Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P41e23t28r57a 48H41a29v66e87l74k90o26v62á 8363273392

Některé prvky práva šaría s krutými tresty za hříchy byla už v řadě muslimských zemích zrušeny anebo na ně bylo aspoň uvaleno moratorium. Anebo je možnost uvalení trestů sníženo nutností více kvalifkovaných svědků, kteří čin viděli. Nicméně v některých zemích si tyto tresty ponechali a někde je sice zrušili, ale nedohlédnou na dědiny, kde je udělují tamní potrhlí muftíové. Evropa má zcela jiný právní řád, nežli některé muslimské země, a není vhodné zde mít 2 paralelní právní řády, což vidíme v určitých případech rodinného práva v Británii. Ať si to mají u nich, sekají si tam za krádež ruce, mrzačí někoho, kdo někoho zranil na přání rodiny postiženého. My to tady ale nechceme. Vrátili bychom se zas někam do doby bronzové. Jejich víru samozřejmě návštěvníkům anebo velvyslancům nemůžeme zakázat, protože jim to z hlavy nevytlučeme, ale bylo by dobré, když by tady aspoň nešířili tu jejich víru dál. Protože jak křesťanství tak islám, ani ne tak židovství v sobě má silný prvek proselytství a křesťanům je vštěpováno, aby to šířili dál a obraceli další na víru a muslimům to samé. Mě osobně otravují i ty evangelikálové, co zpívají na ulicích a lákají dušičky, anebo jsem byla dost naštvaná, když nás na gymplu povinně nahnali na kázání letničních, kteří na nás chtěli provádět své duchovní experimenty, jedna holka z toho dostala hysterický záchvat blaha a druhý cítil jemné teplo, já jsem z toho byla vyděšená. Tohle nepatří do škol, možná v rámci nějakého kurzu dějin náboženství, ale školy by měly zůstat, pokud to tedy nejsou teologické instituce sekulárními organizacemi.

0/0
4.12.2017 16:33

J82i29ř45í 11T67a90b70á88š49e39k 5920230231719

Co takhle hledat inspiraci v zemích, kde dosud nedošlo k převrácení žebříku hodnot..např. JAP, AUS , NZE ? Tam si žádná cizí expanze nevyskakuje.

+1/0
28.11.2017 10:17
Foto

T38o84m52á13š 52Z83d88e48c84h16o25v18s47k16ý 9658781511945

To je určitě fakt. Ale na druhou stranu se podívejte na jejich polohu. Je hodně specifická a nikde vedle nich neprobíhají války.

Nicméně Nový Zéland i Austrálie na druhou stranu umožňují lidem chodit do země legálně pracovat. A to poměrně velikému množství. Řada lidí tam také přijde na turistická víza a zůstanou tam. Vše je potřeba vnímat v detailu.

0/0
28.11.2017 18:44

P92e26t92r 17S65k76ř82i72v32a57n 3683978118

Pohled Eurohujera:

Zakažme islám = nic se nezmění

Zakažme slušným lidem zbraně = odzbrojíme teroristy

Velice dětský pohled na svět.......

+3/0
28.11.2017 9:15
Foto

T35o52m73á13š 62Z41d19e32c73h55o92v80s60k93ý 9518821331825

Díky za označení eurohujer. Už začínám to brát jako kompliment ;-D;-D;-D

Jinak si přečtete ten článek. Píši tam: Pro jednoduché lidi je potřeba najít jednoduchá řešení. A že se teroristé těmto zákazům budou smát, nikoho nezajímá.

Zdroj: https://zdechovsky.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=636063

0/0
28.11.2017 18:31

P82e60t50r 28S30k55ř44i76v86a36n 3683208668

Ano máte pravdu, jste součást cirkusu který jde proti svým lidem. Jste součást cirkusu který očividně(i dle vás) přijímá nesmyslná opatření. Je jedno, že v tomto konkrétním bodě jdete proti, očividně je jakýkoliv odpor marný a stupidní směrnice je přijata zdravému rozumu navzdory.

+1/0
28.11.2017 19:14

M90i25c18h23a82e93l 41L62ö25f20f84e70l51m47a24n84n 7258888307490

Zákaz víry je blbost - je nevymahatelný. Kdyby někdo zítra zakázal ateismus tak budu úplně v klidu říkat, že jsem třeba křesťan a přitom budu vědět, že žádní bozi neexistují. Na druhou stranu takový zákaz mešit je vymahatelný poměrně snadno, a platí že: žádné mešity = žádní imámové = žádná radikalizace.

+2/0
28.11.2017 8:20

D34a85n24i50e83l34a 53H56i27l63d31e94b14r44a35n88d44t85o38v98á 4380500301444

... protože promluvit ovečkám do duše v obýváku je nepřekovatelný problém. 8-)

0/0
28.11.2017 9:26
Foto

T40o42m58á13š 96Z62d12e20c79h89o27v66s39k92ý 9728971681865

Za komunistů byly restrikce proti Katolické církvi a tak jsme se scházeli po bytech a na různých výletech ;-)

0/0
28.11.2017 18:32

T15o97m56á62š 75K46u13c87h94a80ř 3137911498941

Dobře, zakázané ovoce chutná nejlépe. Ale stejnou logikou tedy nemá smysl zakazovat pedofilům znásilňování malých dětí. :-)

Vytvořil jste si umělé obecné argumenty, aby jste jimi demagogicky podpořil to co jste chtěl říct. Všichni ale víme, že problém je jinde. O nějaké zakazovánï vůbec nejde, to je jen zoufalá a marná reakce slabé Evropy na vlnu muslimů likvidujících Evropu kulturou a vírou, kterou přinášejí.

+1/0
28.11.2017 8:11
Foto

T44o92m16á53š 91Z93d52e30c11h29o83v34s54k18ý 9328151911655

S tou pedofílií je to trochu úlet. Jinak do EU nechodí pouze muslimové, jak by se někdo z Vašeho příspěvku mohl domnívat.

0/0
29.11.2017 13:23

I10v68a 63D24o46l83a78n82s65k93á 2733176390760

Zakazovan islamu je opravdu blbost. Zakazovani muslimskych kolonizatoru uz je docela jina vec.

+1/0
28.11.2017 6:24
Foto

T96o77m70á93š 98Z65d54e76c91h61o76v55s43k91ý 9228571791715

Zkuste to rozvést.

0/0
28.11.2017 18:44

I75v20a 36D48o35l80a78n68s69k22á 2213856360360

Pane Zdechovsky, co na tom neni jasne? Obyvatele Teplic by vam o tom urcite rekli sve. Hluk, spina, cerne prisery. Zbytek si jdete poslechnout do prazske mesity, kde se poucite o negativnich strankach nasi kultury a kdyz se jen trochu budete snazit, nauci vas tam nenavidet ty neverici psy, cili nas. V Bruselu, Parizi, Londyne ci Amsterdamu uz je pozde. Budte uprimny sam k sobe: chcete tohle pro vas a vase deti?

0/0
29.11.2017 16:29

T22o53m57á56š 39T61a20t91í98č54e90k 5700622680378

Zakazuje se všechno možné. Že v mých zralých letech bude svět takto plný zákazů, to jsem si v mládí opravdu nepředstavoval. A zákazy jsou velmi často zbytečné, přehnané, stupidní atd. apod.

Takový jeden zákaz islámu by se mezi těmi horami ostatních restrikcí vyjímal jak pouštní květ. Konečně by měl jeden zákaz smysl! Co se týče obchodů, diplomacie apod., stačí jen přesná formulace ohledně šíření islámu a dostatečně přísná vízová politika. Jo, nejen vízová, ale i vyhošťovací, aby to nevypadalo jak v Německu, odkud nedostanou ani zločince bez azylové nebo humanitární ochrany.

Chceme mít svět bez AIDS? - Ano, a nakaženému HIV je styk bez ochrany zakázán.

Chceme mít Evropu bez muslimů? - Pokud ano, zakažme jim praktikování islámu.

0/0
27.11.2017 22:56

J44o90s53e45f 93P44a62v65e69l38k45a 5231307967842

Pane blogere Zdechovský, uvedl jste údaj o homo styku mužů v Marrákeší podle jejich organizace 8-10%. Svého poznání ze zahraničí používáte zvláštním způsobem. Pokud se negativní věci zakazují, nemá to jakoby žádný význam. Ale já Vám říkám, že má. Pokud by Maročané chránili účinněji svůj zákon, nebylo by tolik mladých životů Afričanů pokořeno a nekvetl by tolik obchod s bílým masem a malými dětmi pro bohaté turisty.

No a ten převod na potřebu islámu v naší zemi už je úplně vedle. Proč máme politiky, kteří jsou ve skutečnosti něco jako knížata či rytíři naší země, a oni nás chtějí vydat do otroctví cizím, místo aby za nás bojovali? To děláte schválně nebo jen nevidíte? Lidé ze zemí, které byly včera podrobeny islámu nám vzkazují:"Dívejte se a naslouchejte těm lidem, kteří mají s Islámem zkušenosti".

+5/−1
27.11.2017 21:09
Foto

L64e80o 74V50l28a31c47h64y11n49s20k65ý 4281374927430

Pane autore, vůbec nic jste nemusel psát, neboť vaše interpretace myšlenek pana Okamury je úplně mimo mísu. Tak jak je u nás zákon proti propagaci nacismu a komunismu, tak lze zakázat propagaci a rozšiřování islámu u nás. Nikoliv jako vnitřní náboženskou víru každého člověka, ale jako nenávistnou ideologii boje proti všem jinověrcům a bezvěrcům. Pokud toto někdo veřejně šíří v mešitě, je potřeba to řešit demokraticky, podle zákona.

Tak se mi zdá, že se váš pohled na plakát zdá směšný tím, že vás vaše ideologie zavedla do slepé uličky. jo, to by se vám hodilo, aby lidi tak ploše uvažovali o imigraci a multikulturalismu. Sorry, jako.

+5/−1
27.11.2017 21:03

M20a26r98t41i76n 30Ž42e90l42i76n89s90k85ý 9108259969702

Zakažme vraždy a krádeže... a vlastně proč, když vrahové a zloději pořád existují navzdory zákazům... asi tolik k logice článku.

+7/0
27.11.2017 20:28
Foto

T12o68m36á88š 86Z28d18e23c52h88o43v53s34k96ý 9478421451115

Ne, zakažte to, co ohrožuje společnost - a tady to má logiku zakázat islamismus.

0/0
29.11.2017 13:24

M12a14r96t53i86n 59Ž42e58l85i53n56s72k24ý 9488939679562

Islamizmus je podle mě i mnohých muslimu, podle kterých je islam jen jedne, vymyšlený pojem... zeptejte se mírného muslima co nařizuje korán za odpadnuti od islámu.

0/0
29.11.2017 20:04
Foto

J35i33ř16í 30K38r79á32k62o76r52a 9569873

Zakažme žárovky a vysavače... ups.

+2/0
27.11.2017 20:26
Foto

T52o92m53á53š 64J24a93d66l14o25v49s38k53ý 5697323695958

Škoda, že pan poslanec nevěnuje tolik pozornosti jako HIV pozitivním v Maroku také domácí politické scéně. Možná, že kdyby lidovci trochu více sledovali domácí dění, nebyli by dnes šestiprocentní stranou a nekoukali závistivě po Tomiovi Okamurovi. Ten totiž nikomu nechce zakazovat jeho víru, ale chce bránit jejím projevům na veřejnosti, což asi bez problémů odsouhlasí většina ateistů i křesťanů a podrobnosti z projevů této víry by pan poslanec mohl mít za roky europoslancování z Bruselu a Štrasburku nastudované.

+13/−2
27.11.2017 18:33

J26a29n 14Z40i38e90g17l21e94r 1811756261318

On Hitler měl svého času ve volbách skoro 40 % hlasů, a jak nakonec dopadl. A pokud Vím pan Zdechovský po Okamurovi závistivě nekouká a jako většina normálních lidí má z něho legraci. ;-D

+1/−1
27.11.2017 20:14
Foto

T33o82m88á12š 97J11a63d29l70o83v79s73k89ý 5307183665908

Každé srovnání pokulhává, ale to s Hitlerem snad ani nemá nohy. Ve 21. století máme mechanismy, které by novému Hitlerovi spolehlivě zabránily, pokud by se vůbec objevil. Já tedy žádného nevidím. Závist nezávist, ten volební plakát ale pana poslance rozvášnil, když o něm píše. Takoví muslimští diplomaté, to by se to vyhošťovalo, a co teprve ti podnikatelé, to by bylo vzrůšo, jak by se lidovci ozývali, jen jaksi nebude příležitost, protože to nikdo nechce. Ale proč o tom nenapsat blog?

+2/−1
27.11.2017 20:40

O83n20d10ř92e80j 36U36r83b22a63n 8627460529297

Určitě si křesťané odsouhlasí konec třeba poutí.

Mimochodem, co je to "veřejnost" (můžu se projevovat na zahradě?), a co je to projev? Tak například, mluví se o zákazu zahalovaní obličeje: což ale zjevně dělají i například lakýrníci, airsofťáci, a pár dálších "typů". Podobným, ještě obyčejnějším rysem je třeba úprava vlasů u, tuším, Sikhů. Nosí jí i mnoho "nesikhů", jen pro ně není skoro povinná.

Abych to shrnul, většina "projevů" je buďto "nemovitá" (kostely, potažmo kříže na nich, boží muka, případné věže na mešitách), nebo je jejich kriminalizace prakticky vyloučená (pokřižování), případně sice možná, ale zbytečná a politicky (alespoň doufám) neprůchodná (zmíněné poutě) a první kdo by jí odmítl by byli právě křesťané: je drzost, že ti kdo případný zákaz prosazují se občas zaklínají právě křesťanstvím Rv.

+1/0
27.11.2017 20:59
Foto

T22o90m87á92š 25J55a64d66l33o67v41s95k58ý 5307593645108

Křesťanská pouť je neškodný cirkus, který neovlivňuje nikoho nezúčastněného. Zahrada může být Váš pozemek, ale projevovat se na ní ani dnes nemůžete, jak chcete. Případy se zahalováním jsou zrovna ty extrémní, pro mne za mne, ať se každý obléká, jak chce a koupe se třeba ve skafandru, jde spíše o to, nemluvit druhým do jejich života nebo neprosazovat nelidské zacházení - např. omezování jídel a pití, pravidla porážek zvířat.

+1/−1
27.11.2017 22:07

O85n13d37ř89e90j 15U31r39b12a62n 8747240889107

Ok, souhlasím s pravidly pro porážku zvířat: byť si myslím, že pokud předtím to zvíře uspí, ať ho klidně zabijí vykrvácením.

Co si ale představit pod pojmem nemluvit jiným do života? Myslím, že nějaké obecné, z náboženství vyplývající zákony u nás nehrozí. Jsou takovým už nepřijatelným mluvením třeba Svědci Jehovovi?

PS: Já bych nebyl pobouřen ani tehdy, pokud by nějaké halal jídlo (myslím tím jiné než salát) bylo k dispozici třeba ve škole: konečně muslimští rodiče se na to, že jsou obědy dotované skládají též, i když nechtějí.

Ještě radši bych ovšem byl, aby ty obědy nebyly dotované vůbec, myslím, že v konkurenčním prostředí by se cena moc zvednout nemohla, nebo by musela jít nahoru kvalita. (Ano, v takovém prostředí nemá školou připravovaný halal šanci, ale žák si ho může "opatřit", aniž by na oběd z daní přispíval někomu jinému.)

0/0
28.11.2017 1:49
Foto

T66o33m40á60š 60J98a41d24l51o45v29s53k75ý 5357483395778

Nejsem odborník na jehovisty a vždy jsem se jim důsledně vyhýbal, takže z hlavy vím jen, že se brání krevním transfúzím. Pokud to někdo udělá u sebe a poškodí se, jeho hloupost, ale problém bych viděl například, kdyby jehovistický rodič odmítl transfúzi pro dítě a ohrozil tak jeho zdraví.

Pokud jde o stravování halal a zákazy alkoholu, já bych také byl u jídla pro určitou pestrost, nakonec vepřové maso není moc zdravé, ovšem vždy to musí zůstat v rovině dobrovolnosti a výběru. V ČR se to zatím neprojevuje, ale příklady ze západu varují.

0/0
28.11.2017 9:08

J62a61n 97P61a59v49e90l 8313982828716

Obama je hlupák, ale Vaše logika silně pokulhává. Narozdíl od Islámu je homosexualita vrozená. Tudíž, Islám je věc volby.

Samozřejmě, že zákaz Islámu nic neřeší, jen mi vadí logický rozpor

+2/0
27.11.2017 18:11
Foto

J84i53t11k90a 19F78i41a39l34o88v98á 2131115547871

no, vzhledem k tomu, že všechny děti i ze smíšených manželství se automaticky rodí jako muslimové a konverze se trestá až smrtí, tak ten příměr až tolik nepokulhává. Hlavní myšlenka ale byla, že zákaz dvakrát moc nevyřeší a zrovna ta homosexualita tam byla jako nadsázka.

+1/0
27.11.2017 18:22

J85a54n 70P61a55v14e62l 8323962608376

Konverze se trestá smrtí v Pákistánu, v Anglii většinou ne

+1/0
27.11.2017 19:05

J11o15s73e89f 68P38a98v58e52l65k90a 5271617657562

Už zase je homosexualita vrozená? Uf tuto hloupost učí kdo, neopakujte ji už. O vrozenosti homosexuality byla předložena zpráva, která nemá vědeckou vypovídací hodnotu. Kdyby nevládla dnešní ideologie, nikdy by podobný článek ve vědeckém tisku nemohl vyjít. Jediný vědecký světový názor hlásali kdysi bolševici, tak nám s ním dnes dejte pokoj.

+1/−2
27.11.2017 20:48

O16n10d52ř72e61j 93U59r15b61a15n 8767380309257

Uf, a na tohle téma byly popsány stohy, pokud jim nevěříte, tak jinak, máte opačný zdroj?

+1/−1
27.11.2017 21:01

J80o90s78e93f 58P50a40v34e60l97k39a 5741127947442

Jan Pavel první uvedl tuto hloupost. Jste první na tahu. Jaký máte zdroj. Já opačný mám.

+1/−1
27.11.2017 21:43

O29n62d52ř10e89j 56U55r31b54a86n 8747160549687

Nejsem: vy jste uvedl, že tomu stejně nevěříte: neboli, už jste zdroj viděl, ale nevěříte mu, proč ho tedy uvádět znovu?

0/−1
27.11.2017 22:04

J38a63n 61P69a37v36e84l 8103482678166

Nemá cenu se hádat s náboženskými fanatiky.

Je dokázáno, že homosexualita je vrozená/určená před narozením. Jen se debatuje, nakolik je to genetické, nakolik porucha prenatálního vývoje.

+3/0
27.11.2017 22:20
Foto

L15i75b75u91s73e 31P29a56l19k26o84v23a 6850304358337

R^zákazy a zákony jsou od toho aby se porušovalyR^

0/0
27.11.2017 18:11
Foto

M44i57r48o71s75l33a78v 90M69a75c22e41k 5661185440622

Čím větší reklama na homosexualismus, tím více homosexuálů a naopak. Proto je rozumné tyto úchylky nepodporovat.

+4/−3
27.11.2017 18:07

M14i42c82h51a78l 54P62a22u52l86í97č58e22k 2773485835175

Něco na tom samozřejmě je. Ale nabízí se obligátní paralela s nacismem - přestože je nacismus zakázaný, tak stále existují nacisté. Znamená to snad, že zákaz nacismu je nesmyslný a zbytečný? To, že se něco zakáže, ještě samozřejmě neznamená, že se to podaří vymýtit, ale výsledkem může být alespoň určité omezení a snaha, aby se daný jev dále moc nešířil.

Kromě toho, on vlastně není zakázaný samotný nacismus, ale jeho "propagace". Je jasné, že ani Islám nelze zcela vymazat z hlav lidí, ale podobným "zákazem propagace" lze dosáhnout toho, aby se to drželo v určitých mantinelech. Takže ve výsledku by to vypadalo tak, že doma by si mohl dělat každý, co by chtěl, ale nesměly by se stavět mešity, provádět veřejné bohoslužby apod., prostě stejný status, jako má nacismus.

Jen taková úvaha, nic takového razit nechci, ani nejsem voličem SPD, ale technicky to do určité míry realizovat lze...

+15/0
27.11.2017 16:55

O11n60d65ř90e28j 44U38r52b96a10n 8147550179247

Ty závadné části ("směřující k potlačení...") už zakázané jsou. Nemám rád, když se problémy vzniklé nedodržováním současných zákonů řeší jejich zpřísněním.

0/0
27.11.2017 17:16

P52e18t50r 59T81r87y52š81č64u12k 5853584339451

8-10 procent homosexuálů :) :) :)

To není ani ve vězeních.

To mi připomíná "Přání je otcem myšlenky" aneb teď mi to chtělo ten vtip o tom, proč mají ministranti ulízané vlasy dozadu.

+1/0
27.11.2017 16:48
Foto

T80o42m56a97s 72T57r59o16j82a96n 6228232475226

Vyjadřujete se jak hlupák pane europoslanče. Já tu žádný islám a válku kultur nechci. Doma ať si každý hajluje a vyznává co chce, ale tím to končí. To je celé kouzlo toho vašeho zákazu. Když vy neumíte nakopat do zadku ideologii, která otevřeně hlásá nadřazenost mužů nad ženami, tak se odstěhujete tam, kde to tolerují, ale tady ty vaše prasárny nezavádějte nebo blbě skončíte.

+18/−2
27.11.2017 16:30

K36a57r61e17l 96M79a82s16e14k 9364878129296

Vyjadřujete se jako volič Pitomia.

0/−6
27.11.2017 19:35

O58n78d10ř88e41j 84U15r16b26a67n 8567560439667

Tentokrát s vámi souhlasím, vrtá mi ale hlavou, proč jste stejný princip neaplikoval na zbraňovou směrnici EU, která z mého úhlu pohledu funguje dost podobně: tak jako teoretickým důvodem zákazu islámu je snaha zbavit se radikálů (tedy příznivců hnutí, která jsou postižitelná už nyní), tak je snahou oné Směrnice vyřešit zbraně nelegální zákazem zbraní legálních... Což je stejně absurdní jako zákazy v článku popsané, ale tady vám to nevadilo.

+4/−1
27.11.2017 16:23
Foto

J92i11t66k62a 68F73i14a68l38o53v34á 2501355657971

Kde jste prosím vzal, že Zdechovskému nevadil zbraňový zákon? Mezi českými europoslanci jej totiž kritizoval nejhlasitěji a prošla mu drtivá většina pozměňováků. Výsledek sice pořád nic moc (viz třeba ty zásobníky), ale říct zrovna u Zdechovského, že neprotestoval proti "zákazu zbraní", je dost liché. https://zdechovsky.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=586698

+2/0
27.11.2017 18:20

O35n52d70ř84e54j 39U57r14b95a33n 8817620179297

Šůviks, já si ho s někým spletl, nějak jsem měl jeho jméno spojené s jedním s těch kdo "přijali".

Omlouvám se vám, a panu Zdechovskému zvlášť.

+1/0
27.11.2017 20:23
Foto

T41o92m60á49š 45V25o22d12v69á35ř43k54a 3543201717444

Karma.

Myslím, že Miroslav Horníček kdysi pronesl památnou větu: "Tak důrazně to odsoudili, že to hned přestalo existovat."

+5/−8
27.11.2017 16:14

Z17b43y78n49ě28k 41H13l84á58s21n62ý 3524627655449

R^

0/0
27.11.2017 15:43

M91i50l61o18š 22D40v89o85ř29á81č23e49k 2115588210844

Jsou lide, co jednim dechem k nam zvou islam a volaji po zakazu komunistickych idei.

+7/0
27.11.2017 15:31

J13a93n 34Z88i73e28g37l78e22r 1611566631868

Zakazovat islám jako náboženství, které má na světě dvě miliardy věřících, a je druhým nejrozšířenějším náboženstvím, je mimořádně hloupé a nesmyslné. O nesmyslnosti zákazu náboženství se přesvědčil už císař Josef II, když v roce 1781 vydal toleranční patent, který zrušil pronásledování evangelíků. V roce 1627 císař Ferdinand II. v Obnoveném zřízením zemském pro české království ustanovil katolickou víru jako jedinou povolenou. Zmizeli snad protestanté? Nikoliv, někteří emigrovali a jiné se stáhli do ilegality a vydrželi v ní 154 let.

Něco jiného ovšem je extrémismus, který je nutné potírat u jakékoliv ideologie nejen náboženské.

Za blog karma. :-)R^

+3/−12
27.11.2017 14:54



Žebříčky





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.