježíše z Nazaretu a stát na pozici přirozených vztahů v rámci Božího stvoření a trvat na tom, aby člověk byl Božím obrazem i v té své svobodě jednání, kterou zjevně Bůh ctí. Takováto vyrovnaná svobodná a přirozená společnost by měla být naším cílem. Chcete-li KDU-ČSL by měla být opravdu konzervativně pravicovou stranou! Jinak ji nepotřebujeme.

Člověk je dle neuropatologů naprogramován k sebezničení. Jeho šance je v přijetí spásy Ježíše z Nazaretu v obnovení mezilidských vztahů v úctě, svobodě a spravedlnosti. Zdá se, že tento problém řeší člověk od pradávna, nejméně odkazem na vyprávění o prvním stvořeném člověku.

:-)

0/0
19.6.2018 10:37

M63i66c32h50a81l 19H77a94u49f 4418599245141

Aha, takže co teď, když to chápu stejně, jako vy, pane poslanče ? Já totiž nevidím cestu/metodu, jak se zhoubného vlivu progresivní liberální levice zbavit.

Říkáte, že chcete změnit EU, ale jak ? Jak to chcete udělat, když jí ovládli právě tito liberálové ?

A to už nechávám stranou, co se jim podařilo natropit u nás doma, třeba paní Valachové.

Kudy ven ?

0/0
15.6.2018 13:36

B51o28h31u25m62í90r 62Š31i34m60e30k 3541740184224

Jsem velmi zvědavý, co Vám odpoví pan europoslanec.

Sám vidím cestu v láskyplnému předávání konzervativně pravicových postojů a vztahů k životu. Jinou možnost nevidím!

0/0
19.6.2018 10:40

J92o42s12e39f 38P58a90v92e80l81k42a 5781517817522

Skvělý článek i vysvětlení. Problémem zůstává, že v nesvobodě EU bude náš stát podroben. Všichni čestní lidé by si to už mohli postupně uvědomit a přestat kotvit svou politiku či myšlení s falešným projektem "S EU (se sovětským svazem) navždy a nikdy jinak".

Benedikt XVI. kdysi v Řezně opakoval otázku z nějakého středověkého dialogu:" Co přinesl islám nového?". Byl za to napomenut téměř všemi politiky EU. Pokládám zde tutéž otázku vzhledem k členství naší země v EU: Co přinesla nového, dobrého nebo přínosného pro naši zemi? Čím nás dnes můžete povzbudit, abychom si mohli alespoň trochu myslet, že EU není jen prodání naší svobody bez boje?

+2/0
13.6.2018 10:45

J86a87n 36R89á95ž 1769383414510

Moje odpověď na Vámi položené otázky zní: Hospodářská unie (volný pohyb zboží a služeb, popřípadě selektovaný volný pohyb osob) má pro Evropu, tedy i pro nás smysl, ale idea poltické unie nemůže pro naši zemi přinést nic nového, dobrého, či přínosného. Členství v dnešní EU, při jejím současném vedení a realizované politice, není nic jiného, než prodání naší svobody bez boje!

+1/−1
13.6.2018 14:12
Foto

T28o88m94á38š 16Z11d94e16c11h64o11v16s38k29ý 9858541591345

Jen tím ale nebudete schopni bojovat proti organizovaném zločinu, který je spojen s volným pohybem zboží a služeb. Ona ta EU není zas tak nelogická ;-)

+1/−2
14.6.2018 10:45

J50a43r29o22s20l48a81v73a 42K27a84n22i45o63k10o60v21á 7482639612867

Bohužel, nelogická je, levičácká. Je to RVHP II.

+1/−2
14.6.2018 13:43

B78o85h35u77m85í79r 45Š57i68m50e44k 3451510874964

Avšak nestačí jen kritizovat, že EU stojí převážně na levicových liberalistických tendencích! EU je třeba postavit na konzervativně pravicových idejích, idejích svobodných, přirozených vztahů postavených na křesťanské a židovské tradici. Máme to v Česku? Nemáme!

Jsme nacucáni levicovými až komunistickými idejemi s nenávistí chopných, pracovitých občanů. A z tohoto podhoubí vysíláme svoje politiky do Evropské unie. Jak pak můžete chtít, aby EU měla normální ideje?

Proto musíme začít vést naši společnost v normálních, přirozených, svobodných vztazích. Je to pomalé, ale jedině možné, pokud chceme předejít totální desintegraci Evropanů.

:-)

0/0
19.6.2018 11:59

J31a15n 77R55á55ž 1419683774310

Ten Váš argumen obhajující EU je tak pitomý, že nemá cenu jej ani vyvracet.

PS. Někdy je lepší mlčet, což byste jako relativně schopný politik vědět!Rv

0/−1
14.6.2018 20:40

B88o28h47u15m77í17r 46Š90i96m47e70k 3571920434334

Mlčením Evropu nepředěláš k lepšímu! :-)

0/0
19.6.2018 12:00

B68o46h25u73m75í49r 75Š93i75m12e38k 3161690184164

Ad Ráž:

Vaše preference odpovídají názorům Klausovy ODS. Budete-li se bát předat určité pravomoci do centra Evropské unie v oblasti politické a mezinárodně zahraniční, pak bude funkční jednota Evropské unie a její funkceschopnost zcela nulová! Nesmíte zůstat na úrovni ODS, která jen kritizuje, ale skutečnou změnu postojů směrem ke konzervativně pravicové politice vůbec nedělá!

0/0
19.6.2018 10:56

B54o20h17u14m88í67r 42Š39i79m60e13k 3531470134274

Ad Pavelka:

Co přináší Evropská unie pozitivního? Přes sedmdesát let se zde neválčí, téměř třicet let žijeme ve svobodné společnosti bez bratrovražedného (naposledy komunistického) poškozování společnosti.

Smysl a cíl Evropské unie? Jednotný ekonomický a politický celek obhajující suverenitu jednotlivých států v subsidiaritě rozhodování v otázkách, které nebyly z funkčních důvodů předány do centra. Samozřejmě musíme usilovat o to, aby celek jednal ve svobodných a přirozených vztazích, v duchu konzervativně pravicových hodnot, které neusilují o falešné, vyumělkované vylepšování společenských vztahů bez vztahu k cíli svobodné lidské společnosti.

0/0
19.6.2018 10:51

J49a38n 71R54á86ž 1199253944120

Absurdností dnešní doby, kdy Evropu ovládli levicoví liberálové je, že na jedné straně se relativizují křesťanské hodnoty, ze kterých se odvodily etické zásady spolužití příslušníků naší civilizace a na druhé straně se absolutizuje universálnost lidských práv, jejichž myšlenka ale mohla vzniknout jedině v civilizaci založené na křesťanských etických hodnotách. Jiné civilizace, založené na jiných hodnotách pojem lidských práv totiž neznají.

Filozofie New Left, ovládající Evropu, produkuje ideu nového Evropana, který v pojetí multikulturalismu vznikne syntézou příslušníků různých kultur. Podle nositelů této ideologie je k započetí této syntézy nutno, aby všichni, bez rozdílu na kulturní a společenské zvyklosti i morální zásady, měli stejná lidská a posléze i občanská práva.

Že je to utopie už chápe stále víc Evropanů, ale se to dnes nesmí ani vyslovit, aniž by to nebylo podrobeno zdrcující mediální i politické kritice.

+2/−1
12.6.2018 19:43

B80o22h33u71m12í48r 11Š76i82m90e91k 3591490884544

Souhlas, pane Ráži, že Evropa vyrostla v humanismu postaveném na poslání Ježíše z Nazaretu a že je absurdní a chybné, pokud se ho tak rychle nyní vzdává. Mulitikulturalismus je možný jen za předpokladu, že pevně stojím na pozici křesťanských hodnot. Jinak mne mulikulturalismus smete do záhrobí. Samozřejmě!

Stejná lidská práva všech kulturních oblastí je možná jen za předpokladu, že stojím pevně na svých křesťanských hodnotách. Je tomu tak u nás? Není!

Proto se bojíme jiných etnik, která stojí pevně na svých ideologických kořenech!

Souhlas i s tím, že u nás je multikulturalismus utopií, protože naše kořeny nejsou pevné! Ale Zemanům kalašnikov není řešením!

0/0
19.6.2018 12:08

I65v35o 16B45o22u72š95e 5382907578

Proč je přemísťovat? Třeba proto, že hraniční státy toho mají plný kecky. A taky proto, že kdyby afričan věděl, že místo vysněného Německa může skončit v Estonsku nebo Maďarsku, tak nebude třeba tak žhavej vydat se na cestu.

0/−5
12.6.2018 17:57

J62a10n 43R25á30ž 1969393254150

V prvé řadě, musí imigrant věděl, že ho nepřijme žádná země. Ani Německo, ani Estonsko. To jest, že když vypluje na moře, tak bude mít jen dvě možnosti 1) Vrátit se zpět 2) Umřít žízní a hladem, či se utopit a když se vydá po souši, tak že narazí na plot, který když bude chtít překonat, budou ho čekat kulky se zbraní pohraniční stráže. Když se toto v Asii a Africe rozkřikne , tak by si každý rozmyslel vydávat se na tak riskantní cestu.

+6/−2
12.6.2018 20:03

J33a76r43o70s37l40a59v36a 69K56a21n66i10o48k27o87v60á 7122799812387

Přesně !

0/−2
14.6.2018 13:45

B83o83h42u23m49í48r 66Š60i61m93e62k 3441430644774

Poněkud nesmyslně kruté! Z takovéto pozice multikulturalismus fungovat nikdy nemůže! Já musím ctít odkaz Ježíše z Nazaretu sám pro sebe, jinak mne imigranti převálcují, samozřejmě! Ale to není chybou imigrantů!

Kromě úcty k Ježíšovu odkazu musíme rozlišovat azylanty a imigranty. Pokud je budeme úmyslně směšovat, racionální řešení nikdy nenajdeme!

0/−1
19.6.2018 12:13

P32e63t78r 15B62u45r36i81a78n 4891616604268

Naprosto přesné, karma.

+7/0
12.6.2018 13:34
Foto

T37o68m93á59š 42Z75d48e91c10h57o86v90s91k74ý 9188611581315

Díky.

0/0
12.6.2018 16:47

M65a83r48t64i95n 33K73a29v92k57a 4126631322862

Liberalismus je prostě nedosazitelna idea. Jak v ekonomice, tak ve společnosti. Společnost a pravidla obchodu měly vždy nějaká pravidla. Liberalismus je prostě filozofický a utopický ideál. Liberálové narazili na dno a nechtějí si to přiznat. Nelze někomu přiznat něco nad rámec daných práv. To pak omezí ostatní. Ostatně jak napsala jedna aktivistka, trvání na dodržování lidských práv a občanských norem dikriminuje Imigranty. Tím řekla vše.

+11/−2
12.6.2018 12:51
Foto

T87o50m33á91š 98Z12d12e67c25h84o32v16s91k23ý 9698691281295

Děkuji za příspěvek a za zamyšlení. Vnímám to podobně.

+1/0
12.6.2018 13:25

M30a68r95t76i76n 71K71a70v84k23a 4826901892452

Tím se ovšem dostáváte do stejné sorty vyvrhelů, co si říkají křesťané, ale odmítají "křesťanskou" lásku ke všem a ohánějí se Kristem, aniž by pochopili elementární věc, že Kristus přišel pro mnohé a nepřišel, aby je zbavil bídy, ale aby je zbavil strachu ze smrti.

+2/−1
12.6.2018 13:55

Z34d98e13n51e51k 25H61o55r29n97e67r 4634411892403

To je tedy teologický úlet, "nebude rozdílu mezi otrokem a pánem, ženou a mužem ... však víte. Otevřel cestu k Bohu všem, čímž zrušil židovskou vyvolenost. Máte v tom hokej.

+2/−3
12.6.2018 14:48
Foto

T59o58m32á39š 81Z42d63e90c21h72o60v30s38k27ý 9878831341935

Myslím, že to bylo psané v kontextu prvního příspěvku, ale asi to sám Martin Kavka vysvětlí.

0/0
12.6.2018 15:22

M85a81r91t20i28n 28K13a66v74k48a 4976181232402

Nevím co berete za teologická úlet, ale to, že Bůh nebude brát rozdílu, mezi otrokem je z Písma svatého Pavla Galatským, Gal 3,22- 29 a týká se přijetí Krista. Jak se píše ve verši 28 Není už rozdíl mezi židem a pohanem, otrokem a svobodným, mužem a ženou. Vy všichni jste jedno v Kristu Ježíši.

Takže demagogu, tohle se rozhodně netýká imigrantů, z 99,9 procent islámských, jejichž korán tvrdí, "5.51: Vy, kteří věříte, neberte si za přátele židy ani křesťany; ti se přátelí mezi sebou; a kdokoliv si mezi nimi najde přítele, stane se jedním z nich; a Alláh neřídí nespravedlivé lidi."

+3/−1
12.6.2018 16:18

M81a39r34t63i60n 61K18a13v70k18a 4916771902932

teologický

+1/0
12.6.2018 16:19
Foto

J33a38r41o23s43l68a55v 17P48t49á39č14e36k 4252679251924

On je pan Horner asi dálkový student teologické fakulty, kterou uvádí, jako své vzdělání. Ale nejspíše studoval na moc velikou dálku.

0/−1
13.6.2018 6:54

M12a59r30t47i97n 91K33a33v71k85a 4826211832282

A Kristus nezrušil Židovskou vyvolenost. Ostatně o to píše sám svatý Pavel

+1/0
12.6.2018 16:23

B49o36h18u43m46í17r 84Š74i53m83e73k 3901840334564

Vyvrhelové? Trochu silná slova. Ježíš spíše přinesl spásu člověku, který je naprogramován k sebezničení. Že by nás zbavil strachu ze smrti? Mohl by nás snad jen zbavit strachu obětovat se za druhé. :-)

0/0
19.6.2018 12:22

B35o92h44u55m24í88r 28Š70i56m34e45k 3171880704824

Fanatický, socialistický liberalismus je skutečně překonán. Ale idea svobodných, přirozených vztahů v konzervativní pravicové politice je nezbytností. Ale to absentuje i v našem Česku!

0/0
19.6.2018 12:17

S72l95a63v30o88m76í28r 81B31e17n18e36š 6162457720174

Napíši již poněkolikáté, co jsem Vám i panu Mithovi z ODS již napsal:

Nechápu, co s těmito názory ještě děláte ve straně, která podporuje politiku Bruselu, která se součástí stejného politického uskupení, kam patří i strana pana Schwarzenberga, jenž se k migraci staví zcela jinak, než je obsahem Vašeho článku. Nechápu, jak jste s těmito názory mohl podporovat prezidentskou volbu Jiřího Drahoše, který před dvěma a půl rokem podepsal neslavný vítačský dokument.

Dokud budete sloužit jakékoli straně z tohoto vítačského seskupení politických subjektů, tak já osobně budu považovat podobné vaše články za pokrytectví z Vaší strany. Jako když bývalí členové KSČ říkají, že byli v KSČ, ale s politikou Gustáva Husáka nesouhlasili.

V mých očích nejste zdravé jádro KDU-ČSL, které bojuje proti byrokratickému vedení, nýbrž pokrytec, který na jednu stranu něco píše, ale když přijde na lámání chleba, tak mu jeho spolek a jeho funkce jsou bližší.

+1/−4
12.6.2018 12:35
Foto

T17o98m76á46š 92Z47d65e68c38h31o65v60s18k10ý 9108941141695

Dobrý den, pane Beneši,

můžete mi napsat:

a. kdo je zdravé jádro KDU-ČSL

b. jak jste přišel, že mi jde o funkce?

c. proč bych nemohl podporovat Jiřího Drahoše a zda musím mít vždy ve všem stejné názory, abych ho mohl podporovat?

d. a více k té KSČ. Nějak tomu nerozumím. Nemůžeme kritizovat EU, když jí chceme změnit?

Děkuji za odpovědi.

;-)

+3/0
12.6.2018 15:28

R21a77d36e63k 44J78a17r21o23š 4477168620216

Podle mě jsou zdravé jádro KDU-ČSL lidé jako Jiří Čunek...

+2/−1
12.6.2018 15:38
Foto

T35o82m27á38š 17Z22d33e89c34h40o93v90s67k21ý 9668721301175

A ostatní jsou nezdravé?

0/0
12.6.2018 16:48

R22a31d45e34k 94J79a52r64o96š 4397818330286

nevýrazné, nanicovaté...

+5/−1
12.6.2018 17:01

B61o75h19u39m77í90r 71Š91i82m79e79k 3851460414714

A co Josef Lux a Pavel Bělobrádek?

0/0
19.6.2018 12:29

J75a67n 50Z47i91e39g93l40e75r 1101866461848

Já nechápu, jak někdo může volit okamurovskou SPD, která je pouhým marketingovým projektem na tunelování České republiky.

+2/−1
12.6.2018 16:34

J51o24s93e18f 10P22a41v25e57l80k87a 5811577247392

A kam ten tunel okamurovské SPD vede pane Ziegler?

+1/0
13.6.2018 10:32

B50o65h47u58m47í79r 87Š39i88m43e41k 3871670444434

Nejste sám! :-)

0/0
19.6.2018 12:30
Foto

J38i89t53k86a 50F67i85a71l84o33v10á 2561285857611

pane Beneši - a co navrhujete? má jít do jiné strany? má založit nějakou vlastní novou iniciativu? Být všude sám jako kůl v plotě? Být v EPP (lidovecké frakci v EP) sice znamená být v jedné skupině s lidmi, se kterými v některých ohledech člověk zásadně nesouhlasí, ale má to své výhody a člověk prostě musí hledat, co spojuje - podobně, jako prostě občan ČR musí hledat, co spojuje (třeba proti Německu/ jiné zemi, proti EU/ USA/ Číně, proti zbytku světa atd.), ačkoliv s mnoha dalšími spoluobčany až bytostně nesouhlasím (kvůli tomu se ale neodstěhuji).

výhody toho, že je člověk ve frakci je, že má díky kolegům informace i o oblastech, kterým se přímo nevěnuje (na úrovni EU je 25 výborů, zvládat se dají tak dva) a má tak lepší podklad pro hlasování (vypracovávají se argumentace, proč lidovci doporučují volit pro/proti, lépe se tak jde rozhodnout) a pak také to, že když už se pro něco rozhodnou lidovci jako nejsilnější frakce, je velká šance výhry. Jinými slovy je pořád lepší být jako kůl v plotě ve frakci než úplně někde sám. je to jednoduší i pro voliče, líp vědí, co čekat. někdy je to pozitivní (za mě třeba ten konzervativismus), jindy negativní a mohu vyhodnocovat jak moc přímo pro mě negativní - ale mám prostě rovnou info, u nezávislých vím kulové. Tím chci říct, že všude je chleba o dvou kůrkách. A někde být, snažit se o reformu apod., proto nevidím jako pokrytectví.

http://www.zdechovsky.eu/novinky/chcemelepsieu

PS: Zdechovský ve straně žádnou fci nemá, pokud nepočítám "celostátní konferenci", kde je z titulu funkce, kterou získal díky hlasům voličů, ne nějakého orgánu strany.

+1/0
13.6.2018 13:13

B64o43h24u63m89í19r 62Š38i97m14e62k 3841150734684

Prosím o odpověď Tomáši Zdechovskému. :-)

0/0
19.6.2018 12:28

SOUTĚŽ

BR17

Dnes je trendy přehnaná korektnost, říká Viktorie Besó. O její knížku si můžete zasoutěžit zde.

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz