Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P58e74t19r 74S13k75á10c51e58l 6334459819

V některých zemích jsou zavedeny tělesné tresty pro zločince. Ty musejí nahradit chyby ve výchově v raném věku. Přitom by nemuselo vždy jít o tělesný trest pro děti. Máme přeci skvělé psychology a ti by logické a psychicky namířené tresty dokázali popsat. A podle nich v praxi postupovat. Např. nejvíc zabere zákaz činnosti v zálibách dětí - používání přístrojů (TV atp.), jízdního kola. Prostě koníčky a zábavy. Nic jim neuteče, v tomto směru se vše dá dohnat...R^

0/0
18.3.2017 20:39

J19a39k32u82b 75M91a24c50h 5834395205298

Sice pozdě,ale nedá mit so nepřidat. Pane Zdechovský, děkuji za velice rozumný a pravdivý článek. K diskutujícím se nemá cenu vyjadřovat, kdo nechce nevidí, neslyší

a hlavně nemyslí. Dřív to bylo jednoduché. Na gymnáziu jsme prováděli široké spektrum lumpáren. Náš třídní,přezdívka pardál,nás vždy odměnil řádnou domluvou na obě tváře. On to řešil na místě, my věděli za co a bylo vyřízeno. Žádné třídní důtky, žádné poznámky. On,jasná autorita, my autoritu uznávající. Milovali jsme ho a jako penzistu ho společně dlouhé roky navštěvovali. Nakonec i on se nám přiznal, že nás miloval jako vlastní a těšil se na kreativitu naší další lumpárny.

Myslíme si,že jsme něco mimořádného,ale i my patříme do "zvířecího světa". Je poučné sledovat výchovu zvířecích mláďat. Staré přísloví:" Chytrému napověz, hloupého kopni".

Opravdu si "korektní" vychovatelé myslí, že jim děti naslouchají a budou rozumnější?

Rozmazlujeme,dáváme děti na podest dokonalosti, kupujeme dřív než dítě vůbec vysloví přání, opičí tzv. láskou a penězi nahrazujeme skutečnou rodičovskou lásku,

nechceme,aby se podíleli na nějaké naší práci. Proč? Vychováváme generaci,které půjde jen po peníze a vůbec ne o vlastní úsilí si něco zasloužit. Generaci, které padne tzv. na"hubu" při prvním životním problému protože do té doby jí rodiče a okolí vše zametli z cesty.

,

+2/0
18.3.2017 9:58

J36a98k36u97b 35M34a96c19h 5214415905208

Sice pozdě,ale nedá mi to se nepřidat.

+1/0
18.3.2017 9:30

O14l96d80ř69i52c98h 35H66o28r10á95k 2384269421385

Jestli ono by podobné rodiny nepotřebovaly profackovat více než ty děti.

On takový Don Santa Bono Alvarez Kofola má více viny když vysvětlí dětem že gádžovské hodnoty a vše bílé je okrádá o zaslouženou pomoc a pozornost.

+5/0
16.3.2017 7:32
Foto

L70e87o80n95t28ý64n89a 47C14h49v12á26t34a36l35o69v76á 1483225776

Všechno se mění. Rodina a autorita sice nejsou sprostá slova, ale na druhou stranu rodina už prakticky neexistuje, protože do rodiny zasahuje tolik státních organizací jako nikdy, to rodinu rozbije spolehlivě. Nehledě na to, že autoritu pár fackami nezískáte. Pár facek a strach dětí jsou k ničemu, lepší je děti vychovat bez facek a beze strachu, na druhou stranu se náš "svět" změnil i v tom, že se dojímá více nad zvířaty než nad lidmi. Doba "zvířátková" je chybný koncept, celý národ se tu dojímá nad jedním mrtvým plameňákem. Nepopírám, že "dětičky" neměly žádné zábrany, ale jeden mrtvý plameňák zase není tragédie antických rozměrů.

0/−4
16.3.2017 0:34

J78a20r54o96s83l14a52v10a 35K13a97n80i92o94k35o31v39á 7442719542247

Pár facek by někdy udělalo divy

Autoritu rodiče a učitele nesmí nahrazovat policista

Děti NUTNĚ potřebují hranice a pravidla.

Souzním s vámi, pane autore, absolutně !!!

Doufám, že budete velmi podporovat, aby skončily snahy o kriminalizaci všech fyzických trestů, jak je nám to neustále předkládáno k sympatiím. Byly, jsou a vždycky budou situace, kdy má záhlavec či plácnutí po zadku rozumnější účinek, než hodinové "promlouvání do duše, domlouvání, přesvědčování"

Právě proto, že jsem byla stvořením, na které domlouvání nemělo nikdy žádný účinek, zatím co na sestru stačil přísný pohled. Celou dobu domlouvání jsem akorát přemýšlela, jak se domlouvači pomstím..

A to zabití plameňáka... to je pro mě naprostý šok. Ublížit zvířátku, to bylo pro nás naprosto nepředstavitelné. Nerozumím tomu, nebo možná cosi málo podezírám - děti dnes téměř nepřicházejí se zvířaty do kontaktu. Činžáky, paneláky, to už není prostředí, jaké v dětech mohou budit nějaké vztahové emoce. Pamatuji, jak kdysi moje malinká dcera začala se zářícíma očkama šlapat po mravencích hemžících se na jednom místě chodníku, vylézali ze škvíry mezi dlaždicemi. Ta její zářící očka, nadšení, to mě naprosto šokovalo, klidně přiznám, že jsem ji seřvala a dostala pár na zadek.

My ještě vyrůstali v době, kdy i v městě bylo dost zvířat - koně, drůbež, psi, kočky. My s nimi vyrůstali v nejbližším kontaktu, automaticky to v nás budilo citový vztah. Navíc jsme mnozí jezdili na prázdniny k příbuzným na vesnici, kde bylo těch zvířátek a vztahů ještě mnohem víc. Většina dnešních dětí toto nezažívá, nezná.

A pokud v nich nikdo nebudí spoluodpovědnost za vše živé, tak...

+7/0
15.3.2017 12:41
Foto

T59o76m29á50š 82Z11d40e91c40h29o89v14s63k59ý 9608431831225

Mockrát děkuji za to, že jste se tu zastavila. I já s tím, co jste napsala, souzním;-)

+3/0
15.3.2017 19:17
Foto

L24e21o88n21t10ý51n30a 33C39h10v14á39t41a75l66o62v28á 1423345556

Já jsem jezdila na prázdniny na vesnici, tam bylo zvířat spousta, ale že by k nim měli místní citový vztah, toho jsem si nevšimla. Pro ně to byla hospodářská zvířata k užitku, žádní domácí mazlíčci, žádné citové vztahy, protože buď to byla "konzerva", která se časem dá sníst nebo to neslo jiný užitek, mléko, vejce, atd. Když se to nedalo sníst, neneslo to užitek, tak se to dalo bez lítosti zabít, protože to nejspíš byl škůdce. Když máte kurník se slepicemi, tak si těžko vybudujete citový vztah ke kuně, která kurník obchází. Když máte domácí zvířata, tak vás těžko dojme liška, která obchází kolem a nejspíš má vzteklinu a tak by se dalo pokračovat. A až budete mít mravence v kuchyni, tak se je také pokusíte udupat.

0/−4
16.3.2017 0:41

J11a13r22o17s94l83a17v76a 38K44a74n87i55o32k57o43v35á 7472769762297

Vy píšete o dospělých, já o dětech.

Taky jsem jezdila na prázdniny i mnohé volné dny, na zemědělskou usedlost, kde toho bylo až dost moc. Dospělí to samozřejmě vnímali jak píšete, ale bratranci a sestřenka - všichni jsme byli s těmi zvířátky spjatí. Dokonce i strejda na nás dal, když chtěl jedno poškozené selátko po narození utratit. My všichni brečeli a dobrovolně jsme přijali jeho opečovávání jako svou absolutní prioritu. Selátko jsme vypiplali, byť jsme ho opatrovali ve dne v noci. Podobných situací bych mohla popsat hafo. V městě, v nájmu, kde jsme bydleli, měli domácí slepice spíš jen na vajíčka, a pak kvočny na vysedění kdečeho. Jednou to byly kachňátka, všechny strakaté, jen jedno čistě žluté. Nevím proč, ale ona ho nesnesla, odháněla ho klováním, mělo z toho až holou hlavičku. No tak jsem její úkol převzala já. Vozila ho v kočárku, krmila, prostě všechno..

+1/0
17.3.2017 2:01

B59ě71l39a 87H10o86r23á46k10o40v27á 1188372209200

Kromě mravenců je potřeba také chránit vši

0/0
17.3.2017 13:43

P98e80t26r 26S43k53á93c93e35l 6264839189

K těm mravencům:

Byla doba (od 15. století), kdy mraveniště drancovali brabenáři. Sběratelé mravenčích kuklí, které prodávali pro zpěvné ptactvo chované v klecích. Brabenáři ve dvacátých letech min. století vydělávali víc jak zedníci, tak to byl výnosný obchod. Do sedmdesátých let 20. století si v Rakousku braly rodiny v létě volno a sběrem kuklí si vydělali na televizor. Na něj by normálně museli spořit jeden rok! Lesní úřady potom sběr zakázaly kvůli úbytku mravenců a ekologické rovnováze. Jistě, když se něco v přírodě přežene, nastává problém...

0/0
18.3.2017 20:34

D27a33n37a 80S65m56é36k50a41l81o29v94á 5957936393372

Já vyrůstala v Praze nejdřív v činžáku pak paneláku, všechny příbuzné čistě městské, slepici jsem viděla poprvé naživo ve 22 letech, kozu v 35! A nikdy by mě nenapadlo ublížit zvířeti, právě kvůli jejich absenci k nim cítím o to větší úctu, pobytem v bytě to není! Je to vzorem v rodině!

+2/0
17.3.2017 12:55

J14a56n 78V27a21š46á43t53k31o 7591437753649

Já myslím, že jsme na tom ještě dobře. Až bude situace, která panuje ve většině západních zemí, že rodič se pomalu bojí něco říci vlastnímu dítěti aby ho dítě neudalo na sociálku, tak to teprve bude zlý. Jinak učitele chápu, vzhledem jaké mají zkušenosti s rodiči rozmazlených dětí. Na druhou stranu bití je k ničemu, to je jen projev frustrace.

+5/−1
15.3.2017 10:18
Foto

T14o71m25á78š 95Z23d71e59c60h60o11v68s78k26ý 9618301301495

Ano, i my jsme nebyli biti každý den. Ale pamatuji si například, jak jsme se jednou při nějaké rvačce poprali do krve. A doma nikdo neřešil, že mě teče krev, ale to, že mám roztrhané oblečení. A těch pár facek určitě jako za projev frustrace mých rodičů rozhodně nepovažuji.

+4/0
15.3.2017 10:59

J23a65n 89V77a46š66á95t79k88o 7831597163239

Docela smutnej názor. Já se kluka zeptám co se stalo a rozhodně by mě nenapadlo mu dát facku za roztrhané oblečení.

+2/−2
15.3.2017 11:26

S59t85a63n77i57s78l27a96v 26L64á53t95a27l 8258517661271

Dceru jsem nikdy nemusel bít.

Když domů přišla v roztrhaném oblečení a trochu dodřená, tak jsme řešili jestli rvačku nezačala (snad jediný důvod k trestu) a co bylo příčinou. Od manželky slízla školení, že oblečení není zadarmo a to bylo vše.

Přesto z ní vyrostla normální ženská (zeťák si zatím nestěžoval) ;-D .

Já jsem dostával jako malý občas bití od táty, ale při tom jsem nevydal hlásku a uvažoval, čím ho můžu vytočit ... Věděl jsem, že to jde i bez bití (matka to uměla).

0/−1
16.3.2017 9:32

M90i10k39u92l62á97š 86L35é34v58y 5812255334871

Nemáte pravdu - nebo lépe, záleží na dítěti co na něho platí. Zcela jistě jsou povahy že jedině pohlavek nebo plácnutí pomůže. Ale ne pohlavek ve zlosti. Pamatuji si jak mi po průseru táta vysvětlil co bylo špatně a proč to bylo špatně. Pak následovalo: Tak a teď si lehni, dostaneš řemenem (třeba 3x) na zadek. Poté co jsem to vyfasoval, jsem ještě řekl: Táto musíš uznat že jsem to snesl chlapsky (i po letech na to táta vzpomínal). A nemyslím že by nás rodiče byli kdy týrali. Naopak, byli nesmírně obětaví, laskaví, ale lumpárny trestali. A tak je to správné, tak to má být - i s případným bitím, když to jinak nejde.

+3/0
15.3.2017 12:55

J98a54r47o51s82l25a47v14a 51K13a51n95i11o45k81o29v50á 7532229702927

Sice to bylo možná myšleno trošku k jinému tématu, ale..

Každá rána, kterou jsme utržili, vyrazí z nás nějaký klín, který nám překážel. Jde ovšem o to, jsme-li dosti rozumni, abychom se z ní poučili.-- Tomáš Baťa

+2/0
15.3.2017 16:17
Foto

T59o75m30á95š 86Z75d51e32c29h44o81v92s76k54ý 9508791731685

Díky za tuto myšlenku.

+1/0
15.3.2017 19:16

J51o78s85e57f 36K51o66m96i51n53i14k 4180373135619

No, já mám zkušenost opačnou. Ačkoliv jsme byli já i pár mých kamarádů řezáni doslova jako žito, tak to na naše chování pozitivní vliv rozhodně nemělo. Snad jsme se jen snažili naše lumpárny lépe utajitRv.

+2/−2
15.3.2017 9:24

J94o49s77e27f 54K94o49m94i80n31i67k 4690123335909

Ještě mimochodem, o tom plameňákovi se píše i tady: http://adammikulasek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=592451

0/0
15.3.2017 9:27
Foto

T40o48m75á84š 70Z90d16e11c49h77o39v88s34k97ý 9278211161785

Vidíte, já jsem psal o autoritě a každý si z toho vezme jinou věc. Je rozdíl mezi "lumpárnou" a lumpárnou. Umlátit zvíře v ZOO není jen tak nějaká lumpárna...

+2/0
15.3.2017 10:56

P40ř81e14m71y62s29l 72Č12u83l14í35k 8670803632730

Pár facek v pravý čas opravdu pročistí vzduch i mysl. Znám z vlastní zkušenosti. Pomohlo mi to v mládí.

Škoda, že se nepokusili nakopnout orlosupa nebo pštrosa. Medvědi už také několika blbům vysvětlili, že je to špatný nápad.

+11/0
15.3.2017 8:22
Foto

T60o22m65á41š 52Z41d69e87c48h37o48v24s15k24ý 9968621201615

Zkušenosti jsou to nepřenositelné ;-D;-D;-D

+2/0
15.3.2017 11:00

R90u71d51o85l67f 84S56t22a68r17y 6118747818

Deti do zologicke zahrady tak jako do muzei by meli mit pristup jen v doprovodu dospelych. Predstavte si, ze tyto deti by byly vpusteny bez dohledu do obrazarny.

+10/0
14.3.2017 20:09

R96o75s25t72i85s61l78a63v 46C69a92h65a 8445241140662

Nekde bylo psano, ze tam vnikly po zaviracce nekudy zadem.....

+2/0
14.3.2017 23:02
Foto

J86i86t50k24a 15F89i91a32l74o53v79á 2831395727611

ano, nešli tam hlavním vchodem, "vloupali se tam"

+2/0
14.3.2017 23:23

D86a72n55a 50P48o89l51a21n11e41c97k53á 3116575297335

Tyhle děti obrazárnu nikdy neuvidí.... Budou rády, když se naučej číst...Rv

+5/0
15.3.2017 13:15
Foto

T70o52m55á80š 30Z59d59e75c17h83o92v97s41k80ý 9938331721175

Bohužel :-/

+1/0
15.3.2017 19:16

R16o92s88t72i64s76l45a74v 49C82a17h45a 8895731540292

Sorry, ale aby politik relativne konzervativni strany nabadal k fackovani, to je na mne moc.

1) fyzicky trest je, zvlaste u vetsich deti, spise projevem frustrace, nez resenim

2) pokud nedela nekdo neco jen proto, aby nebyl bit, ne proto, ze vi, ze je to spatne, je neco spatne, protoze ve chvili, kdy si mysli, ze neni viden to udela ZASE. Jinymi slovy zabiti plamenaka by to mozna ani nezabranilo, protoze oni si nejspise mysleli, ze se na ne neprijde.

3) bod 2) odpovida chovani politiku - pokud na ne neni videt, delaji levarny, i kdyz vi, ze mohou byt potrestani. Jen si proste mysli, ze na ne videt neni.

Nabadal byste k stejnemu trestani politiku ze strany volicu? Nebo se smi bit jen deti?

+1/−20
14.3.2017 18:01
Foto

T19o41m83á90š 41Z36d22e78c43h64o95v52s78k29ý 9468731791925

Dobrý den, zkuste si ten článek ještě jednou přečíst a trochu zareagovat bez emocí. Myslím, že ty věci celkem logicky vysvětluji. Plameňáci se nezabíjí z důvodu, že by někdo dostal výprask, ale z důvodu, že se to prostě nesmí! A výprask byl reakcí na to, že jsme to porušili a nemusela to řešit policie. Nebo si myslíte, že pobyt na policii, někoho napravil? :-/

+15/0
14.3.2017 19:31

R50o36s44t96i87s78l45a54v 20C76a67h70a 8925281530212

A Vy si myslite, ze vyprask nekoho napravi, nota bene pokud je to sigr?

Davate mi tedy mandat k tomu naliskat politikovi, ktery dela, co se nesmi? U politiku jejich levarny vetsinou nikdo moc neresi. Ze bych treba nafackoval clenu KDU-CSL, ze nestydate bere tri platy z vereknych prostredku, a odkazal se na Vas? Ja mu nezavidim ty penize, sam mam pomerne dost, ale to, ze NENI v lidskych silach odvadet praci, ktera tem trema platum odpovida.

+1/−9
14.3.2017 19:49
Foto

T71o62m48á81š 75Z79d80e20c39h98o79v91s95k29ý 9458431641965

Vy mu asi ty peníze závidíte, protože o tom píšete. Je to na voličích.

+6/−1
14.3.2017 22:08

R33o28s84t22i52s15l54a85v 26C44a20h72a 8715761980672

Znovu opakuji, penize mu nezavidim, i na mne by negativne dopadl ten Sobotkuv nesmysl s danovou progresi, jestli si rozumime.

Vadi mi, ze bere penize za praci, kterou pri nejlepsi vuli nemuze stihnout delat a delat ji dobre. Snazi se snad pan Cunek prekonat Haskuv rekord v poctu funkci?

+2/−4
14.3.2017 23:05
Foto

T57o83m35á97š 26Z70d55e34c67h87o97v53s58k89ý 9408341151955

To si musí rozhodnout on.

+2/0
15.3.2017 7:18

R94o34s35t58i19s43l36a89v 63C45a98h65a 8375121920382

Aha, takze z teto logiky by si o vyprasku mely rozhodnout ta decka, co neco provedla, ze?

A takhle to opravdu v NEKTERYCH pripadech za naseho detstvi chodilo - dostali jsme na vyber - facku, nebo poznamku (=facku doma). A pak byli ucitele, kteri na vyber nedavali a jen si vybijeli frustraci.

+1/−1
15.3.2017 7:29

J70o61s18e66f 79K62l72a60t 3549647173111

Pane Caho facka ve správný čas na správném místě dělá divy

+9/−1
14.3.2017 21:49

R37o35s13t84i66s75l81a73v 41C98a74h90a 8715361170192

Jo, az na to, ze se neda poznat, co je spravne misto a spravny cas..... A obcas to nekdo prezene, protoze hranice je takova neurcita....

A jak znamo, i katolicka cirkev, ke ktere se pan EUposlanec hlasi, ma z minulosti maslo na hlave.

+2/−5
14.3.2017 23:07
Foto

T34o11m60á95š 59Z30d29e78c26h48o25v41s61k74ý 9148541351345

A co s tím má společné církev ... 8-o8-o8-o

+2/0
15.3.2017 7:19

R62o37s41t24i98s61l29a28v 95C71a85h26a 8945521550622

Spojuji si souvislosti..... Vy, lidovecky poslanec, katloik, tatovo vypraveni o tom, jak je farar na hodinach nabozenstvi rezal, mamino vypraveni o tom, jak nejvice u nich ve vesnici kradli ti, co se pak sli v nedeli vyzpovidat.... Clanky o tyrani deti v cirkevnich skolach, clanky o zneuzivani deti cirkevnimi hodnostari.....

Cele je to pokrytecke a hlavne nic neresici.

Vy jste proste vymyslel, ze kdyz nemohou byt deti potrestany, tak jim aspon nafackujeme. Tak proboha jako politik prosazujte trestni odpovednost od nizsiho veku.

0/−1
15.3.2017 9:55

J35i52ř13i21n51a 16H16o33l67o27t59o49v22á 1655932308643

Protokol o výsadách a imunitách EU, kapitola III, čl.8 členové EP nemohou být zadrženi, vyšetřováni, stíháni za své názory či hlasování během své funkce. Plati to pdo územi všech členských států. Zbaven imunity mohl být Ransdorf, protože se jednalo o Švýcarsko, napřiklad...

0/0
14.3.2017 16:17

J46i73ř78i77n20a 11H98o75l40o33t56o91v10á 1535712858983

omluva, příspěvek patří níže do vlákna v diskuzi :-)

+1/0
14.3.2017 16:25
Foto

T48o60m50á24š 82Z55d31e17c55h80o11v79s16k39ý 9778651601575

Ano, na plénu ;-) Opravdu je to zbytečná diskuse. Tohle mám nastudované, jako nikdo. :-P

0/0
14.3.2017 16:42

J78i75ř83i25n51a 14H44o20l82o58t40o66v73á 1875622228273

No dobře, pane poslanče, ale neříkejte, že tam nepracujete pod politickým tlakem a podle zájmů frakcí či vyšších míst. Dnes to konečně přiznala před chvílí poslankyně Charanzová i poslanec Pospíšil, jaké politikum teď vzniklo při hlasování o zákonu na omezení zbraní. Jak prý Juncker tlačil na pilu. Postavte se jim tam, konečně. To není možný, co tam se pod tlakem a lobby jistých skupin a šílených eurokratů děje! :-)EU[>-]!!

0/0
14.3.2017 17:06
Foto

T42o79m50á62š 27Z57d70e63c30h97o94v34s92k78ý 9368491941925

Juncker si mohl říkat co chce, ale podle výsledku hlasování řada poslanců EPP hlasovala proti.

0/0
14.3.2017 17:18

J19i24ř32i19n45a 78H72o72l71o75t87o16v23á 1265922228443

No, nic moc! "Práce poslanců s pozměňovacími návrhy a studiem návrhů je zbytečná, pozměňovací návrhy teď budou často smeteny pod stůl, aniž by se o nich mohlo jednotlivě hlasovat. „Politibyro“ dohodne text, které vládnoucí frakce svojí silou prohlasují. EP se stává zbytečný, zrušme ho, to může jít každý takový návrh od Komise rovnou k Radě bez této šaškárny - hry na demokracii zvané Evropský parlament." Čtu tady vedle :-);-D

0/0
14.3.2017 17:36
Foto

T85o20m94á60š 28Z23d61e31c16h49o84v88s79k14ý 9278781941525

To psal někdo, kdo o naší práci skutečně něco ví ;-D;-D;-D Takový eurooptimista ;-)

+1/0
14.3.2017 17:47

V97á93c33l43a70v 89K54o84p93ř74i23v83a 1784400805431

No a co z toho provedla?8-o

+2/0
14.3.2017 16:44

J49a39n 10Z41i90e10g70l87e38r 1391866831908

Pamatuji si ještě ze základky, to byla sedmdesátá léta, že tenkrát nám ještě učitelé napohlavkovali a my si doma vůbec nedovolili cokoliv říci. To by mně táta seřezal ještě jednou, protože učitel to jistě neudělal bezdůvodně. A byl klid. Souhlasím tedy s hlavní myšlenkou blogu, že pár facek na místě bývá nejlepším řešením.

+34/−2
14.3.2017 14:53
Foto

T70o70m37á28š 72Z94d28e21c52h49o14v15s43k29ý 9858181311695

Je zajímavé, jak všichni na to s láskou vzpomínáme ;-D;-)

+16/−2
14.3.2017 15:05



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.