Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

No, přiznám se, že mě tahle informace minula, ať jako prostá informace či hoax.

Nicméně jste ve mně vzbudil zvědavost a díky odkazu se podíval na to "Usnesení EP o ženách, rovnosti žen a mužů a spravedlnosti v oblasti klimatu".

Přiznám se, že jsem to nikterak bedlivě nestudovat (takže nebudu kritizovat obsah), protože jsem byl prostě příliš omráčen tématy a jazykem evropských úředníků a robustností EU byrokracie.. Prostě europarlament/Brusel se mi jeví jako svět sám pro sebe (svým myšlením, tématy, jazykem..) ..nebo spíše černou dírou, která do sebe pohltí pohltí poslance, natolik, že v jejich domovských zemích pak zpravidla o nich už nikdo víckrát neuslyší..

Tak díky alespoň za tento pozdrav z onoho světa;-)

3 0
možnosti
Foto

Rádo se stalo. Přijďte se někdy podívat.

0 0
možnosti
  • Počet článků 678
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4414x
Tomáš Zdechovský (1979) - optimista i snílek, kterému nikdy nebylo lhostejno dění kolem sebe. Rád mění vize v realitu a realitu ve vizi. Miluje filmy Forrest Gump, Up in the air, Vrtěti psem a Thank you for smoking, Iluzionista, skupiny The Cranberries, Jelen a U2 a lidi, kteří umí říci své názory. Nezná slova "to nejde" a "to se nikdy nenaučím".

Od roku 2014 poslanec Evropského parlamentu a člen předsednictva KDU-ČSL, členem prestižního Výboru pro zahraniční věci (AFET) a Výboru pro zaměstnanost a sociální věci (EMPL), předseda parlamentní delegace pro státy Střední Asie.