Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L51a15d57i88s40l42a51v 64S97t54r32n26a32d 7354401204918

Pane blogere, ono je to tak, že podobné informace se nehodí do oficiálního mainstreamového proudu. Takže pevné nervy. Zcela určitě Vás nějaký multikulti aktivista zepsuje ;-). Karma a R^

0/0
11.9.2016 12:21

S95t97a73n74i88s51l95a67v 58K16u11l66h96á83n48e79k 8177204418764

Je potřeba je do EU nepustit.

Potom nebude potřeba řešit jak se jim tady žije a plakat nad tím ,že je islám staví do role pololidí a tudíž si je použije kdo chce.

Takže pane Europoslanče - řešte to podstatné a to je uzavření hranic !!

+7/0
9.9.2016 13:42
Foto

L81i29b62u28s42e 66P32a24l30k59o13v37a 6730494158427

letos v březnu OSN přijala resoluci ohledně zneužívání žen a dětí členy mírových misíí!!!

nedělejme si proto iluzi, že zvěrstva páchají jen převaděči, imigranti a zlí živlové...

ženy a děti jsou a vůbec ti nejslabší jsou vždy prvními oběťmi, evropské bordely, pražské nevyjímaje jsou plné Polek, Rumunek, černošek a chodí tam takzvaně slušní taťkové od rodin...nedávno byli odsouzeni čeští podnikatelé za obchod s bílým masem, z Nikaragui k nám vozili chudé dívky-některým zde diskutujícím lze proto jen doporučit - čtěte víc zprávy a budete vidět svět v reálných souvislostech

+4/0
9.9.2016 11:56
Foto

P45e43t82r56a 51H86a73v44e67l25k28o46v21á 8843543522

Ironií osudu bylo, že úředníka OSN A. Kompasse, který nahlásil sexuální zneužívání dětí francouzským úřadům mírovými misemi OSN ve Střední Africe, suspendovali a pak sám odešel znechucen OSN. Suspendoval jej nadřízený Zeid Hussein, vysoký komisař pro lidská práva, protože Kompass proušil směrnice OSN. Zeid Hussein je znám nedávnou kritikou populistických xenofobů Zemana, Wilderse, Trumpa, Hoffera. Zeid v případu zneužívání dětí nemůže za vše, jednal dle procedur OSN, byl to hodně zamotaný případ. Ale představa, že ti, kdo by měli chránit, znásilňují, podílí se na překupnictví zbraní atp. je dost děsivá. A toho, kdo to nahlásí, kvůli legislativním procedurám OSN vyhodí.

0/0
12.9.2016 21:28
Foto

L20i57b73u63s40e 51P59a67l91k92o39v84a 6660944338617

děsivé to je ale bohužel pravdivé...vojáka který podá svědectví o zvěrstvech páchaných ve válce zas pro změnu odsoudí za porušení vojenského tajemství a když už na někoho nic nenajdou tak zaplatí nějakou ženštinu aby ho obvinila ze sexuálního obtěžování a jde do lochu tak jako tak...

0/0
14.9.2016 17:26

A49l64e33s 65P32ř66i41b24y13l 1441805309803

Zatímco jeho strana patří k těm vítacím, pan poslanec sbírá body na blogu. Přečtěte si názory jeho asistentky - hnus.

+5/−1
8.9.2016 18:52

J76a71r20o11s39l73a42v 97R55i73e53s50s52n70e83r 3918490826280

A kde s těmi názory Zdechovského asistentky lze seznámit?

+1/0
10.9.2016 20:12

R60o94s79t87i28s22l37a17v 23M91a42j58e73r 2873572899638

Nelžete nám, přichází většinou vzdělaní a chytří lidé, kteří výrazně obohatí evropskou kulturu. V předních řadách čekatelů o azyl přece stojí doktoři, zkušení IT pracovníci, vědci, inženýři.

Nechápu, jak můžete napsat, že 6 z 10 umí sotva číst?!?!?! Už jste snad viděl doktora či inženýra co neumí číst!?!?!

+5/−2
8.9.2016 10:22

N64o51v67o49s59a18d 97M21i61r80o40s26l58a95v 9528489118419

;-D...zde na blogu se to vyřeší ? a co Brusel ?????

+1/0
8.9.2016 10:18

D62a63n43i13e87l 46K40r83o33n66e26r 7624864866297

Cela vec ma nekolik moznosti pohledu. To, co popisujete, mi v necem sedi v necem ne. Pokud si nejaka zena vydelava prostituci, aby nashromazdila 5000 EUR, je to jeji vec. Ale nejak si nedovedu predstavit, ze ma nejaka v kapsicce v takovem prostredi treba 1000 EUR a dalsi tisice po petieurovkach setri, aby je pak predala paserakum. Myslim si, ze tito lide by vubec do Evropy jit nemeli. Kazdopadne na znasilnovani neco bude. Jen si rikam...migranti z Afriky a Blizkeho vychodu jsou casto prirovnavani k Zidum. To je takova oblibena berlicka pseudohumanistu, ze kdo m abyt jako zlej, je nacek nebo dokonce Hitler a kdo ma hrat roli obeti, tak je jakoby Zid...nicmene polozme si otazku, zda by se tak ve stejne situaci chovali Zide. Nedelam si o nich zadne naivni iluze, "obchodnici" v tom dobrem i spatnem slova smyslu...Ale opravdu by se Zide chovali takto jako zvirata? Nejspise ne...a to je duvod, proc tito lide do Evropy nepatri.

+4/0
8.9.2016 9:35

T26e51r89e74z29a 48H43a97j57k11o63v41a 5637732904110

POkud nekdo nuti zenu k prostituci , je to jeji vec? 8-o

0/0
8.9.2016 19:52
Foto

L94i20b53u54s12e 26P34a67l43k81o42v54a 6210344418647

ve světě podle mužských pravidel je to asi tak a je to zřejmě v pořádku, stejně jako spousta bordelů v Praze s názvy masážní salóny, kde pracují děvčata zavlečená k nám z ciziny nemyslím si že každá prostitutka je oběť, ale ve valné většině případů asi ano...viz před časem zde publikovaná Zpověď prostitutky

+1/0
9.9.2016 12:00

P88e36t82r 75K14a15r12a83f61i98á12t 3480237546390

Řešení je prosté: Snížit "standard" uprchlíka a to zejména toho neoprávněného na úroveň "záchovné " dávky po dobu, kdy bude umístěn v zemích EU (než skončí válka v jeho zemi). Ubytování v táboře, příděl tří jídel denně (bez diskuze, zda je to "nábožensky" košer, ale z přebytků zemědělství zemí Unie, případě z USA - z tzv. stabilizačních fondů - když je přebytek prasat, bude vepřo, když obilí, tak buodu placky atd. v odpovídající kalorické hodnotě), hadry z sekáče, základní zdravotní péče (odvšivení, základní očkování, léčba). ŽÁDNÉ PENÍZE CASH, jedině pokud takový člověk půjde na úřady přidělenou práci (vzhledem k minimální kvalifikaci u většiny z nich to je tak koště a lopata a úklid chodníku). Orgány EU si budou vybírat pouze selektivně toho, komu udělí právo k pobytu (těch pár vysoce kvalifikovaných lidí, které lze využít). Po skončení války odeslat ostatní zpět s tím, že jim samozřejmě můžeme radou, organizačně a případně i finančně pomoci v obnově jejich země.

Chce to samozřejmě patřičnou propagandu, aby věděli, že Evropa není bonanza, ale po většinu z nich pouze a jen sběrný tábor, kde se dá přežít v klidu (nepadají jim na hlavu bomby a nestřílí se tam, když už jde o válečné uprchlíky), ale nikoliv zbohatnout. A že ten, kdo chce zůstat, musí něco umět a něco hostitelské zemi nabídnout a přinést, ne jen být parazitem.

Je to prosté a určitě by to fungovalo. Peníze na tzv. integraci dát spíš na stavbu táborů a vyzbrojení a vycvičení několika divizí mezinárodní pohraniční stráže, která hermeticky utěsní vnější hranice EU a bude střežit sběrné tábory, aby se nám ti borci nekontrolovaně nerozběhli.

+8/−1
8.9.2016 9:06

B87ě23l22a 70H60o69r62á61k81o68v56á 1298182239110

R^

0/0
12.9.2016 10:53

Z43d68e74n80ě64k 59B67e88n27d43a 9209519158

Pan Zdechovský hraje dvojí hru. Zatímco láká potenciální voliče na drsnou kritiku migrace, jeho strana KDU naopak zastává zcela pro-migrační a prounijní názory. Někdo musí hrát roli černé ovce, aby KDU nevypadala tupě sluníčkově jako TOP. Řekl bych, typická černopr.... křivost.

+12/0
8.9.2016 8:08

R87o70s93t78i30s68l70a93v 50M70a78j81e29r 2783622679898

Tak tam to bylo vždycky dle větru, ne? Však u této strany to je koloritem.

+3/0
8.9.2016 10:23

J14o67s25e86f 28N47o88v55á65k 8224536122705

No tak tomu radeji nasilniku se da udelat snadno pritrz: Vsechny nelegalni imigranty co nejdrive pri vstupu na pudu EU vykastrovat (nebo budou mit volbu okamzite odejit pryc).

1. Zastavi se tim znasilnovani

2. Nedojde k premnozeni parazitu a tim smrti hostitelkeho socialniho systemu

3. Muzska cast imigrantu se celkove zklidni a nebudou tak smrdet (viz kocouri a byci)

4. Az se to dozvi v jejich domovinach, tak brutalne poklesne pocet imigrantu do EU.

5. Epropani budou spokojenejsi a zavladne zase raj v EU, do doby, nez praknou dluhove bubliny, EU banky apod.

+8/−1
7.9.2016 23:37

T65a71k98y 67M81u61r10p84h35y 3670522317612

poměrně drastické opatření....úplně by stačilo, aby platné zákony byly vyžadovány po všech, kteří v daném území žijí.......vlezeš na kamión = deportace na tvoje náklady ,a je jedno, jestli to je v Calais, nebo v Přerově.....naši zákonodárci by měli přestat chrlit jeden zákon za druhým a vyžadovat plnění zákonů a na to směřovat svoji energii...a ne se patlat okolo vepřína....všechno je o penězích - něco zničíš, plať! je tu kvůli tobě 150 policistů = plať!....oni by si to rozmysleli.....

0/0
9.9.2016 19:39

O48t94a 27B95l68a63ž31e12k 3563914149267

Osobně převaděčství a parazitování na těchto lidech považuji za nejodpornější zločin a jsem pro jeho tvrdé trestání nejen odnětím svobody, ale i propadnutím veškerého majetku.

---------------------------------------------------

No to zní krásně a odhodlaně - ale jak toho chcete dosáhnout se současnou EU a jejími mechanizmy, pane europoslanče ?

Domnívám se, že nejkratší cestou k řešení problémů je rozpuštění EU - pak by se každý zcela suverénní stát choval mnohem zodpovědněji a aktivněji - a poté začít evropskou spolupráci na zcela jiné bázi.

Jenže to byste přišel o skvěle placenou funkci, že...

+14/0
7.9.2016 22:31
Foto

J42a15r81o34s28l97a15v 32H51a12l96u30z29a 2926374109478

Evropu tvoří spousta samostatných států a státečků, které si hrají na svých pískovištích. Pochopte Italy, Řeky a Francouze. Pokud by uprchlíka zadrželi, stal by se přítěží pro jejich vlastní stát. Jejich zájem je export těchto osob dál do jiných států. Pokud je zaregistrujete, je pro jejich cílový stát velmi jednoduché je poslat zpět do místa "vstupu". Evropa neřeší místa vzniků migrantů. Válka v Sýrii nikoho nezajímá, i když se tam asi dějí docela pro Evropu zajímavé věci u Tureckých hranic. Jak by bylo krásné přes zimu letecky přepravit občany Sýrie zpět do jejich bezpečné země, ale to se neřeší a řešit se to ani nechce.

+7/0
7.9.2016 22:07
Foto

T81o15m75á90š 11Z50d29e90c44h19o96v19s66k48ý 9398921851565

Díky za postřeh. Souhlas R^

0/0
8.9.2016 0:23
Foto

P42e12t78r 13H26a49n34á41k 6298111884

Ale státy na vnějším okraji Schengenského prostoru mají povinnost chránit hranici a případné žadatele o azyl registrovat a zadržet. Nic z toho ale nedělají, naopak Italové si je vozí přímo z Libye a pak je bez registrace pouští dále. Takže s čím souhlas? Platíme si armádu a policii a vyžadujeme, aby byly dodržovány zákony. Jestli přitom poteče krev? No a? Jakožto poslanec máte povinnost, složil jste slib, že budete hájit zákony.

+12/0
8.9.2016 13:46

T95o31m80á25š 35T65a90t62í96č50e69k 5710372180408

Pane Zdechovský, nejsem žádný grammar nazi, ale to 10ti prosím opravte aneb zrušte. Vodsavaďsa podsavaďsa.

0/0
7.9.2016 21:31
Foto

T66o91m57á26š 49Z86d26e23c34h83o96v57s73k55ý 9888211541965

Ok, díky.

0/0
8.9.2016 0:21

P19e29t82r 41A28g14u51l87á33r 4237298340704

Nemluví se o tom, protože se to nedá vyřešit. Jen mne napadá, jestli se něco podobného dělo v jiných uprchlických táborech. Tím myslím tábory během a po druhé světové válce, po válce v Jugoslávii apod. Mám dojem, že se o tom ani tenkrát nemluvilo prostě proto, že se to nedělo.

0/0
7.9.2016 17:58

J22a20n 67P33a83v53e12l 8863642218346

Dělo, o to se nebojte. Asi skrytěji, ale dělo.

0/0
7.9.2016 18:52

J33a50r79o75m78í18r 98K40r50á87l 4950899364259

V Jugoslávii se to dělo, ale také přísně trestalo. V Calais se to omlouvá.

0/0
8.9.2016 9:09

J14a34n 12Z30i62e55g11l23e25r 1721726301528

Zrušení tohoto hnusu v Calais je bezpodmínečně nutné. Nicméně to je jenom první krok. Další musí následovat. A tedy na hranicích EU musí být obnoveno právo a zákonnost. Čili lidé bez dokladů nesmí být vpuštěni do schengenského prostoru a Ti, kteří požádají o politický azyl, musí být zadrženi v první bezpečné zemi a umístěni do záchytného tábora. Jejich žádost se musí urychleně posoudit a pokud bude zamítnuta, musí být co nejdříve deportováni do domovské země. Jestliže migranti (většina z nich jsou ekonomičtí migranti, nikoliv političtí uprchlíci) pochopí, že nemají šanci, tak jejich proud sám zeslábne. Samozřejmě souhlasím s pomocí dotčeným zemím jako je Řecko nebo Itálie např. tím, že tam pošleme na pomoc při střežení hranic policisty.

+22/0
7.9.2016 16:53

M11a55r42t72i84n77a 13M64o48u94d51r56á 7810343326439

naprosto přesné R^

+4/0
7.9.2016 17:53
Foto

P30e62t89r56a 85H51a95v61e60l30k36o74v33á 8743363552

Nedávno se sešli ale premiéři jižních zemí, Řecka, Francie, Kypru, Itálie a chtějí úplný opak, co Jan Ziegler. Cítí se přetížení migranty a chtějí, aby se změnil celý dublinský systém, protože nezvládají nápor uprchlíků. Radili se před jednáním v Blavě. Faktem je, že zakoušíme jen zlomek toho, co tyto země. Je tu hodně ekonomických migrantů, ale i lidí, co prchají před válečnými konflikty. Do budoucna přibude celá řada klimatických uprchlíků. Co jsem ale četla a zarazilo mě, byly reportáže o nabídce Německa Jordánsku, aby zaměstnali určitý počet syrských uprchlíků u nich doma v Jordánsku za celkem slušné peníze, a Němci by jim to kompenzovali. Ale jordánští natěšení podnikatelé sehnali jen pár desítek Syřanů, naráželi na velké problémy, Syřané si nechtěli platit sociální, nechtěli, aby ženy pracovaly, měli strach, že přijdou o dávky. Psala to DW, tedy německý tisk. Washington Post atp.

0/0
12.9.2016 21:41

M72a84r40t50i40n72a 56M51o77u97d28r20á 7140173806519

Takže stěžejním problémem a zároveň nepřítelem migrantů i jejich hostitelů je vysoká negramotnost a naivita migrantů.

EU nikdy neměla dopustit, aby migranti zjistili, že se do ní dá tak neuvěřitelně snadno dostat, vlastně jen stačí chtít a odmítnout dodržovat bezzubá evropská pravidla.

+17/−1
7.9.2016 15:41

T19o39m94á25š 14B45r20y34k57n75a89r 1255307253112

Pragmatickým řešením by bylo

1. s pašeráky jednat jako s piráty (doživotí)

2. nelegální překročení hranic = zamítnutí azylu

3. o azyl by uprchlíci mohli žádat POUZE na ambasádách zemí EU v jejich státech či v hotspotech umístěných na či za vnější hranicí EU (např. zřídit hotspoty přímo v uprchlických táborech v Turecku pro Syřany)

4. vyhlásit tzv.bezpečné země, jejichž občané by neměli na azyl nárok (Kosovo, Tunis, Afghánistán apod...) a automaticky by byli vraceni do jejich země původu

+13/−1
7.9.2016 16:23
Foto

T19o49m90á92š 14Z33d58e90c52h64o71v45s81k43ý 9248201501895

Kosovo, Tunis i jsou bezpečné země ve všech zemích EU. U Afghánistánu je nutné posuzovat žádosti individuálně. Především ohledem na vraždění lidí, kteří pomáhali jednotkám NATO.

+2/0
7.9.2016 16:29

T41o59m29á38š 25B30r24y18k50n35a20r 1565557423372

Pak ale nechápu, proč třeba v Německu je mezi uprchlíky velké procento Kosovanů. Proč nejsou promptně vráceni zpět domů?

+8/0
7.9.2016 16:33

M16a35r16t79i58n88a 97M53o67u58d43r69á 7310103826679

jsou to typičtí ekonomičtí migranti

+2/0
7.9.2016 16:34
Foto

T44o40m94á90š 98Z80d93e40c50h66o92v76s13k58ý 9258581451395

Ti, co požádali o Azyl, ho mají okamžitě zamítnut. Řada Kosovanů ale jsou v EU legálně na základě pracovního povolení.

0/0
7.9.2016 17:03

M11a84r34t21i96n32a 81M25o59u17d25r46á 7560723206409

jj, to jsou legální ekonomičtí imigranti (zpravidla dočasní, dokud jim to povolení nevyprší).

0/0
9.9.2016 9:04

T28e56r74e47z96a 64H67a22j13k55o40v82a 5937312294410

Z Kosova nemaji zadny narok na azyl.

0/0
8.9.2016 20:32
Foto

D83a95l87i85b44o62r 24B44a82r83t43o47š 5664400367749

je možné se celkem rozumně domnívat,, že pašeráci jsou financováni CIA, jejíž základní úkol je destabilizace jiných zemí na objednávku...a k tomu ještě napomohly USA plus některé členské státy NATO na naléhavé prosby USA, aby se zúčastnili bombardování severu Afriky...a pak zanechali země v totálním rozkladu a chaosu....

Kadáffí a spol byli sice diktátoři, ale dost dobří diktátoři a drželi nám běžence od těla...a Amerika chtěla, abychom je tu měli....to je jediné rozumné vysvětlení....

Bohužel....ale snad to konečně lidé pochopí...

+6/−1
7.9.2016 17:50

V29á37c20l28a92v 77K26o96p39ř92i38v12a 1114610835751

A není destabilizace EU nejvíce v zájmu Ruska? Zeptejte se na Hradě;-D;-D;-D

+3/−5
7.9.2016 17:55
Foto

D20a36l60i21b20o94r 94B44a72r40t98o39š 5344400477839

zájem na tom mají jak USA, tak Rusko a i Čína........no možná i někteří z EU....systém Jidáš

0/0
7.9.2016 22:12

O27t30a 64B10l52a13ž43e53k 3123594839437

Finálními hybateli tohoto mechanizmu jsou "veličiny" EU - ať jsou jsou síly v pozadí kohokoliv. Tedy - nejlepší recept je rozpuštění EU - a tedy i jejich korupčních či snad vznešeněji myšlenkových mechanizmů - a začít od základu jinak.

+2/0
7.9.2016 22:35
Foto

D11a40l68i72b57o82r 36B56a44r41t39o55š 5954200877689

velmi se mýlíte, protože tento fenomén nemá nic společného s EU ale s lidmi a jejich charakter...bylo by velmi zajímavé vědět při jaké nabídce byste kapituloval vy....ono mít či nemít miliardu dolarů může být velmi lákavé....zejména pro lidi z české střední vrstvy.....:-):-) bez pevného charakteru

0/0
8.9.2016 9:00

O77t23a 22B72l73a11ž57e58k 3493324189767

No tak vidíte- když se na Vás trochu zatlačí, připustíte i zájem Ruska. Zkuste to příště hned - bez nápovědy.

0/−1
7.9.2016 22:43
Foto

D75a76l19i64b35o71r 24B57a72r81t89o98š 5184370307199

vaše neschopnost sehnat si podklady pro posuzování je velmi zarážející...kdybyste totiž uměl si sehnat informace, věděl byste, že o těchto mocnostech jsme psal již dávno......... no kdybyste tyto informace měl, tak byste tak slabě a jednoduše nikdy neargumentoval..:-):-):-):-)

+1/0
8.9.2016 9:04
Foto

T75o41m16á34š 30Z40d39e85c82h84o51v89s46k63ý 9808161581475

U 1. souhlas, 2. - to nelze na základě mezinárodního práva. 3 - zde už to z části funguje, ale nikdo z Turecka nebo Jordánska do EU nechce.

0/0
7.9.2016 16:33

M78a15r66t41i48n47a 16M78o46u68d85r91á 7620963686519

právo změnit

+2/0
7.9.2016 16:33

T33o29m90á78š 89B92r91y66k74n88a18r 1435517233432

já to myslel tak, že zřídit ty hotspoty v místech, odkud sem ti uprchlíci připlouvají - zejména tedy Turecko, Libye. Tím by se zamezilo nelegálnímu přeplouvání lidí po moři a utnul by se ten šílený byznys, co mají pašeráci lidí...................Jinak díky za odpovědi a držím palce R^:-)

+3/0
7.9.2016 16:38

A20l92i51c95e 81B71e68d62n68á65ř43o48v75á 6876239430283

2) podle jakého mezinárodního práva? Pokud se odkazujete na Ženevskou úmluvu tak tam zcela jasně stojí, že je povinností každého uprchlíka po překročení státní hranice (bezpečné země) kontaktovat úřady, zažádat o azyl a vyčkat věcí dalších, důkazní břemeno o utrpení pak nese sám. Každý kdo takto nekoná ztrácí právní status uprchlíka. Pokud se odvoláváte na rozhodnutí Soudního dvora EU o tom, že státy EU nesmějí trestat vězením překročení vnitřních hranic Schengenu, pak to ale stejně neznamená, že tyto osoby mohou přecházet hrani jak se jim zlíbí a že mohou očekávat automaticky nějakou formu ochrany.

Vaše články čtu ráda, ale v poslední době v nich cítím snahu o optimismus, že se situaci podaří vyřešit, která mi ale přijde neopodstatněná. Bohužel.

+10/0
7.9.2016 19:22
Foto

P69e55t84r 89H22a66n80á14k 6268581964

Předsedu KDU-ČSL pan Bělobrádek někdy asi před rokem prohlásil, že snad přece nechceme, aby se do uprchlíků na hranici střílelo..... Takže pokud někdo sedí ve vládě, ale odmítá použít svěřenou moc k ochraně pořádku a zákona, tak nepatří do vlády, ale má psát fejetony.

+5/−1
8.9.2016 13:48

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz