Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Je dobře, že Tomáš Zdechovský na tento problém upozornil. Ono to není legrace, protože tyto podvody mohou ohrozit i lidské zdraví a životy. Já vždycky říkám, pokud někde funguje dobrá řešení, tak je jednoduše převezměme. Nemá cenu za každou vymýšlet nějaká specifické české cesty, které často končí neslavně. A jestliže Belgie si s tímto problémem dokázala poradit, tak si z ní vezmeme příklad. Za článek zasloužená karma. :-)R^

2 0
možnosti
Foto

Tomáš Zdechovský upozorňuje na vše, kde čeká nějaký politický zisk a Vy mu dělaté toho užitečného propagátora.

1 3
možnosti
VV

Pane poslance, snazite se resit uz davno vyresene. vsechna nemecka auta mladsi 5-ti let maji zapsany pocet ujetych kilometru v jednotlivych komponentech. To znamena, ze servis dokaze vycist pocet ujetych kilometru treba jen z klicku, ridici jednotky svetel, steracu, sedadel a tak dale. A protoze Skoda patri koncernu VW, predpokladam, ze i ni tomu bude stejne.

0 0
možnosti
JR

J90a63n 86R22á21ž

22. 6. 2016 17:09

Obrovským problémem je kupovat ojeté auto v zahraničí, včetně Německa (o Itálii ani nemluvě). Některá tamní auta mají po dvou letech provozu najeto i přes dvěstětisíc km, ale prodávají se do Česka jako mírně ojetá jen s 40tis.km a napohled perfektním interiérem o exteriérem.

Slyšel jsem vyprávění jednoho profesionálního dovozce ojetin, že jakmile se německý prodejce doví, že auto jde do Česka, tak automaticky stahuje údaj o počtu najetých km i v řádech o sto tisíc km. Servisní knížka zcela jiného auta stejného typu se pak upraví, aby se shodovala s prodávaným. Celkem pochopitelně se zamlčují vady, které nejdou ani při zevrubné prohlídce bez přítomnosti skutečného odborníka odhalit. Kamoš z STK mi řekl, že například odhalili při t.zv. evidenční prohlídce při individuálním dovozu Škody Superbab z Německa, že přední náprava byla někdy utržená a dost neodborně bylo auto opraveno, ale dobře zamaskováno o čemž kupujícího samozřejmě "bazárista" v Německu neinformoval..

2 0
možnosti
Foto

Upřímně řečeno,já kupoval šestileté BMW E39 s najetými asi 155.000 km, což je samozřejmě podezřele málo.

Na druhou stranu, byla u toho originální servisní knížka - auto bylo jako předváděcí, proto ten malý proběh.

Já to auto ale koupil tak levně 8.000 Euro čistá ruka, že mě nezajímá, jestli mělo o 100.000 víc.

Tolik, kolik ten motor vydrží (BMW 540, 8 válců, 4,5 litru objemu) stejně nikdy v životě nenajedu.

Teď mám, po deseti letech, najeto asi 260.000, takže ten nízký proběh (16 let, 260.000 km nemusí být jen podvod).

A které další agregáty v autu trpí? No, občas něco vodejde, tak se to prostě spraví a jezdí se dál.

Ty kilometyr jsou u silnějších vozů spíš psychologickým faktorem. Třeba stav karoserie ja daleko důležitější.

0 0
možnosti
Foto

Vaše starosti na naši hlavu. To nestačí nezfalšovaná servisní knížka?

1 0
možnosti
JR

J51a89n 29R90á36ž

22. 6. 2016 16:50

Lze lehce zfalšovat, což vám potvrdí každý, kdo se tímto problémem zabývá.

Jedinou možností je koupit auto, kde dovozce má svoji databázi všech dovezených vozů a každý servisní zásah se povinně zapíše do této databáze i s počtem, ujetých km.

Tak např, když jsem kupoval BMW jako dvouletou ojetinu, tak po nahlášení VIN mi sdělili přesně kdy a kde v ČR bylo auto v servisu, co se na voze dělalo (výměna olejů, filtrů, kontrola brzd, klimatizace a pod.) včetně toho, kolik měl tachometr při každé návštěvě servisu.

Když dáte auto do neznačkového servisu, tak se dá za mírné "všimné" vždy poněkud pozměnit zápis stavu tachometru.

1 0
možnosti
  • Počet článků 678
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4414x
Tomáš Zdechovský (1979) - optimista i snílek, kterému nikdy nebylo lhostejno dění kolem sebe. Rád mění vize v realitu a realitu ve vizi. Miluje filmy Forrest Gump, Up in the air, Vrtěti psem a Thank you for smoking, Iluzionista, skupiny The Cranberries, Jelen a U2 a lidi, kteří umí říci své názory. Nezná slova "to nejde" a "to se nikdy nenaučím".

Od roku 2014 poslanec Evropského parlamentu a člen předsednictva KDU-ČSL, členem prestižního Výboru pro zahraniční věci (AFET) a Výboru pro zaměstnanost a sociální věci (EMPL), předseda parlamentní delegace pro státy Střední Asie.