- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Minus karma !!!! Autor by se měl více věnovat Evropskému parlamentu, než psaním takovýchto lží...........
Ne. Řekl bych, že v principu nejde ve zpožděných termínem stavby dálnic o ministra Ťoka a i o některé jeho předchůdce. Ale to co je jen tak někdy, jakoby cudně uváděno, je asi to hlavní. Nenažranost zemědělců, nezemědělců spekulantů majitelů pozemků, a jejich roky zdržované odprodeje dotčených pozemků, i když na nich nehospodaří a požadují za odprodej vždy po čase vyšší, až nehorázné ceny. A sice z jiných příčin, ale se stejnými, nebo i vyššími důsledky, soudní spory s ekoteroristy. Zajímalo by, jak takové situace, řeší v uváděných příkladech toho Maďarska a Polska. V BRD, v ryze kapitalistickém státu s tímto problémy zdaleka takové nemají.
Vždyť za tu dobu nebyl schopen zavést ani elektronické dálniční známky pro osobní auta alespoň tak, jak to funguje na "zaostalém" Slovensku. Zase budeme za mrazu škrábat ty staré. Ale to je spíše záměr, než neschopnost.
Přestaňme si konečně utahovat z nejlepšího ministra dopravy!
a vy se přestaňte neustále prezentovat, stejně je vám to p.d platné
To je,ale zajímavé.Němci nemají Ťoka,ale mají rovněž neprůjezdné dálnice a to i takové,které neopravují.Příroda je holt mocná.
Byl jste někdy v poslední době v Německu? V létě jsem jel dvakrát do Paříže, přes Německo od Rozvadova do Mét. V červenci byla skoro polovina cesty jízda staveništěm. Neustálá omezení, svedení provozu do jedno či dvou pruhů, zkrátka masakr. Doba dovolených, přesto hustota provozu umožňující plynulý průjezd. Sice ne nějakou závratnou rychlostí, ale svých 80 - 90 jsem jakožto řidič soupravy s přívěsem (přesněji návěsem, neboť to, co taháme za svými osobními vozy, jsou návěsy, nikoliv přívěsy) v pohodě držel.
V srpnu (o cca 4 týdny později) již byla z těch opravovaných úseků velká část - možná polovina - zprovozněna.
Přestože byly prázdniny, pátek odpoledne, dálnice byla průjezdnější než úsek Mirošovice - Praha kterýkoliv den.
Samozřejmě karma. Jen bych upřesnil, celá vláda ANO je založena na lžích. Pominu-li dálnice, poslední největší lží je úspěšný státní rozpočet za rok 2018.
Jenom nám paní ministryně a pan velelhář Babišš zapomněli číci jednu podstatnou věc. Schválený státní rozpčet, tedy konkrétně výdaje na rok 2018, byly 1364,5 mld Kč. Skutečné výdaje, dle ANO a paní ministryně jsou za rok 2018 1 401,0 mld Kč. Tedy ať počítám jak počítám, prošustrovali o 36,5 mld Kč víc, než bylo naplánováno a vzhledem k tomu, že se investovalo cca o 1/3 méně, než za vlád minulých, tak to prostě prožrali. Všechno jsou to jednoduše dohledatelné informace.
No a k odbornosti pana Ťoka. To je vážení ten pan Ťok, který dělal ředitele SKANSKY, té SKANSKY, která stavěla nehorázně předražené silnice a dálnice, té SKANKY, která z těchto staveb financovala ODS.
Je třeba ještě něco dodávat?
Ještě, že je na konci ta poznámka o ironii a nadsázce. U lidovců totiž jeden nikdy neví. Jeden čas to sedí s burešovci (včetně odborníka Ťoka) v jedné vládě, po druhé se zase tváří jako jejich největší oponenti.
Asi víte, jak funguje demokracie a sestavování vlády Tak možná chápete, že když jste v opozici, že někoho kritizujete. I když já kritizoval i Marksovou a byli jsme v koalici
Tenhle exot je totiž expert na všechno,naštěstí jeho hvězdná dráha při příštích volbách do EP končí.Nenávist je velice špatná lidská vlastnost....
Aha, takže už je to jak za komančů - ministr může být sebestupidnější, ale dělat si z něho legraci je zakázáno, co?
Hezký fejeton. Jistě, situace je v tomto případě dost tristní. Ale zase by bylo objektivní si také položit otázku, do jaké míry je to vina opravdu pana Ťoka, a do jaké míry je to vina nastavení našeho právního systému a příslušných procedur. Osobně si nemyslím, že by kdokoliv jiný v roli ministra dopravy byl nějak zásadně úspěšnější (v dnešní době). Když se začnou aktivisté a ochránci přírody kolem dokola odvolávat kvůli tomu, že v místě budoucí dálnice hnízdí nějaký pták nebo tam poletují motýli, a tím to celé umí zdržet významným způsobem, tak s tím ministr nic moc neudělá... Pokud to v Polsku nebo Maďarsku umí rychleji, tak bych rád viděl analýzu, proč to tak konkrétně je.
Totéž už jsem se ptal jiného obhajovače: Ozval se někdy mistr Ťok s návrhem změny zákonů?