Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak mi to připadá, že jsou rodiče podle pana Zdechovského tak trochu nesvéprávní. Nedokáží naučit své dítě základům, neudrží režim dítěte ani svůj..atd atd. Pane Zdechovský, možná jste soustředěn na jednu skupinu rodičů. ale těm je jedno jestli škola je či není a dětem také...A můj laický názor, měsíc bez spolužáků( několika) nevytvoří z dítěte sociopata a z rodičů nemyslící tvory.

0 0
možnosti

Druháci jsou zralí na opakování ročníku. Ti jsou doma už šest měsíců.

0 0
možnosti

Ano i tento názor jsem slyšel a docela se mi líbí, příští rok nevzít žádné prvňáky a opakovat 1-2 ročník

0 0
možnosti

Každý férový učitel (který si nebude honit své ego na tom, jaký je vynikající ajťák) potvrdí, že distanční výuka v žádném případě nemůže nahradit výuku prezenční. Dále vám potvrdí, že např. na 1. stupni je těch opravdu šikovných dětí s podnětným prostředím tak maximálně (!) 1/4, další polovina jsou děti průměrné s rodiči průměrných (někdy i podprůměrných) znalostí, zbytek jsou ti nejslabší ze sociálně i inteligenčně slabých rodin. Za další vám každý pedagog a psycholog řekne, že sociální kontakt je pro vývoj dítěte naprosto klíčový, nemají-li se u něj později objevit a rozvinou vážné psychické či sociální problémy.

Také většina dětí i jejich rodičů potvrdí, že se většina dětí, dlouhodobě izolovaných od svých spolužáků, cítí v těžké psychické nepohodě s možnými negativními psychickými následky

Je úchvatné tu číst příspěvky o dětech, kterým distanční výuka "vyhovuje" ještě lépe nežli ta prezenční, protože jsou jejich děti "geniální" s "geniálními" rodiči, kteří snad ani nechodí do zaměstnání, když mají tolik času "vzdělávat" svoje děti, a ačkoli nejsou pedagogy, zvládají výuku dokonce ještě lépe než učitelé.

K tomu mohu jen říci, že bych se raději držel více při zemi, je to přece jen o dost důvěryhodnější.

Zastávám názor, že distanční výuka na ZŠ a SŠ (VŠ je diskutabilní) opravdu nemá co dělat až na naprosto výjimečné případy. Školy neměly být vůbec zavřeny. Neexistuje pro to jediné odborné lékařské vysvětlení, stejně tak jako pro řadu dalších "opatření".

1 0
možnosti
Foto

J77a36n 27S35v88a90t67e15k

17. 11. 2020 4:11

Jsem jednoznačně pro prezenční výuku s účastí těch, kteří

a) nemoc covid-19 již prokazatelně prodělali

b) nemoc covid-19 ani co by bezpříznakoví jedinci nepřenášejí (= testovat všechny i bezpříznakové žáky i studenty)

Ostatní na distanční výuku...

Otázkou ovšem je, zda jsou k dispozici dostatečné testovací a laboratorní kapacity a to za splnění podmínky, že testovaní žáci a učitelé nesmí být testováni společně s příznakovými jedinci, jimž byl test nařízen hygienou nebo praktickým lékařem... jedině tak by bylo zajištěno do jisté míry splnění výše uvedených požadavků bez zvýšené pravděpodobnosti nákazy během testování...

0 0
možnosti
Foto

Například ve školách typu Sudbury Valey se to děti naučí, i když je to nikdo neučí. To je divné, viďte. :-)

1 1
možnosti

Z pocitace mozna ne, ale z tabletu ano.

0 0
možnosti

V okamžiku, kdy dítě má 10 učitelů (tedy 2. stupeň), musí již být schopno se učit samo. Pokud ne, je někde problém. Nemyslím tím lenost, ale schopnost se učit.

0 1
možnosti

P82e33t28r 84H48r80a43d21i23l

16. 11. 2020 14:18

Již nadpis je nepravda. Má dcera, dnes 2. ročník, se obé naučla. A sama. Díky Michalova kouzelná školka:)

3 0
možnosti

Ale naučí, jen to chce se svému dítěti věnovat, někdy je to obtížnější a chce to trochu trpělivosti a empatie, ale jako matka prvňáčka vidím každodenně velký pokrok.

6 0
možnosti
Foto

Ano, někteří naučí, ale opravdu ne většina a nemůžete soudit podle sebe. Stačí se podívat, jak jsou na tom spolužáci dítěte, kolik rodičů se těm dětem skutečně věnuje, dokáže to dovysvětlit...

Celkově jsou pořád někde problémy s tím, že rodina nemá třeba počítače/tablety pro všechny děti v rodině, vypadává připojení, nebo právě dítě neumí řešit problémy s počítačem, a tak se jednoduše odpojí a chybí mu to také. Je i spousta rodičů, kdy druhák píše lépe než oni. Učitelé si s tím dokáží poradit, když děti do školy chodí, takhle mají ale extrémně omezené možnosti, kdy i spousta z nich má s tou výukou stále problém a třeba ukazují něco jen na kameru a neuvědomí si, že to dítě to má zrcadlově obrácené.

6 2
možnosti

P55a28v79e80l 28V78é67b56r

16. 11. 2020 13:46

Pokud tomu správně rozumím, tak distanční výuka tkví v tom, že to, co normálně učí deset odborníků (učitelů) dnes mají naučit dva neodborníci (rodiče, vedle svého zaměstnání) s pochybnou dálkovou podporou odborníka (učitele).

Doufám, že jsem to pochopil správně.

10 0
možnosti
Foto

z většiny ano - u prvňáčků je většinou jen jeden a mají jen češtinu a matiku (přicházejí o všechny předměty okolo, což je dost mrhání talentů), chtějí brebentit, doma je ruší domácí mazlíčci, sourozenci a je ta výuka pak prostě horor.

0 0
možnosti

L77i30b82o13r 41B93í26l16e65k

16. 11. 2020 12:38

Číst se rozhodně naučí, tím více, že bez napsání písmenek se nikam nedostane a to psaní je právě to, že to umí psát na čemkoliv, tudíž žádný problém, když někdo ustrne v dvacátém století, nerespektuje nový vývoj a jezdí dýzlem po městě, pak si zaslouží, co jeho jesti, prostě ne budoucí politik, jen názorově starý fotr

0 9
možnosti

Co je to za splácaný blábol?

8 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS