Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z75b39y46n70ě55k 36S95y41c39h40r83a 8236230804115

Největší problém je, že asi muslimové nebudou dodržovat tuto evropskou směrnici

+1/0
16.2.2017 17:21
Foto

T26o83m75á29š 46Z81d15e74c11h59o76v63s42k59ý 9668331361545

To nemusí být ani muslim...každý, kdo překračuje zákon, se jí nebude řídit :-P

+1/0
16.2.2017 19:58

M21i57c35h28a81l 59F15r62a26n68z 7903793771432

Pane Zdechovský, děkuji moc za vaše aktivity. Jako jeden z mála poslanců pracujete pro lidi a ne pro svou kapsu nebo nesmyslné politické zájmy a tlaky.

Držím vám palce, ať máte ještě dlouho možnost takto pracovat!

+4/−1
16.2.2017 15:21

M52i88c34h80a54l 93F68r41a73n78z 7683173221762

ten polucký je vážně neuvěřitelný :-D :-D

+5/−1
16.2.2017 16:10
Foto

J17i13t84k72a 64F86i61a28l65o77v22á 2131775897341

já já s Vámi souhlasím. :) díky!

+2/0
16.2.2017 16:22
Foto

T96o67m17á86š 39Z61d15e72c64h93o80v41s87k28ý 9168141311965

Ne, to je klasický volič TOP 09 :-D

0/0
16.2.2017 19:58
Foto

T59o41m95á35š 92Z25d24e85c20h21o77v76s13k43ý 9448151711805

Mockrát děkuji

0/0
16.2.2017 19:58

P77e60t71r 64S52k18ř14i40v76a68n 3553238438

Expert komise jenž chce zakazovat byl zatčen protože prodával zbraně na černém trhu,to je dost velká páka,proč ji nepoužijete? Zástupce Švýcarska řekl,že si na zbraně sáhnout nenechají.Pokud projde směrnice bude vyvoláno referendum o setrvání v shengenském prostoru.Více zde:

http://petrskrivan.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=583660

0/0
16.2.2017 15:10

J79i62ř71í 80P64a41n80t53o30f76l27í83č38e69k 7308591744685

Technický dotaz pro pana Zdechovského: Měl jste v tom zásobníku pružinu? Pokud ano, to se to neukázalo na rentgenu? Ostraha je na věci typu pružin a baterií obvykle dost vysazená.

Jinak s Vaším článkem samozřejmě souhlas. Ta směrnice je nejen totální hovadina fakticky, ale především socialistické svinstvo, kterému by s radostí zatleskali všichni diktátoři minulého století.

+1/0
16.2.2017 14:45

M16i50c54h42a66l 54F50r36a65n57z 7333693101522

hlavně ta směrnice je součást krájení salámu. Za rok přijde snížení na 5 nábojů, pak zákaz dlouhých zbraní, pak ráže 9mm atd atd, až nám zůstanou jen oči pro pláč.

a k té 3D tiskárně, dokážu si celkem dobře představit vše kompletně vyrobené z plastu, včetně nábojů. Už jen proto, že to nebude plánováno používat dlouhodobě, stačí, aby to vydrželo pár výstřelů...

0/0
16.2.2017 15:38
Foto

T40o57m16á94š 47Z12d63e61c51h14o59v76s42k94ý 9318581391705

Ano, měl jsem tam železnou pružinu. Ale samotná krabička nevyvolává žádné podezření.

0/0
16.2.2017 19:59
Foto

O69t28a 10B79l76a35ž22e44k 3243164179207

Děkuji za přání hezkého dne a veselé mysli - mých dvou (legálně držených) zbraní se toto omezení zatím nedotkne. ZATÍM - je otázka, jak daleko a dál budou eurošíbři pokračovat ve svých naprosto nepochopitelných myšlenkových pochodech. Tyto jsou zároveň natolik příznačné i pro další oblasti života Evropanů, že za jedinou obranu pokládám rozpuštění EU, tedy mimo jiné CZEXIT.

+1/0
16.2.2017 14:44

L53u77b46o69š 76C42h31l28u95m22s27k12ý 2890775988715

Pane Zdechovský, v tom EU parlamentu je skutečně tolik intelektuálně nesmělých jedinců? Já se s tím pořád nemůžu srovnat, že tohle rozhoduje o půl miliardě lidstva.

+4/0
16.2.2017 11:58
Foto

T32o91m96á94š 87Z15d69e29c74h14o44v70s80k40ý 9938521181735

Tohle jsou intelektuální jedinci pocházející především z členských států. Třeba z Nizozemí a Francie ;-)

0/0
16.2.2017 14:14

V67l88a98d10i72m12í61r 26T52e67m37l32í79k 1155127301477

Zdá se, že po objevu "kapacity" se úředníci v Bruseli snaží snížit všechny "kapacity" na tu svoji....[>-]

+1/0
16.2.2017 11:53
Foto

P29a28v12e49l 33K12o41l35á16ř 1605905344520

Souhlas. R^

+7/0
16.2.2017 9:33
Foto

T14o53m43á11š 77Z98d97e29c39h79o51v30s76k47ý 9488691111245

Díky.

0/0
16.2.2017 9:45
Foto

R33a60d22e90k 13P83o70l36i63c92k49ý 6811773191224

Opět od vás demagogie jako obvykle.

Omezení zásobníků sice nezastaví teroristy, ale omezí počet nábojů v případě jako byl střelec v Uherském brodě. Pochybuji, že takový člověk by sháněl 3 D tiskárnu schopnou vytisknout zásobník-fakt nejsou na každém rohu.

Mimochodem měl jste v tom letadle zásobník ve zbrani a nabitý?

Jinak je to totiž pravdu jen kousek plastu. a jak byste to řešil? důkladným prošacováním, a osobní prohlídkou zavazadel místo scanování s detekcí kovů?

0/−23
16.2.2017 9:27
Foto

T98o33m36á53š 80Z16d81e89c66h76o97v35s12k84ý 9428391201815

Milý pane Polický, demagogii užíváte Vy. Velikost zásobníku nemělo vliv na to, co se stalo v Uherském Brodě. Pokud je mi známe z médií, dotyčný člověk nepoužíval dlouhou zbraň pro třicet a více nábojů. Jinak byste si měl zjistit, že náboje můžete koupit i bez zbrojního průkazu ;-D;-D;-D

+8/−1
16.2.2017 9:45
Foto

R98a77d42e49k 29P81o17l46i84c59k26ý 6511303671514

Jistěže velikost zásobníku vliv má.

Mít 30 ran v UB bylo by to mnohem horší a stejně tak například v Rakousku kde dlouhou zbraní střílel (někdy loni) motorkář po zábavě na parkovišti.....

Řeč byla o pronášení do letadla-v letadle náboje nekoupíte.

0/−12
16.2.2017 10:05

M95i49c93h66a62l 29F33r65a82n24z 7653103981382

pokud mne paměť neklame, tak v UB byl použit revolver, ten doopravdy 30 ran nemá.

a nemáte pravdu, velikost zásobníku doopravdy vliv nemá

než (opět) začnete hejtovat zbraně, měl byste si sednout a zjistit si fakta, argumenty, statistiky. Jenže z vaší strany k tomu není ochota. Prostě jsou zbraně špatné a hotovo...

Můžete mi osvětlit, jak omezení legálních držitelů zbraní zastaví terorismus? Jak velkohubě hlásá Brusrel?

+4/−1
16.2.2017 15:26
Foto

R95a52d20e49k 13P44o68l91i27c26k88ý 6671313891404

Nikdy jsem netvrdil, že omezení zbraní zastaví terorismus ani jsem to nikdy nikoho tvrdit neslyšel.

Omezení zbraní omezí nehody a zblbnutí majitelů, ztíží získávání nelegálních zbraní...

0/−7
16.2.2017 16:07

M68i97c35h11a84l 18F27r78a20n85z 7253253631762

tohle myslíte jako vážně?! :-0

jak menší zásobník omezí nehody? VŮBEC!

jak menší zásobník omezí "zblbnutí" majitelů? Opět vůbec

jak menší zásobník, registrace vzduchovek apod ztíží získávání nelegálních zbraní? Opět vůbec. Většina nelegálních zbraní pochází ze "starých zásob" a nyní nově ve velkém pašováním ze zemí mimo EU

a pokud jste nikdy neslyšel o tom, že směrnice má omezit boj proti terorismu, tak se vážně o tuto věc nezajímáte, protože to je hlavní důvod, proč EK na tomto paskvilu začala pracovat!!

+7/−1
16.2.2017 16:14

M48i30c52h21a93l 73F19r22a17n60z 7753343791602

copak, došly argumenty a zmůžete se jen na mínusování? Díky, to mi stačí ;)

+3/−1
16.2.2017 16:24
Foto

M35i45l72o88š 64F67. 57P23e80c91h81a59r 3843651930335

Zbabělec nic jiného neumí.

+3/−1
16.2.2017 17:21

M49a67r29t71i74n15a 94T92r21o76j32a18n32o10v30á 5333828815

Pane Zdechovský, doporučte mi prosím prodejnu střeliva, kde prodávají náboje bez zbrojáku, fakt mě to zajímá!:-)

+2/0
16.2.2017 10:16
Foto

T16o31m31á57š 67Z50d94e56c47h92o35v38s79k85ý 9728481401135

V zahraničí?

+1/0
16.2.2017 10:44

J59i74ř65í 41P33a95n65t55o44f56l91í56č19e10k 7538631434465

Existují zbraně kategorie D, používající jednotný náboj, který je typově shodný, jako náboje používané do zbraní kategorie A,B,C. Typicky je to Gewehr88 v kalibru 8x57. Tento náboj Vám musí obchodník prodat pouze po kontrole Vaší zletilosti.

V normální době a zemi se samozřejmě prodej nábojů neřeší, stejně jako prodej hřebíků, písku nebo lopat.

+1/0
16.2.2017 14:34
Foto

T65o98m71á72š 33Z80d78e65c23h35o13v82s76k28ý 9508551671505

Přístup k nábojům je naprosto bezproblémový. Stačí kamkoliv dojít na občanku/pas na střelnici si zastřílet. Nikdo nemůže ohlídat, kolik nábojů vystřílím a kolik si nechám.

0/0
16.2.2017 20:02

R57o19b65e74r23t 20H57a47v47e47l 7489709934429

Re. Radek Policky: A kdyz si strelec vezme tri desetiranne zasobniky? Nebo nedejboze ctyri... Kapacita zasobniku bude mit na pocet obeti minimalni vliv, jedinny rozdil bude par sekund prebijeni navic, tak utecete o deset metru dal, to je vsechno...

+5/−1
16.2.2017 12:55
Foto

R29a73d76e67k 79P77o94l98i27c96k91ý 6811783251164

Ano rozdíl je těch pár sekund. Těch 10 metrů je dost podstatný rozdíl pokud se nejedná zrovna o střelbu na louce, ale třeba ve městě kde jsou kryty. Těch pár sekund dává možnost se schovat, útéci, střelce zneškodnit, dříve zareagovat...

0/−8
16.2.2017 14:14

J46i88ř67í 51P43a97n67t32o55f50l33í34č84e42k 7188701794155

Ten, kdo půjde vystřílet kino nebo hudební klub si, ovšemže načerno a velmi snadno, opatří bubnový zásobník na kalašnikov, kde má tuším 75 ran. To aby nemusel ty krátké třicítky furt přebíjet.

Zkuste někdy přemýšlet nad tím, že slušný a zákona dbalý občan vůbec nestojí o Vaše rozumbradovské rady, kolik má mít čeho doma.

A vůbec, máte auto, jehož konstrukční rychlost je vyšší, než zákonný limit? Asi ano, že? A co kdyby u Vás zazvonil šedý mor, spočetl vám plochu bytu, vydělil počtem trvale hlášených občanů, vyčíslil Vám nadměrečné metry a nasadil Vám do bytu povinného nájemníka. Tohle tady už bylo a já vůbec nestojím o to, abych si to musel prožít já a moje děti, když už to zničilo život mým prarodičům a rodičům.

+6/−1
16.2.2017 14:40
Foto

R39a16d18e48k 72P59o68l32i60c27k82ý 6951973141214

Jistě ten kdo si připravuje teroristický útok si zbraně opatří, není to tk jednoduché, ale je to možné.

Pak jsou ale lidi co prostě zblbnou ať už díky psychické poruše, alkoholu nebo jinému důvodu. Ti použijí co je dostupné-nebudou nic shánět. Pokud bude dostupný zásobník na 30 ran použijí ten, pokud na 10 budou mít deset ran....

0/−5
16.2.2017 14:44
Foto

O58t79a 95B15l72a36ž19e73k 3333524439937

Pane Polický - Vy musíte vždy oponovat - i když tím neříkáte a neřešíte vůbec, ale vůbec nic.

+7/−1
16.2.2017 14:48

J45i86ř37í 46P91a61n74t70o75f42l85í30č45e90k 7258241714345

Prosím, nebuďte demagog. Blázni byli vždy. Kvůli jednomu nemáte žádné právo omezovat dalších deset tisíc. Navíc jsem přesvědčen, že v současně nastaveném systému je riziko řádově mnohem menší, než potkat magora v autě, letadle a pod. Prostě svět není bavlnka bez rizika.

+5/−1
16.2.2017 14:49

M51i38c73h54a87l 36F45r44a70n40z 7163623741532

1) v ČR je přes 300k držitelů ZP a kolem 900,000 legálně držených zbraní, přesto se u nás žádné přestřelky, vraždy nekonají. Dokonce trestných činů spáchaných legálně drženou zbraní je tak málo, že je policie přestala statisticky sledovat a zahrnula je v ročních statistikách do kolonky "t.č. se zbraní", kam patří i nože, železné tyče a zbraně kategorie D, tj.plynovky, atrapy apod). Ne, problém není v legálních zbraních. Problém je ve vzrůstajícím černém trhu, podpoře terorismu a vražedných, populistických a salámových snad Bruselu kriminalizovat a perzekuovat zákonadbalé lidi. Tomu se musí zločinci jen nevěřícně smát.

2) čistě hypoteticky - tak by si těch 10ti ranných zásobníků vzal více nebo by ten jeden rychle nabil. Zaregistroval jste něco, co se nazývá nabíjecí páska? Nabito máte během dvou vteřin.

3) ještě jste zapomněl citovat eurošaška, který prohlásil, že semi-auto zbraně jsou horší než full-auto, protože šetří střelivem. Což je taková blbost, jakou jsem snad ještě neslyšel.

4) zkusil jste se zamyslet, proč jsou vaše názory na toto téma tak hrozně mínusovány a vyvraceny? Nemohlo by to býti tím, že v tomto prostě nemáte pravdu, neznáte skutečný stav věci a jste ovlivněn svým subjektivním názorem?

5) držitelé ZP jsou tak prověřování, že zmiňované zblbnutí, alkoholismus apod. u nich hrozí v tak malé míře, že spíš rupne v kouli majiteli auta, mamině v kuchyni s nožem, zloději s mačetou apod.

+5/−1
16.2.2017 15:36
Foto

R37a72d40e84k 67P64o18l35i31c70k34ý 6381433151884

Pokud to spočítáte na počet obyvatel tak je větší riziko, že vás zastřelí legální zbraní někdo kdo zešílel, omylem...než že vás zastřelí terorista.

Celkově v Evropě více lidí zemře díky legálním zbraním než díky terorismu.

U nás legálně držené zbraně zabíjí prakticky každý rok-rozhodně to není zanedbatelné

0/−1
16.2.2017 16:09

M57i64c84h32a93l 77F87r15a18n50z 7923753601552

- zjistěte si statistky. Nemáte pravdu.

- v Evropě legálně držené zbraně prakticky neexistují, kromě států se zbytkem zdravého rozumu (např.ČR, SVK), takže legálně drženými zbraněmi na západ od nás prakticky nemůže nikdo zemřít

- opět, zjistěte si statistiky. Jak jsem psal. T.č. konané legálně drženou zbraní jsou tak malé %, že se nevyplatí sledovat jako samostatnou položku.

přemýšlím, jestli vůbec čtete, co vám tady někdo píše, nebo jen stále omýláte své 1.000 x vyvrácené omyly a lži

+4/−1
16.2.2017 16:17
Foto

J22i94ř32í 15R23o88h59a32n 5604168457135

Čili důležité je, aby na vás zaměřil zbraň přesně ve chvíli, kdy bude přebíjet. Ne dříve, ne později, ale přesně v tom krátkém sekundovém časovém okně na sebe musíte nějak upozornit a zdrhat do krytu. Jsem mnohem klidnější, už vím jak bezpečně přežít palbu šíleného střelce.

+4/−1
16.2.2017 14:46

M79i14c45h20a82l 46F86r78a84n18z 7223833851472

;-DR^

+1/0
16.2.2017 15:41
Foto

R28a31d46e18k 17P18o94l39i97c65k20ý 6491833821384

Zdrháte pořád, jen díky přebíjení těch lidí může zdrhnout víc.

0/−2
16.2.2017 16:10

M51i28c80h52a88l 42F77r32a70n63z 7233893521432

jo o metr a půl než přebije :-D

+2/−1
16.2.2017 16:19

S37i18d83n85e91y 51S51i25s51k20a 3167142242925

;-D;-D;-D

+1/−1
16.2.2017 18:56

J95i36ř98í 18P44a60n14t64o32f51l18í24č56e67k 7338271634745

Nezdrhám, bráním se.

0/−1
17.2.2017 9:32

S67i30d24n78e28y 96S42i67s85k41a 3217752382945

Strilel jste nekdy? Pistoli ci assault rifle prebiji tak rychle, ze to ani nezaregistrujete ... chce to jen trenink ...

+2/−1
16.2.2017 18:55

P46e51t32e61r 28V62a85ň86u21š85a10n68i38k 4337286336602

co jsou to za kecy? Vzdyt prebit novym zasobnikem je otazka sekundy, to neudelate nic jako nekdo na koho se pali, takze nevidim rozdil jestli prebije nebo bude mit vetsi zasobnik od zacatku

+3/−1
16.2.2017 15:03

M76i51r85o89s44l74a97v 93M41a32c13e48č37e36k 1364142664912

Dobrý den pane Polický, dovolím si upozornit na skutečnost, že při oné tragédii v UB byla použita pistole CZ75B s kapacitou zásobníku na 15 nábojů a šestiranný revolver Alfa 820, takže zmíněné omezení by vliv na onu tragédii vůbec nemělo.

+3/−1
16.2.2017 15:26
Foto

R93a49d69e40k 75P62o81l29i54c49k94ý 6781183161194

to jsem napsal ke, že by mělo-byl to jen příklad šíleného střelce

0/0
16.2.2017 16:11

V88í35t85ě92z30s47l56a89v 39K24o24t 5584596837

Kdybychom neměli pomateného střelce z Uherského Brodu, museli bychom si ho vymyslet, je to totiž v rámci ČR prakticky jediný argument odpůrců zbraní.

+3/−1
16.2.2017 15:29
Foto

R80a43d76e43k 83P58o91l84i23c69k65ý 6451933791294

Jistěže není-jen je to příklad nejznámější.

Prakticky každý rok dochází k usmrcení legálně drženou zbraní díky pominutí smyslů, nedbalosti, yřizování účtů....

0/−1
16.2.2017 16:12



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.