Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T73e46r98e95z10a 82H51a34j96k40o32v86a 5757802544500

Nemohu se tak zbavit dojmu, že cílem prosazení tohoto zákona je spíše touha rozbít tradiční rodinu, než pomoc ohroženým dětem.

Zdroj: https://zdechovsky.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=639746"

Sand nemuzete verit tak neskutecnemu nesmyslku? Jak by se to jako provadelo? To ze se nekdo rozvadi je zavineno homosexualy?

0/0
9.1.2018 15:23

M23i69r59o82s73l49a53v 62V67l46a58s45á70k 4238640943872

Pane Zdechovský, jako vždy karma. Řekl bych, že tenhle europoslanec za KDU vysoce přečnívá své spolustraníky. To by byl leader.

0/0
28.12.2017 7:24

L55u70d48ě33k 80M98a21z69u76c86h 8543434915152

Nechápu, jak by mohl nějaký zákon rozbít “tradiční rodinu”. V podstatě ani nevím, co to je ta “tradiční rodina”. Myslíte - manžel, manželka, děti, milenec či milenka? ;-)

A ano - v případě adopcí by se mělo vždy “diskutovat” o konkrétních případech.

+1/0
27.12.2017 18:26
Foto

P54e63t95r10a 32H22a26v27e33l91k45o38v62á 8333153632

Jenomže možnost umělé oplodnění např. lesbických párů už tady je dávno. Jen to to musí obejít, žena si dovede na kliniku muže, které uvede jako partnera, nechá se uměle oplodnit jiným spermatem, ten muž už nemusí být zapsán jako rodič a přitom si vesele žijí spolu 2 ženy. Další možností je, pokud se jedná o transexuála, si nechat chirurgicky změnit pohlaví, nechat si to zapsat do občanky, mít legální sňatek, posléze požádat o umělé oplodnění a děti si vůbec nevšimnou, že otec nebyl dřív otec, ale žena.

+1/0
23.12.2017 10:08

J83u74l36i97u29s 20C16h27a41l70o47u23p96k62a 4982299750411

Jediné důležité: DÍTĚ NENÍ PRÁVO. Nemůžete mít dítě jako právo. V této věci souhlasím s panem Čunkem, který říká, že homosexuálové jsou postižení. ANO, narodím-li se s kratší nohou, asi nebudu běhat maraton. Nebo dáme slepcům řidičské průkazy, abychom je nediskriminovali?

+2/−3
20.12.2017 14:56

M14a81r74e22k 41V82a71l38i46č55e86k 2521459864630

postizenych v Cesku je hodne a nemusej bejt ani homosexualove, ze, pane Chaloupko

proboha!!!

+1/−1
20.12.2017 16:33
Foto

T23o12m78á17š 92Z84d43e57c78h67o61v73s12k29ý 9698921261615

Teď nechápu Vaší reakci...proč ten útok?

+2/−1
20.12.2017 20:55

M31a29r33e87k 70V43a53l36i90č72e59k 2391889354600

nechapete? uz zase? pardon, ale napsat o homosexualech, ze jsou postizeni je podle Vas, zastupce KDU CSL normalni? asi ano, kdyz necitite evidentni urazku. sprostou urazku

+3/0
21.12.2017 15:42

T58e83r59e29z22a 82H55a69j34k95o54v79a 5187682184760

R^

0/0
9.1.2018 15:24
Foto

Z62d69e90n24ě67k 40M34a41t45u62š65k93a 7708966485786

nejprve je třeba změnit zákony tak, aby se malé dítě do DD dostat prostě nemohlo, jak je obvyklé v Evropě.

Potom řešme to ostatní.

+3/0
20.12.2017 13:02
Foto

T36o23m52á45š 20Z72d14e77c74h58o98v91s26k62ý 9448661811955

Díky, souhlasím.

0/0
20.12.2017 20:55

V96e68r96o21n92i28k59a 28V82a58l26a61c97h36o56v74á 3538948263725

Česká republika je jedinou zemí v EU, kde je možné umístit dítě mladší tří let do ústavu. Dítě je v takovém prostředí, kdy nemá jediného blízkého pečovatele (směny se střídají, dítě nemá jednu milující osobu jen pro sebe), prokazatelně deprivováno- bez ohledu na snahu personálu. V okolních zemích je proto pobyt takto malých dětí v institucích zakázaný. Zajímal jste se někd o to, jak to dělají např. v Rakousku, že malé děti do ústavů nedávají, je to zakázáno, dlouhodobě úspěšně funguje profesionální pěstounská péče. Proč by to u nás nemohlo fungovat stejně dobře jako v sousedním, kulturně blízkém Rakousku? Taky čerpali peníze z norských fondů, že ústavy zrušily? Přirom i v jejich ústavech by byla jistě dobrá úroveň, ale dětští psychologové na škodlivost institucionální výchovy upozorňují už dlouho, nejen pan Matějček. V Polsku tak v ústavu nesmí skončit žádné dítě mladší deseti let, na Slovensku mladší šesti let. Institucionální výchova je zlo svou podstatou, bez ohledu na kvalitu zaměstnanců, ani ti skvělí psychické deprivaci nezabrání už jen proto, že institucionální péče nějak funguje a žádné dítě nemůže mít jen svého člověka, který je tu pro ně a je na ně navázaný 24 hodin denně...

Tolik k té první části, jinak náhradní rodina může být dobrá i špatná, jistě, bez ohledu na to, zda jsou to homosexuálové nebo heterosexuálové. Za šílené pokládám ale třeba i to, že polovina dětí se z ústavů vrací do biologické rodiny, kde jsou znovu týrány, a znovu končí v ústavní péči....Jen proto, že rodič má na dítě jakési právo, ale práva dítěte jsou bohužel slabší.

+7/−1
20.12.2017 12:26

H65o88n65z22a 48V18r41á42n25a 5821277984211

No, ono slovní spojení profesionální pěstounská péče mnohé napovídá. Já totiž nevidím moc velký rozdíl mezi umístěním dítěte do ústavu (kojeneckého, DD) a do rodiny profesionálního pěstouna, kde je (zrovna v tom Rakousku) většinou 5-10... Vy ano?

0/0
20.12.2017 14:45

V74e10r78o80n24i29k34a 85V91a89l55a61c23h59o71v44á 3508188493505

Ano, dítě má jednoho pečovatele, nestřídají se u něj směny pečovatelů, náhradní rodič se mu může plně věnovat. Dítě má někoho svého, a ne jen vychovatelky (pobyt v dětském domově je tak podobný, jako kdybychom celé dětství prožívali ve škole, na nějaké škole v přírodě, kde se nám střídají učitelé. Mohou být milí, mohou nás tzv. individuálně rozvíjet, ale vždy jde jen o to, že dochází do zaměstnání Doma má jinou rodinu).. Samozřejmě, že pěstounská péče nemusí fungovat dobře, pokud pěstouni dítě či děti- podle mého čím méně dětí v jejich péči, tím lépe- nemají rádi. Ale domácí, rodinné prostředí je něco jiného než instituce téměř vždy. A hlavně to malé dítě potřebuje svého člověka 24 hodin, což mu střídající se zdravotnice v kojeňáku nikdy nemohou splnit, i kdyby byly sebehodnější.

0/0
20.12.2017 16:27
Foto

T18o39m17á13š 84Z71d83e85c26h12o10v40s27k49ý 9338351771935

Bohužel často to nejde mít jednoho pečovatele.

+1/0
20.12.2017 20:58
Foto

T38o74m91á86š 73Z98d20e60c34h58o68v96s74k73ý 9778571121455

Jo, a kolik jste těch ústavů navštívila? A koik je tam dětí? Chápu, že Vy, jako propagátorka norského Barnevernetu a PR Norska tady budete obhajovat stejný postup jako v Norsku. Ale ten opravdu není vždy ideální. Ukazují to i statistiky, kdy některé dětí v průběhu pár sedmi let byli i u 20ti pěstounů. Tam je něco špatně.

+1/0
20.12.2017 20:57

V92e74r95o52n44i47k68a 88V88a24l43a72c36h45o66v56á 3798738583315

Pane Zdechovský,takovou reakci jsem od Vás sice čekala, ale naivně jsem věřila, že se jí nedopustíte. Nejde o žádnou norskou cestu, ale o cestu, kterou se nekomunistická, západní Evropa vydala už před cca čtyřiceti lety (a Norsko nebylo ani první) a z dobrých důvodů. A nejen západní Evropa, Polsko zakazující umisťování dětí do 10 let do ústavů nás daleko předběhlo, více si tam vzali k srdci poznatky dětských psychologů.

Už jsem napsala, že i pěstounská péče může fungovat špatně, špatné je i střídání pečovatelů- ta ústavní ale funguje špatně z podstaty bez ohledu na kvalitu zaměstnanců. Je to jako kdybyste celé dětství prožil ve škole, se školním řádem, s lidmi, kteří k vám nemohou mít žádný silně láskyplný vztah, protože jsou v práci a musí být jednoduše profesionální.

Asi před rokem jsem četla knížku dívky , která vyrůstala DD- "Z děcáku na přehlídkové molo". Paradoxem je, že ta dívka sice expicitně DD oceňovala, ale implicitně byla její kniha obžalobou systému institucionální péče. Jedna vychovatelka si ji např. jako malou brala domů, což ostatní vychovatelky kritizovaly a dávaly to chovance Veronice "sežrat". Vdyť(příslušná vychovatelka si ale i tak udržovala profesionální odstup). Celé to bylo odlištěné, žádné skutečné city jako v pravé rodině, kde děti jsou součástí domácnosti, nemusí se trápit, že je tento víkend vychovatelka nevezme k sobě a nebude se jim věnovat...

0/−1
20.12.2017 22:11

J64i18t92k34a 47J35a27n29ý37r36o62v68á 6478863420126

Přesně tak, dítě je dar a patří jen samo sobě.

+1/0
20.12.2017 11:35

J96o85s39e53f 28S84u19k 4945260610314

argument nevyužívaného pěstounství považuji za silný. Přivádí mě k myšlence, že lesbická a gay komunita se snaží dosáhnout všemi prostředky ve všech oblastech

stejných práv a postavení, jako má většinová populace..Dosáhnout ve společnosti toho, čeho se jim nedostalo "od přírody" - ta je minimálně v sexuální orientaci udělala jiné než většinovou populaci a nelze to změnit. Přes všechny pozitivní posuny v postavení těchto jedinců v moderní společnosti považuji za nešťastné, že některé státy umožnily zmatení základního společenského pojmu, jakým je rodina..Za rodinu považuji a vždy budu jen vztah muže a ženy, tedy páru, z kterého se může zrodit dítě..Považuji za správné, aby jako jedno z podstatných posuzovaných kriterií při zvažování umožnění adopce dítěte by mělo být, zda o dítě žádá rodina či registrovaný pár.

+8/0
20.12.2017 11:14

M32i40c27h93a13l 98P80a80u83l81í70č14e19k 2293495605625

Ono se často argumentuje nějakým "právem na dítě", ale zapomíná se, že žádné právo na dítě neexistuje. Kdo chce dítě, tak se předpokládá, že si najde partnera opačného pohlaví a dítě si společně "vyrobí". Pokud to z jakéhokoliv důvodu nelze, tak má dotyčný -v prvořadé úvaze- smůlu, protože nikdo, ani stát, nemá povinnost mu dítě "nějak zařídit". Tím se dítě odlišuje od běžného spotřebního zboží, které si může volně zakoupit každý, kdo chce. Samozřejmě, je to etická záležitost a nemuselo by to tak být. Když bude společnost chtít, můžeme všechny děti shromažďovat do novorozeneckého internátu a rozdávat je na příděl rovnoměrně a všem, potom to bude spravedlivé a bez jakékoliv diskriminace, ale jak se zmiňuje v článku, zpřetrháme tak pokrevní rodičovskou vazbu mezi rodiči a dětmi, a je otázkou, zda to chceme nebo ne. Můj názor je, že rodičovská láska k vlastním biologickým dětem je obecně nejsilnější vazba, vše ostatní je jen aproximace, kterou je nesmysl dávat na roveň vztahu biologických rodičů s dětmi. I v případě adopcí jde o aproximaci, a aby byla co nejvěrnější, je záhodno preferovat klasické heterosexuální páry. Až u dětí, které nikdo nechce, bych připustil mezi zájemce i homosexuální páry (tedy zařadit je na "konec fronty"), přeci jen to bude lepší pro děti, než být v ústavu, ale ne na úkor zájemců z heterosexuálních párů.

+1/0
20.12.2017 12:23
Foto

M60i73c35h48a13l 63G58r92e43š14l12i78k 9971966172856

Ja by som upresnil. Manželia nie sú rodinou, kým nemajú deti. ;-)

0/−3
20.12.2017 15:10

P14a93v87e19l 42P59o68s65p16í57c30h35a80l 3303339788330

Proč máme děti v dětských domovech? protože jednak opravdu mnohdy nefunguje biologická rodina a jednak naprosto nesmyslným předpisem, že samoživitel nemůže být náhradním rodičem...přestože většina deti u nás žije v neuplných rodinách, stříkne plníne státním předpisem normu která je sice chvályhodná z dlouhodobého pohledu ale proty deti v domovech ukutně nesmyslně omezujíci počet rodiců kterí by se byly ochotni o ty děti postarat...

0/0
20.12.2017 11:05
Foto

T56o44m51á35š 81Z29d75e68c10h68o94v77s11k85ý 9838631281155

Děti máme v DD z několika důvodů. Například:

a. rodiče nedali souhlas k osvojení/adopci

b. dítě je nezvladatelné a přestože rodiče dali souhlas k osvojení/adopci, kvůli výchovným problémům se opakovaně do DD vrací

c. Dítě má takové zdravotní problémy, že o jeho osvojení/adopci není zájem. To jsou děti třeba matek narozkomanek.

d. Opakovaná recidiva rodičů - dítě se opakvoaně kvůli rodičům dostává do těchto zařízení, odkud jsou případně brány zpět do rodiny nebo širší rodiny.

A pak další desítky důvodů, které jsou spíše spojené s individuálními problémy daného případu.

+1/0
20.12.2017 12:07
Foto

P35e60t51r30a 11H15a69v42e54l43k32o21v23á 8793333552

Co je to narozkomanky, nejsou to narkomanky?

0/0
23.12.2017 10:11
Foto

B51r62o65n59i31s74l21a50v 41G89a73b86r14y71š 2452719611

Na této argumentaci mě pár věcí zaráží.

Odpůrci adopcí říkají, že homosexuálům o děti nejde a chtějí zničit tradiční rodinu. Nenapadá mě však jediný racionální důvod, proč by se o to nějaký gay nebo lesba snažili. Každý člověk z nějaké tradiční rodiny pochází a dost pochybuju o tom, že by se ji snažili zlikvidovat. Mě samotného nenapadá žádný postup.

Odpůrci taky říkají, že kdyby homosexuálové měli zájem i o děti nemocné a postižené, tak by s adopcemi klidně i souhlasili. Ale proč stejný zájem, jaký požadují po gayích a lesbách, neprojevují o nemocné a postižené děti i heterosexuálové? Jak potom můžou homosexuálům vyčítat, že jim nejde o děti? Proč si tedy heterosexuální páry nevybírají k adopci i ty postižené děti?

A vzhledem k tomu, že dětské domovy, ústavy a babyboxy těmito dětmi plní sami heterosexuálové, tak by si měli zamést před vlastním prahem. Ale to nepůjde, že? Protože heterosexuálové nejsou všichni stejní a dobrý heterosexuál nebude zodpovídat za toho špatného. A stejně je to i u homosexuálů. Pan Hromada za svého působení v iniciativě sice slíbil, že si další podmínky pro přijetí zákona o registrovaném partnerství klást nebude, ale tento pán nemluvil za všechny.

Závěr je jednoduchý. Nevidím rozumný důvod pro to, aby registrovaným homosexuálům nebyla adopce dětí umožněna jako jakémukoliv jinému manželskému páru. Jistě, na pár věcech, které jste psal, určitě něco bude. Mléko není voda. Ale realita a články třeba tady na iDnes pořád dokazují, že mužský a ženský vzor nejsou pro spokojený a zdravý život dítěte vždy to nejdůležitější.

+4/−4
20.12.2017 10:08
Foto

T25o97m27á81š 35Z43d46e65c49h73o42v45s87k55ý 9248541541435

Ale všiml jste si toho, že to nepoužívám? Myslím, že řadě homosexuálů jde o děti. A popravdě tady vůbec neřeším, kdo co dělá v posteli. Já tady říkám, že zapojení duhových párů do pěstounství je minimální, přestože je to možné. V čem je tedy problém?

+1/0
20.12.2017 10:12
Foto

B31r97o68n82i60s48l10a87v 20G40a81b37r82y96š 2602599961

Neříkáte, ale musel jste zmínit, že je Vám jedno, co kdo dělá v posteli.

V čem je problém? To netuším. Měl byste se zeptat ostatních.

0/−1
20.12.2017 10:22
Foto

T81o16m73á25š 28Z28d93e81c10h78o15v52s44k58ý 9428591371245

A to vypovídá o čem? 8-o

0/0
20.12.2017 12:08
Foto

B73r92o42n47i77s81l46a33v 15G82a21b90r44y84š 2382579421

O tom, že to nemyslíte upřímně, a když mluvíte o homosexuálech, obrací se Vám žaludek. Aspoň tak to z Vašeho projevu cítím. A nemyslím si, že Vám jde o děti.

Kdyby Vám o ně šlo, už dávno nějakým způsobem pomáháte šikanovaným a týraným dětem v obyčejných rodinách.

Třeba u tohoto článku nevidím žádný Váš komentář: https://praha.idnes.cz/mlada-divka-se-pokusila-unest-deti-praha-zakladni-skola-unoskyne-pxr-/praha-zpravy.aspx?c=A171128_113056_praha-zpravy_nuc

Prostě ani náznak toho, že byste nějak chtěl pomoci, aby se to nestávalo nebo byste při řešení tohoto problému nějak pomohl. A to samé děti naší romské menšiny. Tak buď Vám jde o všechny děti, nebo jen o některé. Ale můžete mě samozřejmě přesvědčit o tom, že se mýlím.

0/−1
20.12.2017 12:17
Foto

T48o80m27á12š 78Z73d11e59c68h94o45v74s80k49ý 9778541811855

Bronislave, nemohu vše komentovat. Přeci o tom není diskuse. Jinak pracoval jsem několik let s dětmi jako streetworker a pak spolupracoval s OSPOD. Myslím, že trochu o té problematice něco vím.

+1/0
20.12.2017 20:59
Foto

B65r64o43n37i90s77l94a22v 21G69a19b44r29y24š 2852269931

A já zase nemůžu vše sledovat. Jen tam, kde bych obhájce dětských práv čekal, nejsou.

+1/0
20.12.2017 22:45

A77n20t22o93n29í40n 86T18i85c11h57e33r43a 6436468613976

Ok, myslete si co chcete, je to vaše právo. Já mám právo si myslet něco jiného. Ale ať zastánci adopcí homo párem nepoužívají totálně zcestný ale chytlavý argument typu: "když nepovolíme adopce, budou děcka trpět v ústavech". A o tom byl článek.

+2/0
20.12.2017 10:17
Foto

B72r92o97n20i88s48l16a65v 61G40a50b34r74y30š 2882649541

Nemám dojem, že by děti v ústavech byly šťastné. Ale jak sám píšete, máte právo myslet si, co chcete, a já taky.

+1/0
20.12.2017 10:23

A10n44t69o90n45í33n 56T28i15c76h47e87r77a 6366718813306

... rozumím, budete ho používat i nadále, třeba i nepřímo, jako ve vaší odpovědi ;-)

0/0
20.12.2017 10:25
Foto

T51o92m27á82š 87Z70d15e38c66h10o46v83s21k79ý 9688681871425

A kolik jste jich viděl? Pracoval jsem s dětmi v DD od 18ti let a mnoho z nich (neříkám všechny) jsou tu neskutečně šťastné po tom, co si vše prožily.

0/0
20.12.2017 12:09

J12a90n16a 36S68t51e90h83l71í68k76o83v13á 2779510530786

já znám tři, které v osmnácti opustili DD a kromě jedné, nedopadli dobře... stačí film Pirko, ten tu smutnou realitu dost naturalisticky líčí..

0/0
20.12.2017 12:17
Foto

B94r46o71n21i72s64l62a78v 33G19a44b93r95y78š 2292899921

Po tom, co si vše prožily kde?

0/0
20.12.2017 12:17

T69e89r23e24z33a 75H90a13j97k46o60v81a 5957682414660

To je pro vas zcestny argument?

0/0
9.1.2018 15:27
Foto

R11u72d31o25l30f 38J36e53l56í44n42e56k 8893759889576

Důvod, proč by homosexuálním párům neměla být umožněna adopce je ten, že homosexuální páry žádné dítě spolu zplodit nemohou.Adopce a následná výchova by byla proti zákonům přírody.

0/−1
20.12.2017 15:10
Foto

B93r19o18n60i39s63l71a70v 79G18a74b27r12y95š 2372509121

Neplodné páry taky zplodit dítě nemohou a adopce je jim povolena. Tenhle chabý argument nemohu brát jako racionální důvod pro neumožnění. Vymyslete si něco jiného.

0/−1
20.12.2017 15:12
Foto

R37u94d16o96l73f 72J40e63l69í66n87e43k 8443239319566

Pokud budou oba v homosexuálním páru plodní, pak stejně dítě spolu mít nemohou. To je zásadní rozdíl.

+1/0
20.12.2017 15:17
Foto

B12r87o85n60i79s36l46a10v 60G45a22b63r19y50š 2602179911

Ne, rozdíl to není.

Jednak se v homosexuálním páru o zplození dítěte nikdo nesnaží a jednak byste z adopce musel vyloučit neplodné páry, protože to dítě taky nezplodí.

0/−1
20.12.2017 15:47
Foto

R53u62d80o82l59f 30J46e76l96í68n96e82k 8373459939526

Ten rozdíl chápete velmi dobře, jen se snažíte dostat na stejnou rovinu zdravotní problémy se zákony přírody. A to je naprostý nesmyl.

+1/0
20.12.2017 15:59
Foto

B70r10o18n51i88s31l10a57v 15G46a37b59r76y53š 2292169801

Zákon přírody je to, že se homosexuálové nemohou množit. Zákon přírody je i to, že je někdo neplodný nebo má cystickou fibrózu. Proti přírodě je třeba holení vousů.

0/−1
20.12.2017 16:00
Foto

R51u89d60o50l72f 51J67e48l82í82n66e49k 8273339109286

Zřejmě Vám přijde přirozené, aby dva jedinci stejného pohlaví měli spolu dítě. Já tento názor nesdílím. Člověk si může vymyslet a uzákonit ledasco, ale to ještě neznamená, že je to správné.

0/0
20.12.2017 16:19
Foto

B20r48o50n51i64s12l32a61v 32G77a23b91r86y98š 2522499891

Spolu ho mít nemohou, ale mohou ho spolu vychovávat. Přirozené to je, protože to tak dělají třeba i tučňáci.

Ale co si budeme povídat, on ani ten model "muž + žena" není dokonalý, že?

0/−1
20.12.2017 16:32
Foto

R12u84d55o43l12f 96J57e50l13í15n48e43k 8183879239376

Dobrý argument. Ve světě zvířat je přirozené i to, že silnější zabije slabšího. Doufám, že zůstaneme lidmi.

To, že nic není dokonalé neznamená, že je vše povolené.

+1/0
20.12.2017 17:22
Foto

B41r66o15n78i63s25l48a67v 97G27a94b38r74y60š 2832399261

To já taky doufám, že zůstaneme lidmi. My na rozdíl od zvířat máme schopnost mnohem hlouběji přemýšlet. Slabší chráníme a je to tak v pořádku. Ale ad absurdum to snad nedovedeme a vezmeme si z přírody ten nejlepší příklad.

Ono to taky znamená, že to, co není dokonalé, nemusí být nutně nepřirozené. Protože příroda je dokonalá svou nedokonalostí. Nikde nenajdete stejný tulipán, stejného zajíce nebo sněhovou vločku, každý bude mít svou odlišnost.

A taky to znamená, že to, co se v přírodě vyskytuje v menší míře, není nutně proti přírodě.

Pokud s adopcemi nemají problém jiné státy, nevím, proč bychom do toho nemohli jít taky.

0/−1
20.12.2017 17:34
Foto

R59u24d47o53l83f 18J50e91l11í61n95e82k 8283249899106

Žijeme v ČR a opravdu není třeba umožnit vše, co je možné v jiných státech. Jistě se shodneme na tom, že ne vše v zahraničí je ideální. Ona i Severní Korea je jiný stát.

Jsem vnitřně přesvědčen, že by to nebylo správné rozhodnutí. Já nemohu z vlastní zkušenosti posoudit, zda bych raději žil s rodiči stejného pohlaví, nebo v DD. Mám ovšem kolegu, který vyrůstal v DD a dle jeho vyjádření by nechtěl být adoptován homosexuálními rodiči. Nemám důvod mu nevěřit. I když svůj názor jsem si vytvořil ještě dříve, než jsem s ním o tom mluvil.

+2/0
20.12.2017 17:48
Foto

B63r55o42n47i70s35l86a46v 87G45a83b12r28y74š 2512319191

Ne, není, ale chtěli bychom dopravu přesnou jako v Japonsku, kvalitní jako ve Švýcarsku, platy jako v Německu...

Mám skvělé rodiče a za nic bych je nevyměnil. Taky tedy nemohu říct, jestli bych žil se dvěma ženami nebo muži. Ale některé děti, které jsou doma týrané, by své rodiče vyměnily okamžitě. Svého času jsem v metru viděl reklamu na linku bezpečí pro děti. Na plakátu bylo, že pracovníci přijmou až 500 telefonátů denně. Některé jsou kvůli blbostem, ale jiné mohou být vážnější.

+1/0
20.12.2017 17:55



Žebříčky





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz