Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M25i93c32h61a57l 11Š53t60a38j25n32r60t 4954111332157

Spíš mi to trochu připadá, že to dítě si u pěstounů až tak nezvyklo, když soud shledal silnou, pozitivní vazbu na původní rodinu.

Jiné případy mohou být mnohem nejednoznačnější. Představme si jinou rodinu, která uvnitř nemá 100% vztahy ale zdaleka to nestačí k intervenci sociálky, pak je jí dítě neprávem odebráno a dostane se k pěstounům, ke kterým skutečně přilne... po pěti letech pak bude každá rada drahá.

+1/0
22.7.2017 9:13

T26o87m92á31š 77T19a43t34í50č49e63k 5380982280608

X28ti měsíční dceruX

28měsíční dceru!!

0/0
21.7.2017 15:04

M52i16r62o69s34l59a39v 87V53e19r37n44a51r 9740468406513

Mně hlavně připadá úchylné, že takové věci musí řešit až Štrasburský soud. A ještě ti trvá takových let. Přitom tady v EU si z daní platíme doslova armádu úředníků a neziskovkářů, kteří se údajně mají starat o naše "dobro". Ale ti asi "řeší" multikulti propagandu a genderové pseudoproblémy, že.

+7/0
21.7.2017 14:52

M76a96r66e57k 13V66e19j16v59o96d21a 4174466247618

Tak si to shrňme. Zodpovědní rodiče čtyřměsíčního dítěte odejdou do Itálie, kde další dva roky žádají o finanční pomoc. Což je podle mě na úrovni zodpovědných rodičů - přistěhovalců - kteří berou své malé děti na lodě přeplněné pašeráky, aby pak ronili slze u jejich mrtvolek na břehu moře. Takže těm všem vy byste děti "vrátili" a ještě jim přidali peníze, aby měli nedostatek. Já tedy ne. Mimochodem, co je absurdního na obvinění, že prodali dítě za klíče od bytu? A to jsou podle vás rodiče?

+2/−1
21.7.2017 14:43
Foto

J19i63t78k54a 43F41i98a54l85o98v49á 2221495737901

když tam nikdy nedošlo ani k vyšetřování, tak je to absurdní.

0/0
22.7.2017 17:20

M58a14r19e22k 61V12e61j12v48o48d52a 4624736627288

Dojemné. Chudák dítě. Každý dětský psycholog vám potvrdí, že dítě začne ztrácet přirozené vazby k rodiči už po pár týdnech. Tzv. syndrom zavrženého rodiče. Vzít dítě po tolika letech a "vrátit" biologickým rodičům je z toho pohledu prostě svinstvo.

+3/−13
21.7.2017 12:50

T80o16m93á75š 34B87r94y90k95n19a77r 1515797573632

aha, takže je lepší ho nechat dál ukradené? 8-o

+2/−1
21.7.2017 13:21
Foto

J53i69ř42í 68H47e17r96m34á62n59e57k 4616392152890

A bylo skutečně "ukradené"?

0/−5
21.7.2017 13:27

T77o34m91á66š 28B42r27y73k48n13a62r 1225227123832

pokud soud nařídil to dítě vrátit a nějaký úředník ze sociálky to jen tak ignoroval, tak bych opravdu použil výraz "ukradené" ;-)

+7/0
21.7.2017 13:29

M59a80r53e84k 94V82e29j15v24o21d82a 4814416267768

Člověče, vy považujete dítě za věc. Všiml jste si. Dítě ukrást, dítě vrátit. Jako kolo.

+2/−4
21.7.2017 13:33

T35o65m84á16š 41B52r59y22k38n30a36r 1955927643842

Nikoli! Dítě patří rodičům.....a ne podle Vás, že dítě má být tam, kde je delší dobu:-/

+4/−2
21.7.2017 13:46

M93a84r31e77k 98V75e17j54v20o17d57a 4294776557458

Zase. Dítě patří rodičům. Prostě věc. Co si myslíte, že z takové věci vyroste?

+2/−4
21.7.2017 14:30
Foto

J85a56n71a 76M96a36j16o70v40á 4105672246633

Souhlas. Děti patří k rodičům.

+5/0
21.7.2017 14:39

M67a85r36e49k 39V26e97j59v62o27d10a 4284206737978

K rodičům ano. Rodičům ne. Dítě není věc.

+2/0
21.7.2017 14:45

M82a33r80e66k 92V69e49j48v31o86d86a 4664776607468

Osobně si myslím, že dítě má vyrůstat tam, kde je mu dobře.

+2/0
21.7.2017 14:32

P97e17t91r 89S51k30á31c78e48l 6384479119

Nejlíp je dětem v tomto uspořádání:

"Mužje sloup stanu, žena jeho plachtou a děti jsou provázky, kteréstavbu spojují" » Arabské přísloví.

0/0
27.7.2017 23:21

M32i39c70h58a86l 62S18e86d17m28í11k 3319935286471

Jenže takto asociálně se chovala sociálka!!!

+5/0
21.7.2017 13:47

T14o61m51á59š 29B97r25y28k92n36a29r 1325767613532

přesně ;-)

0/0
21.7.2017 13:48

M42a37r55e67k 27V18e60j38v10o14d68a 4734396797168

No jo, to máte pravdu. Teď, když dostali odstupné, už budou úplně ideální rodiče. Jenom doporučení. Báchorky o rumunských rodinách mají asi takovou hodnotu, jako výzkumný projekt Dr. Neuwirtha z Kolínské Univerzity. Čili žádnou.

+1/0
21.7.2017 13:32

T69o95m33á82š 26B26r95y78k27n12a16r 1215777323662

mě je konkrétní rumunská rodině zcela někde.....ale tady jde o princip, že se sociálka nemůže vymlouvat na to, že dítě je někde umístněné delší dobu a že si tam zvyklo, namísto toho, aby ho vrátili do rodiny, odkud bylo uzmuto.....

+5/0
21.7.2017 13:48
Foto

J39a41n34a 62M85a72j75o35v11á 4385532336513

Se syndromem zavrženého rodiče se to má jinak. Není to ztráta vazby, ale vědomá manipulace s cílem rodiče si (ze strany dítěte) zošklivit.

Ani s tou rychlou ztrátou vazeb to není tak jednoduché a neznám psychologa, který by tohle potvrdil.

+2/−1
21.7.2017 14:34

M54i60c33h85a48l 86Š65t33a97j92n44r37t 4464581382657

He he, to od něho nemělo z psychologií nic společného, byl to řečnický trik.

0/0
22.7.2017 9:19

M20i96c81h16a42l 73Š37t49a75j92n42r93t 4694321542727

Tohle podle soudu ty přirozené vazby neztratilo

0/0
22.7.2017 9:14

J92o53s33e66f 77S29u72k 4905650420414

souhlasím s tím, že vydávat "nejlepší zájem dítěte" za silnější argument než "otec dítěte či matka dítěte či rodiče dítěte" je zrůdnost dnešních samozvaných sociálních inženýrů, potažmo soudců, zpochybňujících svým přístupem podle mne nutné pevné právní postavení jednotlivých členů rodiny a rodiny jako celku

+2/0
21.7.2017 12:48
Foto

R47a88d35e48k 24P46o69l89i41c70k26ý 6191803321834

Barnevernet snad odebírá děti kvůli nízkým příjmům?

Směšujete dvě zcela nesouvisející věci.Rv

0/−8
21.7.2017 12:09

A19l54e53n70a 62S75a48s71k44o92v35a 6713861893342

Moc jste to nepochopil, že. Nejde o důvod odebrání, ale o důvod nevrácení.

+8/−1
21.7.2017 13:20
Foto

J90a49r98o42s89l59a50v 54P28t56á10č41e22k 4112759441514

On je pan Polický trochu pomalejší, musíme mít trpělivost.

+3/−1
21.7.2017 15:48
Foto

R43a93d20e28k 46P94o78l65i97c27k89ý 6551883741824

Pokud vím Michalákovi k matce nechtějí a u pěstounů jsou spokojeni-i to jsou odlišné situace.

A smozřejmě důvod odebrání je při vracení zásadní. Odebrání z ekonomických důvodů není totéž co odebrání díky špatnému chování k dětem.

0/−2
21.7.2017 21:53
Foto

J10i17t79k75a 19F48i41a34l68o98v35á 2231625437351

však nikdo nikde netvrdí, že jsou ty případy stejné. Jde jen o to, že by nadále měla být zakázaná praxe, kdy sociálka neudělá naprosto nic pro sanaci rodiny, jen hraje o čas, aby mohla říct "dítě si zvyklo jinde". Tohle prostě nemůže být důvod pro nevrácení, když je jinak biologická rodina zcela v pořádku - což v tomto případu byla, jen by holt dítě nemělo každý měsíc nový mobil a oblečení. Mají ještě 4 další děti, tam bylo vše v pořádku, vzali jen to nejmenší.

+2/−1
22.7.2017 17:18
Foto

R70a67d58e82k 37P92o79l15i54c53k30ý 6751913411594

Zdechovský dává ty případy do souvislosti-což je nesmysl.

+1/0
22.7.2017 20:21
Foto

J98i39ř81í 27H41e15r30m98á34n13e12k 4686502282200

A ještě jedna věc, dala by se "rumunskost" té rodiny blíže určit? Vždyť tam žijí různé národy. Třeba Maďaři, či jiné.

A jak autor ví, že onen obchod dítě za byt byl "absurdní"? Jak tedy vůbec tato otázka vznikla?

+3/0
21.7.2017 10:27
Foto

T81o26m31á71š 55Z32d95e15c47h88o29v11s35k32ý 9888711491915

Pokud vím, tak to byli to Rumuni jako Rumuni.

0/0
21.7.2017 10:37
Foto

J18i10ř95í 41H45e12r29m49á67n33e78k 4356332382860

Dobře. Nechme to tak. a není Rumunsko definováno takto:

"The largest of the Balkan countries, Romania has dramatic mountain scenery and a coastline on the Black Sea."?

Já totiž Rumuny trochu znám. Není to jednolitý národ.

0/0
21.7.2017 10:48
Foto

T43o71m13á53š 29Z85d37e12c33h43o37v21s14k94ý 9768451401615

Tak to opravdu nevím, Jiří. Nejsem odborník.

0/0
21.7.2017 11:51
Foto

J75i42ř27í 23H50e79r29m51á15n63e72k 4366222652900

Nebo spíš je lepší to zamlčet, že Tomáši?

+2/−1
21.7.2017 12:13
Foto

J23i90t59k84a 28F30i16a80l97o72v96á 2181895257541

no mě to teda přijde jako velmi absurdní, když nikdy nezačalo ani vyšetřování. Prostě nic neprověřili, dítě vzali a 10 dní na to začli s procesem adopce... Jinak je myslím naprosto jedno, jestli rumunské, německé, české nebo jakékoliv dítě. Rodina měla 5 dětí, pro všechny byli dostatečně dobří, vzali prostě jen tu nejmenší - a když ji oficiálně soudně vyhráli zpátky, sociálka to prostě ignorovala. nikdy tam jiný důvod než nějaké horší materiální zázemí prostě nebyl. komentář zcela mimo.

0/0
22.7.2017 17:23

V89l87a47d72i56m95í68r 29K31r33y33c76h79t72á38l95e31k 4702309907132

Pan fláterník zapomněl dodat, že chlapci Michalákovi nebyli odebráni z důvodu hmoutné nouze rodičů, ale kvůli psychickému a fyzickému týrání + možnému sexuálnímu zneužívání.

+4/−12
21.7.2017 10:14

J27a60n22a 41E69l60i29á50š52o71v38á 1363608733842

Jenomže nic z toho nebylo policií zjištěno, takže měly být děti okamžitě po skončení vyšetřování vráceny rodičům, ale všichni víme jak to dopadloRv

+15/−1
21.7.2017 10:18

V87l48a18d93i53m70í38r 60K93r52y35c18h68t75á75l46e69k 4342519727362

Paní Eliášová, pokud policie nic neprokázala neznamená to, že se nic nestalo.

Tam bude problém v psychologických a psychiatrických posudcích chlapců a očividně i maminky.

Škoda, že maminka nezveřejnila rozsudek okresního soudu jak slibovala.... to by se rázem z národní hrdinky stala štvanou zvěří.

+4/−11
21.7.2017 10:22

J34a40n 86S44t49e78h77l60í93k 1509299986534

...Paní Eliášová, pokud policie nic neprokázala neznamená to, že se nic nestalo...

Tak tohle je hláška roku.

+10/−1
21.7.2017 10:37
Foto

J18i81ř62í 35H46e41r87m98á28n88e43k 4526602732760

Pane Stehlíku, již jsem to psal. Policie vyšetřuje trestní činy. Na jiná pochybení jsou jiné instituce.

+3/−2
21.7.2017 10:50

M35i68c12h18a10l 57Š62t18a30j59n14r91t 4604101982127

Jenže právě že psychické a fyzické týrání trestné činy jsou.

0/0
22.7.2017 9:23

M16i18c24h67a92l 82S44e86d19m84í37k 3159515536901

Svatá prostato! Pokud policie nic neprokázala, platí presumpce neviny!

+7/0
21.7.2017 13:50

V87l15a10d35i35m47í20r 98K95r54y73c41h75t41á49l36e98k 4292859367432

Platí "nejlepší zájem dítěte", puso.

0/−4
21.7.2017 22:52

J45a16n83a 51S34t24e98h24l30í56k65o76v67á 2259850600736

pardon měl být plus.

0/0
21.7.2017 14:27
Foto

J72i63ř94í 19H28e22r29m50á68n55e69k 4576382852640

Jenomže, alespoň u nás, není nutným důvodem k odebrání dítěte hned trestní čin. Mohou to být třeba špatné bytové poměry, což trestní čin není.

+1/0
21.7.2017 10:23
Foto

T26o56m52á98š 25Z82d11e33c21h83o74v96s17k64ý 9178251621755

Ano, ale jedná se třeba o dočasné řešení. Pak se dítě po změně poměrů vrací.

+2/0
21.7.2017 10:27
Foto

J34i56ř32í 41H34e26r92m63á10n64e68k 4386652902700

U bytových poměrů jistě. Ale je to věc posouzení. Já zažil "nálet" sociálky a to šlo jen o schválení změny příjmení soudem. Takže vím, jak to vypadá

0/0
21.7.2017 10:31
Foto

T10o59m20á72š 86Z44d89e71c40h83o35v52s24k21ý 9848601391175

Té české? To si dokáži představit. Mám také super zkušenost ;-)

+1/0
21.7.2017 11:52

B81o13h38u42m84i32l 36M15i60c81h45a63l 3825274835361

Ano, takové snahy u nás někdy jsou - místo pomoct rodině s bytovými poměry raději dítě do ústavu. To se ovšem nevyplatí státu ani finančně, ani následky, ale pro sociálku je to jednodušší - nevyžaduje to žádnou terénní práci.

+1/0
21.7.2017 12:57





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.