Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M83i84r19o84s82l94a98v 46V94l61a40s18á98k 4358720183772

Vaše data o poklesu kriminality působí konejšivě. Ale znám z praxe, jak se často klinický stav těžce nemocných pacientů, krátce před smrtí na chvilku zlepšuje.

0/0
31.10.2017 9:41
Foto

P48e84t83r14a 61H60a18v54e57l46k37o37v88á 8763183642

Domnívám se, že obecně, kriminalita je vyšší mezi lidmi s nižším vzděláním, společenským uplatněním, sociálním cítěním, a to mohou být i nesprávně integrované komunity migrantů, které se včas nezapojily do pracovního procesu, případně jejich potomci, o nichž hovořil i E. Macron, jenž se nyní bude snažit o jejich lepší výchovu, integraci anebo vzdělávání. Lidé se u nás ale spíše bojí akcí buď osamělých vlků, většinou muslimské víry, anebo těch, kdo se hlásí k myšlenkám islámského státu, čtou jejich příručky a páchají dle jejich návodů atentáty. Těm je věnována velká mediální pozornost a některá politická uskupení na tomto strachu tak trochu parazitují. Obecně by se měla zvýšit ostraha akcí, ulic, posílit role bezpečnostních složek. Stejně ale těmto atentátům nebude možné zabránit. A v USA tyto atentáty páchají i potrhlí důchodci.

0/0
30.10.2017 9:53

V27l54a92d51i42m40í25r 14M91o43r58a77v14e49c 3328700143533

Tak čas od času čtěte "takynázory" muslimských pohlavárů v Česku :-) První prokazatelnou kulturou, která podcenila imigraci byli indiáni. Dnes je jejich populace zdecimovaná a zbytek žije v rezervacích !!! Libanon také nebyl vypatlaná muslimská země, také tam měl lásky plné vítače a dneska je to vypatlaná muslimská země. Neštěstí je, že se lidé odmítají účastnit řízení svých zemí a tak se toho ujímají ti nejneschopnější z nás. Jste toho dost jasným důkazem !

+1/0
25.10.2017 15:23
Foto

P83e94t60r 35M33a75r64e37š 6463678718564

https://en.wikipedia.org/wiki/European_migrant_crisis#/media/File:Refugee_crisis_in_Europe_Q1-Q4_2015.svg

0/0
24.10.2017 17:10

P27a52v75e90l 54P42o31n74e46c 6324799912700

Autore, politici vašeho typu to také mysleli dobře - v Británii před 50 lety. Na rozdíl od vás však neměli zkušenost s tím, kam to povede: https://goo.gl/eYDx7m

+1/0
24.10.2017 8:29
Foto

J13i81ř14í 14H35e74r32m82á15n81e57k 4386922782370

To už je dýl. Před 50 lety se psal rok 1967.

+1/0
24.10.2017 8:33

P23a95v72e52l 57P73o89n81e86c 6594169102950

V roce 1967 byly vážné náboženské konflikty stále v nedohlednu.

0/0
24.10.2017 10:44
Foto

T67o30m13á12š 88Z32d50e70c60h12o70v44s87k51ý 9458941471965

V Británii byly náboženské konflikty již před pěti staletími. Teď jsem se trochu ztratil, na co reagujete

0/0
24.10.2017 15:23

P75a15v17e78l 72P78o32n27e79c 6304949542960

Reakce se vztahovala k prohlášení "teroristická hrozba v zemi je nejvážnější za 34 let" z odkazu: https://goo.gl/eYDx7m

0/0
24.10.2017 15:43

P34a78v64e62l 11P78o67n15e52c 6174759212350

Popravdě nevím, která událost ovlivnila negativně vývoj bezpečnosti v Británii. Všeobecná deklarace lidských práv byla schválena roku 1948 ale Dublinské konvence vstoupila v platnost až roku 1997. Pravděpodobně to bylo více faktorů.

+1/0
24.10.2017 11:02
Foto

T37o64m15á38š 94Z43d89e83c11h92o27v93s50k79ý 9838191121555

A myslíte, že o tom nepřemýšlím? Jinak si myslím, že řada problémů již sahá do 19. století...ale to asi nikdo slyšet nechce ;-D;-D;-D

0/0
24.10.2017 15:20

I26v63a76n90a 79Z35b49u65b36n42o53v67á 7391941526

Nemůžu s vámi souhlasit v bagatelizaci situace. Pobývám často v cizině, a když to u nás porovnám například s Francií, musím říct, že po příjezdu domů si mnohem víc uvědomuju jak je skvělé že to u nás (zatím) vypadá tak jak vypadá. A tomu je tak jen díky zdravé obezřetnosti, která se může jevit jako skepticismus nebo třeba i panikářství. Díky za to, že si tohle nebezpečí uvědomujeme včas. Tato obava je zdravá a přirozené, má se jí naslouchat a ne za ni lidi kritizovat.

+5/0
24.10.2017 1:21
Foto

T45o24m26á88š 84Z85d15e70c94h41o61v70s21k31ý 9948581131965

Nebatelizuji. Jen si myslím, že víc lidí umře ze strachu na infarkt než bude někým zavražděni.

0/0
24.10.2017 15:24

P90e22t43r 43S57k38á65c72e68l 6114459259

Dal jsem karmu za optimismus. Ale - v dnešním globalizovaném světě...kde máte záruky, že se tok migrantů nestočí naším směrem? Mohou přijíždět a přicházet z opačné světové strany než doposud, jednou totiž v propojené Evropě jsou. Co potom? Na tuto a další otázky třeba si budeme moci podebatovat osobně...

+2/0
23.10.2017 23:39

M71i96c73h58a36l 62Š94t33a25j50n54r67t 4454391182247

Článek je dost podobná propaganda jako to, proti čemu se vymezuje. Vytvoření napětí mezi původní majoritou a novými přistěhovalci s jinou životní filosofií zraje léta. Takže ačkoli je kampaň některých uskupení české politické scény hysterická a účelová, dává v tomhle kontextu smysl.

Naopak argumentace, že teď je to v pohodě, a proto je strach z migrantů zbytečný, smysl nedává - tahle země je v závětří, masový příliv se nekoná krom jiného díky negativním postojům nemalé části populace(včetně těch, co nastavují pravidla)

Až to v pohodě nebude, znamená to, že problém vybujel do obtížně řešitelné formy. A to už taky může být fáze neřešitelného konfliktu.

Německo, Francie, Švédsko... dost pochybuji, že by ty státy byly nějak méně schopné než ČR a jakmile příliv přesáhl meze, problémy mají a zatím jsem neviděl, že by měli nápad, jak z toho ven.

+2/0
23.10.2017 19:34
Foto

J28i69ř76í 38H56e76r27m61á19n86e84k 4606262252830

Podle mě, napětí vzniká okamzitě, možná ještě dřív (už nyní).

0/0
24.10.2017 8:36

J68i55ř33í 43H87r22b83e67k 9104343865563

Ano, na rozdíl od Švédska/Francie/Německa je tu celkem bezpečno, protože tu převážili lidé, kteří zůstali i přes nálepky „xenofobů“ věrní zdravému rozumu. Také jistě pomáhá to, že není problém nalézt práci pro toho, kdo jen trochu chce - lidé se pak nedostávají bez vlastní viny do neřešitelných situací. Všechno má svou příčinu... a doufejme, že si příčiny bezpečnosti dokážeme udržet.

+2/0
23.10.2017 19:00

J45a53n 96Z14i48e24g47l12e90r 1711886471548

Zasloužená karma. A je s podivem, kolika lidem se nelíbí fakt, že je u nás bezpečno a kriminalita se za poslední roky prokazatelně snižuje.

+2/0
23.10.2017 17:05
Foto

T45o64m70á50š 12Z78d18e40c80h98o43v12s51k95ý 9398591691515

Děkuji. Oni se rádi utvrzují v opaku. Tak je v tom nechme ;-)V

+1/0
23.10.2017 17:10
Foto

J50i10ř41í 72H63e14r47m70á22n23e34k 4226782172780

Je to přesně opačně. Líbi se nám to a chceme, aby to tak zůstalo. V tom je ten problém.

+1/0
24.10.2017 8:38

M97i32r50o42s64l31a26v 56K74u45l20h94a62v52ý 5839872421

Ke své, jistě pravdivé statistice, Vám chybí byť jen krátkodobá prognóza s kombinací reálných prvků současnosti. Nic se nezměnilo na tom, že je v Německu více než 100.000 neregistrovaných osob. I dle přiznání mluvčí cizinecké policie Kateřiny Rendlové se k nám DENNĚ dostaví desítky, častěji stovky migrantů, u nich nevíme, jaký mají status - s azylem či bez něj? Vím o dvou incidentech a sám jsem jednomu asistoval. Z ISIL se stále vracejí "boží bojovníci"; kde máte jistotu, že se k nám nepodívají?

Až bude Německo za pár let přeplněné - stopku už daly některé státy Evropy, bude i ČR lepší než Střední Afrika. Z 90% jsou migranti muslimové: jste pro jejich příjem? To je základní otázka a s tím související: myslíte, že p. Chovanec má ty denně příchozí pod kontrolou, jak tvrdí?

Není lepší chtít něco změnit v otázce bezpečnosti v oblasti prevence? A nedělám si iluze, že víme všechno; praxe ukazuje, že se řada událostí zatajuje.

+4/−1
23.10.2017 16:08
Foto

T48o30m88á16š 80Z81d59e32c79h89o64v82s28k11ý 9918631141285

Dobr den, rád budu reagovat opravdu na nějaké fakta. Ale bohužel nevím, na co mám reagovat. To, že 90 procent migrantů jsou muslimové, není pravdivá informace. V České republice se složením žadatelů o azyl dá předpokládat, že 90 procent žadatelů o azyl jsou křesťané nebo ateisté.

A jinak máme řadu preventivních opatření, proto to tady vypadá tak, jak vypadá.

0/−1
23.10.2017 17:13

S54l96a93v48o35m93í34r 94B62e67n51e94š 6852347800844

Zcela demagogicky překrucujete to, co napsal pan Kulhavý. Z kontextu jeho příspěvku jasně vyplývá, že tím 90% migrantů míní migranty do Německa.

Příslušný odstavec začíná slovy "Až bude Německo přelidněné...."

Někdy mi připadá, že jste přeci jen o něco lepší než zbytek lidovců, ale potom si přečtu nějakou podobnou vaši demagogii a vidím, že jste nepřekročil svůj lidovecký stín.

+5/−1
23.10.2017 17:21

M90i89r10o97s25l72a28v 61K74u65l43h37a72v53ý 5559902431

Myslíte, že jsem tak mimo a udané procento se má týkat také Ukrajinců? A ti chodí z Afriky a Střed. východu?

+1/0
24.10.2017 0:34

L97u86b92o92š 23C36h63l20u28m23s18k37ý 2930645838975

V zásadě s vámi souhlasím. Ale ČR přece zatím nedělala nic jiného než jakési očkování. Takovému Německu už žádné očkování nepomůže, musí jen doufat, že chřipku přežijí.

+1/0
23.10.2017 15:36
Foto

T37o21m90á65š 87Z55d36e44c29h81o91v65s60k51ý 9178751171965

V Německu vznikl jeden zajímavý projekt. Bojuje proti šíření mýtů o uprchlické krizi. Doporučuji si ho najít. Zjistíte, že v řadě spolkových zemích se začleňováním migrantů problém fakt není.;-)

0/0
24.10.2017 16:28

M98i41r86o71s63l35a88v 78V11l63a89s67á19k 4818440103612

Proč mluvit o mýtech, o strachu, apod. Jde o normální zdravou prozíravost a schopnost poučit se z historie dávné i současné. Také jsem se po listopadu těšil na jednotnou společnou Evropu. Zlom pro mne přišel s případem Rocca Buttiglioniho a s odmítnutím židokřesťanských kořenů v "ústavě" EU.

0/0
31.10.2017 9:49

A61l88e13š 87K70o51f72r21á31n69e13k 9682212475100

Myslím, že ohledně této věci je namístě rozumná ostražitost. Tj. na jednu stranu se nebudeme tvářit, jako že se neděje nic, na druhou stranu pro drát na Šumavě taky zatím není žádný důvod.

+2/0
23.10.2017 12:31
Foto

T40o93m33á95š 35Z72d84e11c86h85o90v45s76k19ý 9108561651975

Díky, přesně tak byl myšlený můj článek.

0/0
23.10.2017 14:06

P88e27t72r 29T35o57m67e75k 1496922320301

Mohl jste to zkrátit na ten trapný argument - "žádní imigranti tu nejsou, tak co strašíte" - a ostatní text jste si mohl odpustit. Jenže nemáte pravdu. Až tady ten problém vznikne a nelegální migranti se tady budou množit, bude už pozdě to řešit. Problémům se totiž musí předcházet.

+8/0
23.10.2017 12:31
Foto

T67o63m63á59š 72Z85d84e18c36h76o60v12s26k95ý 9358731631215

"nelegální migranti se tady budou množit" - Mohu se Vás zeptat, tohle je jako co? A můžete upřesnit, s kým se budou množit, když to jsou především muži?

0/−1
23.10.2017 14:05

V74o14k14o79u92n 73V80l15a46d65i30m85i79r 8612808289318

No ano. Vsak tech ze zemi byvaleho SSSR je tu vic nez dost. O o nejakych tech vystrelcich jako zapichnuti nekoho v metru, zastreleni na ulice se uz moc nepise.

0/−1
23.10.2017 16:28
Foto

J37i85ř13í 33H24e47r38m31á37n25e55k 4326982822140

A proč by mělo?

0/0
24.10.2017 8:39

P64e74t87r 28S49k73ř88i81v53a36n 3303638328

Máte pravdu, také nechápu ty všudepřítomné protipožární zařízení v nově postavené budově. Proboha ta budova je nová v ní ještě ani hořet nemohlo!!! Tato zbytečná prevence prodražuje výstavbu, prodlužuje termíny nezbytné pro vyřízení povolení. Strašit lidi tím, že v budově sice zatím nehořelo, ale hořet může je kalkul požárníků. Dělal bych přesně to samé co vy, prostě protipožární tématiku ignorovat až do chvíle kdy budou opravdu potřeba, tedy až bude hořet. Nebudu se přeci obávat požáru jen z důvodu, že už se to někde stalo..... nejsem blázen.

+13/−1
23.10.2017 11:34
Foto

T56o25m79á82š 94Z68d48e70c39h95o36v75s82k51ý 9778281581155

Dobrý den, my nikdo nepodceňujeme bezpečnost. Ba naopak - snažím se popřít jeden mýtus, který byl často uváděn ve volbách. Osobně považuji bezpečnost za důležitou. A i proto každý požárník neustále nevidí na každém rohu požár a už vůbec nechodí všude s připravenou hadicí nebo neustále nechodí preventivně stříkat vodu na domy. ;-)

+2/0
23.10.2017 15:13
Foto

M62a60r65i20e 90J42a40n54d41o54v42á 8751133605246

Teď už je to v suchu, trio Zeman, Babiš, Okamura zajistí naší zemi naprostou bezpečnost. UŽ ANI JEDEN IMIGRANT NEPŘEKROČÍ HRANICE NAŠÍ ZEMĚ !!!!!!;-D

+4/−8
23.10.2017 11:27
Foto

J80i15ř57í 42H60e62r59m21á73n68e47k 4216452962950

To je poněkud dětinsky trapné zvolání.

+6/−1
23.10.2017 11:45

M70i33r47o73s68l96a22v 64M81u48d37r62a 6249167940362

Sdělil pan Hemánek!;-D

0/0
23.10.2017 11:48
Foto

J44i22ř93í 76H93e45r67m94á55n50e86k 4966712782960

Děkuji. A Vy myslíte, že ne?

+2/0
23.10.2017 11:51

S42l58a70v31o93m12í44r 63B12e26n33e18š 6142967480534

To trio sice tu bezpečnost nezajistí, protože ono to tak snadné není, avšak rozhodně z hlediska bezpečnosti je to lepší než trio Drahoš, Kalousek, Bělobrádek.

+11/−2
23.10.2017 11:46

M26i47r33o35s27l67a13v 60M13u37d91r32a 6819987490852

?8-o

+1/0
23.10.2017 11:50
Foto

T83o16m78á91š 91Z22d91e91c80h19o77v53s84k40ý 9698561111345

A na to jste přišel jak?

+1/0
23.10.2017 15:14

S48l73a46v61o39m39í96r 66B92e11n79e62š 6632617400484

Umím uvažovat vlastním mozkem a umím si vydělávat peníze tak, abych se nemusel ohlížet na tyhle tři neomarxisty.

+3/0
23.10.2017 17:17

S12t34a15n55i40s34l55a52v 25J48a24h27o29d43a 3795891960425

Tak vy jste tu chyběla! Zdechovský tu je, tak ještě Máca, Janda, Vodvářka, Vaněk a jste kompletní. Dáte do placu něco o tom, že v Západní Evropě nejsou žádná muslimká gheta, islám je tam v pohodě, obohacující a lidi si to tam pochvalují, že nám vůbec nic nehrozí a že vy jste strašně "cool" a nad věcí, zatímco Okamura, Zeman atp. jsou úplní idioti, kteří straší čecháčky-hlupáčky, když se vůbec ale vůbec nic neděje a všude pohoda vánek?

Vzhledem k tomu, že se vám ve volbách vítači sotva dostali do parlamentu (až na Piráty, kteří klamou tělem), tak jste taková okrajová sorta ve společnosti, která žije na svém růžovém obláčku, kam za vámi realita nesmí.

+8/−2
23.10.2017 11:51
Foto

T35o13m33á54š 75Z80d34e98c20h21o39v26s56k47ý 9148821161645

Říkáte nesmysl.

A. Chcete mě někam zaškatulkovat, kam nepatřím.

B. Pokud někde je nebezpečí, měli bychom na něj zaměřit. Ale osobně nesnáším populisty, kteří vytváří permanentní pocit nebezpečí.

C. "zatímco Okamura, Zeman atp. jsou úplní idioti" - to je Váš názor. Osobně ho nesdílím. ;-)

+1/−1
23.10.2017 15:25
Foto

T11o70m98á92š 30Z30d22e24c21h77o33v22s21k81ý 9298381581165

;-D;-D;-D Určitě ;-)

0/0
23.10.2017 14:07

S93t35a52n79i56s30l22a25v 35J67a11h19o44d23a 3785781290965

Tak pan Zdechovský je již zřejmě zcela na straně islámu, EU a Sorose: níže jsem vysvětloval, že islám není náboženství (není sekulární, neplatí jen pro věřící ale nutí i ostatní - jinověrce, nevěřící, celou společnosti - se podřídit jeho pravidlům a tak ji ovládnout), ale agresivní roztahovačná ideologie. Dodal jsem, že je nutné o tom říkat pravdu. Pan Zdechovký mi na to napsal, že to samé co o islámu (nesekulární, netolerantní totalitní) platí i o současném křesťantví.

Opravdu, pane Zdechovský?!8-o To je možná vaše verze křesťantví v KDU-ČSL. Jste tam takoví podivní křesťané a obhájci víry: - chcete do tvrdého jádra EU (snažící se potlačit křesťanský charkter Evropy), obhajujete islám, o křesťanství tvdíte, že je netolerantní ideologie stejně jako islám, bojujete se Sorosovci proti "xenofobům" a "šíření strachu a nenávisti" tady na iDnesu, Jurečka nemá problém s halal porážkami, apd. To by měly vědět ty babičky na Moravě, co vám to tam hází. ;-)

+6/−1
23.10.2017 11:26

M48i14r81o21s39l64a13v 11M85u98d39r19a 6879977410202

Pane Jahodo, když píšete, že pan Zdechovský je zcela zřejmě na straně islámu a Sorose, tak zřejmě lžete.

+2/−3
23.10.2017 11:33

S56t62a83n54i49s86l76a94v 62J21a15h75o63d54a 3435901830805

Tak od vás to beru (ironie);-)!

+4/0
23.10.2017 11:53
Foto

T33o76m94á64š 70Z49d78e69c31h82o16v47s69k68ý 9988871601935

Ne není!!!!!!

0/−1
23.10.2017 14:08



Žebříčky





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.