Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já mám ve volbě prezidenta jasno:

1) Když bude ve druhém kole Babiš s kýmkoliv, volím proti Babišovi

2) Když bude ve druhém kole Fischer s kýmkoliv, volím Fischera ;-)

0 2
možnosti
LP

Ale vždyť my už kvalitního kandidáta, máme. Andreje Babiše. Co byste chtěl víc ?8-o

0 0
možnosti
Foto

Nejlepší by bylo potvrdit vývoj po spirále. Zrušit prezidenta, sněmovnu, senát i reprezentanty v EU a vrátit se k Radě starších.

1 0
možnosti
VF

Patřím mezi starší, ale když slyším ty diskuse mezi námi, tak nás starší nedoporučuji. :-/

0 0
možnosti
PK

Od Zdechovského bych si nenechal poradit i kdyby byl poslední člověk na světě. Žalobníček, který na naši vlast žaluje v Bruselu si zaslouží odsouzení a jen doufám, že ho tam již vícekrát lidi nepošlou. Je to zločinec - ČR ho tam vyslala, přičichl si ke korytu a rychle zapomněl, že koho chleba jíš, toho píseň zpívej.

3 2
možnosti
VH

Za mě František Kinský...ale on by to nevzal R^

3 0
možnosti
PD

P18e29t22r 15D39r95a86p48a65l

11. 4. 2022 10:13

aristokrat prezidentem?;-)

0 0
možnosti
JK

Deratizace Hradu zamořeného současnými kolaboranty bude trvat dlouho. Ohromné škody způsobené České zemi nemorálními sobci se potáhnou i s dalším prezidentem a bude jen na jeho kvalitách a umu jak rychle tu špínu z prezidentského úřadu, Česka a Českého lidu smyje.

Vzhledem k válce rozpoutané agresorem Putinem a obnově v poválečné době bude dobrý prezident spíše rozhodnější, který nemusí měnit názory jako kdejaký blbec, že ano.

Po otřesných zkušenostech, chci vědět jaký tým se nový prezident přivede na Hrad.

Podle mě nemůžeme všechny šílenosti současných Hradních okupantů házet jen na ně, je nutné si posypat popelem hlavu i sobě, věděli jsme, že Miloš je lhář a podrazák, nezměnil se a toho nyní využívají jeho rádci, kteří na špatné pověsti parazitují a ještě ji zhoršují. Obávám se, že Miloš je už mimo realitu dlouho.

Proč to říkám, při volbě nového prezidenta odložme sváry, chyťme se za nos a pořádně stiskněme. Potom snad tentokrát zvolíme rozumně a ne podle momentálních emocí.

5 2
možnosti
HV

H52o50n58z16a 47V11r77á92n51a

11. 4. 2022 13:08

No, jenže co jsme jako voliči v posledním kole měli volit? Byl na výběr mor a nebo cholera...

1 0
možnosti
MB

Ale kuš. Současný Miloš mi vyhovuje, jer to taková moje vzpruha. Nemusím si dělat starosti, nad vlastní nedokonalostí. Vůbec se nemusím trápit, že jsem byl v SSM. Miloš to dotáhl až ke KSČ. Libí se mi jeho pružnost> Vstúpí kamkoliv a velebí. Pak zase vystúpí a totéž haní. Má věk, páteř docela gumovou! Líbí se mi, že kouří a pije, je obhroublý. Jako já, tedy nejsem špatný člověk. Pravda je, že má výsledky. Byl několikráte shledán, jako soudní recidivista. To se mi ještě nepodařilo. Obdivuji jeho neomylnou schopnost, najít si podobné, přátele. Jeho smysl pro čest, nenechá je padnout, třeba cestou milosti. Miloš je můj vzor, následuji jej. Mám doma akvárium. No vstoupit do něj se mi stále ještě nepodařilo!

Najít náhradu, bude velice těžké. A. Babiš se mi zdá být dobrý. Miloše trumfl, byl i u Stb. Lhaní mu jde taky dobře.Tak bych jej bral. Je čestný a myslí to s námi dobře. I čápy chová, příroda mu není cizí. Říká, že s ním - nám bude lépe. Teď je v nějaké nouzi, asi mu zase z daní něco pošlu. Chvála, že není ve střetu zájmů. Chudák táta, takový nevděčný syn. Darebáci, pořád jej pronásledují, asi nějaká kampaň a účelovka .

Už musím končit! Je doba vizity, lékař se blíží. Tedy šup zpátky na lůžko. Posílám vám tedy pozdravy, ze své psychiatrické léčebny. Jedině Miloš a Andrej - Všem jim to nandej. Čau lidi ... :-)

4 0
možnosti
JV

Horší než ten momentální snad už není možné !

5 1
možnosti
RP

Je škoda, že není stanovený konečný limit věku pro kandidáta do politiky. Když jsem včera sledovala chvíli přenos ze Senátu tak mě v záběru tv senátora zívajícího a stále mnouciho ucho aby asi neusnul bylo i lito. Myslím že 70 let by měl být tím limitem.

2 0
možnosti
Foto

Pokud budeme hledat mimo Senát, tak najdeme.

4 0
možnosti
Foto

Ano, řada zajímavých partají v senátu není. ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 678
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4414x
Tomáš Zdechovský (1979) - optimista i snílek, kterému nikdy nebylo lhostejno dění kolem sebe. Rád mění vize v realitu a realitu ve vizi. Miluje filmy Forrest Gump, Up in the air, Vrtěti psem a Thank you for smoking, Iluzionista, skupiny The Cranberries, Jelen a U2 a lidi, kteří umí říci své názory. Nezná slova "to nejde" a "to se nikdy nenaučím".

Od roku 2014 poslanec Evropského parlamentu a člen předsednictva KDU-ČSL, členem prestižního Výboru pro zahraniční věci (AFET) a Výboru pro zaměstnanost a sociální věci (EMPL), předseda parlamentní delegace pro státy Střední Asie.