Děkujeme za pochopení.
M17i57r83o91s95l29a76v 75C66h94m47e82l25í58k
Tak mi to připadá, že jsou rodiče podle pana Zdechovského tak trochu nesvéprávní. Nedokáží naučit své dítě základům, neudrží režim dítěte ani svůj..atd atd. Pane Zdechovský, možná jste soustředěn na jednu skupinu rodičů. ale těm je jedno jestli škola je či není a dětem také...A můj laický názor, měsíc bez spolužáků( několika) nevytvoří z dítěte sociopata a z rodičů nemyslící tvory.
K60a87r81e38l 11S66t73r18ž54a77n54o88v90s59k87ý
Druháci jsou zralí na opakování ročníku. Ti jsou doma už šest měsíců.
M92i24r97o68s40l94a65v 68C45h97m79e29l85í46k
Ano i tento názor jsem slyšel a docela se mi líbí, příští rok nevzít žádné prvňáky a opakovat 1-2 ročník
P30a10v73e79l 96C12h41m81e40l91í70k
Každý férový učitel (který si nebude honit své ego na tom, jaký je vynikající ajťák) potvrdí, že distanční výuka v žádném případě nemůže nahradit výuku prezenční. Dále vám potvrdí, že např. na 1. stupni je těch opravdu šikovných dětí s podnětným prostředím tak maximálně (!) 1/4, další polovina jsou děti průměrné s rodiči průměrných (někdy i podprůměrných) znalostí, zbytek jsou ti nejslabší ze sociálně i inteligenčně slabých rodin. Za další vám každý pedagog a psycholog řekne, že sociální kontakt je pro vývoj dítěte naprosto klíčový, nemají-li se u něj později objevit a rozvinou vážné psychické či sociální problémy.
Také většina dětí i jejich rodičů potvrdí, že se většina dětí, dlouhodobě izolovaných od svých spolužáků, cítí v těžké psychické nepohodě s možnými negativními psychickými následky
Je úchvatné tu číst příspěvky o dětech, kterým distanční výuka "vyhovuje" ještě lépe nežli ta prezenční, protože jsou jejich děti "geniální" s "geniálními" rodiči, kteří snad ani nechodí do zaměstnání, když mají tolik času "vzdělávat" svoje děti, a ačkoli nejsou pedagogy, zvládají výuku dokonce ještě lépe než učitelé.
K tomu mohu jen říci, že bych se raději držel více při zemi, je to přece jen o dost důvěryhodnější.
Zastávám názor, že distanční výuka na ZŠ a SŠ (VŠ je diskutabilní) opravdu nemá co dělat až na naprosto výjimečné případy. Školy neměly být vůbec zavřeny. Neexistuje pro to jediné odborné lékařské vysvětlení, stejně tak jako pro řadu dalších "opatření".
J73a64n 29S14v59a21t45e83k
Jsem jednoznačně pro prezenční výuku s účastí těch, kteří
a) nemoc covid-19 již prokazatelně prodělali
b) nemoc covid-19 ani co by bezpříznakoví jedinci nepřenášejí (= testovat všechny i bezpříznakové žáky i studenty)
Ostatní na distanční výuku...
Otázkou ovšem je, zda jsou k dispozici dostatečné testovací a laboratorní kapacity a to za splnění podmínky, že testovaní žáci a učitelé nesmí být testováni společně s příznakovými jedinci, jimž byl test nařízen hygienou nebo praktickým lékařem... jedině tak by bylo zajištěno do jisté míry splnění výše uvedených požadavků bez zvýšené pravděpodobnosti nákazy během testování...
F83r77a29n51t53i40š94e28k 46K39š31í46r
Například ve školách typu Sudbury Valey se to děti naučí, i když je to nikdo neučí. To je divné, viďte.
T86o71m33á77š 80N18o92v57á55k
Z pocitace mozna ne, ale z tabletu ano.
J20a82n 15Ř96e25z31n11í49č41e48k
V okamžiku, kdy dítě má 10 učitelů (tedy 2. stupeň), musí již být schopno se učit samo. Pokud ne, je někde problém. Nemyslím tím lenost, ale schopnost se učit.
P68e83t12r 61H52r80a32d35i66l
Již nadpis je nepravda. Má dcera, dnes 2. ročník, se obé naučla. A sama. Díky Michalova kouzelná školka:)
Z16u22z45a10n70a 33V37l12a40c50h33o50v27á
Ale naučí, jen to chce se svému dítěti věnovat, někdy je to obtížnější a chce to trochu trpělivosti a empatie, ale jako matka prvňáčka vidím každodenně velký pokrok.
T86o37m72á93š 24Z53d37e19c92h78o14v90s61k62ý
Ano, někteří naučí, ale opravdu ne většina a nemůžete soudit podle sebe. Stačí se podívat, jak jsou na tom spolužáci dítěte, kolik rodičů se těm dětem skutečně věnuje, dokáže to dovysvětlit...
Celkově jsou pořád někde problémy s tím, že rodina nemá třeba počítače/tablety pro všechny děti v rodině, vypadává připojení, nebo právě dítě neumí řešit problémy s počítačem, a tak se jednoduše odpojí a chybí mu to také. Je i spousta rodičů, kdy druhák píše lépe než oni. Učitelé si s tím dokáží poradit, když děti do školy chodí, takhle mají ale extrémně omezené možnosti, kdy i spousta z nich má s tou výukou stále problém a třeba ukazují něco jen na kameru a neuvědomí si, že to dítě to má zrcadlově obrácené.
P84a19v79e96l 58V82é36b50r
Pokud tomu správně rozumím, tak distanční výuka tkví v tom, že to, co normálně učí deset odborníků (učitelů) dnes mají naučit dva neodborníci (rodiče, vedle svého zaměstnání) s pochybnou dálkovou podporou odborníka (učitele).
Doufám, že jsem to pochopil správně.
T42o74m81á43š 73Z87d28e69c97h18o96v50s95k73ý
z většiny ano - u prvňáčků je většinou jen jeden a mají jen češtinu a matiku (přicházejí o všechny předměty okolo, což je dost mrhání talentů), chtějí brebentit, doma je ruší domácí mazlíčci, sourozenci a je ta výuka pak prostě horor.
L88i58b65o77r 97B56í23l43e40k
Číst se rozhodně naučí, tím více, že bez napsání písmenek se nikam nedostane a to psaní je právě to, že to umí psát na čemkoliv, tudíž žádný problém, když někdo ustrne v dvacátém století, nerespektuje nový vývoj a jezdí dýzlem po městě, pak si zaslouží, co jeho jesti, prostě ne budoucí politik, jen názorově starý fotr
- Počet článků 678
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4414x
Od roku 2014 poslanec Evropského parlamentu a člen předsednictva KDU-ČSL, členem prestižního Výboru pro zahraniční věci (AFET) a Výboru pro zaměstnanost a sociální věci (EMPL), předseda parlamentní delegace pro státy Střední Asie.
Seznam rubrik
Oblíbené stránky
- Agentura Commservis.com
- Poeta
- Mindball
- Intimní doteky
- Odpusť mým rtům...
- Školení a vzdělávání manažerů
- Trénink mozku