Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobrý den,

tady máte originál rozhodnutí:

https://drive.google.com/file/d/1zHVU_ky9FcmDNtErfWKhr0k6LM7Jls-Y/view?usp=sharing&fbclid=IwAR3wVzCXvjDcBj6SrSrc7sQA6ezpVb_cUpYv4Tv2dupzMGlGG0N1ILVvqCc

Máte pocit, že ve větě: Konkrétní sled událostí silně naznačoval dysfunkci ve fungování soudnictví, což narušuje celkovou spravedlnost řízení.

a zejména Došlo k porušení článku 6 odst. 1 Úmluvy z důvodu neexistence spravedlivého procesu.

se někde uvádí o procesním pochybení?...... Skutečně se v dalším bodě uvádí, že proces byl nepřiměřeně dlouhý, ale to je zcela podružný výsledek, který nebyl meritem stížnosti.

1 0
možnosti

Procesní pochybení automaticky neznamená nevinu odsouzeného.

1 1
možnosti
Foto

ale to já nikde neříkám.

2 0
možnosti
Foto

"Představte si, že jste na doživotí odsouzení za vraždy, které jste možná nespáchali" ...pane Zdechovský, nic ve zlém, ale já si nemohu představit odsouzení za vraždu, kterou jsem MOŽNÁ nespáchala. Protože já vím, jestli jsem ji spáchala, nebo ne.:-)

Nicméně, jinak, především co se Petra Kramného týče, souhlas.

4 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS