Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Naprosto Vaší zkušenosti rozumím. Můj známý takhle odvedl dcerku do školky v pyžamových kalhotách, protože kdo to má poznat? Já se holky docela často ptám i teď (4. třída), jestli si je jistá, že si bere legínky a né pyžamo... a beztak mi nakonec nezbývá než jí věřit, když z její garderoby poznám leda helmu na kolo, kterou jsem jí vybíral sám:-)

0 0
možnosti

Pekny rok i vam a vasi rodine. Jste dobry clovek v autoritarske - a nepochybuji o tom, ze jednou y tyranske - instituci.

1 0
možnosti
Foto

Vám také pekný nový rok. Jinak asi nechcete vést dlouhou diskusi o té druhé větě, co? ;-)

0 0
možnosti

Píšete, že tento příběh je smyšlený. Ne až tak moc. Jednotlivé komponenty se mi už staly. Seběhnutí se cizích dětí ke mně, hledání toho svého v klubku jiných (zvlášť pikantní je, když vás učitelky neznají a vy si na hřišti venku vybíráte malou holčičku tím, že chodíte mezi nimi a obracíte je tváří k sobě, všechny jsou totiž v růžovém), cizí kusy oděvu...:-P

1 0
možnosti
Foto

Smyšlený je jen z části. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Nestalo, ale mohlo se stát :-D

0 0
možnosti
Foto

J32a93k43u40b 43R28o91t96h

31. 12. 2019 9:29

R^To je naprosto ze života a jako postarší otec šestileté dcerky plně potvrzuji. Onehdy jsem šel pro holčičku, děti byly s učitelkou na hřišti a pro jistotu je tam ještě hlídal statný školník. Zjistil jsem, že look motorkáře znamená, že se ozve Co vy tady!?, a na submisivní blekotání Ta... ta... tatínek... očekáváte reakci okamžitého povolání zásahové jednotky na živla. ;-D

BTW - kandidujete na předsedu? Rád bych Vás na tom postu viděl.

3 0
možnosti
Foto

Na tom místě předsedy KDU bych pana Zdechovského taky rád viděl.

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS